quote:Wat kan je nou met die code's?Op woensdag 20 oktober 2010 23:30 schreef Lunaflame het volgende:
Yunomi productcodes
ROBIJN wasverzachter 8711600304383
ROBIJN vloeibaar wasmiddel 8717644379264
quote:hier ook niet
quote:Die kun je invullen op de website van Yunomi, waarvoor je dan weer punten krijgt. En als je dan genoeg punten hebt kun je een cadeautje uitzoeken.
quote:Zou dat even fijn zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:01 schreef sylliek het volgende:
Gratis kauwgom van weight watchers, volgens mij is de bedoeling dat je afvalt door deze kauwgom te kauwen.
http://www.weightcare.nl/action_kauwgom.php
quote:Ja een soort klein sample toch? Daar hoor ik dan toch post van te krijgen?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gelezen wat dit hele "pakket" inhoudt hè?
quote:Ja zoiets had ik wel begrepen, maar ook dát heb ik niet gehad. Maar goed, daar ga ik natuurlijk niet om klagen bij dat bedrijf
quote:"Wij behandelen uw deelname aan Ready-to-Serve mixdranken."Op vrijdag 22 oktober 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand al nieuws ontvangen over de mixdrankjes, ik begin nieuwsgierig te worden
quote:Ben je wel uitgenodigd? Heb ze al een week..Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Muck het volgende:
Helaas nog steeds geen koffie van insiders
quote:wat voor mixdrankjes??Op vrijdag 22 oktober 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand al nieuws ontvangen over de mixdrankjes, ik begin nieuwsgierig te worden
quote:bah op,....Op vrijdag 22 oktober 2010 12:01 schreef sylliek het volgende:
Gratis kauwgom van weight watchers, volgens mij is de bedoeling dat je afvalt door deze kauwgom te kauwen.
http://www.weightcare.nl/action_kauwgom.php
quote:Da's beter dan niksOp vrijdag 22 oktober 2010 17:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik heb em ook al , 1 zielig theezakje
wat een gieren
quote:Ja, ik ben wel uitgenodigdOp vrijdag 22 oktober 2010 16:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ben je wel uitgenodigd? Heb ze al een week..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |