Ik was lekker aan de dunne gister en vanmorgenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:36 schreef Kimpossible het volgende:
Oehh EIX en Cherry!![]()
![]()
Goed gedaahaan!
Hier gaat 't niet zo lekker allemaal, zenuwen gaan bij mij in 't fysieke dus ik ben koortsig en heb een fikse blaasontsteking. Hoop dat dat goed gaat morgen. M'n rijles vanochtend (de allerallerlaatste) ging wel goed en m'n instructeur zei dat het zo wel goed zou gaan komen, ik ben benieuwd.
Ik. Ben. Zenuwachtig. Bah!
Ja ik, maar dan een dag + ochtend. Wel goed voorbereid gevoel gekregen daardoorquote:Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een theorie avond nodig?
Ahh Kim,wat zonde!! Klote vrachtwagens ook altijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Kimpossible het volgende:
/Fail.
Ik moest door de oude binnenstad hier, supersmal. Je mag daar 30 maar ik reed 20 ofzo, want het was erg krap + moeders met kinders etc. Daarbij reed er een vrachtauto door rood, die wilde voor mij langs, en toen stonden examinator en ik tegelijk op de rem.
Stom.
Succes alvastquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:30 schreef UlpiaNoviomagus het volgende:
Balen hé!
Hmm spanning zit er hier goed in,half 2 heb ik theorie..
Duim voor me
Ik werd pas bang toen ik klaar was met die vragenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik was voor de theorie nog het meest zenuwachtig van alles. Waarschijnlijk omdat je dat moet leren en stampen enzo.
Gefeliciteerd,heel fijn! Wat zit je TTT dicht op je examen trouwens.Ik had mn TTT 26 april,en overmorgen examen.Is dat op deze manier niet zonde van je geld geweest?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:46 schreef Vandergeld het volgende:
Vrijstellingen verdiend met TTT net![]()
Volgende week donderdag examen, alleen kijkgedrag moet nog wat beter
Doet mijn rijinstructeur altijd, en heeft een hoger slagingspercentage dan gemiddeld dus mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,heel fijn! Wat zit je TTT dicht op je examen trouwens.Ik had mn TTT 26 april,en overmorgen examen.Is dat op deze manier niet zonde van je geld geweest?
Bij mij zat er zes maanden tussenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,heel fijn! Wat zit je TTT dicht op je examen trouwens.Ik had mn TTT 26 april,en overmorgen examen.Is dat op deze manier niet zonde van je geld geweest?
Gefeliciteerd, ik mag 3juli op voor mijn TTTquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:46 schreef Vandergeld het volgende:
Vrijstellingen verdiend met TTT net![]()
Volgende week donderdag examen, alleen kijkgedrag moet nog wat beter
Bij mij 4 dagen , ik had vrijdags TTT en dinsdags examenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hij kan dan ook nog stiekem in zo'n spiegeltje naar je kijken, wel rekening mee houdenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:39 schreef Lammmetje het volgende:
jouw examinator klinkt wel als de mijne, want die van mij was ook ongeïnteresseerd en hij staarde alleen maar uit het raam
Ja,maar met ons valt niets te vergelijkenquote:
Balen zeg Kadunaa,kan me wel voorstellen dat je in de paniek-modus gaat als je een fout maakt.Dat zullen veel mensen wel herkennen.Maar je moet proberen door te gaan,alsof er niks gebeurd is,maar die draad terug oppakken is lastig.Zenuwen spelen je ook altijd parten om zo'n momentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:54 schreef Kadunaa het volgende:
Gisteren mijn praktijk helaas niet gehaaldAan het begin ging het goed, snelweg ging prima, toen ik echter in de bebouwde kom kwam moest ik de omkeeropdracht doen, ik dacht mooi in één keer een halve draai te kunnen maken, examinator trapte echter op de rem omdat ik het net niet of net wel haalde (mijn idee was dat ik het ging halen maar dat kan ook fout zijn, terechte ingreep dus). Daarna was het vertrouwen helaas al een beetje weg, en kwam ik in de knoei met een auto die mij voorrang moest geven. Achteraf bleek dus ook (en hier geef ik de zenuwen de schuld van) dat ik een aantal zijstraten had gemist, wat me normaal nooit zo vaak overkomt.
Ach ja, in één keer was misschien ook wel een beetje te optimistisch. Ik moet nog even goed aandacht besteden aan kruispunten, dan ga ik het in Juli weer proberen
CherryLips en EIX gefeliciteerd!!En Purdey succes!
Wow Je was bijna gezakt voor Gevaarherkenning, maar Geliciteerd!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef Niels1337 het volgende:
Vanochtend theorie examen gehad te Alkmaar..
Gevaarherkenning 14 goed van de 25![]()
En bij die andere vragen 39 goed van de 40![]()
Was m'n 1e keer theorie examen, ben zo blij dat ik hier nu vanaf ben!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |