Ik mocht gewoon kiezen, ik heb het niet gedaan en het is me goed bevallenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:49 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Wat een lamlul die instructeur van je, een beetje instructeur gaat mee met afrijden en al helemaal als hij het al heeft toegezegd..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ACTIEVER KIJKEN!!! zei die van mij. Hallo, ik moet toch ook ooit een keer voor me kijken, of wat.
Noujaa alleen omdat je 1 keer vergat te kijken, dat is echt klote... heb je al een nieuwe datum?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Geslaagden, gefeliciteerdCherry, wat goed de eerste keer
Nu jij he Purdey
Ik had vandaag m'n examen en ik ben gezakt. Ik had dezelfde feeks als met de TTT en ze kende me nog, ik was eigenlijk op voorhand al gezakt. Ik reed écht goed, een van m'n beste ritten ooit. Maar ze had me 1 keer niet in de binnenspiegel zien kijken, dat was reden genoeg om te zakken.Nu krijg ik net het uitslagformulier gemaild van het CBR waar echt een hele lijst opstaat van dingen die onvoldoende zijn wat echt niet klopt, een aantal dingen zei ze zelfs nadrukkelijk dat ik het netjes opgelost had!
Ik weet echt zeker dat ik bij iemand anders geslaagd was. GromVerrekte Poolse trol
![]()
Ik kon m'n oren ook niet geloven, of ja eigenlijk wel aangezien ze de vorige keer ook al zo was. Volgende keer wil ik een andere examinator iig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Dubish het volgende:
[..]
Noujaa alleen omdat je 1 keer vergat te kijken, dat is echt klote... heb je al een nieuwe datum?
Da's balen, heb zelf een keer ook zoiets meegemaakt. En dan idd zo'n lijstje met punten die onvoldoende waren terwijl ze tegen mij juist zei dat ik die punten goed had opgelostquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Nu jij he Purdey
Ik had vandaag m'n examen en ik ben gezakt. Ik had dezelfde feeks als met de TTT en ze kende me nog, ik was eigenlijk op voorhand al gezakt. Ik reed écht goed, een van m'n beste ritten ooit. Maar ze had me 1 keer niet in de binnenspiegel zien kijken, dat was reden genoeg om te zakken.Nu krijg ik net het uitslagformulier gemaild van het CBR waar echt een hele lijst opstaat van dingen die onvoldoende zijn wat echt niet klopt, een aantal dingen zei ze zelfs nadrukkelijk dat ik het netjes opgelost had!
Ik weet echt zeker dat ik bij iemand anders geslaagd was. GromVerrekte Poolse trol
![]()
Dat had ik ook, dat je zo'n lijst krijgt waar allemaal dingen op staan waar hij niets over gezegd heeft, of zelfs zei dat je dat goed deed...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Nu jij he Purdey
![]()
Succes morgen allebeiquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef Jac0bus het volgende:
Morgenochtend het tweede examen voor motor
En jij succes Purdey
Succes!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef Jac0bus het volgende:
Morgenochtend het tweede examen voor motor
En jij succes Purdey
Wat voor toets heb je? Voor school iets? Ook jij heel veel succes dan!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:40 schreef twiFight het volgende:
Ach, zijn we beide zenuwachtig. Ik heb een van de belangrijkste toetsen in mijn levenstraks. Zelden zenuwachtig voor een toets maar nu voel ik het al 3 dagen.
Haha eigenlijk is het iets heel triviaals, want het is een 2e jaars toets die ik in moet halen voordat ik kan afstuderen, maar het is de allerlaatste toets en als ik 'm nu niet haal (is al een herkansing) dan moet ik een jaar langer doorquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat voor toets heb je? Voor school iets? Ook jij heel veel succes dan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |