als je precies uit kan leggen wat je bedoelt wil ik best proberen dit hier uit te leggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:54 schreef Strantor het volgende:
Waar ik trouwens bang voor ben dat ik tijdens het examen een fout maak met de verschillende vormen met parkeren, ik vergeet altijd wanneer je moet wegdraaien
Whaaa wat gaaf! En lief,dat hij daaraan denktquote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Kimpossible het volgende:
HAHAHAHA. Ik lag zojuist dubbel bij het ontvangen bij deze e-mail van mijn instructeur:
Hoi Kim
Morgenochtend heb je rijles bij deze stel ik je voor om een CD mee te nemen met jouw favoriete muziek dus je hebt nog even om er over na te denken en ik ben benieuwd wat jouw muziek is
groetjes en tot morgen Cobus
Hartstikke leuk toch! Ik ben ook van de download generatie,maar ik koop alsnog allesquote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben helemaal vrolijk ineens ook![]()
Hoe verzint 'ie het!
Ik heb m'n vader gebeld en ik ben nu een lijst van twintig nummers aan het samenstellen die gaat m'n paps nog even voor me branden, ook al zo lief. Ik ben namelijk van de download-generatie, ik heb maar 2 cd's en die zijn van Anouk, da's wel heel wat voor anderhalf uur haha.
Haha,geweldig toch! Ik ben weer heel anders tegen R&B aan gaan kijken,terwijl ik daar best een hekel aan had.Het is aanpassen aan elkaar hé,tijdens rijles..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Strantor het volgende:
Ik kan nu dankzij mijn rijinstructeur alle nummers van bob marley meezingen
Ik moet inderdaad om 08.00. Om het tijdstip an sich maak ik me niet heel veel zorgen, spitsuur kan juist voordelig of nadelig uitpakken dus ach. Ik hoop alleen dat ik morgen gewoon fit en uitgeslapen ben, een later tijdstip (*kuch* tijdens een voetbalwedstrijdquote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Purdey het volgende:
Ach,eix toch.Ik ken het wel.Vanmiddag een feestje gehad,en ook maar niks gedronken.Ga de komende dagen heul gezond doen(Niet dat ik dat normaal niet doe,maar soms ben ik iets te scheutig met de rosé
) Hoe laat moet je rijden? 08:00 zeker? Helemaal perfect rij je nooit,dat doet niemand,en een foutje zien ze heus wel over het hoofd.Althans,dat wordt gezegd..Don't shoot the messenger
In elk geval heel veel succes!!![]()
Dankjewel!!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:29 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Succes morgen, ik moet zelf ook in Leiden. Vooral opletten bij de 1e rotonde
Jij ook veel succes, kwart voor 11 is een mooie tijd en hopelijk hebben we deze week allebei ons felbegeerde roze pasje!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Purdey het volgende:
Netjes gedaan,relatief weinig lessen! Mooie tijd ook (Ik mag donderdag op dezelfde tijd,hopen dat het geluk brengt)Heel veel succes,en we horen wel op je geslaagd bent!
![]()
Ik heb vanaf les één de radio aan gehad, gewoon op Q ofzo.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb tijdens mijn lessen serieus nog nooit de radio aangehad! Vond het altijd iets te afleidend.. nu in m'n moeders auto wel, in mijne nog niet omdat er geen radio in zit
Die vrachtwagen slingert helemaal niet, hij rijdt zelfs vrij strak een de rechterkant. Iets van 1. mij ook geleerd is bij het lessen en 2. hij volgens mij doet zodat inhalend verkeer genoeg ruimte heeft. Wat een droeftoeter zeg, om daar een huilfilmpje van te maken.quote:Ik zat laatst in de auto, toen ik een "Blik op de weg"-vrachtwagen van jullie tegenkwam.
Deze was flink heen en weer aan het slingeren. Ook vaak over de witte streep van de weg.
Misschien had jullie bestuurder net te diep in het glaasje gekeken, of lag hij te slapen.
Ik heb er met mijn mobieltje nog net een mooi filmpje van kunnen maken!
Gefeliciteeeeeerd!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:33 schreef Eix het volgende:
Geslaagd...![]()
Ik vertel later nog wel hoe het gegaan is, ik ga nu even ontspannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |