gaat lukken hoor! thanksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:20 schreef Purdey het volgende:
Oeh House,wat een mooie auto,die kleur! Helemaal goed![]()
Heel veel plezier ermee!
examens oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Succes!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:51 schreef UlpiaNoviomagus het volgende:
Heeft iemand nog tips MBT theorie examen?
Alvast bedankt
Dit, vooral oefenen met Verjo en Vekabest die 2 zijn gewoon de bestequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
examens oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Succes!
Mooi bakkie!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
whooooo!
die kras zat er al op voor de wijsneuzen
Tenks, & betrouwbaar ook nog. Hij heeft me net heel fijn thuisgebrachtquote:
Je denkt aan een normale fiets, daarvoor is de regel ook niet bedacht. Het gaat hier vooral om velomobielen (overdekte ligfietsen). Je zit daarin volledig omhult, waardoor het lastig en onpraktisch is om je hand uit te steken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, een fietser met richtingaanwijzers![]()
. Daarna spiegels
Accu wordt opgeladen aan het stopcontact (die moet je dus thuis mee naar binnen nemen eens in de zoveel dagen). Velomobielen zijn veelal uitgerust met een flinke koplamp om gezien te worden (naast de knipperlichten) en alles staat in het teken om zo efficiënt mogelijk vooruit te komen, dus dan is een dynamo verspilde energie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef vannelle het volgende:
Waar laat je de accu? En hoe laad je die op?Buiten dat, een fietser die richting aan geeft is al helemaal zeldzaam.
Zo had ik het nog niet bekeken, klinkt hartstikke logisch.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:10 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Je denkt aan een normale fiets, daarvoor is de regel ook niet bedacht. Het gaat hier vooral om velomobielen (overdekte ligfietsen). Je zit daarin volledig omhult, waardoor het lastig en onpraktisch is om je hand uit te steken.
Mooi voorbeeld zie je in dit filmpje, vanaf 0:47:
Dit is een Velomobiel Quest, die nu dus legaal kan worden uitgerust met richtingaanwijzers. Het werd al gedaan, maar officieel stond daarover niets in de wet.
[..]
Accu wordt opgeladen aan het stopcontact (die moet je dus thuis mee naar binnen nemen eens in de zoveel dagen). Velomobielen zijn veelal uitgerust met een flinke koplamp om gezien te worden (naast de knipperlichten) en alles staat in het teken om zo efficiënt mogelijk vooruit te komen, dus dan is een dynamo verspilde energie.
Hou op.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:
Hoe is het met alle eindexamen-kandidaten van deze week? Eix,Cherry,Kim,08gnoT,hoe voelen jullie je?
Succes morgen, ik moet zelf ook in Leiden. Vooral opletten bij de 1e rotondequote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef Kadunaa het volgende:
Ben nieuw op het forum, maar lees al een tijdje mee, erg interessant om verhalen/ervaringen van andere lessers te lezen.
Ik mag morgen om 10:45 op in Leiden. Heb uit mijn hoofd 20 lessen gehad van 1,5 uur. Merk wel dat ik zenuwachtig wordt, hoop dat het goed gaat!
Gefeliciteerd!! Ik denk trouwens dat je 2 juli bedoeldquote:
Netjes gedaan,relatief weinig lessen! Mooie tijd ook (Ik mag donderdag op dezelfde tijd,hopen dat het geluk brengt)quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef Kadunaa het volgende:
Ben nieuw op het forum, maar lees al een tijdje mee, erg interessant om verhalen/ervaringen van andere lessers te lezen.
Ik mag morgen om 10:45 op in Leiden. Heb uit mijn hoofd 20 lessen gehad van 1,5 uur. Merk wel dat ik zenuwachtig wordt, hoop dat het goed gaat!
Ach,eix toch.Ik ken het wel.Vanmiddag een feestje gehad,en ook maar niks gedronken.Ga de komende dagen heul gezond doenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Hou op.Dit weekend durf ik nog niet eens een biertje te drinken. En ik probeer op tijd naar bed te gaan omdat ik maandag zo enorm vroeg dat examen heb.
![]()
Gisteren nog twee uur gelest, en dat ging wel aardig.Maar het is nu niet zo dat ik helemaal super rij en zeker weet dat ik het ga halen. We zien het wel morgen...
Dat is ook zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Purdey het volgende:
Helemaal perfect rij je nooit,dat doet niemand,en een foutje zien ze heus wel over het hoofd.Althans,dat wordt gezegd..
Ik kan wel kotsen van de zenuwenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:
Hoe is het met alle eindexamen-kandidaten van deze week? Eix,Cherry,Kim,08gnoT,hoe voelen jullie je?
Hoeveel rijlessen hebben jullie nog? Ik heb nog twee blokken en ik maak me momenteel meer druk om wat ik allemaal aan ga doen deze weekMaar dat zal wel typisch vrouwelijk zijn
![]()
Een week of drie geleden was er een jongen na mij die ook examen moest rijden,en die had écht zn best gedaan.Geruit overhemd aan,dure spijkerbroek,en hij checkte zn haren wel 20 keer in dat stukje van zijn huis naar het mijne
Cherry toch,is het zo erg? Ben je altijd zo zenuwachtig voor dingen? Heb je wel vertrouwen in? Hoe gingen de afgelopen lessen?quote:
Ja, ik ben altijd helemaal kapot van de zenuwen voor belangrijke dingenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Cherry toch,is het zo erg? Ben je altijd zo zenuwachtig voor dingen? Heb je wel vertrouwen in? Hoe gingen de afgelopen lessen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |