abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82536895
TS is een proleet
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:05:51 #202
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_82537090
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:23 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ben nog geen achttien. Maar anders zou het Cohen geweest zijn, inderdaad.
Oké, Dastan.

Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_82537137
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:55 schreef henrydg het volgende:

[..]

Voor jou niet, voor mij wel.
[..]

Goed beargumenteerd, waarom ga je de politiek niet in.
Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam!
pi_82537139
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Oké, Dastan.

Doel je nu op mijn gebruikersnaam? Heet jij ook Stekelbees in het echt?
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:11:10 #205
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_82537254
Een rechtse coalitie zou een zegen zijn voor het land, dat is wat we nu hard nodig hebben.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:22:21 #206
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_82537684
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:58 schreef Afwazig het volgende:
TS is 14 .

Hou gewoon je bek kutjonk, je mag over 4 jaar pas stemmen.
3 jaar, en blijf jij gewoon uit mijn topic randdebiel
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
pi_82540223
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef henrydg het volgende:

[..]

3 jaar, en blijf jij gewoon uit mijn topic randdebiel
Kutkotertjes die op hun 15e verstand denken te hebben van hoe de wereld in elkaar zit
Maak je niet druk, toen ik jou leeftijd was, was ik ook extreemlinks. Komt goed!
- AFCA -
pi_82541021
TS Mensen hier praten alsof ze zelf ontzettend verstand van politiek hebben en daarbij ook elke 18+er meer weet dan iemand van 14..
Ze moesten eens weten wat er op scholen wel niet aan politieke voorlichting gegeven word.. Zelf kijken ze 2 tv-debatten en roepen iets over belasting en uitkeringen and that's it..

Wat zou jij stemmen TS?
pi_82541344
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Alexjaxx het volgende:
TS Mensen hier praten alsof ze zelf ontzettend verstand van politiek hebben en daarbij ook elke 18+er meer weet dan iemand van 14..
Ze moesten eens weten wat er op scholen wel niet aan politieke voorlichting gegeven word.. Zelf kijken ze 2 tv-debatten en roepen iets over belasting en uitkeringen and that's it..

Wat zou jij stemmen TS?
Oh ja want wij hebben diezelfde "politieke voorlichtingen" niet gehad
Stemrecht begint niet voor niets op 18, betekent niet per sé je dat je opeens rechts wordt maar dat gebeurd wel vrij vaak (uit eigen ervaring).
pi_82541379
quote:

Wat zou jij stemmen TS?
En die vraag, wordt er hier in het openbaar getrolled?
pi_82542875
Ik lees hier een stukje van TS over inkomensafhankelijke boetes. Vertel me, moeten we dan ook celstraf aanpassen dat arme mensen langer zitten? Omdat die in 2 jaar evenveel verdienen als een rijke in 1 jaar, dusja moet de arme maar 2 jaar zitten dan komt het evenhard aan.

JA dit is keiharde bullshit, maar dat zijn inkomensafhankelijke boetes toch ook?
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_82543311
quote:

Wat zou jij stemmen TS?
Jij weet niet wat TS zou stemmen?
pi_82544983
quote:

Wat zou jij stemmen TS?
Je krijgt pas echt voorlichting over partij'en en hun standpunten als je het vak maatschappijleer gaat volgen. Aangezien topic starter 14 is, heeft hij dit nog nooit gehad. Dus die voorlichting is er amper, daarnaast is die ook niet half zo goed als jij beweert.

TS stemt SP. Hij heeft juist wat debatten gevolgd want hij kakelt bijna alles na wat erin de afgelopen televisie debatten zijn gezegd. Ik vond dat Roemer het goed deed in die debatten, maar het feit blijft dat ik persoonlijk nooit zou stemmen op de SP en vele andere met mij gewoon omdat het op een aantal punten gewoon een extreme partij is (ik heb dus wel degelijk verdiept).
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:41:11 #214
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_82547277
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:01 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

Je krijgt pas echt voorlichting over partij'en en hun standpunten als je het vak maatschappijleer gaat volgen. Aangezien topic starter 14 is, heeft hij dit nog nooit gehad. Dus die voorlichting is er amper, daarnaast is die ook niet half zo goed als jij beweert.

TS stemt SP. Hij heeft juist wat debatten gevolgd want hij kakelt bijna alles na wat erin de afgelopen televisie debatten zijn gezegd. Ik vond dat Roemer het goed deed in die debatten, maar het feit blijft dat ik persoonlijk nooit zou stemmen op de SP en vele andere met mij gewoon omdat het op een aantal punten gewoon een extreme partij is (ik heb dus wel degelijk verdiept).
Dit is dan ook weer bullshit. Met zelf lezen leer je veel meer dan je ooit bij maatschappijleer zal doen.
pi_82548231
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:41 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Dit is dan ook weer bullshit. Met zelf lezen leer je veel meer dan je ooit bij maatschappijleer zal doen.
Ik zeg toch at de voorlichting helemaal niet zo goed is. Ik ben het helemaal met je eens.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:12:51 #216
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_82549005
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ik pas die gelijkheid wel toe. Iedereen betaald evenveel voor de boete, waarschuwing tegen herhaling, die je van de staat krijgt. Dit moet niet relatief benaderd worden.

En dan kan je wel leuk over de belasting beginnen en dan neem ik aan dat je de inkomensbelasting bedoelt, maar dat systeem vind ik nu ook te ver uit elkaar liggen. 52% voor hoge inkomens en dat willen ze zelfs opschroeven naar 60%. Fuck that. Gooi het maar omlaag naar 40-45% maximaal.

Kijk en huiver:
[ afbeelding ]
hahaha, heb je wel enig idee hoe inkomensbelasting werkt ?
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:15:45 #217
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_82549199
Gelukkig mag TS niet stemmen! Ik als mede SPer (ik ben een actief lid van de SP in Heerlen, Emile Roemer zei dat menig gemeenten ons als voorbeeld mochten nemen) walg van je voorbeeld van een 'VMBO-marokkaan'. Voordat jij je met de politiek bezig houdt zou ik zeggen: maak je ogen open, kijk om je heen, en ga naar school!
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_82550703
Doe es een "grappige" one-liner TS, dan laat je pas echt zien dat je achter je leider staat!
Fingerspitzgefühl
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:50:22 #219
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_82551398
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:01 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

Ik heb al heel veel gehoord over maatschappijleer en binnenkort krijg ik het ook, ik heb ook al de boeken doorgelezen enz.. dus ik weet al wel het een en ander.
pi_82552969
Wtf, 60% inkomsten belasting, meer dan de helft? Dan kunnen ze welvarend Nederland beter meteen het land uitzetten.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:20:53 #221
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_82553072
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Skazminko het volgende:
Wtf, 60% inkomsten belasting, meer dan de helft? Dan kunnen ze welvarend Nederland beter meteen het land uitzetten.
Crisis hè. Betalen zal sowieso moeten, bij de SP gebeurt dat op een eerlijkere manier dan bij de VVD.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:22:17 #222
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_82553147
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Skazminko het volgende:
Had welvarend Nederland er maar aan moeten denken toen ze bonussen van de kapitaalinjecties van Bos af aan het snoepen waren . Ik ga die onzin niet betalen met mijn stufi!
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_82553263
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef henrydg het volgende:

[..]

Crisis hè. Betalen zal sowieso moeten, bij de SP gebeurt dat op een eerlijkere manier dan bij de VVD.
Lees jezelf eens in

edit: oeps, was even vergeten hier met een 14-jarige te maken te hebben.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:29:57 #224
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_82553551
quote:

[..]

Eerlijk is een behoorlijk relatief begrip...
pi_82553670
quote:

[..]

Hardwerkende mensen meer laten betalen dan minder hardwerkende mensen is niet eerlijker vind ik.
Maar dat is mijn mening.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')