Wat het Israëlische leger fout heeft gedaan is het afvuren van een canister met gas. Wat een gewonde opleverde op het bovenste gedeelte van het schip. Het schieten met echte kogels. Wellicht waren rubberen kogels als alternatief beter geweest.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:35 schreef deedeetee het volgende:
Dit filmpje verteld over teargas en stun grenades maar niks over schieten met geweren tot na er gijzelaars zijn genomen.
Wat moeten we nu geloven ? De verhalen die er nu verteld worden of het verhaal dat live van dat schip kwam ?
Die tweede bron zijn gewoon journalisten en brengen juist nieuws naar kranten begrijp ik eruit ? Ben niet goed genoeg in Frans verder, maar dat maak ik er wel op uit. http://www.guysen.tv/index_flash.php?vida=1396quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je lang moeten zoeken naar die twee schimmige bronnen? En de derde is al vaker langsgekomen dus ook geen nieuws meer.
bronquote:“Palestine is awaiting the ships”
Adem Ozkose, another speaker at the panel, works as a reporter for Gercek Hayat Dergisi, said that a frontier of Gaza conflict is named Istanbul, adding “Palestinians named the flotilla ‘Noah’s ark’. I hope that, God willing, despite all the Israeli efforts to stop the campaign, the flotilla carrying humanitarian aid and volunteers to Gaza will reach its destination and that route will never get closed again.
Also stating that they will never give up against the potential obstructions and attacks by Israel, Ozkose said “Palestinians are waiting forward to arrival of those ships from Turkey. The aid delivered by the people from Turkey exceeds the aid coming from the UN and the arrival of the flotilla will declare to the world that the embargo is over and a passage will be opened up for the people of Gaza.”
Kan ik nog iets in een Israëltopic posten zonder dat jij op mijn zaak zit? Kijk liever eens wat meer om je heen, naar Mylene bijvoorbeeld die er alles aan doet Reuters verdacht te maken. Dat mag hoor, maar het zou kunnen dat je daar ook eens iets over te zeggen hebt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Die tweede bron zijn gewoon journalisten en brengen juist nieuws naar kranten begrijp ik eruit ? Ben niet goed genoeg in Frans verder, maar dat maak ik er wel op uit. http://www.guysen.tv/index_flash.php?vida=1396
bronquote:Report: U.S. supports UN investigation into Gaza flotilla raid
White House officials say not concerned UN probe would be one-sided and focus on IDF alone, excluding Turkey and Hamas, The Weekly Standard reports.
Senior White House officials told foreign governments that U.S President Barack Obama's administration would support a United Nations effort to erect an independent inquiry committee investigating the Gaza flotilla raid, U.S. journal The Weekly Standard reported on Friday.
According to the U.S. journal, the White House has shrugged off concerns that such an investigation would be singling out Israel while worse incidents took place around the world on a daily basis.
The report also stated that the U.S. was not concerned the investigation would be one-sided, and would focus on the behavior of the Israeli Defense Forces alone, leaving out Turkey and Hamas' part leading to the fatal raid on the Turkish-flagged ship Mavi Marmara, in which nine activists were killed.
Meanwhile, Israel and the U.S. agreed Thursday on the nature of an Israeli investigative committee that will look into the events surrounding the takeover of the Gaza-bound aid flotilla nearly two weeks ago.
An official announcement on the committee has yet to be made.
Prime Minister Benjamin Netanyahu is expected to make the announcement; he will also say who will be on the committee and discuss its powers.
Channel 2 reported Wednesday that the committee will be headed by a retired Supreme Court justice. It appears that the Prime Minister's Office has approached former Justice Yaakov Tirkel to fill the position.
Contacts with the United States on forming the panel have been handled by the prime minister himself and Defense Minister Ehud Barak. Their main contact has been U.S. Vice President Joe Biden. It was the Americans who proposed the nature of the committee - similar to the one that investigated the sinking of a South Korean ship by the North Koreans.
Ik zie een soldaat, met enkele joodse attributen voor een gebed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je legt verbanden die er niet zijn. Deze gozer is gewoon zijn ochtendgebedje aan het zeggen, met waarschijnlijk een gebedenboek erin. Dat doe hij elke dag, of hij nu thuis zit, naar zijn werk gaat, in dienst is, wacht loopt of ten strijde moet trekken.
Als het goed is zou zijn religieuze insteek hem juist moeten helpen te realiseren wat de waarde van leven is en zich in de strijd zo ethisch mogelijk op te stellen.
Wat zit je toch telkens op dat religieuze gedoe te hameren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zie een soldaat, met enkele joodse attributen voor een gebed.
Hij gaat op pad om een van de 10 geboden van zijn god te schenden, welbewust en met voorbedachte rade. Getraind en wel om dat gebod zo goed mogelijk te schenden.
En, anders dan Adam en Kaïn, die zich na hun zonde probeerden te verbergen voor hun god, zoekt deze gast juist contact met zijn god.
Als het verband er niet is, dan is die jongen schizofreen: enerzijds een gelovige aanbidder van zijn god, anderzijds een moordenaar.
En tja, die ethische opstelling op het slagveld. Daar heb ik nou juist weinig vertrouwen in.
Ja natuurlijk. Wij geilen op veel doden, dus als er veel Palestijnse doden vallen, kijken wij mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:25 schreef C_N het volgende:
[..]
Ja .
kasam aanvallen enz en inslagen in steden daar zie je idd vrijweinig van.
in nederland zie je alleen de palastijnse kant .
wel fijn dat men nog mag én kan demonstreren in israel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:43 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ruim twintig duizend Israëliërs demonstreerden op zaterdag 5 juni in Tel Aviv tegen het corrupte Israëlische regime, tegen 43 jaar bezetting van de Palestijnse gebieden en tegen de aanval op de Gaza Freedom vloot onder de titel: 'De regering verdrinkt ons allemaal'.
Reuters moet eens niet freelance fotografen in dienst nemen. Ze hebben vaker een fotograaf in tijdelijke dienst gehad die reuters mooi voor gek heeft gezet door foto's te fotoshoppenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef Mylene het volgende:
De man verantwoordelijk voor de foto's van gewonde Israëlische soldaten aan boord van het schip is Adem Özköse. Hij werkt verrassend genoeg voor Reuters. Het persbureau dat nog steeds geen antwoord wilt geven op de vraag wie verantwoordelijk is voor het bewerken van de bewuste foto's. Nou, die vraag is niet zo moeilijk te beantwoorden.
[ afbeelding ]
bron
Hij is ook een ''vredesdemonstrant'' voor het IHH.
[..]
bron
Ik weet dus niet of Reuters neutraal bericht of niet. Doet volgens mij geen enkele krant meer. Reuters is meer een gericht op de financiële berichten dacht ik.quote:waren rookwolken te zien die veel zwarter waren gemaakt met behulp van de photoshop-techniek. Het geval leidde tot een discussie over de betrouwbaarheid van het werk van freelance-fotografen.
Onmiddellijk nadat dit bekend werd heeft Reuters de samenwerking met Adnan Hajj beëindigd, en al zijn foto's uit het foto-archief verwijderd
Denk dat jij dingen ziet die er niet zijn hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik nog iets in een Israëltopic posten zonder dat jij op mijn zaak zit? Kijk liever eens wat meer om je heen, naar Mylene bijvoorbeeld die er alles aan doet Reuters verdacht te maken. Dat mag hoor, maar het zou kunnen dat je daar ook eens iets over te zeggen hebt?
Deze video zegt meer dan genoeg. De daders MOETEN worden berecht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:28 schreef Farang het volgende:
Is deze video al gepost?
http://vimeo.com/12429821
Daar hoor ik toch echt pistoolschoten, nog voordat de Israëli's aan boord zijn gekomen. En die schoten komen van het schip zelf.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:28 schreef Farang het volgende:
Is deze video al gepost?
http://vimeo.com/12429821
Je hebt helemaal gelijk Yitzhak.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Daar hoor ik toch echt pistoolschoten, nog voordat de Israëli's aan boord zijn gekomen. En die schoten komen van het schip zelf.
Wat zegt die video volgens jou dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Deze video zegt meer dan genoeg. De daders MOETEN worden berecht.
Ik ga jou overtuigen zekerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:56 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Wat zegt die video volgens jou dan?
Ah, je voelt dus al wel aan dat die video niets anders aantoont dan dat er geluiden van schoten van het schip zelf kwamen en niet vanaf die andere boten of helicopters. Als het echt geluiden van schoten waren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ga jou overtuigen zeker
Maar goed, de VN is zeer geinteresseerd in deze video, laat ik het daar maar op houden.
Jij weet het natuurlijk allemaal wel beter ouwe kolonist van me.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ah, je voelt dus al wel aan dat die video niets anders aantoont dan dat er geluiden van schoten van het schip zelf kwamen en niet vanaf die andere boten of helicopters. Als het echt geluiden van schoten waren.
Je bent en blijft gewoon een schreeuwende faalhaas.
Hey schreeuwkleuter. Hoe klinken die schoten op die video? Geef eens antwoord.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij weet het natuurlijk allemaal wel beter ouwe kolonist van me.
Hey shreeuwrasjood, dat zijn activisten die zichzelf door de kop schieten zodat ze op stretchers afgevoerd kunnen worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hey schreeuwkleuter. Hoe klinken die schoten op die video? Geef eens antwoord.
Tuurlijk weet ik dat beter. Jij bent zon typisch moslimmetje die alles aangrijpt om te schreeuwen zonder ergens eens goed naar te kijken. Hebben we er zat van (te veel zelfs)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij weet het natuurlijk allemaal wel beter ouwe kolonist van me.
En als je tegen de zionisten bent ben je gelijk een moslim.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:18 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat beter. Jij bent zon typisch moslimmetje die alles aangrijpt om te schreeuwen zonder ergens eens goed naar te kijken. Hebben we er zat van (te veel zelfs)
Je hoeft weinig inzicht te hebben om te horen dat die schoten geluiden van de boot zelf kwamen. Als die vanuit de helicopter kwamen of van de boten van de Israëliërs, hoorde je metaal inslagen op die boot, geen schoten... of anders heel vaag aangezien het motor geluid van die helicopter die schoten overstemd.
Hoe dom voel je je nu? Of wil het kwartje niet vallen?
Of blijf je, zoals je vaker doet, dit gewoon roepen als "bewijs" omdat je niks anders hebt, anders dan een plaat voor je kop vol Joden haat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |