heb je de hele film gekekenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:40 schreef Lolque het volgende:
[..]
Je ziet overduidelijk dat ze met paintball guns aan het schieten zijn.
Nop, heb jammer genoeg niet zoveel vrije tijd.quote:
Ik wil absoluut niet de Islam of welke andere religie dan ook beledigen, maar het Christendom en de Islam zijn allebei evenveel door dezelfde massale volgelingen misbruikt in naam voor oorlogen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:40 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Islam betekent vrede. Christenen zijn heel wat oorlogszuchtiger gebleken, vroeger en nu.
Dat een marginale groep moslims geweld gebruikt, en dan met name tegen andere moslims staat in het niet tegenover de reputatie van de Christenen.
Moest er nog bijkomen zeg. Het is open zee, je kunt ook gewoon weer wegvliegen naar je eigen land, waar dat ook mag zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:18 schreef deedeetee het volgende:
Heb stokken en een ketting gezien en mensen die met een katapult op een heli schoten, de heli schoot niet terug.
Dan moet je je bord voor je kop weghalen de oorlogsretoriek eens horen van de Christenen in Amerika die daar grote invloed hebben op de regering.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet de Islam of welke andere religie dan ook beledigen, maar het Christendom en de Islam zijn allebei evenveel door dezelfde massale volgelingen misbruikt in naam voor oorlogen.
De naam der Christendom is niet meer misbruikt in de loop der eeuwen dan bvb de Islam, tegenwoordig een heel stuk minder (heeft weer andere problemen), en voor de Islam helaas nog niet.
concluderenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:50 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Van zo'n weinig zeggend en subjectief filmpje iets gaan concluderen
quote:Pfff duurt lang en bewijst niks![]()
Ik zie je toch concluderen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
concluderend'r viel niks te concluderen dat zeg ik toch juist.
[..]
Van vooringenomen gesproken, jij had dus jouw conclusie al klaar staan
Ah, want Erdogan en zijn confessionele partij, die rieken natuurlijk niet naar oorlog.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:00 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Dan moet je je bord voor je kop weghalen de oorlogsretoriek eens horen van de Christenen in Amerika die daar grote invloed hebben op de regering.
Na 35 min komt er wat leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:46 schreef Lolque het volgende:
[..]
Nop, heb jammer genoeg niet zoveel vrije tijd.
Kan je even de mooie stukjes uitzoeken voor me?
Nee, die rieken inderdaad niet naar oorlog.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah, want Erdogan en zijn confessionele partij, die rieken natuurlijk niet naar oorlog.
Of de Islamitische Revolutie van Iran, achja achja, en dat is echt niet zo kleinschalig als jij het voorstelt.
Uit welk trollenhol ben jij komen kruipen ? Veel plezier in de openlucht maar pas op voor de zon anders krijg je een nog ergere zonnesteek.quote:
Haha, kom op jongen, Amerika en het Christendom zijn alleen maar oorlogszuchtig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:09 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Nee, die rieken inderdaad niet naar oorlog.
Beetje jammer dat je in vooroordelen denkt.
Ga eens boeken lezen over dit onderwerp want je komt erg kortzichtig over
Helemaal mee eens, want zo'n ding maakt een hels lawaai. Dat zou ik ook niet prettig vinden recht boven mijn hoofd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moest er nog bijkomen zeg. Het is open zee, je kunt ook gewoon weer wegvliegen naar je eigen land, waar dat ook mag zijn.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, kom op jongen, Amerika en het Christendom zijn alleen maar oorlogszuchtig.
En de Islam is alleen maar vredelievend en verdedigend, sure, volgens mij was het toch echt een Fries die Bonifatius heeft vermoord nietwaar
en niet bepaald andersom![]()
.
Lolz, de discussie verschuiven naar een breed platform.quote:
Rasjood? Yitzhak? Ik ben Joods? Trouwens, ga je nog in op die schietgeluiden? Vind je zelf ook niet dat het klinkt of het van het schip zelf komt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hey shreeuwrasjood, dat zijn activisten die zichzelf door de kop schieten zodat ze op stretchers afgevoerd kunnen worden.
Ja schreeuwrasjood ja. Je verliest uit het niets zomaar je respect en begint mij voor 'schreeuwende kleuter' uit te schelden, dan kun je ook disrespect en gescheld terugverwachten niet?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
Rasjood? Yitzhak? Ik ben Joods? Trouwens, ga je nog in op die schietgeluiden? Vind je zelf ook niet dat het klinkt of het van het schip zelf komt?
Als er met een katapult op je geschoten wordt, dan kan dat verder weinig kwaad, maar is het wel een duidelijk signaal dat je niet welkom bent op dat schip. En de helicopter was ook niet in nood, dus dan heb je het schip op open zee gewoon met rust te laten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, want zo'n ding maakt een hels lawaai. Dat zou ik ook niet prettig vinden recht boven mijn hoofd.
Feit ook is !quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja schreeuwrasjood ja. Je verliest uit het niets zomaar je respect en begint mij voor 'schreeuwende kleuter' uit te schelden, dan kun je ook disrespect en gescheld terugverwachten niet?!
Als je een beetje de draad had gevolgd, had je kunnen lezen dat ik zei dat die schoten van de helicopter kwamen die op pakweg 10 meter boven het schip zweefde.
Ok, dan laten we de hele discussie van waar de schoten kwamen even in het midden en kijken we naar de FEITEN.
Feit: schoten zijn gelost
Feit: er zijn gewonden gevallen door de schoten aan de kant van de activisten die bij bosjes gewond zijn geraakt.
Feit:er zijn doden gevallen, allemaal actievoerders.
Oorzaak>Gevolg
Dus gezien de doden en gewonden aan de kant van de actievoerders zijn gevallen (Gevolg) , kun je er dus vanuitgaan dat de OORZAAK (schoten) bij de Israeli's ligt.
jij noemde mij als eerste 'yitzhak'. Zijn we dat voor het gemak vergeten? En wat ik bedoelde te vragen is hoe jij tot de conclusie komt dat het klinkt dat de schoten vanaf de helikopter komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja schreeuwrasjood ja. Je verliest uit het niets zomaar je respect en begint mij voor 'schreeuwende kleuter' uit te schelden, dan kun je ook disrespect en gescheld terugverwachten niet?!
Als je een beetje de draad had gevolgd, had je kunnen lezen dat ik zei dat die schoten van de helicopter kwamen die op pakweg 10 meter boven het schip zweefde.
Dit is misschien wel het kromste wat ik ooit gelezen heb.quote:Oorzaak>Gevolg
Dus gezien de doden en gewonden aan de kant van de actievoerders zijn gevallen (Gevolg) , kun je er dus vanuitgaan dat de OORZAAK (schoten) bij de Israeli's ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |