Klopt ik zag dat hij net weer afgelopen was, vandaar dit topicquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef Anne het volgende:
Handig. Tvp. Ik weet dat bij Pickwick ook vaak gratis thee aangeboden wordt.
Het is net zo iets als buzzer, alleen dan Belgisch.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:08 schreef Rapaille het volgende:
Dat aanmelden bij the insiders ga ik dus niet doen. Daar moet je veel informatie over jezelf geven (of liegen)
Als je de voorwaarden doorleest, mogen ze het niet. Voorbeelden daarvan zijn bij cup-a-soup en Pickwick.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef _Arual_ het volgende:
Krijg je na het aanvragen van een gratis product niet tot in de eeuwigheid reclame toegestuurd? Dat heb ik vroeger namelijk eens meegemaakt. (Het mooie was dat ze een spelfout in mijn naam hadden gemaakt, waardoor ik precies kon zien aan wie mijn gegevens allemaal werden doorverkocht.)
Ok. Dan durf ik het bij pickwick wel aan!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je de voorwaarden doorleest, mogen ze het niet. Voorbeelden daarvan zijn bij cup-a-soup en Pickwick.
En aangezien ik al vaker van Pickwick zo'n proefpakketje ontvangen en aangevraagd heb, kan ik van daaruit vertellen "nee".
Indeedquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je de voorwaarden doorleest, mogen ze het niet. Voorbeelden daarvan zijn bij cup-a-soup en Pickwick.
En aangezien ik al vaker van Pickwick zo'n proefpakketje ontvangen en aangevraagd heb, kan ik van daaruit vertellen "nee".
Ik vind AC en Burger King niet echt culinairquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:06 schreef JOPPI3 het volgende:
niemand?
Ik vond de term "3-gangen-diner" al een beetje pretentieus voor een AC restaurant. Zeg dan gewoon 3-gangen-menuquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:28 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind AC en Burger King niet echt culinair![]()
Niks op tegen verder, maar ik kom er gewoon nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |