abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:16:24 #201
305913 Lodewijkvdb
Theorie-lover
pi_82833535
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef Niels1337 het volgende:
Vanochtend theorie examen gehad te Alkmaar..

Gevaarherkenning 14 goed van de 25
En bij die andere vragen 39 goed van de 40

Was m'n 1e keer theorie examen, ben zo blij dat ik hier nu vanaf ben!!
Gefeliciteerd! Gevaarherkenning was bijna mis, maar dat is op die foto's soms ook moeilijk te beoordelen. In de praktijk wordt het allemaal veel duidelijker

Ik vind trouwens dat iedereen de 1e keer zou moeten slagen (als ie een beetje goed geleerd heeft natuurlijk )
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:23:50 #202
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82836257
@Kimpossible: Als jullie beiden op de rem trappen, telt het dan wel als ingreep? Ik bedoel, jij reageerde toch ook op tijd dan. Beetje flauw om juist daarop te zakken.

@Kadunaa: Balen. Succes alvast in juli dan.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:32:15 #203
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82836622
Nja, m'n instructeur zei, als ik verder perfect had gereden dat het nog wel door de vingers gezien werd, omdat die kerel gewoon écht door rood reed en die zie je niet zomaar aankomen. Verder baal ik echt steeds harder over dat doorstroming gelul. Het is daar zó smal, overal fietsjes, stepjes, waveboards en dat soort dingen, kinderen onderweg naar school. Ik zou het weer precies zo doen, het si niet realistisch om daar dertig te willen rijden. Dus ik vraag me nu vooral af of ik zo'n debiel ben of wat. Maarja, niets meer aan te doen, de kater is er iig flnk.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:45:46 #204
106942 Eix
pi_82837272
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef Kimpossible het volgende:Verder baal ik echt steeds harder over dat doorstroming gelul. Het is daar zó smal, overal fietsjes, stepjes, waveboards en dat soort dingen, kinderen onderweg naar school. Ik zou het weer precies zo doen, het si niet realistisch om daar dertig te willen rijden. Dus ik vraag me nu vooral af of ik zo'n debiel ben of wat.
Nou, ik kreeg ook altijd gedonder over doorstroming. Voor dat ik op ging zei mijn instructrice dat die examinator wel een type was dat van een beetje door rijden houdt. Vervolgens reed ik tijdens het examen op een gegeven over een 70km/u weg binnen de bebouwde kom ri. station Geleen-Lutterade. Aldaar zijn er werkzaamheden waardoor de snelheidslimiet is aangepast naar 30 km/u en is er een hele knik in de weg. Na die werkzaamheden vervalt wel de tijdelijke belijning maar is er nog geen bord geweest met een snelheidsverhoging. Het bord 'einde van alle door verkeersborden aangegeven verboden' staat nog zo'n 100 meter verderop.

Enfin, toen ik er gisteren dus reed trok het verkeer dat voor mij reed direct na die knik al op. Ik vond het best en ben reed dat einde werkzaamheden bord met volgens mij 70 voorbij. Gelukkig geen commentaar op gekregen. In feite is het ook belachelijk dat je dat hele eind nog met 30 zou moeten blijven rijden terwijl er niets aan de hand is, maar toch...je zou maar op zoiets zakken. Als je 30 blijft rijden doe je niet goed meerijden met de rest en andersom bega je eigenlijk een overtreding. Overigens klopt die hele tijdelijke bebording daar ook voor geen meter.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eix op 15-06-2010 16:05:40 ]
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:15:14 #205
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82838805
Het is gewoon een klotedag vandaag.Kim gezakt,en ik heb mn instructeur bijna iets aangedaan.Overal,maar dan ook overál op had hij commentaar De kleinste,lulligste dingetjes.Uiteindelijk zat ik met traantjes achter mijn krankzinnig grote zonnebril
Bij het remmen achter een auto: 'Ik zie de autobanden niet.' Ja,daar kan ik niks aan doen als meneer als een lui varken onderuit gezakt zit 'Dan ga je rechtop zitten,ik zie ze prima.' 'Wat wil je daarmee zeggen? Vind je me lui?' En toen ik zei dat ik geen zin meer had in donderdag vond hij dat maar raar
Hij heeft gewoon een uur lang met een hakbijl op me in zitten hakken,daaaag zelfvertrouwen

Zo blij dat ik morgen niet hoef te rijden..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:24:12 #206
106942 Eix
pi_82839326
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Purdey het volgende:
Het is gewoon een klotedag vandaag.Kim gezakt,en ik heb mn instructeur bijna iets aangedaan.Overal,maar dan ook overál op had hij commentaar De kleinste,lulligste dingetjes.Uiteindelijk zat ik met traantjes achter mijn krankzinnig grote zonnebril
Bij het remmen achter een auto: 'Ik zie de autobanden niet.' Ja,daar kan ik niks aan doen als meneer als een lui varken onderuit gezakt zit 'Dan ga je rechtop zitten,ik zie ze prima.' 'Wat wil je daarmee zeggen? Vind je me lui?' En toen ik zei dat ik geen zin meer had in donderdag vond hij dat maar raar
Hij heeft gewoon een uur lang met een hakbijl op me in zitten hakken,daaaag zelfvertrouwen

Aahw. Gewoon zenuwen lijkt me. Of van je instructeur.

Hoe dan ook, laat je er niet door ontmoedigen. Ik ken verhalen van mensen die voor het examen nog tig ingrepen krijgen van de instructeur en vervolgens toch slagen. Zo'n examinator wilt in principe gewoon dat je een lekker stukje doet auto rijden en dat is het. Moet lukken toch?
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:32:59 #207
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82839789
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef Eix het volgende:

[..]

Hoe dan ook, laat je er niet door ontmoedigen. Ik ken verhalen van mensen die voor het examen nog tig ingrepen krijgen van de instructeur en vervolgens toch slagen. Zo'n examinator wilt in principe gewoon dat je een lekker stukje doet auto rijden en dat is het. Moet lukken toch?
Ben in elk geval van plan van de week niet al te veel te rijden voor examen.Na een uurtje rijden wordt ik toch minder alert.Via de snelweg is het ongeveer 20 minuten rijden naar het CBR,en dan ga ik daar maar lekker rustig rondhangen in de auto.Sigaretje roken,banaantje eten,muziekje luisteren.Het is toch een beetje míjn dag Morgen ook lekker dingen doen die ik leuk vind,en proberen positief te blijven Rijden kan ik wel,zeker in de omgeving daar.Hoop alleen niet dat ze me richting Bergweg,Straatweg in Rotterdam sturen,dat zijn allemaal vervelende kruispunten en mégadrukte Misschien moet ik ook eens proberen wat minder roekeloos en hard te rijden.Donderdag is ineens zo dichtbij
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:34:22 #208
106942 Eix
pi_82839861
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:32 schreef Purdey het volgende:

[..]
Misschien moet ik ook eens proberen wat minder roekeloos en hard te rijden.
Ach, zo zak je in ieder geval niet op doorstroming.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_82840980
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:32 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ben in elk geval van plan van de week niet al te veel te rijden voor examen.Na een uurtje rijden wordt ik toch minder alert.Via de snelweg is het ongeveer 20 minuten rijden naar het CBR,en dan ga ik daar maar lekker rustig rondhangen in de auto.Sigaretje roken,banaantje eten,muziekje luisteren.Het is toch een beetje míjn dag Morgen ook lekker dingen doen die ik leuk vind,en proberen positief te blijven Rijden kan ik wel,zeker in de omgeving daar.Hoop alleen niet dat ze me richting Bergweg,Straatweg in Rotterdam sturen,dat zijn allemaal vervelende kruispunten en mégadrukte Misschien moet ik ook eens proberen wat minder roekeloos en hard te rijden.Donderdag is ineens zo dichtbij
Ik denk dat het na al die ervaring die je nu hebt vast wel goed komt .

Heb zelf nu in die twee weken dat ik m'n rijbewijs heb ook issues met hard rijden. Vooral binnen de bebouwde kom trap ik het gaspedaal ietwat hard in wat juist het gevaarlijkste is. Maar ik wil zo snel mogelijk uit dit gat zijn elke keer Zodra ik op een 80-weg of de snelweg zit hou ik me netjes aan de limiet, zo netjes zelfs dat ik heel vaak klevers achter me krijg.. heel leuk om die te irriteren
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:11:21 #210
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82841609
Ahw purdey, klinkt idd als een rottige les. Komt wel goed meis, echt. Je hebt al zoveel ervaring opgedaan en 'hard rijden' is niet erg, zo lang je het veilig houdt. Anders krijg je het commentaar dat je niet hard genoeg doortuft en dan zak je daar dadelijk op, dan kan je jezelf helemaal wat aan doen denk ik.

Ik heb een nieuwe datum. 29 juni om 15.50. Dus als Nederland nou even tweede wordt in de poule, dan moeten we spelen die dag om 16.00 uur. Yes please, ik stem: geen kip op de weg = haast gegarandeerd slagen. Muy bien.
pi_82841954
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja,maar met ons valt niets te vergelijken Wij hebben elk standaard gemiddelde verkracht.Gemiddeld 50 lessen? Verdubbel maar.Gemiddeld drie maanden? Vervierdubbel maar.Gemiddeld twee fouten per proefexamen? Verzesdubbel maar..Heeft jou instructeur trouwens geen Burn-out opgelopen? Ik vermoed dat met de mijne wel namelijk.Alle standaard dingen die hij normaal doet,heeft ie aan moeten passen.Normaal maakt ie aantekeningen van fouten tijdens proefexamen,maar nadat ik hem drie keer per examen 'Passief agressief' had benaderd met 'wat doe ik nu weer fout ' doet hij dat niet meer
Ik heb m'n instructeur gister nog bedankt voor alle geduld Hij gaf toe dat hij in zijn vak aardig wat geduld moest hebben .
Tap tap tap
pi_82842344
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef Eix het volgende:

[..]

Gisterochtend voor het examen kreeg ik ook nog overal commentaar op. Ik bleef te lang achter een fietsertje plakken dat irritant met zo'n kl*tetoeter alle kanten op zwalkte. Ik moest er óf achter blijven, óf gelijk langs, en niet, zoals ik, half naast blijven rijden. Ik was als de dood dat kind zo op de motorkap te hebben. Ook draaide ik amper in bij het afslaan en kreeg ik nog de kritiek dat mijn hersenen niet te veel info en handelingen tegelijkertijd konden verwerken. Ik verliet bijvoorbeeld een woonerf met eerst nog een zijweg rechts, vervolgens een rood fietspad dat voorrang had en dan nog de voorrangsweg. Ik doe dat echt stap voor stap terwijl je dus alles in één keer goed moet kunnen overzien voor de doorstroming. En toen sloeg de motor ook nog eens af en later bij het inparkeren zette ik hem bijna overdwars in het parkeervak. Nou, zo krijg je niet helemaal de juiste instelling voor je examen . Vervolgens liepen we naar binnen, keek de instructeur op het bord wie m'n examinator zou worden. 'O.' Dat was z'n reactie. We lopen verder, hij haalt koffie, we gaan aan tafel zitten, en hij legde me uit wat voor iemand die examinator was. 'Maar er is nog hoop?' vroeg ik, gezien z'n eerste reactie, maar die 'O' was niet zo negatief bedoeld, maar ik kreeg er wel de zenuwen van. Vervolgens vroeg m'n instructeur of hij nog even m'n zelfreflectieformulier mocht zien, die heeft ie ook gewoon nog zitten aanpassen daar aan tafel (voor je naar de examinator geroepen wordt). Hij heeft nog van een 7 een 6 gemaakt enzo . Er zaten van die jochies van 16 aan tafel met hun moeders, die konden meegenieten van dat genante moment . Eén van die moeders wenste me nog veel succes, dat vond ik heel lief .
Tap tap tap
pi_82842431
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik denk dat het na al die ervaring die je nu hebt vast wel goed komt .

Heb zelf nu in die twee weken dat ik m'n rijbewijs heb ook issues met hard rijden. Vooral binnen de bebouwde kom trap ik het gaspedaal ietwat hard in wat juist het gevaarlijkste is. Maar ik wil zo snel mogelijk uit dit gat zijn elke keer Zodra ik op een 80-weg of de snelweg zit hou ik me netjes aan de limiet, zo netjes zelfs dat ik heel vaak klevers achter me krijg.. heel leuk om die te irriteren
Ik ben echt een autist, ik wil gewoon altijd dat het wijzertje precies op de 80 ofzo staat
Tap tap tap
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:40:38 #214
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82842988
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Purdey het volgende:

Doe toch niet zo blind purdey. Hij wil helemaal niet dat je goed rijdt, hij wil niet dat je examen doet, want dan is er een kans dat je slaagt en dan is hij je kwijt. Met wie moet hij dan vozen achter het stuur? (L)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_82843592
Hm zo te lezen gewoon een faal dag.
Ik ben gezakt ,gevaarherkenning had ik maar 5 foutjes,en bij deel 2 had ik 9 fout :S..
Kon het echt niet geloven! het ging zo super goed!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:04:41 #216
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82844026
Nou ik heb zowaar een rijles ingepland. Ben redelijk zenuwachtig, voel me net maagd.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:31:22 #217
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82845114
@Eix: Haha,daar heb je een punt.Ik stroom dusdanig door dat de rest van het verkeer op zn remmen moet

@House: Ik ben ook heel blij met alle ervaring die ik heb.Ik ken de omgeving van het CBR beter dan mn broekzak Hard rijden blijft een dingetje,zeker op kilometers lange wegen waar je 50 mag hang ik snel rond de 60.Instructeur zegt er al niet eens meer iets van..(Vraag me ineens af of ik nooit geflitst ben )

@Kim: Ik heb morgen lekker rust,en donderdagmorgen lekker vroeg knallen.Ga mn theorie morgen nog eens extra doornemen,en lekker dingen doen die ik leuk vind! Probeer de hele boze bui gewoon van me af te zetten..(En morgen ga ik stapels met Snickerdoodle koekjes bakken,dat helpt ook ) Je datum is trouwens top,lekker snel alweer!

@Cherry: 'Is er nog hoop?' Briljante opmerking! Ik hoor het wel vaak,dat mensen voor hun examen nog kut rijden en toch slagen.Misschien ben ik ook zo'n iemand En als ik het niet haal,dan probeer ik het gewoon nog een keer

@TwiFight: Ik weet niet of hij zo ver zou gaan,ik bedoel er zijn mogelijkheden genoeg om elkaar te blijven zien,ware het niet meer op deze manier.Zou ook wel een dure grap worden,dat ik mn lief elke keer moet 'boeken' via de rijschool We zien wel hoe het dadelijk allemaal loopt.
pi_82845762
Overmorgen al Purdey! Heb je daarvoor nog lessen?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:56:58 #219
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82846279
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef Jac0bus het volgende:
Overmorgen al Purdey! Heb je daarvoor nog lessen?
Gelukkig niet,dan had of instructeur of ik het niet overleefd
Donderdag om 09:50 (Of iets later,mijn instr. kennende) is het zover
pi_82846606
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:56 schreef Purdey het volgende:

[..]

Gelukkig niet,dan had of instructeur of ik het niet overleefd
Donderdag om 09:50 (Of iets later,mijn instr. kennende) is het zover
Je kunt 't
Heb vanochtend m'n rijbewijs met spoed aangevraagd, 71 euro nog wat. Maar dat kan er dan ook nog wel bij
Tap tap tap
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:11:36 #221
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82846932
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je kunt 't
Heb vanochtend m'n rijbewijs met spoed aangevraagd, 71 euro nog wat. Maar dat kan er dan ook nog wel bij
Met spoed,na anderhalf jaar
Cherry toch,hoe decadent
pi_82849674
Leuk deze verhalen te lezen. Volg dit topic al maanden. Zelf heb ik mijn rijbewijs gehaald eind april en heb ook al een eigen auto Peugeot 307.

Eix:

Ik snap precies welk punt jij bedoelt daar bij station Geleen- lutterade. En ik kan me herrineren dat mijn rijinstructeur zelfs zei of ik wist waar het gaspedaal zat.

Mijn examen ging goed, alleen wat best wel k*t is, rij je op de snelweg. Staat er op de matrix borden max 90 per uur. Maar iedereen rijdt vrolijk 120, en ik een km of 100. Niets verder over gehoord, maar dat was echt een twijfelmoment. Iedereen die examen heeft de komende tijd veel succes!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:40:49 #223
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82851352
De les voor mijn examen reed ik ook gewoon enorm lomp ik was veel ste veel aan het nadenken over het uur erna
Maar bij het afrijden was ik helemaal niet meer gespannen en ging het verder goed
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_82856153
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:11 schreef Purdey het volgende:

[..]

Met spoed,na anderhalf jaar
Cherry toch,hoe decadent
Die ene week was echt de druppel
Tap tap tap
pi_82856333
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:09 schreef dester_martijn het volgende:
Leuk deze verhalen te lezen. Volg dit topic al maanden. Zelf heb ik mijn rijbewijs gehaald eind april en heb ook al een eigen auto Peugeot 307.

Eix:

Ik snap precies welk punt jij bedoelt daar bij station Geleen- lutterade. En ik kan me herrineren dat mijn rijinstructeur zelfs zei of ik wist waar het gaspedaal zat.

Mijn examen ging goed, alleen wat best wel k*t is, rij je op de snelweg. Staat er op de matrix borden max 90 per uur. Maar iedereen rijdt vrolijk 120, en ik een km of 100. Niets verder over gehoord, maar dat was echt een twijfelmoment. Iedereen die examen heeft de komende tijd veel succes!
Afgelopen zaterdag ook nog wat geleerd. Op de snelweg, matrixborden geven 90 aan en in-/uitvoegers 70. Even verderop staat er niks op de matrixborden maar ik zat eigenlijk op dat 'einde alles'-teken te wachten. Zegt de instructeur dat ik wel weer 120 mag, want die snelheden golden alleen voor dat stuk waar er in- en uitgevoegd werd. Dat was ook de eerste keer dat ik dat hoorde
Tap tap tap
pi_82856707
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:45 schreef Eix het volgende:

[..]
Aldaar zijn er werkzaamheden waardoor de snelheidslimiet is aangepast naar 30 km/u en is er een hele knik in de weg. Na die werkzaamheden vervalt wel de tijdelijke belijning maar is er nog geen bord geweest met een snelheidsverhoging. Het bord 'einde van alle door verkeersborden aangegeven verboden' staat nog zo'n 100 meter verderop.

Enfin, toen ik er gisteren dus reed trok het verkeer dat voor mij reed direct na die knik al op. Ik vond het best en ben reed dat einde werkzaamheden bord met volgens mij 70 voorbij. Gelukkig geen commentaar op gekregen. In feite is het ook belachelijk dat je dat hele eind nog met 30 zou moeten blijven rijden terwijl er niets aan de hand is, maar toch...je zou maar op zoiets zakken.
feitelijk zou je je rijbewijs kwijt kunnen zijn aangezien je met meer dan dubbele snelheid daar voorbij rijdt...Kans is natuurlijk klein dat ze je erop pakken als iedereen met die snelheid rijdt, maar goed. Bij wegwerkzaamheden is de politie een stuk harder en krijg je veel hogere boetes etc. Ookal zijn er op dat moment geen wegwerkzaamheden daadwerkelijk bezig.

Hier was bij een afslag een bord vergeten van 50km ivm wegwerkzaamheden waar je normaal 70 mag. Ondanks dat dat bord 2 weken daar heeft gestaan terwijl de rest al weg was hebben mensen toch fikse boetes gekregen...Neem aan dat ze ertegen in bezwaar gaan, maar goed...feitelijk neem je het risico zelf omdat je daar niet kan zien of ze verderop bezig zijn (was voor een bocht)
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:34:24 #227
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82859231
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

feitelijk zou je je rijbewijs kwijt kunnen zijn aangezien je met meer dan dubbele snelheid daar voorbij rijdt...Kans is natuurlijk klein dat ze je erop pakken als iedereen met die snelheid rijdt, maar goed. Bij wegwerkzaamheden is de politie een stuk harder en krijg je veel hogere boetes etc. Ookal zijn er op dat moment geen wegwerkzaamheden daadwerkelijk bezig.

Hier was bij een afslag een bord vergeten van 50km ivm wegwerkzaamheden waar je normaal 70 mag. Ondanks dat dat bord 2 weken daar heeft gestaan terwijl de rest al weg was hebben mensen toch fikse boetes gekregen...Neem aan dat ze ertegen in bezwaar gaan, maar goed...feitelijk neem je het risico zelf omdat je daar niet kan zien of ze verderop bezig zijn (was voor een bocht)
Toch voel ik me altijd een beetje gepusht door andere automobilisten als ik vanaf een 80 km weg een 50 km stukje nader omdat er misschien gewerkt wordt aan de weg.. Dan rij ik maar een beetje er tussen in 65-70.. Maargoed, het blijft lastig natuurlijk. terug naar 50 zorgt voor super veel ergenissen!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:48:29 #228
106942 Eix
pi_82860159
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

In principe heb je daar gelijk. Probleem is dat je op dat punt ook alle toeters en bellen voorbij bent gereden alleen staat het eindbord enorm ver. Overigens staat er ook niet opnieuw een bord 70, waardoor je, in theorie, nog een heel stuk daarna slechts 50 km/u mag rijden want je rijdt binnen de bebouwde kom. Maar het is een weg die gewoon voor 70km/u bedoeld is dus tsja....

Ik ben echt geen idioot die met 70 km/u langs werkzaamheden zal rijden. Dat is totaal onverantwoord, en het zal me dan een zorg zijn wat de rest van het verkeer doet. Maar in dit geval vond ik het veilig en verantwoord om wel gewoon mee te rijden want de werkzaamheden lagen achter mij. Maar goed, ik zat wel te twijfelen wat ik moest doen.

Voor de mensen die zich afvragen waar ik het over heb:
- Begin werkzaamheden
- Einde 'echte' werkzaamheden
- Einde 30 (-edit- of toch einde 50)

-edit-
Overigens, nu ik de situatie daar beter bekijk: Na het verkeerslicht staat er een tijdelijk bord 30 met werkzaamheden. Tien meter verderop staat het niet afgeplakte/weggedraaide reguliere verkeersbord 50 (snelheid is verlaagd ivm station Lutterade). Normaal zal na het station een bord 70 volgen maar omdat juist hier de weg is verlegd kom je die nergens meer tegen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Eix op 15-06-2010 22:57:14 ]
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:00:37 #229
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82860803
Kom je niet langs een afslag verder?
pi_82861666
Purdey, laat je je instructeur meegaan tijdens je examen of niet?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82862036
Vandaag rijbewijs opgehaald en wat heb je toch een vrijheid zo zonder instructeur naast je.

En purdey: je instructeur wil je gewoon op alle punten waar je aan moet denken wijzen, dus niet negatief denken maar denk bij jezelf: ja klopt, waarom ben ik dat vergeten, ik zal het onthouden voor de volgende keer, dan blijft het waarschijnlijk stukken beter hangen dan als je denkt waarom zegt die gozer dat nou weer :S, dat weet ik toch allemaal? Probeer dat niet te denken maar probeer het toe te passen

En heel veel succes donderdag
lama
pi_82862524
Ik vraag me af wat Purdey's examinator gaat denken van al die hamburgerbakjes die als asbak fungeren achterin? Zoiets was het toch?
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:28:38 #233
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82869456
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:16 schreef Jac0bus het volgende:
Purdey, laat je je instructeur meegaan tijdens je examen of niet?
Ja,hij gaat mee.Had niet eens echt een keus.Hij hoort zo vaak verhalen van leerlingen die zakken en achteraf zeggen 'Maar wat de examinator zei,klopte niet.' dat hij het met eigen ogen wil zien..Dus tenzij ik een echt goede reden had om hem daar te laten ging hij mee.
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:25 schreef lbeew het volgende:
En purdey: je instructeur wil je gewoon op alle punten waar je aan moet denken wijzen, dus niet negatief denken maar denk bij jezelf: ja klopt, waarom ben ik dat vergeten, ik zal het onthouden voor de volgende keer, dan blijft het waarschijnlijk stukken beter hangen dan als je denkt waarom zegt die gozer dat nou weer :S, dat weet ik toch allemaal? Probeer dat niet te denken maar probeer het toe te passen

En heel veel succes donderdag
Je hebt ook wel weer een puntje hoor.Misschien was het ook allemaal ter ondersteuning.Dat ik geen borden over het hoofd ging zien.Maar ik kan het niet uitstaan al die kritiek.Ik kan best tegen opbouwende kritiek,als het subtiel en netjes wordt gebracht,maar hij zat nu gewoon met een bijl op me in te hakken,en daar werd ik giftig van.Uiteindelijk werd het dus ook slaande ruzie,heel leuk voor een laatste les..
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik vraag me af wat Purdey's examinator gaat denken van al die hamburgerbakjes die als asbak fungeren achterin? Zoiets was het toch?
Hahaha,daar ben ik ook benieuwd naar.Gister toen ik achterin zat zag het redelijk uit.Drie blikjes,een flesje,drie paar schoenen (God mag waarom die er lagen terwijl hij met blote voeten naast me zat ).
Misschien is de examinator zelf een roker,zou reuze fijn zijn,qua asbakken-vorraad op de achterbank
pi_82873763
OOOH man wat is mijn instucteur hyper actief.
Hij zit echt continu te praten en te zeggen wat ik moet doen als ik ook maar een seconde niet in mn spiegels kijk, oh kijk nog een keer, enz
pi_82873826
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef ScarFace- het volgende:
OOOH man wat is mijn instucteur hyper actief.
Hij zit echt continu te praten en te zeggen wat ik moet doen als ik ook maar een seconde niet in mn spiegels kijk, oh kijk nog een keer, enz
ACTIEVER KIJKEN!!! zei die van mij. Hallo, ik moet toch ook ooit een keer voor me kijken, of wat .
Tap tap tap
pi_82879576
[quote]Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja,hij gaat mee.Had niet eens echt een keus.Hij hoort zo vaak verhalen van leerlingen die zakken en achteraf zeggen 'Maar wat de examinator zei,klopte niet.' dat hij het met eigen ogen wil zien..Dus tenzij ik een echt goede reden had om hem daar te laten ging hij mee.
[..]

Vraag mij altijd af wat beter is. Ik ben al 2 keer gezakt en 2 keer is mijn instructeur niet mee geweest. De eerste keer zakte ik omdat hij vond dat ik een onlogische beslissing nam bij een bijzondere verrichting. Ik was het er niet mee eens, en ben er met les nog 100 keer geweest. Als zo'n examinator dan ook nog grijnzend roept 'Ik ga je nog even vertellen dat je gezakt bent', heb je direct spijt dat je instructeur niet is meegeweest, Aan de andere kant kan dat ook weer extra druk geven.

Tweede keer had ik trouwens een hele aardige examinator, en had ik het gevoel gewoon een goede kans te hebben. Probleem was toen wel dat de auto van mijn instructeur kapot was, en ik in een vervangende wagen moest rijden. Dat was echt even omschakelen en dus reed ik niet goed genoeg. Terecht gezakt.

Ik moet morgen ook weer afrijden. Alles gaat nu helemaal goed in zijn auto. Belt hij mij vanmorgen op. Ehhm sorry maar mijn auto staat in de garage. Hopen dat hij morgen klaar is. Moet ik straks weer in die andere wagen
pi_82879688
Heb net even een stukje gereden in de auto van m'n vader *jeej*. Ik stond natuurlijk weer verkeerd voorgesorteerd, ik snap ook niet waarom ik dat deed, maar goed, ik kon later weer naar rechts. Het aankoppelingspunt was anders dan ik gewend was, dus ik reed een beetje traag weg. Het was heel raar om in een andere auto te rijden. Gelijk even getankt. En m'n vader vond mijn manier van terugschakelen raar, maar dat is dus de milieubewuste manier maar hij riep steeds 'terugschakelen! In z'n drie! In z'n twee!'
Maar goed, iedereen leeft nog.
Tap tap tap
  woensdag 16 juni 2010 @ 13:40:49 #238
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82879771
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:36 schreef zlakto het volgende:
[quote]Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef Purdey het volgende:

[..]

[..]

Vraag mij altijd af wat beter is. Ik ben al 2 keer gezakt en 2 keer is mijn instructeur niet mee geweest. De eerste keer zakte ik omdat hij vond dat ik een onlogische beslissing nam bij een bijzondere verrichting. Ik was het er niet mee eens, en ben er met les nog 100 keer geweest. Als zo'n examinator dan ook nog grijnzend roept 'Ik ga je nog even vertellen dat je gezakt bent', heb je direct spijt dat je instructeur niet is meegeweest, Aan de andere kant kan dat ook weer extra druk geven.

Tweede keer had ik trouwens een hele aardige examinator, en had ik het gevoel gewoon een goede kans te hebben. Probleem was toen wel dat de auto van mijn instructeur kapot was, en ik in een vervangende wagen moest rijden. Dat was echt even omschakelen en dus reed ik niet goed genoeg. Terecht gezakt.

Ik moet morgen ook weer afrijden. Alles gaat nu helemaal goed in zijn auto. Belt hij mij vanmorgen op. Ehhm sorry maar mijn auto staat in de garage. Hopen dat hij morgen klaar is. Moet ik straks weer in die andere wagen
Wat klote voor je,dus morgen voor de derde keer op Ik duim voor je! Het is mij om het even of mn instructeur meegaat,met mn toets zei hij mee te gaan,en haakte op het laatste moment ineens af (De zon scheen zo lekker,hij was moe,hij wilde lunchen..).Maar als er morgen iets gebeurt kan hij ook beoordelen of het al dan niet terecht mis is gegaan.Morgen om deze tijd weet ik of ik geslaagd ben,gek idee eigenlijk.
  woensdag 16 juni 2010 @ 18:42:36 #239
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82895758
Slaande ruzie, wtf? Vind jij het normaal purdey om te blijven lessen met een instructeur waar je een potje mee gaat zitten knokken in de auto?
pi_82896079
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef Purdey het volgende:

[..]

Wat klote voor je,dus morgen voor de derde keer op Ik duim voor je! Het is mij om het even of mn instructeur meegaat,met mn toets zei hij mee te gaan,en haakte op het laatste moment ineens af (De zon scheen zo lekker,hij was moe,hij wilde lunchen..).Maar als er morgen iets gebeurt kan hij ook beoordelen of het al dan niet terecht mis is gegaan.Morgen om deze tijd weet ik of ik geslaagd ben,gek idee eigenlijk.
Wat een lamlul die instructeur van je , een beetje instructeur gaat mee met afrijden en al helemaal als hij het al heeft toegezegd..
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:00:01 #241
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82896624
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:49 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Wat een lamlul die instructeur van je , een beetje instructeur gaat mee met afrijden en al helemaal als hij het al heeft toegezegd..
Ik mocht gewoon kiezen, ik heb het niet gedaan en het is me goed bevallen
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_82897066
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ACTIEVER KIJKEN!!! zei die van mij. Hallo, ik moet toch ook ooit een keer voor me kijken, of wat .
Jep maar ze willen toch wel dat je het zo goed mogelijk doet.
Helaas overdrijft mijn instructeur dat wel een beetje, hij heeft ook gezegd dat hij ADHD heeft misschien heeft dat er ook wat mee te maken. Maarja. Binnenkort TTT dan zal ik het van iemand anders horen
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:11:24 #243
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82897228
Geslaagden, gefeliciteerd Cherry, wat goed de eerste keer Nu jij he Purdey

Ik had vandaag m'n examen en ik ben gezakt. Ik had dezelfde feeks als met de TTT en ze kende me nog, ik was eigenlijk op voorhand al gezakt. Ik reed écht goed, een van m'n beste ritten ooit. Maar ze had me 1 keer niet in de binnenspiegel zien kijken, dat was reden genoeg om te zakken. Nu krijg ik net het uitslagformulier gemaild van het CBR waar echt een hele lijst opstaat van dingen die onvoldoende zijn wat echt niet klopt, een aantal dingen zei ze zelfs nadrukkelijk dat ik het netjes opgelost had!

Ik weet echt zeker dat ik bij iemand anders geslaagd was. Grom Verrekte Poolse trol
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_82897688
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef 08gnoT. het volgende:

Ik had vandaag m'n examen en ik ben gezakt. Ik had dezelfde feeks als met de TTT en ze kende me nog, ik was eigenlijk op voorhand al gezakt. Ik reed écht goed, een van m'n beste ritten ooit. Maar ze had me 1 keer niet in de binnenspiegel zien kijken, dat was reden genoeg om te zakken. Nu krijg ik net het uitslagformulier gemaild van het CBR waar echt een hele lijst opstaat van dingen die onvoldoende zijn wat echt niet klopt, een aantal dingen zei ze zelfs nadrukkelijk dat ik het netjes opgelost had!

Ik weet echt zeker dat ik bij iemand anders geslaagd was. Grom Verrekte Poolse trol
Noujaa alleen omdat je 1 keer vergat te kijken, dat is echt klote... heb je al een nieuwe datum?
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:36:17 #245
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82898399
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Dubish het volgende:

[..]

Noujaa alleen omdat je 1 keer vergat te kijken, dat is echt klote... heb je al een nieuwe datum?
Ik kon m'n oren ook niet geloven, of ja eigenlijk wel aangezien ze de vorige keer ook al zo was. Volgende keer wil ik een andere examinator iig.

Ik heb nog geen andere datum, ik heb geen geld meer en moet binnenkort ook veel naar het ziekenhuis en zo (waar m'n moeder nu vrij voor moet nemen om te rijden, ik had gehoopt dat ik het zelf zou kunne nu.) Dus misschien dat ik over een paar maanden verder ga.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:43:50 #246
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82898809
@08gnoT: Wat balen dat je gezakt bent zeg! En dat voor alleen een binnenspiegel-check,belachelijk gewoon
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:53:37 #247
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82899316
quote:

Da's balen, heb zelf een keer ook zoiets meegemaakt. En dan idd zo'n lijstje met punten die onvoldoende waren terwijl ze tegen mij juist zei dat ik die punten goed had opgelost . Word je niet vrolijk van. De keer erna was ik trouwens wel geslaagd, en dat lukt jou ook vast wel .

Ik kijk trouwens echt zelden in mijn binnenspiegel . Snap niet echt waar je het voor nodig hebt. Het enige dat ik weet is bij achteruit rijden en als je plotseling moet stoppen. Op de snelweg kijk ik liever in mijn buitenspiegels.
2000 light years from home
pi_82899854
Wat zonde zeg
Als ik zulke verhalen hoor, vraag ik me af waarom ik dan in godsnaam wel ben geslaagd . Ik heb echt tig fouten gemaakt volgens mij.
Tap tap tap
  woensdag 16 juni 2010 @ 20:53:35 #249
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82902250
quote:

Dat had ik ook, dat je zo'n lijst krijgt waar allemaal dingen op staan waar hij niets over gezegd heeft, of zelfs zei dat je dat goed deed...
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:40:25 #250
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82904970
Echt misselijk ja, sowieso dat gemuggenzift. Ze weten heus wel dat je kunt rijden als je daar komt voor examen en ze weten ook wel dat niemand perfect rijdt. Zeker niet onder de zenuwen en druk waar zij voor zorgen.

Ik kijk zelf ook liever in m'n buitenspiegels ja, de binnenspiegel vind ik alleen fijn om te controleren wat er achter me gebeurt op rechte stukken. Maar nu doe ik het nog wel braaf.

Er waren trouwens 2 instructeurs bij van m'n rijschool die het beide goed genoeg vonden. Ik heb ook geen zin om nog verder te lessen, hoogstens een paar vlak voor het examen als ik dat gepland heb.
pi_82905200
@ Kimpossible en 08gnoT.: Balen dat jullie zijn gezakt. Het lijkt erop dat je gewoon geluk moet hebben met je examinator. En blijkbaar hebben jullie pech gehad En kim, je hebt wel snel weer een nieuwe datum, zeg! En jullie gaan de volgende keer gewoon slagen!

Maandag was het echt een goede dag met veel geslaagden en gister en vandaag lukt het maar niet. Ik hoop dat het morgen weer een geslaagd dagje wordt. Dus purdey, heel veel succes morgen! Ik hoop dat ik morgenavond kan lezen dat je geslaagd bent!
pi_82906435
Morgenochtend het tweede examen voor motor

En jij succes Purdey
pi_82907057
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef Jac0bus het volgende:

En jij succes Purdey
Succes morgen allebei
pi_82907985
Go go go, jullie kunnen 't
Tap tap tap
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:25:20 #255
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82908010
Jaco en pur heeulll veel succes morgen!

Tong, wat een k*treden zeg, dat lijkt me echt zo zuur. Dat je hem ook nog eens niet zag aan komen.. pff.
pi_82908654
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef Jac0bus het volgende:

En jij succes Purdey
Succes!!
pi_82910812
Beiden succes inderdaad! Ben heel erg benieuwd naar de goede afloop
  donderdag 17 juni 2010 @ 08:05:57 #258
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82916846
Ik was vanmorgen al om 06:00 wakker
Dadelijk even ontbijten,voor zover ik iets naar binnen krijg,en aankleden
Bedankt voor alle succeswensen! Met alle reacties die ik persoonlijk,via sms,via hyves en hier krijg moet het gaan lukken

Whoehoeee vandaag is mijn daaag!

En nu ga ik gewoon weer op mijn nagels/lip/blikje bijten
  donderdag 17 juni 2010 @ 08:40:54 #259
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82917343
Ach, zijn we beide zenuwachtig. Ik heb een van de belangrijkste toetsen in mijn leven straks. Zelden zenuwachtig voor een toets maar nu voel ik het al 3 dagen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 08:49:27 #260
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82917538
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:40 schreef twiFight het volgende:
Ach, zijn we beide zenuwachtig. Ik heb een van de belangrijkste toetsen in mijn leven straks. Zelden zenuwachtig voor een toets maar nu voel ik het al 3 dagen.
Wat voor toets heb je? Voor school iets? Ook jij heel veel succes dan!!
  donderdag 17 juni 2010 @ 08:51:13 #261
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82917582
Pur! hoe laat moest je nou? Ik dacht om 8 uur.. Ik was al helemaal vrolijk toen ik zag dat je een reactie geplaatst had..
pi_82917652
En en en?
Tap tap tap
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:06:20 #263
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82917945
Succes Purd!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:14:59 #264
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82918173
Ik moet pas om 10:45.Instr. komt rond een uurtje of tien
Ik ben aangekleed,heb mn ID-kaart en adviesformulier (TTT) en ben opgemaakt.Het lijkt wel 'Ik ga examen doen en ik neem mee..' Bluh,mn buik doet 'Whoehoe' (En mn lijf loopt op alle mogelijk manieren leeg )
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:15:31 #265
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82918187
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:06 schreef monsterd. het volgende:
Succes Purd!
Dankjewel!!
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:38:56 #266
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82918790
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:49 schreef Purdey het volgende:

[..]

Wat voor toets heb je? Voor school iets? Ook jij heel veel succes dan!!
Haha eigenlijk is het iets heel triviaals, want het is een 2e jaars toets die ik in moet halen voordat ik kan afstuderen, maar het is de allerlaatste toets en als ik 'm nu niet haal (is al een herkansing) dan moet ik een jaar langer door dus het is vooral een timingprobleem zeg maar.
pi_82918892
Go kick some ass Purdey!
Tap tap tap
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:42:41 #268
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82920687
Ladies and Purdeymen, start your engines!
pi_82920705
Nog 3 minuten!
Tap tap tap
pi_82921224
Succes Purdy! Je gaat het gewoon halen

Ik heb zojuist vrijstelling gehaald bij de TTT

Het was wel kantje boord overigens. De omkeer opdracht deed ik dus helemaal verkeerd, ging een parkeerplaats op een andere weg oprijden om daar te keren. Had ook achteruit die weg in kunnen rijden en dan omdraaien.

Daarnaast vond ie dat ik wel wat zelfverzekerder mag gaan rijden (doorstroming verhaal ) en m'n ruimtekussen goed in de gaten moet houden.

Ik dacht echt dat ik geen vrijstelling zou krijgen want hij had echt een heel verhaal bij terugkomst. M'n instructeur had er ook weinig vertrouwen in omdat de examinator zoveel te vertellen had zei die achteraf . Toen ik vroeg aan de instructeur of dit dan een soepele examinator was zei die dat dat ook wel weer meeviel dus toch ergens iets goed gedaan , of hij was in een goede bui...

Nu nog anderhalve week tot het echte examen (nog een hoop te verbeteren ) maar heb ook nog 3 of 4 lessen te gaan tot die tijd.
pi_82921295
Gefeliciteerd
Maar wat is een ruimtekussen?
Tap tap tap
pi_82921405
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd
Maar wat is een ruimtekussen?
Ander woord voor afstand houden.
pi_82922002
Eigenlijk zou het een keer getest moeten worden of examinators wel op een lijn zitten. Gewoon een leerling twee keer examen laten doen op één dag bij twee verschillenden examinators. Ben benieuwd wat daar uit zou komen.
pi_82922235
Gehaald Nu alleen weggedeelte voor de motor nog en dan heb ik hem

En nu Purdey nog
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:30:08 #275
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82922611
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef FastFox91 het volgende:
Eigenlijk zou het een keer getest moeten worden of examinators wel op een lijn zitten. Gewoon een leerling twee keer examen laten doen op één dag bij twee verschillenden examinators. Ben benieuwd wat daar uit zou komen.
Heeft niet zoveel zin, het kan zo 2x heel anders zijn.
Maar de examinator kan wel zien of je kan rijden of niet maar van de situatie is het afhankelijk
pi_82922919
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef FastFox91 het volgende:
Je zou 2 examinatoren in de auto moeten hebben, en die onafhankelijk van elkaar een uitslag geven (inclusief motivatie).

De 2e keer kan je namelijk ook als een drol rondrijden.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:41:59 #277
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82923227
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Je zou 2 examinatoren in de auto moeten hebben, en die onafhankelijk van elkaar een uitslag geven (inclusief motivatie).

De 2e keer kan je namelijk ook als een drol rondrijden.
Dit dus
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:52:23 #278
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82923678
Feli jaco

2 examinatoren zou wel een goed idee zijn ja, bij m'n moeder was dat. Die was al een aantal keer gezakt bij een examinator en toen stuurden ze controleurs mee. Toen was ze wel geslaagd dankzij hen
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:55:02 #279
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82923819
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd

Oh man o man wat ben ik blij Héle toffe examinator,instructeur lief kan het héél goed met hem vinden Uiteindelijk heb ik een ritje van 20 minuten gereden,geen ingrepen,snelweg ging goed,en instructeur en examinator maar kletsen Die man had het zo naar zn zin dat ie vergat aanwijzingen te geven Enfin,na 20 minuten al terug.En hij zei 'Ja,wat kan ik zeggen.Je bent gewoon geslaagd!'
Instructeur en ik waren zo blij

Jezus,ik ben zo blij

En voor de geďntresseerde onder ons,instructeur en ik zijn weer helemaal blij samen Hij heeft me keurig thuisgebracht,en we leefden nog lang en gelukkig
pi_82923912
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Tap tap tap
pi_82923971
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef Purdey het volgende:

Oh man o man wat ben ik blij Héle toffe examinator,instructeur lief kan het héél goed met hem vinden Uiteindelijk heb ik een ritje van 20 minuten gereden,geen ingrepen,snelweg ging goed,en instructeur en examinator maar kletsen Die man had het zo naar zn zin dat ie vergat aanwijzingen te geven Enfin,na 20 minuten al terug.En hij zei 'Ja,wat kan ik zeggen.Je bent gewoon geslaagd!'

Jezus,ik ben zo blij

En voor de geďntresseerde onder ons,instructeur en ik zijn weer helemaal blij samen Hij heeft me keurig thuisgebracht,en we leefden nog lang en gelukkig
Van harte . Ben je er voor altijd vanaf . Bij mij hebben ze de auto niet op tijd klaar gekregen voor het examen, dus ging het vandaag niet door. Krijg een nieuw examen van de rijschool
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:04:27 #282
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82924270
Purdey Wat goed, gefeliciteerd
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:08:17 #283
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82924441
quote:

Jezus,ik ben zo blij

GEFELICITEERD ,

denk dat je nu wel enorm de rijlessen gaat missen
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:15:43 #284
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82924800
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:08 schreef Joosterd het volgende:

[..]

GEFELICITEERD ,

denk dat je nu wel enorm de rijlessen gaat missen
Dankjewel!
Zo,hoe bedoel je..Dat is het enige waar ik op dit moment in diepe rouw over ben
Maar alhoewel,we blijven elkaar gewoon zien.Gaan volgende week gezellig aan de boemel samen

Hoe sneu ook eigenlijk,valt toch wel heel erg in de categorie 'Verliefd op de ski-leraar'
pi_82924965
Jij was ook al zo snel terug We hebben er dan wel de tijd voor genomen, maar blijkbaar zagen de examinators bij ons na 20 minuten al dat het wel goed zat .

(al heb ik bij mij nog steeds het vermoeden dat die kerel alles wel best vond en heel veel door de vingers heeft gezien, en nog tot het laatste moment heeft getwijfeld of hij me zou laten slagen ).
Tap tap tap
pi_82925233
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef Jac0bus het volgende:
Gehaald Nu alleen weggedeelte voor de motor nog en dan heb ik hem

En nu Purdey nog
Whoeei congrats
quote:

Ik zéi het je, gewoon dat examen doen en dan komt het vást goed. Gefeliciteerd Pur
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:27:05 #287
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82925380
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Jij was ook al zo snel terug We hebben er dan wel de tijd voor genomen, maar blijkbaar zagen de examinators bij ons na 20 minuten al dat het wel goed zat .

(al heb ik bij mij nog steeds het vermoeden dat die kerel alles wel best vond en heel veel door de vingers heeft gezien, en nog tot het laatste moment heeft getwijfeld of hij me zou laten slagen ).
Hahahaha Cherry toch,je bent niet voor niks geslaagd.Die man was zo relaxed,dat ie vergat aanwijzingen te geven.Hij lette alleen maar op instr. achterin,zei af en toe 'Naar links/rechts/volg die borden.' En dan gingen ze verder over de versheid van haring De examinator heeft me ook nog pepermuntjes gevoerd Bij een weg moest ik naar rechts,daar kwam net een bus vandaan,hij remde af,en zei 'Wacht maar even Monique,dan kan hij beter die bocht draaien.' Hij heeft trouwens niet eens geen situatiebespreking gedaan,wat hij wel had beloofd.Maar waarschijnlijk had hij het te druk met mn instructeur

Op de terugweg gingen we lekker sentimenteel doen samen.Instructeur: Nou,dat was het dan.110 rijlessen waarin we heel veel hebben gelachen,hebben gehuild van het lachen,waar jij meerdere malen op het punt hebt gestaan mij serieus iets aan te doen (Absoluut! ) en waarin we het vooral heel léuk hebben gehad! Oh ja,en je hebt mn auto een keer in elkaar gereden,weet je nog? Was ook leuk!'
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:28:51 #288
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82925452
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Whoeei congrats
[..]

Ik zéi het je, gewoon dat examen doen en dan komt het vást goed. Gefeliciteerd Pur
Dankjewel lieve House! Jaja,je zei het ook..Maar na dinsdag had ik het gewoon niet verwacht
pi_82926218
Oeh gefeliciteerd Purdey

Vanochtend ook weer gelest. Strontzenuwachtig (maar dat heeft niks met rijles te maken ), maar dat maakte me extra scherp. Nagenoeg een perfecte rit (ik liet hem één keer aflsaan), maar de rest ging prima. Parkeren (vooruit, lege vakken) ging ook goed dit keer.

Jij ook gefeliciteerd Jac0bus

[ Bericht 16% gewijzigd door Butterfly91 op 17-06-2010 14:52:38 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:49:00 #290
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82926280
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Butterfly91 het volgende:
Oeh gefeliciteerd Purdey

Vanochtend ook weer gelest. Strontzenuwachtig (maar dat heeft niks met rijles te maken ), maar dat maakte me extra scherp. Nagenoeg een perfecte rit (ik liet hem één keer aflsaan), maar de rest ging prima. Parkeren (vooruit, lege vakken) ging ook goed dit keer.
Wanneer mag je afrijden ?
pi_82926671
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:49 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Wanneer mag je afrijden ?
Ik heb m'n theorie nog niet eens .
Nou het zit er aan te komen, maar nog net niet goed genoeg om het voor de vakantie te doen (rijschool gaat 3 weken dicht binnenkort). Dus ik til het over de vakantie heen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:03:38 #292
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82926976
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:57 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Ik heb m'n theorie nog niet eens .
Nou het zit er aan te komen, maar nog net niet goed genoeg om het voor de vakantie te doen (rijschool gaat 3 weken dicht binnenkort). Dus ik til het over de vakantie heen.
Oke, wel ieder geval fijn dat het goed gaat , alleen jammer dat de rijsschool dichtgaat want 3 weken is opzich toch wel een tijdje.

Theorie kan je daar vast niet een datum plannen en als je dan een paar dagen goed de theorie doorneemt en dan proberen te halen ?
pi_82927215
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:03 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Oke, wel ieder geval fijn dat het goed gaat , alleen jammer dat de rijsschool dichtgaat want 3 weken is opzich toch wel een tijdje.

Theorie kan je daar vast niet een datum plannen en als je dan een paar dagen goed de theorie doorneemt en dan proberen te halen ?
29 juni heb ik theorie . Dus nog twee weken om dat voor te bereiden.
Ik heb het ook niet zo op pauzes. Twee keer een week 'pauze' gehad, en dat kwam het rijden ook niet echt ten goede . Ben benieuwd hoe dat gaat als ze weer open zijn na de vakantie.
pi_82928717
Gefeliciteerd Purdey
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:34:59 #295
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82931777
Allebei gefeliciteerd ! Kort ritje trouwens purdey, daar heb je geluk mee! Hoe lang is zo'n motorrijexamen eigenlijk?

mijn toets ging ongekend kut
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:40:50 #296
241461 Unknown90
The one and only
pi_82932050
Purdeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyy
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:43:25 #297
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82932196
Nou dan was de gok om examen te doen toch hartstikke goed! Gefeliciteerd!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:59:49 #298
106942 Eix
pi_82933035
Gefeliciteerd.
Between their legs
(Don't you find ?)
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:00:33 #299
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82933075
@Jacobus,Unknown90,TwiFight,Eix en Monsterd: Dank jullie wel!
Heerlijk kort ritje indd! Vanaf het CBR naar Rotterdam-Airport,via de snelweg,en daarna in een woonwijkje naar kruispunten toe,vanaf daar weer naar het CBR Ik zit momenteel in een roes.Geloof gewoon niet dat het echt voorbij is.Nooit meer rijles,de lesauto zal nooit meer komen om mij te halen
Na 57 keer opgehaald te zijn zou ik daar niet rouwig om moeten zijn,maar dat ben ik dus wel.Heb het idee dat mijn lief dinsdag weer gewoon voor de deur staat om mij te halen.Ik had trouwens wel een zonnebril gekocht als bedankje.Hij was er erg blij mee,deed hem meteen op,en hield hem op
pi_82933365
Gefeliciteerd Purdey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben net wakker, en dit is echt goed nieuws ben heel erg blij voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')