thanks aangevraagd omdat het gratis is... maar wat is het eigenlijk :p ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:03 schreef Curiosity het volgende:
http://www.beleev.nu/contact.asp
Leev is een nieuw concept met 100% natuurlijke producten, gratis proefpakket
quote:Ter info
De agenda's worden in geen geval pas in februari verstuurd. Dat zou inderdaad een beetje voorbijgaan aan het nut van een agenda voor 2011. We zijn nu de laatste details aan het organiseren; volgende week vertellen we jullie in geuren en kleuren hoe je in de praktijk aan je Yunomi-agenda kan geraken! En dat zal NIET pas in februari 2011 zijn!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef casper019 het volgende:
[..]
thanks aangevraagd omdat het gratis is... maar wat is het eigenlijk :p ?
quote:De Leev producten zijn ‘“gewone” producten met waar mogelijk ingrediënten uit de Hollandse natuur. Denk aan Hollandse groente- en fruitsoorten als appel, bessen, frambozen, wortel en radijsjes. En aan vlierbessen, hazelnoten en eetbare kruiden als kamille, brandnetel en citroenmelisse. Omdat de producten van Leev zo vol natuurlijke ingrediënten zitten, is er simpelweg geen plaats voor kunstmatige kleurstoffen, geurstoffen, aroma’s en conserveringsmiddelen.
nou ik begreep juist uit een ander(klachten) topic dat er voor dit pakket een andere regeling komt. maar dat word pas volgende week bekent gemaakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Anne het volgende:
Nee, oké, maar je kunt tot en met 2 januari sparen. En 2 januari is eigenlijk al te laat.
je betaalt nu 2,95 ¤ verzendkosten en het kan al vanaf november besteld worden en duurt dan 2 weken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef loecje het volgende:
[..]
nou ik begreep juist uit een ander(klachten) topic dat er voor dit pakket een andere regeling komt. maar dat word pas volgende week bekent gemaakt.
ik had het gelezen ja. en nu zijn mensen weer boos omdat het cadeau niet gratis is. het is ook nooit goed...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:44 schreef Zana het volgende:
[..]
je betaalt nu 2,95 ¤ verzendkosten en het kan al vanaf november besteld worden en duurt dan 2 weken.
ook aangevraagd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Muck het volgende:
Je linkje geeft een error, maar deze doet het wel
Hier is ook een coupon om een gratis kop thee te drinken bij een DE Koffie Café:
http://www.pickwick.nl/dutchteablend/static/pickwickcoupon.pdf
Heb me niet voor DE aangemeld, wel gisteren aangemeld voor de mixdrankenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef SamAxe het volgende:
Is er iemand geselecteerd voor de Douwe Egberts campagne van Insiders?
Je kan je nu overigens aanmelden voor een campagne om (nieuwe) mixdranken te proberen. (Insiders)
Dank voor de fix !quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Muck het volgende:
Je linkje geeft een error, maar deze doet het wel
Hier is ook een coupon om een gratis kop thee te drinken bij een DE Koffie Café:
http://www.pickwick.nl/dutchteablend/static/pickwickcoupon.pdf
Heb de DEquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb me niet voor DE aangemeld, wel gisteren aangemeld voor de mixdranken
[Buzzer] Philips Sonicare FlexCarequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:49 schreef Yannick567 het volgende:
Ik mag de FlexCare+ gaan testen, zou hem morgen binnen krijgen, maar kreeg vanmiddagv een mailtje dat er logistieke problemen waren, dus krijg hem volgende week zaterdag pas
En met die alcoholcampagne mag ik niet meedoen, want ik ben nog geen 21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |