abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82752552
Waar ik trouwens bang voor ben dat ik tijdens het examen een fout maak met de verschillende vormen met parkeren, ik vergeet altijd wanneer je moet wegdraaien
pi_82752640
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:54 schreef Strantor het volgende:
Waar ik trouwens bang voor ben dat ik tijdens het examen een fout maak met de verschillende vormen met parkeren, ik vergeet altijd wanneer je moet wegdraaien
als je precies uit kan leggen wat je bedoelt wil ik best proberen dit hier uit te leggen.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:14:24 #128
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_82753212
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Purdey het volgende:

[..]
Dank, 2 juli inderdaad.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:39:47 #129
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82757193
HAHAHAHA. Ik lag zojuist dubbel bij het ontvangen bij deze e-mail van mijn instructeur:

Hoi Kim

Morgenochtend heb je rijles bij deze stel ik je voor om een CD mee te nemen met jouw favoriete muziek dus je hebt nog even om er over na te denken en ik ben benieuwd wat jouw muziek is
groetjes en tot morgen Cobus
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 13 juni 2010 @ 20:42:26 #130
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82757380
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Kimpossible het volgende:
HAHAHAHA. Ik lag zojuist dubbel bij het ontvangen bij deze e-mail van mijn instructeur:

Hoi Kim

Morgenochtend heb je rijles bij deze stel ik je voor om een CD mee te nemen met jouw favoriete muziek dus je hebt nog even om er over na te denken en ik ben benieuwd wat jouw muziek is
groetjes en tot morgen Cobus
Whaaa wat gaaf! En lief,dat hij daaraan denkt
Instructeurs zijn allemaal zo slecht nog niet
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:45:04 #131
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82757556
Ik ben helemaal vrolijk ineens ook Hoe verzint 'ie het!

Ik heb m'n vader gebeld en ik ben nu een lijst van twintig nummers aan het samenstellen die gaat m'n paps nog even voor me branden, ook al zo lief . Ik ben namelijk van de download-generatie, ik heb maar 2 cd's en die zijn van Anouk, da's wel heel wat voor anderhalf uur haha.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:49:49 #132
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82757835
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben helemaal vrolijk ineens ook Hoe verzint 'ie het!

Ik heb m'n vader gebeld en ik ben nu een lijst van twintig nummers aan het samenstellen die gaat m'n paps nog even voor me branden, ook al zo lief . Ik ben namelijk van de download-generatie, ik heb maar 2 cd's en die zijn van Anouk, da's wel heel wat voor anderhalf uur haha.
Hartstikke leuk toch! Ik ben ook van de download generatie,maar ik koop alsnog alles
Anouk is leuk,vooral de laatste veel up-tempo Denk niet dat ik instructeur-lief zover krijg,een Hindoestaan die naar Radiohead luistert,denk niet dat ik dat nog voor elkaar ga krijgen
pi_82758055
Ik kan nu dankzij mijn rijinstructeur alle nummers van bob marley meezingen
  zondag 13 juni 2010 @ 21:03:33 #134
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82758940
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Strantor het volgende:
Ik kan nu dankzij mijn rijinstructeur alle nummers van bob marley meezingen
Haha,geweldig toch! Ik ben weer heel anders tegen R&B aan gaan kijken,terwijl ik daar best een hekel aan had.Het is aanpassen aan elkaar hé,tijdens rijles..
pi_82759223
Ik heb tijdens mijn lessen serieus nog nooit de radio aangehad! Vond het altijd iets te afleidend.. nu in m'n moeders auto wel, in mijne nog niet omdat er geen radio in zit
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 13 juni 2010 @ 21:15:13 #136
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82759664
Ik koop ook origineel, maar alleen artiesten waar ik hele cd's leuk van vind, zoals bijv. anouk. Verder heb ik wel veel muziekdvd's

Dit is de lijst geworden:

1. Use somebody – Laura Jansen
2. No surrender – Kane
3. In my head – Jason Derulo
4. Omarm – Blof
5. Sober – Pink
6. I don’t wanna hurt – Anouk
7. Nothing on you – B.o.B. ft. Bruno Mars
8. 3 words – Cheryl cole ft. Will.i.am
9. Love overhealing – Kane
10. Heartbreak warfare – John Mayer
11. Love is everywhere – Alain Clark
12. Our own love – Anouk
13. Carry out – Timbaland ft. Justin Timberlake
14. New soul – Yael Naïm
15. Ren Lenny Ren – Acda en de Munnik
16. When love takes over – David Guetta ft. Kelly Rowland
17. Wicked world – Laura Jansen
18. I don’t know - Lisa Hanninga
19. Bad Romance – Lady Gaga
20. Break your heart - Taio Cruz ft. Ludacris

Hahaha. Sommige zijn ook wel een beetje om te pesten (meneer is 54, heheh.)
  zondag 13 juni 2010 @ 21:35:32 #137
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82761000
quote:

Ach,eix toch.Ik ken het wel.Vanmiddag een feestje gehad,en ook maar niks gedronken.Ga de komende dagen heul gezond doen (Niet dat ik dat normaal niet doe,maar soms ben ik iets te scheutig met de rosé ) Hoe laat moet je rijden? 08:00 zeker? Helemaal perfect rij je nooit,dat doet niemand,en een foutje zien ze heus wel over het hoofd.Althans,dat wordt gezegd..Don't shoot the messenger
In elk geval heel veel succes!!
Ik moet inderdaad om 08.00. Om het tijdstip an sich maak ik me niet heel veel zorgen, spitsuur kan juist voordelig of nadelig uitpakken dus ach. Ik hoop alleen dat ik morgen gewoon fit en uitgeslapen ben, een later tijdstip (*kuch* tijdens een voetbalwedstrijd ) zou ik ook niet heel erg hebben gevonden.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_82761172
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:29 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Succes morgen, ik moet zelf ook in Leiden. Vooral opletten bij de 1e rotonde
Dankjewel!! De eerste rotonde, eventjes denken, je bedoeld diegene waar je niet te vroeg je richtingaanwijzer moet uitgooien omdat er een extra afslag is (als het ware, moeilijk uit te leggen) en waar je de fietsers vrij lastig ziet

We zien wel hoe het loopt, jij ook heel veel succes dinsdag!!
quote:

Netjes gedaan,relatief weinig lessen! Mooie tijd ook (Ik mag donderdag op dezelfde tijd,hopen dat het geluk brengt) Heel veel succes,en we horen wel op je geslaagd bent!
Jij ook veel succes, kwart voor 11 is een mooie tijd en hopelijk hebben we deze week allebei ons felbegeerde roze pasje!
  zondag 13 juni 2010 @ 21:44:25 #139
182939 BBoelie
Kampioen Dubbelpost
pi_82761675
Ik moet morgen ook kwart voor 11 afrijden, wel in Spijkenissen dan Begin wel gespannen te raken!
  zondag 13 juni 2010 @ 22:02:52 #140
62419 CherryLips
chocoholic
pi_82763251
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb tijdens mijn lessen serieus nog nooit de radio aangehad! Vond het altijd iets te afleidend.. nu in m'n moeders auto wel, in mijne nog niet omdat er geen radio in zit
Ik heb vanaf les één de radio aan gehad, gewoon op Q ofzo.
M'n rij-instructeur had gisteren trouwens iets nieuws ingesteld op de TomTom: een koe begint te loeien als je te hard rijdt. Dat beest moet aardig schor zijn geweest . Ik lach de hele tijd in een deuk, dat kan niet de bedoeling zijn geweest van die waarschuwing.
Tap tap tap
  maandag 14 juni 2010 @ 00:23:43 #141
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82770398
Dames, heel veel succes morgen en de rest van de week! Jullie kunnen het

Morgenmiddag zal het wel rustiger zijn door het voetbal, hopelijk heb je daar voordeel aan
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 14 juni 2010 @ 01:31:01 #142
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82771955
Weheh, via dat ligfietsfilmpje op deze link gekomen, wat een zeikerd zeg (de poster van het filmpje dan he..)

Text bij filmpje op youtube:
quote:
Ik zat laatst in de auto, toen ik een "Blik op de weg"-vrachtwagen van jullie tegenkwam.
Deze was flink heen en weer aan het slingeren. Ook vaak over de witte streep van de weg.
Misschien had jullie bestuurder net te diep in het glaasje gekeken, of lag hij te slapen.
Ik heb er met mijn mobieltje nog net een mooi filmpje van kunnen maken!
Die vrachtwagen slingert helemaal niet, hij rijdt zelfs vrij strak een de rechterkant. Iets van 1. mij ook geleerd is bij het lessen en 2. hij volgens mij doet zodat inhalend verkeer genoeg ruimte heeft. Wat een droeftoeter zeg, om daar een huilfilmpje van te maken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 14 juni 2010 @ 09:33:40 #143
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82775974
Geslaagd...

Ik vertel later nog wel hoe het gegaan is, ik ga nu even ontspannen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 14 juni 2010 @ 09:34:54 #144
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82776001
@Kim: Wat een goede muzieksmaak heb jij! Heerlijke muziek,zou ik ook wel met plezier naar kunnen luisteren

@Kadunaa: Dankjewel! We keep our fingers crossed!

@Cherry: Jij en je instructeur zijn ook een duo hoor Die man probeert je te waarschuwen voor hard rijden Heb je niet de neiging express te hard te gaan rijden,om de koe te horen loeien? (Er staat hier zo'n popje langs de weg met 'U rijdt: .. km per uur.' En als je onder de 50 zit,lacht ie.En daarboven trekt ie een sip gezicht..Vind ik ook grappig,ga ik express harder langs

@08gnoT: Dankjwel! Jij ook heel veel succes deze week!

Ik wordt om 11.30 opgehaald,denk wel dat ik mezelf iets eerder naar huis rij,dan kan instructeur lief voetbal gaan kijken.Hij had alle middagleerlingen al afgezegd,en hij zou door mij net de aftrap missen.Dus dan rij ik maar iets minder lang door
  maandag 14 juni 2010 @ 09:35:14 #145
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82776009
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:33 schreef Eix het volgende:
Geslaagd...

Ik vertel later nog wel hoe het gegaan is, ik ga nu even ontspannen.
Gefeliciteeeeeerd!!!
pi_82776161
Zal wel rustig zijn als je examen hebt tijdens een belangrijke wedstrijd.
Edit: Wat 08gnoT. zegt dus.
  maandag 14 juni 2010 @ 09:51:09 #147
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82776432
Wat ik net ontdek,mijn CBR locatie (Op het kaartje aangeduid als 'A') zit gewoon vlakbij een haven die 'Fokhaven' heet

maandag 14 juni 2010 @ 10:31:32 #148
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82777535
Haha ja, ik rij bij mijn lessen regelmatig over een weg heen die Fok heet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_82777943
Geslaagd
Er was geen hond op de weg Eén keer links en rechts door elkaar gehaald, één keer verkeerd voorgesorteerd maar opgelost (en dan later te horen krijgen dat ik beter gewoon verkeerd had moeten staan, terwijl ik ben geleerd dat zo op te lossen als ik deed), de motor sloeg één keer af. Ik kreeg als enige kritiekpuntje dat ik niet te veel in z'n 2 moest blijven rijden, dat ik hem wat vaker in z'n 1 mocht zetten, da sloeg hij ook niet af. Terwijl mijn instructeur dan vaak voor mij gaat schakelen zo van 'zucht, dan kan nog wel'. Maar de examinator zei dat het geen probleem was verder, dat dat later nog wel goed zou komen. Ik was in 20 minuten terug. Heb geen clusteropdracht gehad, niet op de TomTom gereden. Een heel eind door een woonwijk gereden die ik niet kende, stukje snelweg en er vrij snel weer af. Toen zei ie 'Weet je hoe je nu terugkomt?' Dus ik zag het al helemaal zitten, dat ik zo slecht reed dat we het net zo goed gelijk konden afkappen . Auto netjes geparkeerd voor de verandering, even snel teruggelopen omdat ik was vergeten de auto op slot te doen . Ik was zo snel terug dat m'n instructeur even wieberen was en ineens aan kwam rennen, maar toen had ik al gehoord dat ik was geslaagd. De examinator was dus niet al te enthousiast. 'Het was voldoende, gefeliciteerd,' zei hij. We hebben ook amper gepraat eigenlijk. Voor mijn gevoel was hij er ook niet helemaal bij, want ik heb ergens een zijweggetje rechts over het hoofd gezien, die zag ik te laat, maar toen zat hij meer z'n schoenen te inspecteren.

Maar goed, ik heb 'm Morgen mag ik hem aanvragen, doe het wel met spoed. Nu is m'n geduld echt op.

Oeh, dit scheelt 300 euro in de maand, ik kan op vakantie
Tap tap tap
  maandag 14 juni 2010 @ 10:46:33 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82777997
Nice, gefeliciteerd .
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: