Oké, Dastan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ben nog geen achttien. Maar anders zou het Cohen geweest zijn, inderdaad.
Goed beargumenteerd, waarom ga je de politiek niet in.quote:
3 jaar, en blijf jij gewoon uit mijn topic randdebielquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:58 schreef Afwazig het volgende:
TS is 14.
Hou gewoon je bek kutjonk, je mag over 4 jaar pas stemmen.
Kutkotertjes die op hun 15e verstand denken te hebben van hoe de wereld in elkaar zitquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef henrydg het volgende:
[..]
3 jaar, en blijf jij gewoon uit mijn topic randdebiel
Oh ja want wij hebben diezelfde "politieke voorlichtingen" niet gehadquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Alexjaxx het volgende:
TSMensen hier praten alsof ze zelf ontzettend verstand van politiek hebben en daarbij ook elke 18+er meer weet dan iemand van 14..
Ze moesten eens weten wat er op scholen wel niet aan politieke voorlichting gegeven word.. Zelf kijken ze 2 tv-debatten en roepen iets over belasting en uitkeringen and that's it..
Wat zou jij stemmen TS?
En die vraag, wordt er hier in het openbaar getrolled?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Alexjaxx het volgende:
TSMensen hier praten alsof ze zelf ontzettend verstand van politiek hebben en daarbij ook elke 18+er meer weet dan iemand van 14..
Ze moesten eens weten wat er op scholen wel niet aan politieke voorlichting gegeven word.. Zelf kijken ze 2 tv-debatten en roepen iets over belasting en uitkeringen and that's it..
Wat zou jij stemmen TS?
Jij weet niet wat TS zou stemmen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Alexjaxx het volgende:
Wat zou jij stemmen TS?
Je krijgt pas echt voorlichting over partij'en en hun standpunten als je het vak maatschappijleer gaat volgen. Aangezien topic starter 14 is, heeft hij dit nog nooit gehad. Dus die voorlichting is er amper, daarnaast is die ook niet half zo goed als jij beweert.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Alexjaxx het volgende:
Wat zou jij stemmen TS?
Dit is dan ook weer bullshit. Met zelf lezen leer je veel meer dan je ooit bij maatschappijleer zal doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:01 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Je krijgt pas echt voorlichting over partij'en en hun standpunten als je het vak maatschappijleer gaat volgen. Aangezien topic starter 14 is, heeft hij dit nog nooit gehad. Dus die voorlichting is er amper, daarnaast is die ook niet half zo goed als jij beweert.
TS stemt SP. Hij heeft juist wat debatten gevolgd want hij kakelt bijna alles na wat erin de afgelopen televisie debatten zijn gezegd. Ik vond dat Roemer het goed deed in die debatten, maar het feit blijft dat ik persoonlijk nooit zou stemmen op de SP en vele andere met mij gewoon omdat het op een aantal punten gewoon een extreme partij is (ik heb dus wel degelijk verdiept).
Ik zeg toch at de voorlichting helemaal niet zo goed is. Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer bullshit. Met zelf lezen leer je veel meer dan je ooit bij maatschappijleer zal doen.
hahaha, heb je wel enig idee hoe inkomensbelasting werktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik pas die gelijkheid wel toe. Iedereen betaald evenveel voor de boete, waarschuwing tegen herhaling, die je van de staat krijgt. Dit moet niet relatief benaderd worden.
En dan kan je wel leuk over de belasting beginnen en dan neem ik aan dat je de inkomensbelasting bedoelt, maar dat systeem vind ik nu ook te ver uit elkaar liggen. 52% voor hoge inkomens en dat willen ze zelfs opschroeven naar 60%. Fuck that. Gooi het maar omlaag naar 40-45% maximaal.
Kijk en huiver:
[ afbeelding ]
Ik heb al heel veel gehoord over maatschappijleer en binnenkort krijg ik het ook, ik heb ook al de boeken doorgelezen enz.. dus ik weet al wel het een en ander.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:01 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Je krijgt pas echt voorlichting over partij'en en hun standpunten als je het vak maatschappijleer gaat volgen. Aangezien topic starter 14 is, heeft hij dit nog nooit gehad. Dus die voorlichting is er amper, daarnaast is die ook niet half zo goed als jij beweert.
TS stemt SP. Hij heeft juist wat debatten gevolgd want hij kakelt bijna alles na wat erin de afgelopen televisie debatten zijn gezegd. Ik vond dat Roemer het goed deed in die debatten, maar het feit blijft dat ik persoonlijk nooit zou stemmen op de SP en vele andere met mij gewoon omdat het op een aantal punten gewoon een extreme partij is (ik heb dus wel degelijk verdiept).
Crisis hè. Betalen zal sowieso moeten, bij de SP gebeurt dat op een eerlijkere manier dan bij de VVD.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Skazminko het volgende:
Wtf, 60% inkomsten belasting, meer dan de helft? Dan kunnen ze welvarend Nederland beter meteen het land uitzetten.
Had welvarend Nederland er maar aan moeten denken toen ze bonussen van de kapitaalinjecties van Bos af aan het snoepen warenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Skazminko het volgende:
Wtf, 60% inkomsten belasting, meer dan de helft? Dan kunnen ze welvarend Nederland beter meteen het land uitzetten.
Lees jezelf eens inquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Crisis hè. Betalen zal sowieso moeten, bij de SP gebeurt dat op een eerlijkere manier dan bij de VVD.
Eerlijk is een behoorlijk relatief begrip...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Crisis hè. Betalen zal sowieso moeten, bij de SP gebeurt dat op een eerlijkere manier dan bij de VVD.
Hardwerkende mensen meer laten betalen dan minder hardwerkende mensen is niet eerlijker vind ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |