Geeft niks hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef vamperotica het volgende:
Sorry, ik had nie gezien dat ie op 1 post na dicht was
Deze 6 vind ik wel heel erg mooi, helaas nog even niet het geld ervoor, maar blijf ze in de gaten houdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef Tegan het volgende:
Nogmaal dan maar.
[ afbeelding ]
China Glaze - Golden Opportunity (shimmer) [ afbeelding ]
China Glaze - Spin Me Round (holographic) & China Glaze - Rated Holographic (holographic).
[ afbeelding ]
China Glaze - Platinum Gold (shimmer), China Glaze - Golden Spurs (shimmer) & China Glaze - Unplugged (shimmer).
Ze mogen ook weg voor 4,- per stuk(liever).
Meeste zijn alleen uitgetest, sommigen een of twee keer opgehad.
Diamond Cosmetics - Very Berry Smoothie en Diamond Cosmetics - Cranberry Crush zijn gereserveerd voor MissJ.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Deze 6 vind ik wel heel erg mooi, helaas nog even niet het geld ervoor, maar blijf ze in de gaten houden
Wanneer heb je er wel het geld voor denk je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Deze 6 vind ik wel heel erg mooi, helaas nog even niet het geld ervoor, maar blijf ze in de gaten houden
@Sharana ik heb je een pm gestuurd
Dat wordt pas tegen het einde van de maand. Als je ze kwijt kunt of kunt ruilen gewoon doen hoor, dat van mij is helaas te onzekerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wanneer heb je er wel het geld voor denk je?
Edit: Die twee lakjes die gereserveerd zijn mag je eventueel overbieden als je ze wil.
Ok dan gaat de PM voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat wordt pas tegen het einde van de maand. Als je ze kwijt kunt of kunt ruilen gewoon doen hoor, dat van mij is helaas te onzeker
Ik vroeg me al af wat er was, maar heb het gevonden hoorquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef Danny het volgende:
Onze lokale devheld Glowmouse heeft recentelijk een heuse TVP-knop gebouwd. Bij het reageervenster kun je behalve voor 'preview' en 'invoeren' nu ook kiezen voor 'topic volgen'. Als je hierop klikt wordt het topic vanaf dat moment ook opgenomen in je my active topics lijst. Effectief doet het dus hetzelfde als het plaatsen van de beruchte 'tvp' (ook bekend als de terugvindpost).
In je myat staat nu ook een kruisje waarmee je een topic kunt verwijderen uit je myAT lijst. Iets dat voorheen onmogelijk was.
Deze nieuwe functionaliteit zorgt ervoor dat onze moderators de instructie hebben gekregen 'tvp' posts en varianten daarop die niets bijdragen aan een topic te verwijderen.
We nemen bij deze graag, met weemoedig afscheid van een FOK! traditie. De TVP is niet meer.
Vaarwel en RIP aan de nabestaanden!
Rechts onder staat volg topic.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:11 schreef Tammymara het volgende:
Waar is dat dan? Die knop? ik zie alleen reageren en invoeren??
Ik heb niks moois in de aanbiedingquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef josja het volgende:
Omdat het toch niet helemaal mijn kleur is wil ik mijn Merry Midnight wel ruilen. Heb hem denk ik 3 keer gebruikt. Iemand iets moois in de aanbieding?
je moet de baggerlayout gebruikenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:19 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Dank je,maar ik zie het écht niet
[ afbeelding ]
nee, die gaan binnenkort zelfd allemaal wegquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Tammymara het volgende:
Ahhhhh!!! Gevonden (dank je wel)
En die kan niet in die andere layouts??
Ik zou gewoon je stash ff linken, wie weet zit er wel wat moois tussenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb niks moois in de aanbieding. Maar ik wil 'm wel
.
Frostbite.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Joysa het volgende:
Die blauwe China glaze 1 na laatste foto, welke is dat?
Oh dan krijg je nu PM!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
Frostbite.
en ja, ik hou nog steeds een hele helmer vol
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
Frostbite.
en ja, ik hou nog steeds een hele helmer vol
De china glaze opi en color club van de eerste foto, welke zijn dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef liiszle het volgende:
per stuk; merk lakjes (China glaze, Orly, Colorclub, WetnWild, OPI) 2euro
per stuk; normale lakjes (essence, hema en anderen) 1euro
Mini's per stuk 50 cent
namen kan ik er bij zetten als daar vraag naar is. sowieso mag je altijd vragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG en OPi zijn onder vb verkocht. de color club is it is only naturalquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De china glaze opi en color club van de eerste foto, welke zijn dat?
Ja kan zijn dat ik door laat uit werk komen net de lichting heb gemist, dan is ie er morgen zonder meer!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
MooiZodra die van jou binnen is laat ik het weten
je moet eerst op reageren klikken, dan staat links preview en invoeren, en rechts staat dan volg topicquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:19 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Dank je,maar ik zie het écht niet
[ afbeelding ]
Of, QuickReply aanzetten en dan staat die knop op iedere pagina.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
je moet eerst op reageren klikken, dan staat links preview en invoeren, en rechts staat dan volg topic
Is OPI op de eerste foto al verkocht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef liiszle het volgende:
Mini's per stuk 50 cent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joepiequote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef kieskleurig het volgende:
@SQ het lakje lag vanavond in mijn brievenbus![]()
Ik wil die Diamond Cosmeticsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Swapperdeflap! Ik heb nog te swap:
Catrice From Dusk till Dawn
China Glaze Coconut Kiss
China Glaze Laced Up
Diamond Cosmetics Hue are you?
en ga van de week nog ff spitten
Op die tweede foto staan 2 essence lakjes, een roze en een paarse,welke zijn dat??quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef liiszle het volgende:
Mini's per stuk 50 cent
afbeelding
Ja heb ik nog, en ik heb dus gin wensenlijstquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ik wil die Diamond Cosmetics![]()
![]()
heb je hem nog?
\alleen euh, zoek je nog iets speciaals? show me your wishlist![]()
Cg laced up is ook wel liefde maar ik heb teveel roze
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wacht even op iemand die wil swappen en 2 kaleidoscopes voor me heeft en dan DM ik jullie terug dames!![]()
nee die nietquote:Op zondag 13 juni 2010 10:53 schreef mirannie het volgende:
[..]Toch niet toevallig sexagon en let´s do it 3D toch???? damn, I´m jealous
waar hou je van, ik heb alle kleurtjes van de regenboogquote:Op zondag 13 juni 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja heb ik nog, en ik heb dus gin wensenlijst![]()
Hebbie nog dingen over? Tell moi!
Ik hou niet van roze en van nude. En parelmoer shizzle.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
waar hou je van, ik heb alle kleurtjes van de regenboog
ik heb oa ongebruikt:quote:Op zondag 13 juni 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hou niet van roze en van nude. En parelmoer shizzle.
Wel van: vampy, blauw, groen, paars, glitter, neon, etc
mmm ik heb al dupes van die glitters, en van aqua baby kreeg jij blauwe nagels las ik en daar durf ik niet aanquote:Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb oa ongebruikt:
[ afbeelding ]
http://1.bp.blogspot.com/(...)1600-h/Newpolish.jpg
de barry m en de gosh dus..
China glaze - aqua baby
en verder moet ik nog ff kieken, heb niet zoveel @ the moment
Mooi!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:06 schreef princess-a het volgende:
Het zijn ontzettend mooie kleuren, maar ik heb ze al, en 2 is teveel![]()
Te swap dus, heb van allebei de dop nog niet eens open gehad;
Koh Hot Pink
[ afbeelding ]
Koh Medeter Green (op deze foto het meest kleurecht, neigt nog ietsje meer naar het groen)
[ afbeelding ]
Swatch van Medeter Green
[ afbeelding ]
Voorkeuren; leuke kleuren, glitters, holo's of iets anders leuksGeen groen, geel, oranje, nude of sheer
De Douglas heeft ze wel, maar ze zijn 14,95. Zou ze niet meteen gaan kopen hoor want als ik ze niet kan swappen wil ik ze ook wel voor een paar euro verkopenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi!Ik heb alleen niets te ruil wat jij wilt. Waar zijn deze te koop?
Lief! Ik wacht rustig af.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
De Douglas heeft ze wel, maar ze zijn 14,95. Zou ze niet meteen gaan kopen hoor want als ik ze niet kan swappen wil ik ze ook wel voor een paar euro verkopen
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:06 schreef princess-a het volgende:
Koh Hot Pink
[ afbeelding ]
Koh Medeter Green (op deze foto het meest kleurecht, neigt nog ietsje meer naar het groen)
[ afbeelding ]
Swatch van Medeter Green
[ afbeelding ]
Voorkeuren; leuke kleuren, glitters, holo's of iets anders leuksGeen groen, geel, oranje, nude of sheer
shit, mijn allergrootste lemming en ik ben net te laatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Mirjam het volgende:
Nubar Indigo Illusion (duochrome) 5,- wil ik wel
Lol.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:12 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik had trouwens ook gePMd voor de 2 baby Orly's en Overdose...
Ik hoop dat ik eerst was
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shit, mijn allergrootste lemming en ik ben net te laat![]()
ik ben ook aan het werk, stuur vanavond wel even een berichtje!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:36 schreef mirannie het volgende:
Shit man!! Alles al weg!
[..]
Ik heb ´m ook staan en zie ´m mezelf eigenlijk niet zo snel dragen.... Alleen ben ik wel wishlist only momenteel, want het loopt echt de spuigaten uit. PM me anders maar even. Ben erg druk vandaag, dus excusez moi als het een beetje lang duurt voor je antwoord hebt.
Ik wacht afquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Kleintje19 het volgende:
die blauw/groene van koh is super! ik ga vanavond ff een swaplijstje maken met wat ik heb
Die groene van KOH is zooooo mooi. Mn collega had 'm vandaag op en ik kon echt alleen maar naar haar nagels kijken. Ik heb niks te swappen (want: geen grote collectie), maar dat -ie prachtig is wilde ik toch ff zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:06 schreef princess-a het volgende:
Koh Hot Pink
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Swatch van Medeter Green
[ afbeelding ]
Via de brievenbus. Past prima, ook Orly trouwens. Alleen Nfu Oh past niet. Moet wel een beetje wrikkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb best wel wat te swappen nu, maar ik weet niet zo goed wat ik moet... OPI's en CG's kanik niet via de brievenbuspost swappen, en met pakketpost wordt het weer zo duur. Hoe doen jullie dat dan?
Ik heb 'm afgelopen donderdag in de postzak op t postkantoor gegooid.... Maar ze zijn nog neit op plek van bestemming...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al eerder CG in de brievenbus willen doen, met mijn halve gewicht op die bus gehangen maar het ging er gewoon niet in.....
Heb je gewrikt? Een beetje draaien en douwen tegelijk... Dan floept ie er zo door!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al eerder CG in de brievenbus willen doen, met mijn halve gewicht op die bus gehangen maar het ging er gewoon niet in.....
Zelfs Nfu Oh heb ik al 2 keer in de brievenbus gekregen, alleen moet je daar wel wat tijd voor nemen, bloed, zweet en tranenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Via de brievenbus. Past prima, ook Orly trouwens. Alleen Nfu Oh past niet. Moet wel een beetje wrikken
Oeh, seafoam spray!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Te ruil
Opi
La Paz-Itively Hot - Matte
Kyoto Pearl
L.A. Girl Rockstar
Backstage
Diamond Cosmetics
Seafoam Spray
China Glaze
Dorothy Who?
Good Witch?
Preppy Pink
Rosita
Summer Rain
Jawel joh, je moet hem een beetje in een schuine hoek houden, en dan een rolbeweging maken en duwen tegelijk!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg China Glaze en OPI hier ook niet door de brievenbus hoor.
Ik ook niet... vandaar de postzak! Op de westermarkt want daar was het markt en dus druk!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg China Glaze en OPI hier ook niet door de brievenbus hoor.
Ik hrb coconut kiss tegen seafoam spray?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
China Glaze Wishlist
Anklets of Amethysts
Blue Sparrow
Coconut Kiss
Cowgirl Up
Custom Kicks
For Audrey
Grape Juice
Harmony
Joy
Let's Groove
Sky High-Top
Strawberry Fields
Color Club Wishlist
A Warm Place
After Hours
Catwalk Queen
Diva Driver
Electronica
Emerald Depths
Fashion Addict
Gossip Column
Ms. Socalite
Naughtycal Navy
Rev'd Up
Runway Muse
Taboo!
What a Drag
Wild at Heart
Worth the Risque
Of iets paars/blauw/groen
Is goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hrb coconut kiss tegen seafoam spray?
whehehehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Jawel joh, je moet hem een beetje in een schuine hoek houden, en dan een rolbeweging maken en duwen tegelijk!!
*nooit gedacht dat ik ooit zo;n zin zou tikken...*
Mocht je nog ge-pm't hebben, ben nu in rotterdam dus reageer dan vanavondquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:44 schreef milka82 het volgende:
Oeh, ik hoop dat mijn swap met de Koh's lukt.... vin ze mooi!
Jeetje wat ben jij snel!! Werd helemaal blij toen ik thuiskwam en de brievenbus opendequote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef milka82 het volgende:
Oja, voor de meeste Swapladies van gister, de meesten zijn al onderweg!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef mirannie het volgende:
Joehoe SQ, je lakje is vanmorgen op de bus gegaan, dus hoop dat je ´m morgen hebt
Joh, dat geeft toch niet. Ben al blij als ie binnen een week arriveertquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben vandaag van 8 tot half 7 in touw geweest, dus te laat voor de lichting
maar je zou m vrijdag moeten hebben!
Eigenlijk naar de mamma van Sharana, ze zocht nog zo iets voor haar feestje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Opi Kyoto Pearl gaat naar Sharana_LV
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Geen nagellak, maar wel nagelgerelateerd: Heeft iemand hier interesse in? Het zijn een soort tips, en heb hier drie doosjes van liggen waar ik niks mee doe..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn 10 verschillende formaten. Volgens de verpakking is het glue on en file in the desired shape.
Het kan natuurlijk gebeuren dat iemand 2 dezelfde lakjes heeft. En kwijt raken bij de post gebeurt ook nog al eens. Maar ben het wel met je eens dat het misschien toch wel iets te toevallig is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik gooi het er hier even is....
Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met swapjes van Balenciaga?
Ik heb rond koninginnendag mij FYI opgestuurd... maar nooit een ruillakje terug gehad.. wat pmcontact gehad en ze zei dat ze die van haar echt opgestuurd had....
Even later zag ik dat ze nog een FYI met iemand hier geswapt had en je raadt het misschien al... ook die heeft geen lakje terug gehad...
Na wat heen en weer gepm reageert ze nu gewoon niet meer....
Ik baal er best behoorlijk van, vooral omdat het dus waarschijnlijk niet om een toevallig foutje bij de post gaat.....
nee, vamp en de andere hebben allebei een FYI naar balenciaga gestuurdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk gebeuren dat iemand 2 dezelfde lakjes heeft. En kwijt raken bij de post gebeurt ook nog al eens. Maar ben het wel met je eens dat het misschien toch wel iets te toevallig is.
Heb nooit met haar geswapt, dus heb daar geen ervaring om te delen.
Huhquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, vamp en de andere hebben allebei een FYI naar balenciaga gestuurdMaar hier ook geen ervaring met haar. Ben benieuwd wat zij hier over zegt
Ik ken de nick niet eens! Hoop dat dit netjes opgelost kan worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik gooi het er hier even is....
Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met swapjes van Balenciaga?
Ik heb rond koninginnendag mij FYI opgestuurd... maar nooit een ruillakje terug gehad.. wat pmcontact gehad en ze zei dat ze die van haar echt opgestuurd had....
Even later zag ik dat ze nog een FYI met iemand hier geswapt had en je raadt het misschien al... ook die heeft geen lakje terug gehad...
Na wat heen en weer gepm reageert ze nu gewoon niet meer....
Ik baal er best behoorlijk van, vooral omdat het dus waarschijnlijk niet om een toevallig foutje bij de post gaat.....
Ik hoop het ook, voor Vamp en voor mij! Ik ben 'de ander'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
HuhMaar dan is het juist toch nog onlogischer. Nou ja, whatever, hoop voor Vamp dat het opgelost wordt.
Nope, reageert niet, terwijl ze idd wel gewoon op fok post...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Tegan het volgende:
Reageert ze niet op PM's? Ik wist het verhaal en zag haar laatst een keer posten ergens, dus ze is nog wel actief.
Dat dus!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, reageert niet, terwijl ze idd wel gewoon op fok post...
dan hoop ik het natuurlijk ook voor jouquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, voor Vamp en voor mij! Ik ben 'de ander'
fok schandpaal, neh, maar ik heb er een oog op en ben er mee bezigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef Tegan het volgende:
Idd, wat dat betreft mag ze wel aan de Fok schandpaal, Of iig een waarschuwing naar de V&A mods voor haar ofzo.
Ik heb Dorothy Who te ruil voor je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Tammymara het volgende:
Iemand toevallig interesse in Lubu Heels of Strawberry fields?
Ik heb ze laatst geswapt maar ik heb ze een keer opgehad en vind ze allebei niet echt geweldig.....Op plaatjes wel maar op mijn vingers niet. De ene te bruin , de andere te roze.Ik zal straks even de rest wat weg mag hier plaatsen.
Wat ik zoek? Knalkleurtjes. zoals die poolside collectie,Mooie glitters,geen bruin/roze/sheer/nude en dat soort kleurtjes.
Gaat dit om de Lubu?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb Dorothy Who te ruil voor je?
Wat raar, bij mij is Lubu Heels helemaal niet bruin maar juist mooi zwart, maar ik heb er dus al een milani dupe van, dus daarom gaat hij weg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Tammymara het volgende:
Iemand toevallig interesse in Lubu Heels of Strawberry fields?
Ik heb ze laatst geswapt maar ik heb ze een keer opgehad en vind ze allebei niet echt geweldig.....Op plaatjes wel maar op mijn vingers niet. De ene te bruin , de andere te roze.Ik zal straks even de rest wat weg mag hier plaatsen.
Wat ik zoek? Knalkleurtjes. zoals die poolside collectie,Mooie glitters,geen bruin/roze/sheer/nude en dat soort kleurtjes.
Jij wil hem niet meer?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gaat dit om de Lubu?
Die heeft Mss ook nog... Ik had daarvoor gepmt, maar twijfel nog...
En zekerheid gaat voor twijfel dus......
Ik twijfel nog steeds, dus als iemand zeker weet dat ie 'm hebben wil hoef je 'm voor mij niet vast te houden!quote:
Oeh, die wil ik wel hebben. Heb je toevallig interesse in Lubu Heels?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mijn claire's mood polish fabulous/funky kwijt. Hij is te roze voor mij. Ik heb m 1x op 1 nagel uitgeprobeerd.
[ afbeelding ]
Foto: chromatic misadvantures
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef Mirjam het volgende:
Balenciaga. heeft een ban totdat de problemen omtrent het ruilen zijn opgelost
Lubu heels heb ik al, sorry!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik wel hebben. Heb je toevallig interesse in Lubu Heels?
miss moana heeft China Glaze Let's Do It In 3-D pas maar ik denk niet dat ze die al kwijt wilquote:Op zondag 20 juni 2010 13:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft iemand misschien voor mij:China Glaze How About A Tumble? China Glaze Let’s Do It In 3-D China Glaze Octa Gone Wild China Glaze Sexagon China Glaze Tickle My Triangle
ik kan het proberen heh![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
miss moana heeft China Glaze Let's Do It In 3-D pas maar ik denk niet dat ze die al kwijt wil
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft iemand misschien voor mij:China Glaze How About A Tumble? China Glaze Let’s Do It In 3-D China Glaze Octa Gone Wild China Glaze Sexagon China Glaze Tickle My Triangle
ik kan het proberen heh![]()
$ 15,95quote:Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:![]()
http://cgi.ebay.com/CHINA(...)542391013621569#shId
Misschien de moeite waard om te vragen of hij/zij internationaal verzendt?
Ik zou het er zelf niet snel voor betalen, maar als ik een lemming heb die echt heel moeilijk te vinden is...ik zou het overwegenquote:
Lemming - Having an uncontrollable desire for a particular polish after seeing a picture of someone else wearing that color.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:34 schreef Mirjam het volgende:
ok, srsly, wat is een lemming in dit geval?
aaaaaaaaaaah! nu snap ik hetquote:Op zondag 20 juni 2010 17:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Lemming - Having an uncontrollable desire for a particular polish after seeing a picture of someone else wearing that color.
Bron:http://polishaddict.com/lacquer-lexicon/
Die heb ik al in my eBay staanquote:Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
http://cgi.ebay.com/CHINA(...)542391013621569#shId
Misschien de moeite waard om te vragen of hij/zij internationaal verzendt?
Als je hem echt wilt hebben kunnen we wel wat regelen?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heb ik al in my eBay staan![]()
Maar die is HEEL duidelijk in z'n shippen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dan wordt hij zeker heul duur?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als je hem echt wilt hebben kunnen we wel wat regelen?
$ 20 kom je dan wel uit jaquote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan wordt hij zeker heul duur?
Ik heb vandaag m'n swappies op MUA gezet, eerst dat maar even afwachten
Oh dat valt me nog mee eerlijk gezegd, ik dacht met die shipping services enzo $40quote:Op zondag 20 juni 2010 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
$ 20 kom je dan wel uit jais goed
Nee hoor hij is zelf vrij duurt qua verzenden bij mij gaat ie met de hele bubs mee dus dat is bijna niks.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oh dat valt me nog mee eerlijk gezegd, ik dacht met die shipping services enzo $40
Oh ik onthou hetquote:Op zondag 20 juni 2010 19:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor hij is zelf vrij duurt qua verzenden bij mij gaat ie met de hele bubs mee dus dat is bijna niks.
Mag kopen ook? Ik vind BM08 echtquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef Crientj het volgende:
Misschien dat iemand deze plates wilt ruilen voor iets leuks, een andere plate of een lakje of iets. Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben.
Vind namelijk zelf niet zoveel aan deze images.
[ afbeelding ]
BM07
[ afbeelding ]
BM08
[ afbeelding ]
BM10
[ afbeelding ]
BM18
[ afbeelding ]
P2 - Chic
ik wil hem misschien welquote:Op zondag 20 juni 2010 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
$ 20 kom je dan wel uit jais goed
Ik wil die twee van Herome WIC welquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef Kleintje19 het volgende:
Mijn swappers:
[ afbeelding ]
Herome las vegas en mexico city
P2 elegant
Gosh green hawaii
Barry m green glitter
China glaze grape juice ( 2x gebruikt)
China glaze aqua baby
het meeste is niet gebruikt of 1x
[ afbeelding ]
deze 4 mogen wat mij betreft ook tegelijk weg voor 1Hoeft niet eens een Opi oid te zijn, mag alles zijn als het maar een mooie kleur is
![]()
Ook welkom bij mij:
Plates (ook faux!)
Decals/stickers voor nailart
ik swap het liefstquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil die twee van Herome WIC wel. Mag ik ook kopen?
Revvvolution wil ik wel hebben als backupquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Color Club - Revvvolution en Who Are You Wearing?
China Glaze - Divine Inspiration en Stylish Envy
Who Are You Wearing?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Color Club - Revvvolution en Who Are You Wearing?
China Glaze - Divine Inspiration en Stylish Envy
Deze is geswapped!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Bij mijn swaplijst kan er nog bij:
H&M - Creme de la Creme
[ afbeelding ]
Foto gepikt van lacquerized
Jaaa! Ik kan 'm hier in de H&M steeds niet vindenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb eventueel nog een Bella's Choice voor iemand!
ik heb al heel veel van dat soort groenen. Maar verkopen kan ook, dan is ie 5,30 met verzendenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:25 schreef Juud- het volgende:
[..]
Jaaa! Ik kan 'm hier in de H&M steeds niet vindenIk heb alleen niet echt swapmateriaal..doe je ook aan verkopen?
Edit > ik heb wel deze. Eén keer op gehad maar ik weet het niet of -ie echt bij me past..
P2 - Shockful, plaatje van internet geplukt >>
[ afbeelding ]
Ah fijn! Ik ben benieuwd ^^quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
Pakketjes voor nailoholic, miss--moana en lindytje zijn onderweg
Wat is er zo klote aan dan? en wat zou je er voor terug willen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
foto van internet
Houd er wel rekening mee dat het een klotelak is om op te doen.
Jaah!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
Pakketjes voor nailoholic, miss--moana en lindytje zijn onderweg
Kale plekken, maar dat kan ook aan mij of het weer liggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat is er zo klote aan dan? en wat zou je er voor terug willen?
Wacht ik dat ff af!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kale plekken, maar dat kan ook aan mij of het weer liggen.
Ik vind alles leuk behalve sheers/roze of lakjes die langzaam drogen.
(Als Delta nog met iets leukers komt, dan heeft zij voorrang, ze had nl al gepmt)
Aww.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zoek Bella's choice al zeker een maand maar iedereen die voor me wil kijken is steeds te laat, als ze teruggaan is hij wegAls je hem voor mij zou kunnen halen zou dat fantastisch zijn.... die creme witte van de H&M wil ik ook dolgraag, als ze die nog ergens hebben....
Ik wil best voor je kijken maar ik ben afgelopen woensdag al uitgebreid gaan shoppen, had toen ook in het normale topic gepost dat ik voor mensen lakjes mee kon nemenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zoek Bella's choice al zeker een maand maar iedereen die voor me wil kijken is steeds te laat, als ze teruggaan is hij wegAls je hem voor mij zou kunnen halen zou dat fantastisch zijn.... die creme witte van de H&M wil ik ook dolgraag, als ze die nog ergens hebben....
ik kan ze beide voor je halen morgenvroegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gosh holo is geswapt met delta![]()
snel kijken gaatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog hoor. Staat gewoon in mijn lijstje op de vorige pagina
Ik heb er zelfs over gedroomd vannacht dat ik bij eem mega H&M was met een hele wand vol nagellak en ze hingen er nog steeds niet tussenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan ze beide voor je halen morgenvroeg
Gewoon normale brievenbus post is het, dus 2 postzegels dan waarschijnlijk bij 1 zo´n flesje Alleen doe ik geen verkopen onder de 10 euro... sorry. Zal vandeweek nog een keer mijn hele kastje uitspitten, misschien vind ik nog meer voor je.quote:Op zondag 27 juni 2010 07:59 schreef vamperotica het volgende:
Denk niet dat ik iets van je lijstje heb. wat wil je voor t verzenden?
Ja dat zag ik pas nadat je gepost had, relax!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef Empathologica het volgende:
Ik was eersthihi.
Althans, als ie door de brievenbus kan, want anders wordt het duur grapje.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:11 schreef Empathologica het volgende:
Nubar peacock feathers kan die wel door de brievenbus?
Kan door de brievenbus. Maar dus vanaf 10 euro. Dus SQ als jij ze wil, doe ik dan inclusief verzenden 11,25 euro en komen ze met de brievenbuspost. En Empathologica, als je alleen de peacock wil, gaat de bestelling naar SQquote:Op zondag 27 juni 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mirannie, ik wil die 2 nubarren wel hebben, de groene glitter en de peacock feathers!
Gelukkig, zat er net over te denken om het te doen. Stiekem toch blij dat het nu niet meer kan.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Lindytje het volgende:
What the hell, Mirannie een PM gestuurd voor de baby's!!
oeeee ink suede, die zoek ik al langerquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef mirannie het volgende:
Aangezien gebleken is dat niemand meer echt wil swappenga ik maar verder met verkopen. Er moet echt nog veeeeel uit. Alleen doe ik wel pakketjes met minimaal 10 euro aan lakkies, anders schiet het niet op. Pakketpost is 6,75 en komt er dus bij,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI ink suede
5,50 euro
Nubar grass green glitter
Nubar lemon drop dazzle
Nubar peacock feathers
Zoya tart
Zoya rea
Orly solid gold
4,75 euro
CG prize winning mare
CG coconut kiss
CG sci-fi
CG grape juice
CG platinum silver
CG lubu heels
CG the ten man
CG paper chasing
Color Club wild and willing
4 euro
CG liquid leather (baby 9,6ml)
Diamond Cosmetics diamond´s diamonds
Gosh holographic
Gosh gasoline
Golden Rose scala 14 flakies
Sinful quick dry topcoat
3 euro
Catrice pink orchid
Essence glitter topper shiny star
LA Colors rapid dry topcoat
1,75 euro
heb je nog iets anders wat je erbij wil?? want dan reserveer ik ´m voor je. 10 euro minimum please.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oeeee ink suede, die zoek ik al langer
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig, zat er net over te denken om het te doen. Stiekem toch blij dat het nu niet meer kan.
Nog even in de Herhaling!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Tammymara het volgende:
Nu even duidelijk en met plaatjes:
Lubu heels (Men zegt dat ie zwart is maar ik vind hem donkerbruin)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strawberry fields (Ik vind hem, na een keer proberen te lievig en te roze voor mij)
Als je hem niet kent, google even want mijn foto's zijn NIET kleurecht zo te zien,je ziet de glitter niet eens)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stroll: Lijkt erg veel op Lubu Heels en heb al erg veel van dat kleurtje , en draag het bijna nooit)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
L.A.Colours: uit de eerste swapdoos gehaald maar na hem op mijn vingers te hebben gezien: IEUW!!!!
Volgens mij heet het "enchanted"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Evt aanbiedingen graag via PM,
Ik zoek/wil graag felle kleurtjes,glitter of iets anders geks.(holo of zo)
Liefst ook China Glaze aangezien ik alle andere lakjes langzaam weg aan het doen ben/vervangen door CG en ik essence en zo hier in de winkel kan kopen en CG niet. Mad as a hatter is daarop een uitzondering (Want hier kun je werkelijk NERGENS opi kopen)
Moodpolish! ik Pm je!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Daring/innocent Opi bubble bath
5,= per stuk
[ afbeelding ]
Koh hot pink
6,=
[ afbeelding ]
DC peach mist tira-mi-su smokey rose W.I.C. Rio de Janeiro Rome
DC's 3,= W.I.C. 3,50
[ afbeelding ]
Golden Rose 67 p2 maniac p2 gracious Kiko sparkles
kiko's 1,50 Golden rose en p2 1,=
[ afbeelding ]
CG glam dollhouse TTYL FYI agent lavender fairy dust
Cg dollhouse, glam, TTYL en FYI 4,50 agent lavender en fairy dust 4,=
Swappen of te koop exclusief verzendkosten, alle lakjes zijn ongebruikt of hooguit 1x getest.
Ik stuur het liefst de lakjes op met pakketpost, dit om te voorkomen dat lakjes verdwijnen, dus meerdere lakjes in 1x kopen of swappen geniet mijn voorkeur
Holographic en purple heart liggen gewoon in de winkel. Nu kopen, want het is 2=1 actiequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Dames, ik ben op zoek naar:
GOSH “Rainbow”
GOSH "Purple Heart"
GOSH "Holographic"
P2 "Elegant"
Het is voor een eventuele swap, vandaar
CG glam, dollhouse, agent lavender en fairy dust zijn weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Daring/innocent Opi bubble bath
5,= per stuk
[ afbeelding ]
Koh hot pink
6,=
[ afbeelding ]
DC peach mist tira-mi-su smokey rose W.I.C. Rio de Janeiro Rome
DC's 3,= W.I.C. 3,50
[ afbeelding ]
Golden Rose 67 p2 maniac p2 gracious Kiko sparkles
kiko's 1,50 Golden rose en p2 1,=
[ afbeelding ]
CG glam dollhouse TTYL FYI agent lavender fairy dust
Cg dollhouse, glam, TTYL en FYI 4,50 agent lavender en fairy dust 4,=
Swappen of te koop exclusief verzendkosten, alle lakjes zijn ongebruikt of hooguit 1x getest.
Ik stuur het liefst de lakjes op met pakketpost, dit om te voorkomen dat lakjes verdwijnen, dus meerdere lakjes in 1x kopen of swappen geniet mijn voorkeur
Ja?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Holographic en purple heart liggen gewoon in de winkel. Nu kopen, want het is 2=1 actie
Ik heb hier ook al regelmatig gekeken. Een vol rek, maar die 2 zitten er gewoon niet bij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja?Ik heb deze week nog gekeken en ze hadden ze niet
Hier liggen ze gewoon in de winkel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja?Ik heb deze week nog gekeken en ze hadden ze niet
ah, ok, wilde al een pm sturen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:43 schreef es70 het volgende:
@Mirjam: pakje is (al even) binnen
.
Thanks.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ok, wilde al een pm sturen.
blij mee?
Verkoop nu ook gewoon! ligt hier maar te liggen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef Kleintje19 het volgende:
Mijn swappers:
[ afbeelding ]
Herome las vegas en mexico city
P2 elegant
Gosh green hawaii
Barry m green glitter
China glaze grape juice ( 2x gebruikt)
China glaze aqua baby
het meeste is niet gebruikt of 1x
[ afbeelding ]
deze 4 mogen wat mij betreft ook tegelijk weg voor 1Hoeft niet eens een Opi oid te zijn, mag alles zijn als het maar een mooie kleur is
![]()
Ook welkom bij mij:
Plates (ook faux!)
Decals/stickers voor nailart
Ah, top!!!quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 juli 2010 06:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
binnenkort zeer waarschijnlijk nog veel meer van dit soort leuks en voor leuke prijzen![]()
Als je wat weet geef maar een gil!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:27 schreef Mirjam het volgende:
ik zit serieus te dubben om mijn mad as a hatter weg te doen.
leuk lakje hoor, maar hij doet me gewoon weinig.
heb alleen geen idee wat ik er voor terug wil/ervoor moet vragen
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef Ooi86 het volgende:
Is er iemand die Ruby Pumps van CG kwijt wil? Ik heb heel wat om te swappen, dus er zit vast wel iets tussen voor een ieder.
edit:
ik ben ook op zoek naar die witte h&m lak die momenteel in de winkel ligt. Naam is Love at first sight
Holographic is vandaag binnen gekomenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:04 schreef k_i_m het volgende:
Ze zijn binnen kieskleurig, ty very much. en ik heb nu genoeg bubbelpapier voor het komende jaar denk ik
.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:04 schreef k_i_m het volgende:
Ze zijn binnen kieskleurig, ty very much. en ik heb nu genoeg bubbelpapier voor het komende jaar denk ik
.
ik heb ze allebei, en zit al een tijdje te dubben dat ik er 1 weg moet doen, maqar ben er nog niet helemaal uit welke.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:31 schreef Mss het volgende:
Ik weet dat het een kleine kans is, maar ik probeer het toch. Is er iemand die Zoya - Charla of OPI - Catch me in your net ter swap/overname aanbiedt? Ik ben namelijk érg geīnteresseerd!
ik hem hem ook liggen.. en denk ook niet dat ik hem nog veel ga dragen. dus voor een leuke swap mag ie wegquote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef Ooi86 het volgende:
Is er iemand die Ruby Pumps van CG kwijt wil? Ik heb heel wat om te swappen, dus er zit vast wel iets tussen voor een ieder.
edit:
ik ben ook op zoek naar die witte h&m lak die momenteel in de winkel ligt. Naam is Love at first sight
Die krijg ik binnen, speciaal voor de verkoop... Morgen of overmorgen moet het er wel zijn. Dus dan kun je me PM`enquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er iemand hier die van Nubar- Peacock Feathers of iets vergelijkbaars af wil? Toevallig?
yay!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die krijg ik binnen, speciaal voor de verkoop... Morgen of overmorgen moet het er wel zijn. Dus dan kun je me PM`en
Je hebt PMquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ze allebei, en zit al een tijdje te dubben dat ik er 1 weg moet doen, maqar ben er nog niet helemaal uit welke.
ik denk zoya charla, die is nog ongebruikt op 1 swatch op 1 nagelwielnagel na.
maar dan wil ik er wel wat voor hebben, i.v.m. geen duidelijke wishlist hebben, kan ik beter zelf dingen kopen
Alleen de stempel(kussen, maar dan is het het) of ook plates ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand een konad stempel voor de swap? Ik wil het daar mee gaan proberen
@ Delta; je hebt slechte invloed op mij
plates heb ik, moet alleen het stempeltje nog hebben!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Alleen de stempel(kussen, maar dan is het het) of ook plates ofzo?
Ik heb er 2 van essence liggen mag je er zo 1 van hebben als je wiltquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
plates heb ik, moet alleen het stempeltje nog hebben!
Je hebt een PBquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:42 schreef Tammymara het volgende:
P2 Rebel
P2 Dangerous
CG-Lubu Heels
CG-Strawberry fields
CG-Stroll
LA Colours-enchanted (foto's eerder in het topic)
]quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van essence liggen mag je er zo 1 van hebben als je wilt
Zal ff kijken, maar volgens mij zo uit mn hoofd heb ik er daar maar 1 van ( zo'n grote, met aan de ene kant een groot en aan de andere een klein stempelvlak) als ik er toch 2 blijk te hebben geef ik wel ff een gilquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
]
ik heb het stempeltje van essence al, ik wil er een van konad![]()
toch thanks
Jaa als je verkopen niet vervelend vind wil ik sowieso disco mix wel van je overnemen! En van de rest even swatches zoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik eigenlijk nooit iets met dit soort glitter draag, te koop of te ruil aangeboden de volgende Models Own: Bluebelle, Disco Mix, Pink Fizz, Mixed Up, Champagne en Emerald City.
De enige lak die ik op dit moment nog wil is OPI - You don't know Jacques (die ze even vergeten waren in het pakketje te doen bij TD), misschien 2 MO voor 1 OPI? Anders zat ik te denken aan een verkoopprijs van 4 euro per stuk inclusief verzenden. Ze zijn allemaal maar 1x gebruikt.
Ik ga je pm'en voor Bluebelle, Disco Mix en Emerald Cityquote:
Okay.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga je pm'en voor Bluebelle, Disco Mix en Emerald City
Interesse! FF kleuren zoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Moodpolish: Fabulous/Funky 2x
Moodpolish: Happy/Earthy 1x
Te koop of te ruil beide zijn nieuw!
Happy/Earthy is die groene toch? *Interesse heeft*quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb Anklets Of Amethysts wel voor je.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze kosten ¤ 5,85
Mijn wishlist:
Anklets of Amethysts
Blue Sparrow
Cowgirl Up
Custom Kicks
DV8
For Audrey
Grape Juice
Harmony
IDK
Joy
Let's Groove
Sky High-Top
Strawberry Fields
A Warm Place
After Hours
Catwalk Queen
Diva Driver
Electronica
Emerald Depths
Fashion Addict
Gossip Column
Ms. Socalite
Naughtycal Navy
Rev'd Up
Runway Muse
Taboo!
What a Drag
Wild at Heart
Worth the Risque
Is goed!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Anklets Of Amethysts wel voor je.(Eén keer gebruikt, hij is mij te sheer)
Je hebt PMquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |