Was opzich wel grappig, ik als landrot stond daar een beetje de boel op te draaien dat het maar prutsgolfjes waren... de vloot in de war en kapmarns begon meteen met varen met die bende!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Standaard antwoord.
"Kan niet/wil niet" > "gelul, volgen!"
Hetzelfde als wij, wanneer we met de KLu meegaan, blijven we net zolang pijpzeiken en afgeven tot de piloten besluiten om nog wat extra vliegoefeningen te houden net zolang tot er iemand groen wordt..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was opzich wel grappig, ik als landrot stond daar een beetje de boel op te draaien dat het maar prutsgolfjes waren... de vloot in de war en kapmarns begon meteen met varen met die bende!
Gelukkig ben ik van beide kanten "besmet" met het water, echter ben door de omstandigheden landrot geworden
Ik ging in A'stan terug met een Canadeze Hercules, en die lui vlogen behoorlijk "tactisch"... Echter vloog ik met een hele club (sorry Rommel) luchtmobielers mee en een aantal figuren hadden de dagen daarvoor nogal wat flinke verhalen over stoere heli oefeningen boven de Kuip enz. Schuin zo, en hangen zo... Het was alleen jammer dat luchtmbobiel de helm anders moest gebruiken waarvoor hij eigenlijk bedoeld was...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hetzelfde als wij, wanneer we met de KLu meegaan, blijven we net zolang pijpzeiken en afgeven tot de piloten besluiten om nog wat extra vliegoefeningen te houden net zolang tot er iemand groen wordt..
Dat "tactisch" in en uitvliegen in Afgh had voor mij ook niet langer gehoevenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging in A'stan terug met een Canadeze Hercules, en die lui vlogen behoorlijk "tactisch"... Echter vloog ik met een hele club (sorry Rommel) luchtmobielers mee en een aantal figuren hadden de dagen daarvoor nogal wat flinke verhalen over stoere heli oefeningen boven de Kuip enz. Schuin zo, en hangen zo... Het was alleen jammer dat luchtmbobiel de helm anders moest gebruiken waarvoor hij eigenlijk bedoeld was...
Ik heb gelukkig geen last van zee of luchtziekte, want je kunt er geen kut aan doen.
quote:
Ziet er uit als een anti tank geweer. Aan de helm van die gast te zien zal het wel een duitser zijn.quote:
Verder komt bassie niet zonder opzoekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:05 schreef hoogvlieger het volgende:
is idd een at geweer, en herr soldat is idd een duitser. Ding is alleen niet Duits.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Sanchos het volgende:
soldhorn g18/100 of s18/100 of g80/100 of s80/100, als ie er niet tussen staat weet ik hem echt niet.
Oh sorry, hij had het goeie antwoord toch al gegevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:05 schreef hoogvlieger het volgende:
ahum, er word hier niet opgezocht en al helemaal niet gelinkt naar wiki.
kan mod ff kijken of hier punten worden toegekend.
ja inderdaad en het is amerikaansquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:46 schreef jeroen25 het volgende:
Uitgaande van het registratienummer (N#####) zou ik zeggen dat het een Kfir in civiele handen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |