uit het vorige topicquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:02 schreef Curiosity het volgende:
http://www.try-now.nl/138/
Fisherman's friend
Mijn moeder had dit verleden week al en ik die het heeft aangevraagd heb nog steeds niksquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Nog nietVandaag zat wel de BonBonBloc Bouchée bij de post
Wanneer heb je deze aangevraagd? Ik heb het namelijk al weken geleden gedaan maar nog steeds niks ontvangenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Geen idee, kan er ook geen mail meer over vinden, maar het lijkt wel lang geleden..quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:56 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Wanneer heb je deze aangevraagd? Ik heb het namelijk al weken geleden gedaan maar nog steeds niks ontvangen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:55 schreef ck2000 het volgende:
Heeft iemand de nieuwe codes van Yunomi al?
- Bertolli pasta sauzen in pot
-Omo klein & krachtig varianten
Thanks!!
Niemandquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef Dandilion het volgende:
wie van jullie heeft zijn haar dove pakket al binnen in huis?
Ik geloof niet dat ik dit culinair wil proeven, zelfs niet nu het gratis is...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef VegaKip het volgende:
http://www.try-now.nl/136/
L'oreal shampoo, weet niet of ie in het vorige topic stond?
Me too!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:09 schreef GimmeGore het volgende:
Jack Klijn borrelnootjes zijn binnen!
En op
Erg lekker, maar zoals verwacht was wel het halve zakje geplet.
Hier ook. Smeckt gutquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Leuke actie! Ik heb me aangemeld!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Anne het volgende:
Gratis Unox Soep proeven:
http://prod.actie.unox.nl/soepinzak/
ik had ze ook al heel snel binnen. En opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:09 schreef GimmeGore het volgende:
Jack Klijn borrelnootjes zijn binnen!
En op
Erg lekker, maar zoals verwacht was wel het halve zakje geplet.
Bedankt, ik heb ze ook gelijk ingevuld.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:01 schreef Muck het volgende:
Nieuwe codes:
Andrelon 8717644337400
Croma 8711200025107
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef GimmeGore het volgende:
hmmm, de Bon Bon Blocjes waren heerlijk!
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef GimmeGore het volgende:
hmmm, de Bon Bon Blocjes waren heerlijk!
Het is eigenlijk een beetje stilletjes daar. Ik heb in ieder geval niks meer mogen proberen. Wel laatst 2 'polls/surveys' (of hoe het ook mag heten) in moeten vullen. Misschien dat ze naar aanleiding daar van nog met iets aan komen zetten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:03 schreef deepart het volgende:
Voor ik mij aanmeld op Insiders, hebben ze vaak probeersels?Anders heb ik geen zin om mijn persoonsgegevens daar achter te laten
kreeg wel vorige week een mailtje van Pataks dat ik bij de "winnaars" van het proefpakket hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef davo1979 het volgende:
Iemand toevallig die nan brood ooit gehad=
Ik heb nog niks gehadquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:32 schreef Zana het volgende:
[..]
kreeg wel vorige week een mailtje van Pataks dat ik bij de "winnaars" van het proefpakket hoor
Owh jammer; dat heb ik niet gehad, geen pataks dan waarschijnlijk, had het ook aangevraagd..quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:32 schreef Zana het volgende:
[..]
kreeg wel vorige week een mailtje van Pataks dat ik bij de "winnaars" van het proefpakket hoor
Ik heb hem ook gehad, ik zou het wel willen proberen,maar het is niet geschikt voor mensen met een zwarte huidskleur. Nu is mijn huidskleur bruin, maar ik heb het vermoeden dat dat ook niet kanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:57 schreef Lips het volgende:
Ik weet dat het niet culinair is maar hebben meer dames de mail van The Insiders ontvangen voor het testen van de Philips Lumea?
Ik heb opzich wel interesse maar ¤ 250 euro borg... Ik weet, het is borg en ze schrijven het niet echt af, maar het is wel veel geld!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:02 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehad, ik zou het wel willen proberen,maar het is niet geschikt voor mensen met een zwarte huidskleur. Nu is mijn huidskleur bruin, maar ik heb het vermoeden dat dat ook niet kan
die borg hoef je alleen maar te betalen als je het apparaat niet in goede staat inlevert toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel interesse maar ¤ 250 euro borg... Ik weet, het is borg en ze schrijven het niet echt af, maar het is wel veel geld!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:57 schreef Lips het volgende:
Ik weet dat het niet culinair is maar hebben meer dames de mail van The Insiders ontvangen voor het testen van de Philips Lumea?
Heb je ook wel weer gelijk in ja!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
die borg hoef je alleen maar te betalen als je het apparaat niet in goede staat inlevert toch?
als het geschikt voor mij was, zou ik het absoluut doen. die borg raak je heus niet kwijt, tenzij je met dat apparaat door je huis loopt te smijten
Zelfde hier, ik wil wel, maar durf nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik vind het toch een beetje raar, stel je voor de postbode laat hem vallen of je laat hem zelf per ongeluk vallen, pff 250 euro! ik durf het toch niet denk ik, terwijl het wel leuk klinkt om te proberen..
Jawel, je blijft 'm nodig houden (als ik het goed begrepen heb van de site van Philips). Je moet het iedere 2 weken blijven herhalen (4 bij benen) om de haarzakjes in slaapstand te houden.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:56 schreef Jeetjejom het volgende:
@LIPS, ik heb me ook opgegeven voor de Lumea. Die 250 euro houden ze alleen in als je hem niet of in bagger toestand terug inleverd. En wie weet hou ik hem wel als het bevalt, ik heb al heel wat meer dan 250 euro aan scheermesjes uitgegeven.
Van de andere kant, als het echt goed werkt, heb ik hem niet meer nodig toch?
Hier ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef dralion13 het volgende:
Vandaag fisherman's friend binnen gekreken![]()
en kortingsbon voor 50 cent korting op fisherman's friend bij kruitvat of trekpleister
Voor mij persoonlijk geen probleem, aangezien ik het zelf niet gebruik.quote:Op verzoek van een groot aantal leden van Yunomi zal het Dove pakket niet eind juli, maar in de eerste week van september worden verstuurd.
Hiermee houden we rekening met de vakantieperiode en hopen we eventuele problemen met de levering van het Dove pakket, waar jij het afgelopen kwartaal zo hard voor gespaard hebt, te kunnen voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me ook al af jaquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Aarti het volgende:
waarom zou je je haar naar champagne willen laten ruiken?![]()
Dank !quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef loecje het volgende:
de nieuwe code's voor yunomi
Becel: 8722700131991
Calvé: 8593838930523
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef loecje het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef loecje het volgende:
Ik had me toch aangemeld hiervoor en kreeg vandaag het mailtje dat ik mee mag gaan doen aan de actie!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Jawel, je blijft 'm nodig houden (als ik het goed begrepen heb van de site van Philips). Je moet het iedere 2 weken blijven herhalen (4 bij benen) om de haarzakjes in slaapstand te houden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik had me toch aangemeld hiervoor en kreeg vandaag het mailtje dat ik mee mag gaan doen aan de actie!
Bedanktquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef loecje het volgende:
yunomi codes 19/7/2010 - 1/8/2010
* ROBIJN 8718114256412
* CORNETTO 8722700027201
je hebt gelukkig nog tijd zatquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:37 schreef WupWup het volgende:
Wat snel loecje! Ik ben pas net over de helft. Wel alleen met klikken en reageren, ik schrijf geen artikelen.
Dat kan nog niet. Daar heb je als het goed is een berichtje over ontvangen:quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
Is het dove pakket uberhaupt al bij iemand binnen?
quote:Het vorige kwartaalcadeau (een Dovepakket) wordt op verzoek van een groot aantal Yunomi leden na de zomer vakantie(s) verstuurd en zal begin september worden geleverd.
Heb je daar trouwens nog een definitieve bevestiging van gehad?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
Overigens mag ik meedoen aan de coolbest actie
Dank !quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef -Marjo- het volgende:
Nieuwe Yunomi codes:
Omo = 8717644982143
Magnum = 8722700192091
Heb niets meer gehad na de uitnodiging en screening maar dat betekent dat je wel coolbest krijgt wanneer je de screening kon voltooien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef SamAxe het volgende:
[..]
Heb je daar trouwens nog een definitieve bevestiging van gehad?
Of alleen die uitnodiging, en na de screening niks meer?
3 mailadressenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kan nog niet. Daar heb je als het goed is een berichtje over ontvangen:
[..]
Ah oke.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb niets meer gehad na de uitnodiging en screening maar dat betekent dat je wel coolbest krijgt wanneer je de screening kon voltooien.
Oke.quote:
Ik verwacht eigenlijk maar 3 pakken ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
Ben benieuwd waar ze mee komengekoeld verzenden dus dan mag ik de koelkast wel leeg houden
Je hebt ze ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk maar 3 pakken ofzo
En gister een mail met bevestiging en tekst dat er vandaag nog een mail zou volgen, maar nog niks gezien, misschien later op de avond?
Paar pakjes dusquote:Gewicht (gr.):
7900
Hier ookquote:
Lijkt me ook wel een fijn werkje voor de postbode, die op zo'n dag dan allemaal van dit soort pakken moet brengen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef Jeetjejom het volgende:
Werd in ieder geval wel keurig netjes afgeleverd!
Thanks!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:49 schreef loecje het volgende:
volgens mij zijn ze nog niet voorbij gekomen. de kortingscodes van yunomi
* BLUE BAND 8718114789316
* CALVE 8722700462996
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:49 schreef loecje het volgende:
volgens mij zijn ze nog niet voorbij gekomen. de kortingscodes van yunomi
* BLUE BAND 8718114789316
* CALVE 8722700462996
Bedankt! Nu kon ik het andrélon pakket bestellen, al is dat weinig culinairquote:Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef loecje het volgende:
ik gebruik ze ook niet , maar pluk ze van internet
CROMA 8711200025107
BECEL 8722700131991
alstu!
Ik ookquote:Op donderdag 2 september 2010 20:06 schreef LieLie het volgende:
Ik heb het vorige kwartaalpakket ontvangen
De dove??quote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ookruikt in ieder geval lekker
![]()
.
Ik heb ook nog niets binnenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De dove??
Heb nog niets gezien, ben benieuwd!
Oeh leuk!quote:
Oeh wat leuk!!quote:
Ook nog niks gezienquote:Op donderdag 2 september 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De dove??
Heb nog niets gezien, ben benieuwd!
Ik heb nog nooit iets zomaar gekregen, daar hoop ik ook nog steeds opquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:30 schreef het-is-mij het volgende:
Ik heb van de week van yunomi wasmiddel opgestuurd gekregen, zomaar.
als 1 van de 1000 geselecteerden, ook leuk
Bedanktquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:26 schreef casper019 het volgende:
http://www.try-now.nl/ricola-menthol/
gratis ricola mentol!!
Ik had ook een klein testertje erbij zittenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:34 schreef soapie het volgende:
Ik had dat wasmiddel bij mijn kwartaal pakket.
Je kunt er sparen voor gratis producten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:15 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat is dat yunomi precies ik snap het niet, krijg je er gratis producten op of wat is het?
Same here.quote:Op zondag 5 september 2010 12:12 schreef Lips het volgende:
Zo, Dove pakket is binnen en heb net m'n Nomi's ingewisseld voor de Andrelon!
Nu weer afwachten wat het volgende kwartaalpakket wordt
Dat hoop ik ook ja, dat vond ik toch leuker. Heb nu het andrèlon pakket besteld.quote:Op maandag 6 september 2010 16:42 schreef SamAxe het volgende:
[..]
Same here.![]()
Hoop dat het volgende kwartaalpakket weer eens iets eetbaars bevat.
De spaarperiode loopt van 1 juli tot 30 september 2010.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:06 schreef GimmeGore het volgende:
Tot wanneer loopt deze periode ook al weer?
Thanks gaan w eproberen!quote:Op maandag 20 september 2010 17:07 schreef Curiosity het volgende:
http://sample.de.nl/Reque(...)cd609daf4%7d&lang=nl
gratis biologische koffiepads
Ik ook, alleen jammer dat ik geen koffie lust..quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb weer een mailtje gekregen van insiders, dit keer om douwe egberts
uitdelen aan vrienden en familie enzo... en dan gezellig samen schoonmaken.....quote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
Ja, ik ook, meer dan dat ik eigenlijk weet wat ik er mee aan moet
Zonde hoor! Ik deed juist mee om nieuwe dingen uit te proberen, dus ik sla ook over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, niks gratis proeven bij Yunomi dit kwartaal. Je kunt punten sparen voor een agenda. Ik sla even over.
Bedanktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:03 schreef Curiosity het volgende:
http://www.beleev.nu/contact.asp
Leev is een nieuw concept met 100% natuurlijke producten, gratis proefpakket
Jammer inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, niks gratis proeven bij Yunomi dit kwartaal. Je kunt punten sparen voor een agenda. Ik sla even over.
thanks aangevraagd omdat het gratis is... maar wat is het eigenlijk :p ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:03 schreef Curiosity het volgende:
quote:Ter info
De agenda's worden in geen geval pas in februari verstuurd. Dat zou inderdaad een beetje voorbijgaan aan het nut van een agenda voor 2011. We zijn nu de laatste details aan het organiseren; volgende week vertellen we jullie in geuren en kleuren hoe je in de praktijk aan je Yunomi-agenda kan geraken! En dat zal NIET pas in februari 2011 zijn!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef casper019 het volgende:
[..]
thanks aangevraagd omdat het gratis is... maar wat is het eigenlijk :p ?
quote:De Leev producten zijn ‘“gewone” producten met waar mogelijk ingrediënten uit de Hollandse natuur. Denk aan Hollandse groente- en fruitsoorten als appel, bessen, frambozen, wortel en radijsjes. En aan vlierbessen, hazelnoten en eetbare kruiden als kamille, brandnetel en citroenmelisse. Omdat de producten van Leev zo vol natuurlijke ingrediënten zitten, is er simpelweg geen plaats voor kunstmatige kleurstoffen, geurstoffen, aroma’s en conserveringsmiddelen.
nou ik begreep juist uit een ander(klachten) topic dat er voor dit pakket een andere regeling komt. maar dat word pas volgende week bekent gemaakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Anne het volgende:
Nee, oké, maar je kunt tot en met 2 januari sparen. En 2 januari is eigenlijk al te laat.
je betaalt nu 2,95 ¤ verzendkosten en het kan al vanaf november besteld worden en duurt dan 2 weken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef loecje het volgende:
[..]
nou ik begreep juist uit een ander(klachten) topic dat er voor dit pakket een andere regeling komt. maar dat word pas volgende week bekent gemaakt.
ik had het gelezen ja. en nu zijn mensen weer boos omdat het cadeau niet gratis is. het is ook nooit goed...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:44 schreef Zana het volgende:
[..]
je betaalt nu 2,95 ¤ verzendkosten en het kan al vanaf november besteld worden en duurt dan 2 weken.
ook aangevraagd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Muck het volgende:
Je linkje geeft een error, maar deze doet het wel
Hier is ook een coupon om een gratis kop thee te drinken bij een DE Koffie Café:
http://www.pickwick.nl/dutchteablend/static/pickwickcoupon.pdf
Heb me niet voor DE aangemeld, wel gisteren aangemeld voor de mixdrankenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef SamAxe het volgende:
Is er iemand geselecteerd voor de Douwe Egberts campagne van Insiders?
Je kan je nu overigens aanmelden voor een campagne om (nieuwe) mixdranken te proberen. (Insiders)
Dank voor de fix !quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Muck het volgende:
Je linkje geeft een error, maar deze doet het wel
Hier is ook een coupon om een gratis kop thee te drinken bij een DE Koffie Café:
http://www.pickwick.nl/dutchteablend/static/pickwickcoupon.pdf
Heb de DEquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb me niet voor DE aangemeld, wel gisteren aangemeld voor de mixdranken
[Buzzer] Philips Sonicare FlexCarequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:49 schreef Yannick567 het volgende:
Ik mag de FlexCare+ gaan testen, zou hem morgen binnen krijgen, maar kreeg vanmiddagv een mailtje dat er logistieke problemen waren, dus krijg hem volgende week zaterdag pas
En met die alcoholcampagne mag ik niet meedoen, want ik ben nog geen 21
nog niet binnen, bij anderen wel?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:03 schreef Curiosity het volgende:
heb op een ander site gelezen dat het proefPAKKET een theezakje is, daar kreeg iemand al e-mail als opvolging van deze actie, maar hij had het zakje nog niet eens ontvangen....ik kwam bijna niet meer bijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
nog niet binnen, bij anderen wel?
die email had ik dus ook al binnen, dacht even dat mijn buren de thee meegenomen haddenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:26 schreef Zana het volgende:
[..]
heb op een ander site gelezen dat het proefPAKKET een theezakje is, daar kreeg iemand al e-mail als opvolging van deze actie, maar hij had het zakje nog niet eens ontvangen....ik kwam bijna niet meer bij
Nog niet binnen, nou een theezakje, wow, het kan eraf.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
nog niet binnen, bij anderen wel?
jammer, dit kwartaal alleen een agenda voor 2.95¤ bij voldoende punten, maar in het verleden kon je wel mooie gratis eet-en verzorgingspakketen bij elkaar sparenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van de week dat Yunomi maar eens bekijken.
Dat leev dingetje had ik ook besteld maar heb na 2 weken nog steeds niks?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, theezakje, ricola en dat Leev gebeuren besteld. Van de week dat Yunomi maar eens bekijken.
hoe kan dat nou, bij het aanmelden kreeg jij toch zeker ook te zien dat het pakket al onderweg was...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat leev dingetje had ik ook besteld maar heb na 2 weken nog steeds niks?
Maar ik kan toch vast wel alvast punten sparen voor als er wel iets leuks is?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:45 schreef Zana het volgende:
[..]
jammer, dit kwartaal alleen een agenda voor 2.95¤ bij voldoende punten, maar in het verleden kon je wel mooie gratis eet-en verzorgingspakketen bij elkaar sparen
Haha, dat stond er bij mij net ook, het pakket is nu al onderweg. Lolbroeken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:48 schreef Zana het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, bij het aanmelden kreeg jij toch zeker ook te zien dat het pakket al onderweg was...
Trouwens, ik heb ook nog niets ontvangen...
tot nu toe was het zo dat de punten vervallen aan het einde van elk kwartaal ( als ze niet ingeruild waren of je meer had, dus je begint elk kwartaal opnieuwquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar ik kan toch vast wel alvast punten sparen voor als er wel iets leuks is?
net in de post: klein pakje met 1 theezakje groene earl grey. Het rook best lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat leev dingetje had ik ook besteld maar heb na 2 weken nog steeds niks?
je kan al wel vast de site verkennen zodat je volgende kwartaal keihard punten kan scoren;)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:12 schreef Zana het volgende:
[..]
tot nu toe was het zo dat de punten vervallen aan het einde van elk kwartaal ( als ze niet ingeruild waren of je meer had, dus je begint elk kwartaal opnieuw
Same here. (de Douwe Egberts campagne it is)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef VegaKip het volgende:
Ik ben ook geselecteerd voor de DE campagne
En net lag het theezakje in de brievenbus, ruikt lekker
Daar heb ik me niet voor ingeschreven, aangezien ik geen alcohol drink..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:55 schreef SamAxe het volgende:
[..]
Same here. (de Douwe Egberts campagne it is)
Nu nog hopen op deelname aan de mixdrank campagne.
Didn't know that.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:09 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Daar heb ik me niet voor ingeschreven, aangezien ik geen alcohol drink..
Hopelijk wordt jij uitgekozenHoeveel mensen mogen er aan mee doen?
Dan geef ik liever andere Insiders de kans om te testen, dan mezelf eigenlijk. Ik heb ook al aan de Ajax campagne mee mogen doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:22 schreef SamAxe het volgende:
[..]
Didn't know that.
Al kan je natuurlijk ook gaan uitdelen, en anderen de drankjes laten beoordelen.
Maar dank. Er mogen 1500 aan de campagne deelnemen, en de deelnemers van vorig jaar kunnen niet meedoen. Maar omdat er op fok (tot nu toe) al 3 mensen zijn die mee morgen doen aan de Douwe Egberts campagne lijkt me de kans op deelname toch wel groot. Daar waren namelijk ook "maar" 2000 plaatsen beschikbaar.![]()
Succes en have fun met de Douwe Egberts campagne !
Hmmmquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:26 schreef SamAxe het volgende:
Gratis "gezonde" chocolade proberen:
http://www.gezondechocolade.nl/staal.php
Wegens het grote aantal staal aanvragen is ons quota voor de maand oktober reeds bereikt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:26 schreef SamAxe het volgende:
Gratis "gezonde" chocolade proberen:
http://www.gezondechocolade.nl/staal.php
Die zijn echt super lekker, thanks!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef Curiosity het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf
gratis pizza voor de nieuwe week
Serieus? Beter dan Casa di Mama?quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Die zijn echt super lekker, thanks!
zeker wetenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Casa di Mama is namelijk top als diepvriespizza
nope, dat zijn de AH excellent pizza'squote:Op maandag 11 oktober 2010 09:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Casa di Mama is namelijk top als diepvriespizza
Die zijn ook 5 euro p.s ofzo, iets andere prijsklassequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:47 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nope, dat zijn de AH excellent pizza's
vele male beter dan casa di Mama
Die uit de vriezer zijn tussen de 2 en 3 euro en ook héél lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Die zijn ook 5 euro p.s ofzo, iets andere prijsklasse
Oh chill daar heb ik zin in. Thanks.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef Curiosity het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf
gratis pizza voor de nieuwe week
dankje!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:58 schreef SamAxe het volgende:
Voor de mensen die niet geselecteerd waren voor de "Douwe Egberts Aromettes" Insiders campagne. (of daar geen interesse in hadden.)
http://saralee.dmdelivery.com/x/?S7a1.J9ra25i8r.I1szS0tTMFAAT53
Thanks!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:58 schreef SamAxe het volgende:
Voor de mensen die niet geselecteerd waren voor de "Douwe Egberts Aromettes" Insiders campagne. (of daar geen interesse in hadden.)
http://saralee.dmdelivery.com/x/?S7a1.J9ra25i8r.I1szS0tTMFAAT53
invullen van codes: rechter menu onder Ga naar> meer > mijn nomi's. en dan naar onder scrollen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap toch niet helemaal hoe dat Yunomi werkt hoor. Ik klik en reageer maar een eind weg en soms krijg ik nomi's en soms niet. Maar waar ik echt niet achter kan komen is waar je die codes van die producten nou in moet vullen die ik hier wel eens voorbij zie komen.
Nicequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:37 schreef SamAxe het volgende:
Actie voor de gratis AH Euroshopper pizza alweer verlengd:
http://albertheijn.yourzi(...)OSHOP_PIZZA_wk42.pdf
quote:Wat kan je nou met die code's?Op woensdag 20 oktober 2010 23:30 schreef Lunaflame het volgende:
Yunomi productcodes
ROBIJN wasverzachter 8711600304383
ROBIJN vloeibaar wasmiddel 8717644379264
quote:hier ook niet
quote:Die kun je invullen op de website van Yunomi, waarvoor je dan weer punten krijgt. En als je dan genoeg punten hebt kun je een cadeautje uitzoeken.
quote:Zou dat even fijn zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:01 schreef sylliek het volgende:
Gratis kauwgom van weight watchers, volgens mij is de bedoeling dat je afvalt door deze kauwgom te kauwen.
http://www.weightcare.nl/action_kauwgom.php
quote:Ja een soort klein sample toch? Daar hoor ik dan toch post van te krijgen?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gelezen wat dit hele "pakket" inhoudt hè?
quote:Ja zoiets had ik wel begrepen, maar ook dát heb ik niet gehad. Maar goed, daar ga ik natuurlijk niet om klagen bij dat bedrijf
quote:"Wij behandelen uw deelname aan Ready-to-Serve mixdranken."Op vrijdag 22 oktober 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand al nieuws ontvangen over de mixdrankjes, ik begin nieuwsgierig te worden
quote:Ben je wel uitgenodigd? Heb ze al een week..Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Muck het volgende:
Helaas nog steeds geen koffie van insiders
quote:wat voor mixdrankjes??Op vrijdag 22 oktober 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand al nieuws ontvangen over de mixdrankjes, ik begin nieuwsgierig te worden
quote:bah op,....Op vrijdag 22 oktober 2010 12:01 schreef sylliek het volgende:
Gratis kauwgom van weight watchers, volgens mij is de bedoeling dat je afvalt door deze kauwgom te kauwen.
http://www.weightcare.nl/action_kauwgom.php
quote:Da's beter dan niksOp vrijdag 22 oktober 2010 17:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik heb em ook al , 1 zielig theezakje
wat een gieren
quote:Ja, ik ben wel uitgenodigdOp vrijdag 22 oktober 2010 16:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ben je wel uitgenodigd? Heb ze al een week..
Ik bedoelde dat ik chocolade van Xocai heb gekregen en een DVD van Try Nowquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:38 schreef SamAxe het volgende:
Was dat Xocai pakket met die dvd niet 5 euro? ( http://xocai.nl/FILES/proefpakket.htm )
Voor de liefhebbers
https://webclient.qnippos(...)2&Qpage=requestQcode
Ik ook!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Blik het volgende:
Ik mag meedoen aan de test met mixjes van The INsidersJammer dat het geen zomer is, iets meer toepasbaar dan, maar dat mag de pret niet drukken.
Ha ! stuur maar door dan ! :pquote:Op donderdag 4 november 2010 20:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik ook!ben benieuwd, verwacht eigenlijk dat ik het niet zo lekker zal vinden...
volgens mij is het gewoon zo'n verpakte plak en niet een heel ontbijtkoekquote:Op donderdag 4 november 2010 19:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ben benieuwd hoe zie die ontbijtkoek door de brievenbus persen
Heb hem dus maar ff besteld
bah nu al niet meer beschikbaar dat van maggiquote:Op maandag 15 november 2010 17:18 schreef SamAxe het volgende:
Gratis Nescafé Cappuccino:
http://www.try-now.nl/Nescafe/
Gratis Maggi Opkikker:
http://www.try-now.nl/maggi
De laatste is (op dit moment) niet beschikbaar, maar het schijnt dat dit in de loop van de week nog wel eens kan veranderen.
Overigens had ik na het aanvragen van de Fruitige ontbijtkoek twee geplette plakken normale ontbijtkoek gekregen. Die pasten in ieder geval wel met gemak door de brievenbus.
leer eens lezenquote:Op maandag 15 november 2010 17:23 schreef casper019 het volgende:
[..]
bah nu al niet meer beschikbaar dat van maggi
thx besteld!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:53 schreef SamAxe het volgende:
De Maggi is weer (tijdelijk) beschikbaar !
Ik ook en val natuurlijk ook echt in de doelgroep van dat soort drankjes drinkende mensen, qua leeftijd.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Blik het volgende:
Ik mag meedoen aan de test met mixjes van The INsidersJammer dat het geen zomer is, iets meer toepasbaar dan, maar dat mag de pret niet drukken.
waarom geef je je dan op?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook en val natuurlijk ook echt in de doelgroep van dat soort drankjes drinkende mensen, qua leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |