Goed lezen knul.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
En als je tegen de zionisten bent ben je gelijk een moslim.Kijk zo dom ben je ook weer. Iedereen op fok! weet dat ik niets tegen joden heb, maar wel tegen die moorddadige zionistische staat ben.
Allemaal heel leuk en in te vullen zoals je wilt. Je bewijst er niets mee anders dat jij de situatie zodanig invult zoals die jou uitkomt.quote:Het moorden begon bij het enteren van het schip, met als dieptepunt van dichtbij 4x door het hoofd schieten schieten op een jongen van 19 jaar die uit Amerika allemaal kadootjes had meegenomen voor de kinderen in Gaza.
http://dailycaller.com/20(...)n-gaza-aid-flotilla/
http://countusout.wordpre(...)ing-furkan-19-years/
Ok, dan ben ik een moslim, wat jij wilt troll.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Goed lezen knul.
Punt 1; je bent moslim. Dat herken je van verre.
Punt 2: je kunt wel roepen niks tegen de joden te hebben, daarmee is niks bewezen. Het blijft maar geroep.
Daarbij is mijn conclusie dat je een moslim bent niet omdat je tegen zionisten bent. Die conclusie komt voort uit je ongefundeerde geschreeuw en tegengeluid glashard negeren. Dat is een typisch moslim trekje.
Dit is dus een van de redenen dat ik meer pro Israel ben. Ik kan me geen Palestijnse vredesmanifestaties herinneren die ook de eigen kant bekritiseren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:43 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ruim twintig duizend Israëliërs demonstreerden op zaterdag 5 juni in Tel Aviv tegen het corrupte Israëlische regime, tegen 43 jaar bezetting van de Palestijnse gebieden en tegen de aanval op de Gaza Freedom vloot onder de titel: 'De regering verdrinkt ons allemaal'.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik een moslim, wat jij wilt troll.![]()
Verandert toch niets aan het feit dat de Israelische regering moorddadig is.
Dit gaat ten minste ook op voor de gemiddelde Westerling, Christen of Oosterling, dus haal dat bord maar voor je kop.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
![]()
Redelijkheid en realistische kijk op zaken gaan maar moeilijk samen met moslims.
De Israëlische regering is een schurkenregering als je kijkt hoeveel ministers daar een crimineel verleden hebben samen met al dan niet oorlogsmisdaden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik een moslim, wat jij wilt troll.![]()
Verandert toch niets aan het feit dat de Israelische regering moorddadig is.
Ik ben gewoon mezelf, ik maak tenminste geen kloon aan zoals jij wel doet omdat je bang bent dat je dan met je echte nick door de mand valt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
![]()
Redelijkheid en realistische kijk op zaken gaan maar moeilijk samen met moslims.
Weer leuk en aardig...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, ik maak tenminste geen kloon aan zoals jij wel doet omdat je bang bent dat je dan met je echte nick door de mand valt.
Ik ken 1 bekende user die hier geheid zou posten, maar sinds de aanval op de actievoerders houdt hij zich angstvallig 'stil'.....uhm stil(?)...
Ik vind het bovendien vreemd dat je alleen je eigen visie bestempeld als 'realistisch' , terwijl echt de hele wereld weet dat Israel gigantisch fout zit (zelfs de eigen regering zei dit).
Tevens werden joden uitgesloten van de gaypride in Madrid na deze laatste moordpartijen. Zoals je ziet heb ik daar al veel eerder gepost en gezegd dat dit nergens op slaat omdat die mensen daar niets mee te maken hebben.
Maar nee, Teenwolf is antisemiet, tegen joden en een 'schreeuwende moslim', want zo denken sommige joden eenmaal, alle kritiek wordt bestempeld als anti-semitisch en islamitisch en de kloon senseomelk is de waarheid zelve.
Die schoten kwamen van de Israeliers, vanaf de helicopter al. De activisten zie je wel wat terugdoen met katapultjes, meer ook niet. Bovendien zijn alle afgevoerde gewonden activisten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:53 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Weer leuk en aardig...
Maar wanneer geef je nu toe dat jouw lees van het filmpje gewoon niet klopt en de mijne feiten bevat. Je kunt gewoon niet volhouden dat die schotgeluiden van de Israëli kwamen.
Je blijft gewoon erom heen draaien om het maar niet toe te geven. en wss, zoals je al vaker deed, hoop je dat het weg ebt om het vervolgens 2 delen verder opnieuw als "keihard bewijs" te hergebruiken. Zo simpel.
Mja... kop. zand, en veel blablablaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Die schoten kwamen van de Israeliers, vanaf de helicopter al.
Zie jij een actievoerder schieten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:03 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Mja... kop. zand, en veel blablabla
Ja dan ben jij zeker 100% Anti-islam, kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Goed lezen knul.
Punt 1; je bent moslim. Dat herken je van verre.
Punt 2: je kunt wel roepen niks tegen de joden te hebben, daarmee is niks bewezen. Het blijft maar geroep.
Daarbij is mijn conclusie dat je een moslim bent niet omdat je tegen zionisten bent. Die conclusie komt voort uit je ongefundeerde geschreeuw en tegengeluid glashard negeren. Dat is een typisch moslim trekje.
[..]
Allemaal heel leuk en in te vullen zoals je wilt. Je bewijst er niets mee anders dat jij de situatie zodanig invult zoals die jou uitkomt.
Daarbij gaat het nu om jouw blunder over het filmpje waar je zo idioot over doet.
Zie jij Israeli schieten?quote:
Personen op die boot. of het actievoerders waren of agressieve Palestijnen/moslims, laat ik in het midden.quote:Na het afvuren van de schoten zijn er gewonden gevallen, zijn de afgevoerde gewonden actievoerders of Israeli's?
Klopt. En anti-Bijbel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:07 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja dan ben jij zeker 100% Anti-islam, kan niet anders.
volgens mij heb jij niet in het leger gezeten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:15 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Blijft nog staan dat het onmogelijk is dat je zulke geluiden van schoten hoort als die kwamen vanuit de helicopter.
Islam betekent vrede. Christenen zijn heel wat oorlogszuchtiger gebleken, vroeger en nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:15 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Klopt. En anti-Bijbel.
Maar met de bijbel heb ik minder moeite omdat die vredig beleden wordt. De Islam is een ideologie, levenswijze, die met woord en zwaard verdedigd wordt.
Jij komt niet verder dan een Palestijnse krant zie ikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:40 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Islam betekent vrede. Christenen zijn heel wat oorlogszuchtiger gebleken, vroeger en nu.
Dat een marginale groep moslims geweld gebruikt, en dan met name tegen andere moslims staat in het niet tegenover de reputatie van de Christenen.
Er is geschoten en zelfs als je niet ziet wie er de hele tijd schiet heb je een uiteindelijke resultaat van het schieten, zo moeilijk is dat niet.quote:
Pure haat hmmm. Ik kan me niet herinneren dat ik in mijn hele leven iemand heb gehaat. Het feit dat jij 'haat' opnoemt geeft duidelijk weer dat er in jouw geest haat verborgen zit.quote:Kun je nu niet nadenken of wil je het gewoon niet uit pure haat?
Pfff duurt lang en bewijst niksquote:
Van zo'n weinig zeggend en subjectief filmpje iets gaan concluderenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Pfff duurt lang en bewijst niks![]()
Heb stokken en een ketting gezien en mensen die met een katapult op een heli schoten, de heli schoot niet terug.
Ik volg gewoon de Engelse en Nederlandse media hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:48 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan een Palestijnse krant zie ik
De enige die hier met aannames komt ben jij. Stukje projectie van je.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Herhalen van aannames ben je goed in. Ik wens je er veel plezier mee.
dit Photoshop gebeuren cropen ...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Reuters moet eens niet freelance fotografen in dienst nemen. Ze hebben vaker een fotograaf in tijdelijke dienst gehad die reuters mooi voor gek heeft gezet door foto's te fotoshoppen
[..]
Ik weet dus niet of Reuters neutraal bericht of niet. Doet volgens mij geen enkele krant meer. Reuters is meer een gericht op de financiële berichten dacht ik.
Je ziet overduidelijk dat ze met paintball guns aan het schieten zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |