abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:43:54 #126
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_82710957
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:40 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je ziet overduidelijk dat ze met paintball guns aan het schieten zijn.
heb je de hele film gekeken
Sisco Certified
pi_82711036
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:43 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

heb je de hele film gekeken
Nop, heb jammer genoeg niet zoveel vrije tijd.
Kan je even de mooie stukjes uitzoeken voor me?
kei lief.
pi_82711182
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:40 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Islam betekent vrede. Christenen zijn heel wat oorlogszuchtiger gebleken, vroeger en nu.

Dat een marginale groep moslims geweld gebruikt, en dan met name tegen andere moslims staat in het niet tegenover de reputatie van de Christenen.
Ik wil absoluut niet de Islam of welke andere religie dan ook beledigen, maar het Christendom en de Islam zijn allebei evenveel door dezelfde massale volgelingen misbruikt in naam voor oorlogen.
De naam der Christendom is niet meer misbruikt in de loop der eeuwen dan bvb de Islam, tegenwoordig een heel stuk minder (heeft weer andere problemen), en voor de Islam helaas nog niet.
pi_82711408
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:18 schreef deedeetee het volgende:
Heb stokken en een ketting gezien en mensen die met een katapult op een heli schoten, de heli schoot niet terug.
Moest er nog bijkomen zeg. Het is open zee, je kunt ook gewoon weer wegvliegen naar je eigen land, waar dat ook mag zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:00:50 #130
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_82711464
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik wil absoluut niet de Islam of welke andere religie dan ook beledigen, maar het Christendom en de Islam zijn allebei evenveel door dezelfde massale volgelingen misbruikt in naam voor oorlogen.
De naam der Christendom is niet meer misbruikt in de loop der eeuwen dan bvb de Islam, tegenwoordig een heel stuk minder (heeft weer andere problemen), en voor de Islam helaas nog niet.
Dan moet je je bord voor je kop weghalen de oorlogsretoriek eens horen van de Christenen in Amerika die daar grote invloed hebben op de regering.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:06:51 #131
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_82711648
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:50 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Van zo'n weinig zeggend en subjectief filmpje iets gaan concluderen
concluderen d'r viel niks te concluderen dat zeg ik toch juist.
quote:
Pfff duurt lang en bewijst niks

Van vooringenomen gesproken, jij had dus jouw conclusie al klaar staan
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:07:30 #132
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_82711665
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

concluderen d'r viel niks te concluderen dat zeg ik toch juist.
[..]

Van vooringenomen gesproken, jij had dus jouw conclusie al klaar staan
Ik zie je toch concluderen?
pi_82711678
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:00 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Dan moet je je bord voor je kop weghalen de oorlogsretoriek eens horen van de Christenen in Amerika die daar grote invloed hebben op de regering.
Ah, want Erdogan en zijn confessionele partij, die rieken natuurlijk niet naar oorlog.
Of de Islamitische Revolutie van Iran, achja achja, en dat is echt niet zo kleinschalig als jij het voorstelt.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:08:57 #134
78780 deedeetee
pi_82711700
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:46 schreef Lolque het volgende:

[..]

Nop, heb jammer genoeg niet zoveel vrije tijd.
Kan je even de mooie stukjes uitzoeken voor me?
Na 35 min komt er wat leven in de brouwerij.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:09:36 #135
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_82711720
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ah, want Erdogan en zijn confessionele partij, die rieken natuurlijk niet naar oorlog.
Of de Islamitische Revolutie van Iran, achja achja, en dat is echt niet zo kleinschalig als jij het voorstelt.
Nee, die rieken inderdaad niet naar oorlog.
Beetje jammer dat je in vooroordelen denkt.

Ga eens boeken lezen over dit onderwerp want je komt erg kortzichtig over
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:10:55 #136
78780 deedeetee
pi_82711751
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:07 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Ik zie je toch concluderen?
Uit welk trollenhol ben jij komen kruipen ? Veel plezier in de openlucht maar pas op voor de zon anders krijg je een nog ergere zonnesteek.
pi_82711840
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:09 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Nee, die rieken inderdaad niet naar oorlog.
Beetje jammer dat je in vooroordelen denkt.

Ga eens boeken lezen over dit onderwerp want je komt erg kortzichtig over
Haha, kom op jongen, Amerika en het Christendom zijn alleen maar oorlogszuchtig.
En de Islam is alleen maar vredelievend en verdedigend, sure, volgens mij was het toch echt een Fries die Bonifatius heeft vermoord nietwaar
en niet bepaald andersom .
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:15:28 #138
78780 deedeetee
pi_82711888
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Moest er nog bijkomen zeg. Het is open zee, je kunt ook gewoon weer wegvliegen naar je eigen land, waar dat ook mag zijn.
Helemaal mee eens, want zo'n ding maakt een hels lawaai. Dat zou ik ook niet prettig vinden recht boven mijn hoofd.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:15:36 #139
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_82711893
Niemand is onschuldig in deze zaak.
Sisco Certified
pi_82712527
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Haha, kom op jongen, Amerika en het Christendom zijn alleen maar oorlogszuchtig.
En de Islam is alleen maar vredelievend en verdedigend, sure, volgens mij was het toch echt een Fries die Bonifatius heeft vermoord nietwaar
en niet bepaald andersom .

kei lief.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:44:07 #141
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82712979
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef Lolque het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lolz, de discussie verschuiven naar een breed platform.

Het gaat hier over het enteren van een schip met activisten en het doden van de mensen ervan op internationale wateren. Richt je nu eens op dit onderwerp zonder al-kaida/taliban/2e wereldoorlog/mao etc erbij te halen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_82714120
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:17 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Hey shreeuwrasjood, dat zijn activisten die zichzelf door de kop schieten zodat ze op stretchers afgevoerd kunnen worden.
Rasjood? Yitzhak? Ik ben Joods? Trouwens, ga je nog in op die schietgeluiden? Vind je zelf ook niet dat het klinkt of het van het schip zelf komt?

[ Bericht 12% gewijzigd door Disorder op 12-06-2010 18:22:10 ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:54:12 #143
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82715382
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef Disorder het volgende:

[..]

Rasjood? Yitzhak? Ik ben Joods? Trouwens, ga je nog in op die schietgeluiden? Vind je zelf ook niet dat het klinkt of het van het schip zelf komt?
Ja schreeuwrasjood ja. Je verliest uit het niets zomaar je respect en begint mij voor 'schreeuwende kleuter' uit te schelden, dan kun je ook disrespect en gescheld terugverwachten niet?!

Als je een beetje de draad had gevolgd, had je kunnen lezen dat ik zei dat die schoten van de helicopter kwamen die op pakweg 10 meter boven het schip zweefde.

Ok, dan laten we de hele discussie van waar de schoten kwamen even in het midden en kijken we naar de FEITEN.

Feit: schoten zijn gelost

Feit: er zijn gewonden gevallen door de schoten aan de kant van de activisten die bij bosjes gewond zijn geraakt.

Feit:er zijn doden gevallen, allemaal actievoerders.

Oorzaak>Gevolg

Dus gezien de doden en gewonden aan de kant van de actievoerders zijn gevallen (Gevolg) , kun je er dus vanuitgaan dat de OORZAAK (schoten) bij de Israeli's ligt.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:00:22 #144
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_82715612
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef Lolque het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Neen.
Dit geeft het probleem weer dat 90% van de problemen in stand houdt.

pi_82716016
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, want zo'n ding maakt een hels lawaai. Dat zou ik ook niet prettig vinden recht boven mijn hoofd.
Als er met een katapult op je geschoten wordt, dan kan dat verder weinig kwaad, maar is het wel een duidelijk signaal dat je niet welkom bent op dat schip. En de helicopter was ook niet in nood, dus dan heb je het schip op open zee gewoon met rust te laten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 13 juni 2010 @ 00:17:09 #146
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_82728057
New Video Smuggled Out from Mavi Marmara

Euh.. juist ja.. vanuit helikopters dus.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_82731376
İsraeli soldiers murdering Peace Activist on The Freedom Flotilla
  zondag 13 juni 2010 @ 03:52:09 #148
2651 svann
night-hawk
pi_82732078
Morgen even bij lezen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_82732153
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:54 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ja schreeuwrasjood ja. Je verliest uit het niets zomaar je respect en begint mij voor 'schreeuwende kleuter' uit te schelden, dan kun je ook disrespect en gescheld terugverwachten niet?!

Als je een beetje de draad had gevolgd, had je kunnen lezen dat ik zei dat die schoten van de helicopter kwamen die op pakweg 10 meter boven het schip zweefde.

Ok, dan laten we de hele discussie van waar de schoten kwamen even in het midden en kijken we naar de FEITEN.

Feit: schoten zijn gelost

Feit: er zijn gewonden gevallen door de schoten aan de kant van de activisten die bij bosjes gewond zijn geraakt.

Feit:er zijn doden gevallen, allemaal actievoerders.

Oorzaak>Gevolg

Dus gezien de doden en gewonden aan de kant van de actievoerders zijn gevallen (Gevolg) , kun je er dus vanuitgaan dat de OORZAAK (schoten) bij de Israeli's ligt.
Feit ook is !

Dat moslims in deze wereld gewoon oorlog willen met Israël !

Maar te laf zijn om die echt te verklaren !

Dan maar terrorisme, je moet haat voor Israël wel bevredigen, natuurlijk !

Het doel heiligd alle middelen, met daaronder ook terrorisme !
pi_82734295
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:54 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

jij noemde mij als eerste 'yitzhak'. Zijn we dat voor het gemak vergeten? En wat ik bedoelde te vragen is hoe jij tot de conclusie komt dat het klinkt dat de schoten vanaf de helikopter komen.
quote:
Oorzaak>Gevolg

Dit is misschien wel het kromste wat ik ooit gelezen heb.

Oorzaak > gevolg: gezien de eerder vrijgegeven beelden waarin te zien is dat de Israeli's bijna gelynched worden (oorzaak), is het logisch dat er op de activisten geschoten is (gevolg).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')