abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 10:49:58 #151
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82778136
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Geslaagd
Er was geen hond op de weg Eén keer links en rechts door elkaar gehaald, één keer verkeerd voorgesorteerd maar opgelost (en dan later te horen krijgen dat ik beter gewoon verkeerd had moeten staan, terwijl ik ben geleerd dat zo op te lossen als ik deed), de motor sloeg één keer af. Ik kreeg als enige kritiekpuntje dat ik niet te veel in z'n 2 moest blijven rijden, dat ik hem wat vaker in z'n 1 mocht zetten, da sloeg hij ook niet af. Terwijl mijn instructeur dan vaak voor mij gaat schakelen zo van 'zucht, dan kan nog wel'. Maar de examinator zei dat het geen probleem was verder, dat dat later nog wel goed zou komen. Ik was in 20 minuten terug. Heb geen clusteropdracht gehad, niet op de TomTom gereden. Een heel eind door een woonwijk gereden die ik niet kende, stukje snelweg en er vrij snel weer af. Toen zei ie 'Weet je hoe je nu terugkomt?' Dus ik zag het al helemaal zitten, dat ik zo slecht reed dat we het net zo goed gelijk konden afkappen . Auto netjes geparkeerd voor de verandering, even snel teruggelopen omdat ik was vergeten de auto op slot te doen . Ik was zo snel terug dat m'n instructeur even wieberen was en ineens aan kwam rennen, maar toen had ik al gehoord dat ik was geslaagd. De examinator was dus niet al te enthousiast. 'Het was voldoende, gefeliciteerd,' zei hij. We hebben ook amper gepraat eigenlijk. Voor mijn gevoel was hij er ook niet helemaal bij, want ik heb ergens een zijweggetje rechts over het hoofd gezien, die zag ik te laat, maar toen zat hij meer z'n schoenen te inspecteren.

Maar goed, ik heb 'm Morgen mag ik hem aanvragen, doe het wel met spoed. Nu is m'n geduld echt op.

Oeh, dit scheelt 300 euro in de maand, ik kan op vakantie
Gefeliciteerd!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 14 juni 2010 @ 10:50:27 #152
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82778155
Cherrylips wat goed! Gefeliciteerd!!!
Dit geeft mij ook weer moed Heerlijk voor je,je verdient het gewoon!!!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_82778247
Als ik het kan, kunnen jullie het allemaal
Wel heel raar idee hoor, dat ik m'n instructeur nooit meer zal zien. Ik heb hem niet mee laten rijden trouwens. En er werd niets over knopjes of lampjes of motorkap gevraagd . Godzijdank.
Tap tap tap
pi_82778565
Goed nieuws.
  maandag 14 juni 2010 @ 11:18:32 #155
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82779222
quote:
Geslaagd
Proficiat.

Hebben we dus beiden het papiertje. Alleen kan ik het pas morgen aanvragen omdat ik nog eerst naar mijn kamer moet.

Nja, mijn rit ging ook niet helemaal soepel. Ik vergat bij het wegrijden de handrem eraf te halen en kwam dus niet van de plaats. Daar kwam ik wel gelijk achter, dus het viel mee. De rit ging verder prima, hoewel ik wel een enorm serieuze kerel had als examinator. Ik vond de man die ik bij de TTT had veel gezelliger.

Ik reed een route waarbij ik veel moest vooruitkijken. Bijna een doodlopende weg ingereden, maar ik zag net op tijd dat ik dus toch beter links af kon gaan. Vervolgens door een wijk gereden met diverse eenrichtingstraten die je op tijd moet herkennen en vervolgens moet je er dus niet in rijden. Maar dat ging allemaal goed gelukkig.

Toen nog een typische 'parkeerprobleem' straat gehad. Net breed genoeg voor mij en de tegenligger en omdat ik altijd kritiek kreeg over de doorstroming had ik zoiets van, als het past dan rijden we fijn door. Het paste ook, maar de examinator gaf ineens wel een tikje aan mijn stuur. Hoewel het geen ingreep was, want er was voldoende ruimte.

De rit ging vervolgens prima en uiteindelijk op het CBR te horen gekregen dat het voldoende was. Bij de nabespreking vroeg de man mij wat ik zelf minder vond gaan, waarop ik zei dat ik die doodlopende weg een beetje verwarrend vond omdat ik daar niet eerder had gereden en het bord ook licht afweek van het reguliere verkeersbord. Maar dat was blijkbaar een raar antwoord. Hoe dan ook, gehaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eix op 14-06-2010 11:52:04 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_82779300
@CherryLips
@Eix

Gefeliciteerd!!!!

Ik heb net een mailtje gekregen van CBR, mijn datum staat ook vast 21JULI 11:40 , er was ook op 16Juli maar die is om 8uur, me instructeur zei dat het heel druk is op die tijden in amsterdam..
Wou het liever eerder doen maar helaas geen plek
pi_82780327
Gefeliciteerd iedereen
Donderdagochtend ben ik weer aan de beurt. Ik oefen nu bijna elke dag wel eventjes met zo'n theorie cd-rom. Toch wel handiger dan uit zo'n boekje
  maandag 14 juni 2010 @ 12:00:33 #158
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82780876
@ Cherrylips Gefeliciteerd

En de rest ook natuurlijk, en veel succes wie nog theorie moeten halen , de TTT doen , en het echte afrijden.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  maandag 14 juni 2010 @ 12:23:44 #159
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82781711
Raar dat zoveel mensen het rijbewijs met spoed aanvragen.. Waar moet je per se zo snel heen dan met de auto? Lijkt me toch meer een emotionele reactie. Ik zal het pasje toch ook wel willen hebben, zodat me vrienden eindelijk hun bek houden, maar rijden zal ik niet snel, heb toch geen auto
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef Eix het volgende:
Ik reed een route waarbij ik veel moest vooruitkijken. Bijna een doodlopende weg ingereden, maar ik zag net op tijd dat ik dus toch beter links af kon gaan.
Daar wou ik het toch eens over hebben. Iedereen kent die momenten wel waarop je instructeur zegt "ga de eerst mogelijke weg rechts" maar dan wat minder opvallend. Afijn, doodlopende weg dus. Wanneer handel je nou 'fout'? Want die borden staan vaak haaks op de weg waarop ik rij, dus ik zie ze niet van ver af. Bovendien ben ik op meer dingen aan het letten dan of er nou wel of niet een doodlopende straat bord staat. Maar dan heb ik vaak mijn richtingwijzer al aan en soms stuur ik al half die kant op. Het is me de laatste tijd niet gebeurd dat ik echt fout ging, maar toch ben ik daar wel eens laat mee. Maar ja je kunt ook niet naar de weg rijden en 5 meter voor die weg nog eens de richtingaanwijzer aan doen, want dan ben je daar ook veel te laat mee. Dus op welk moment ben je 'te laat' met corrigeren, weet iemand dat? Of mag je te allen tijde nog corrigeren? Op andere momenten krijg ik wel eens te horen dat als je de richting aan hebt je dan ook maar die kant op moet, alhoewel dat bij een snelweg toch wel wat anders is dan een (rustige) woonwijk.

Samenvatting: Als je de richting al uit hebt en je ziet dan pas dat de straat doodlopend is, is dat dan een fout?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_82781841
Ik zit vanaf aankomende zondag anderhalve week full-time in Utrecht en kan dan m'n rijbewijs dus niet ophalen, dus ik wil hem wel voor vrijdag hebben . Spoedaanvraag kost hier alleen ruim 70 euro
Tap tap tap
pi_82781937
vandaag ook rijbewijs met spoed aangevraagd, 82 euro
lama
  maandag 14 juni 2010 @ 12:44:23 #162
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82782499
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:23 schreef twiFight het volgende:
Raar dat zoveel mensen het rijbewijs met spoed aanvragen.. Waar moet je per se zo snel heen dan met de auto? Lijkt me toch meer een emotionele reactie. Ik zal het pasje toch ook wel willen hebben, zodat me vrienden eindelijk hun bek houden, maar rijden zal ik niet snel, heb toch geen auto
[..]
Ja ik kan waarschijnlijk ook twee weken wachten voor ik weer ga auto rijden. As. zaterdag moet ik naar Nijmegen (concert Muse) maar ik krijg de auto van mijn ouders echt niet mee, dus dan heeft een spoedaanvraag ook niet veel nut.
quote:
Afijn, doodlopende weg dus. Wanneer handel je nou 'fout'?
Ligt eraan. In mijn geval reed ik recht op de doodlopende weg af waarop ik me bedacht dat ik daar dus niet naartoe kon. Vervolgens nog gewoon richting naar links aangegeven en die straat ingegaan en dat was ook de bedoeling.

Het ligt natuurlijk heel erg aan de situatie of iets fout of verkeerd is, maar in principe geldt wel dat je de richting pas moet aanzetten op het moment dat je wilt afslaan. Als de examinator zegt van, eerstvolgende rechts dan kun je beter eerst kijken waar je naartoe moet en dan pas richting aangeven.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 14 juni 2010 @ 13:27:13 #163
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82784261
Maar vooral in woonwijken, bij een weg die haaks op de rijrichting staat moet je toch echt binnen een meter of 10 zijn voordat je zo'n bordje kunt zien. Het zijn ook niet de meest grote borden. Maar ik moet toch eerder de beslissing nemen of ik afsla of doorrij?

Er zijn wel plekken waar ik zo langzaam door een woonwijk kachel dat ik idd nog wel tijd heb om te veranderen (bv na een bruggetje, of op een plek waar je sowieso al bijna stil moet staan omdat je geen zicht hebt), maar de andere situaties moet ik toch meestal de richtingaanwijzer 10 m voor de afslag nog veranderen. Hoe denken examinatoren hierover, denken jullie?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_82784997
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef Eix het volgende:

[..]

Ja ik kan waarschijnlijk ook twee weken wachten voor ik weer ga auto rijden. As. zaterdag moet ik naar Nijmegen (concert Muse) maar ik krijg de auto van mijn ouders echt niet mee, dus dan heeft een spoedaanvraag ook niet veel nut.
[..]

Ligt eraan. In mijn geval reed ik recht op de doodlopende weg af waarop ik me bedacht dat ik daar dus niet naartoe kon. Vervolgens nog gewoon richting naar links aangegeven en die straat ingegaan en dat was ook de bedoeling.

Het ligt natuurlijk heel erg aan de situatie of iets fout of verkeerd is, maar in principe geldt wel dat je de richting pas moet aanzetten op het moment dat je wilt afslaan. Als de examinator zegt van, eerstvolgende rechts dan kun je beter eerst kijken waar je naartoe moet en dan pas richting aangeven.
Ik ga ook naar Muse in Nijmegen, maar no way dat ik ga rijden, zoals een vriendin al had voorgesteld. Ik ga niet met een stel dronken lui naar een vreemde stad in de drukte
Tap tap tap
  maandag 14 juni 2010 @ 15:05:44 #165
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82788413
Ik ga 'm ook niet met spoed aanvragen hoor.Kost hier ruim 81,-

Rijles ging best oké.Weer proefexamen gedaan,de laatste
Kruispunten vond hij uitermate goed,alleen ging ik daarna een of ander vaag bosgebied in waar een bord stond met 'Rotterdam' en dan een streep er doorheen.Maar ik begon,heel suf,te twijfelen of ik wel 80 mocht Toen ik het ging vragen,wilde instructeur niks zeggen Daarna mocht ik ergens 60,en dat wist ik ook niet.En ik had een 30 zone verlaten zonder het te weten.Ik heb dus vandaag te langzaam gereden,terwijl ik normaal de klacht krijg dat ik te hard rij..Het is ook nooit goed

Ik heb 'm maar eerder naar huis laten gaan,hij was zo met dat voetbal bezig dat hij bij een stoplicht zei 'Bij de tweede wedstrijd rechtsaf.' Ik dacht nog,zei hij dat nou echt?! En toen begon hij te lachen en zei 'Zei ik nou wedstrijd?'
pi_82788514
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:05 schreef Purdey het volgende:

Ik heb 'm maar eerder naar huis laten gaan,hij was zo met dat voetbal bezig dat hij bij een stoplicht zei 'Bij de tweede wedstrijd rechtsaf.' Ik dacht nog,zei hij dat nou echt?! En toen begon hij te lachen en zei 'Zei ik nou wedstrijd?'
haha, Zei hij dat nou voor de grap of serieus
  maandag 14 juni 2010 @ 15:24:01 #167
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82789385
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:07 schreef Dubish het volgende:

[..]

haha, Zei hij dat nou voor de grap of serieus
Hij was bloedserieus,en fanatiek Er was iets op de radio over de wedstrijd,dus daarom zei hij het volgens mij automatisch.Daarna was er iets over de opstelling,en kreeg ik een hele analyse waarom het wel/niet verstandig was om Robin van Persie ergens in te zetten
pi_82794590
Gefeliciteerd CherryLips
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82795322
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:33 schreef Eix het volgende:
Geslaagd...
Gefeliciteerd
quote:
Geslaagd
Jaaaaa! Je zult wel blij zijn En je bent in 1 keer geslaagd!

jouw examinator klinkt wel als de mijne, want die van mij was ook ongeïnteresseerd en hij staarde alleen maar uit het raam

Geniet maar van jullie rijbewijs, want je kunt op een gegeven moment niet zonder meer

Veel succes voor iedereen die deze week nog moet!
pi_82796061
Alle geslaagden,van harte proficiat!
Ik ga morgen op voor theorie, 't word de eerste keer
Trouwens,alle andere mensen uit het theorie avond clubje,hebben al 10+ rijlessen gehad,en ikzelf pas 4

Groetjes
pi_82796352
Heb je nu ook al theorielessen?

Dat is eigelijk best triest
  maandag 14 juni 2010 @ 18:08:31 #172
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_82796377
Succes en de rest gefeliciteerd.
  maandag 14 juni 2010 @ 18:09:15 #173
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_82796399
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:58 schreef UlpiaNoviomagus het volgende:
Alle geslaagden,van harte proficiat!
Ik ga morgen op voor theorie, 't word de eerste keer
Trouwens,alle andere mensen uit het theorie avond clubje,hebben al 10+ rijlessen gehad,en ikzelf pas 4

Groetjes
Wie heeft er nou een theorie avond nodig ?
  maandag 14 juni 2010 @ 18:36:59 #174
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82797387
Oehh EIX en Cherry! Goed gedaahaan!

Hier gaat 't niet zo lekker allemaal, zenuwen gaan bij mij in 't fysieke dus ik ben koortsig en heb een fikse blaasontsteking. Hoop dat dat goed gaat morgen. M'n rijles vanochtend (de allerallerlaatste ) ging wel goed en m'n instructeur zei dat het zo wel goed zou gaan komen, ik ben benieuwd.

Ik. Ben. Zenuwachtig. Bah!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_82797552
Zegt mijn zus net: 'Goh, ik had eigenlijk niet verwacht dat je het in één keer zou halen, je zei altijd dat je niet kon rijden.' .
Tap tap tap
pi_82797587
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:36 schreef Kimpossible het volgende:
Oehh EIX en Cherry! Goed gedaahaan!

Hier gaat 't niet zo lekker allemaal, zenuwen gaan bij mij in 't fysieke dus ik ben koortsig en heb een fikse blaasontsteking. Hoop dat dat goed gaat morgen. M'n rijles vanochtend (de allerallerlaatste ) ging wel goed en m'n instructeur zei dat het zo wel goed zou gaan komen, ik ben benieuwd.

Ik. Ben. Zenuwachtig. Bah!
Ik was lekker aan de dunne gister en vanmorgen Vreemd genoeg waren de ergste symptomen over zodra ik in de auto stapte, al had ik wel trillende handjes en knikkende knietjes, dat rijdt echt heel raar .

Je kunt 't
Tap tap tap
pi_82805308
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef onderjas het volgende:

[..]

Wie heeft er nou een theorie avond nodig ?
Ja ik, maar dan een dag + ochtend. Wel goed voorbereid gevoel gekregen daardoor

Wat tof Eix & Cherrylips! Gefeliciteerd beiden
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:08:58 #178
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82822097
Vanmorgen om 06:30 werd ik wakker,en dacht meteen 'Welke dag is het? Oh,gelukkig nog geen donderdag..' Ik ben zo'n beetje een nervous breakdown nabij Moest gelijk weer aan rijles gister denken,dat instr. zei 'Nou,dat was geen geslaagde rit meisje..' Ik denk alleen niet dat een examinator je een enorm bosrijk gebied instuurt,tenzij hij gevoel heeft voor recreatie Vanmiddag om 14:00 de waarschijnlijk laatste rijles ( ) en ik moet alle borden weer gaan benoemen.Had mn laatste rijles wel anders voorgesteld.Nu kan ik weer elk bord met 'Voorrangskruispunt/zijweg links/rechts' weer gaan opdreunen En dat allemaal omdat ik gister twijfelde,en een bord met 'Einde 30 zone' over het hoofd had gezien
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:36:04 #179
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82822742
/Fail.

Ik moest door de oude binnenstad hier, supersmal. Je mag daar 30 maar ik reed 20 ofzo, want het was erg krap + moeders met kinders etc. Daarbij reed er een vrachtauto door rood, die wilde voor mij langs, en toen stonden examinator en ik tegelijk op de rem.

Stom.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:23:17 #180
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82824081
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Kimpossible het volgende:
/Fail.

Ik moest door de oude binnenstad hier, supersmal. Je mag daar 30 maar ik reed 20 ofzo, want het was erg krap + moeders met kinders etc. Daarbij reed er een vrachtauto door rood, die wilde voor mij langs, en toen stonden examinator en ik tegelijk op de rem.

Stom.
Ahh Kim,wat zonde!! Klote vrachtwagens ook altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')