Ah fijn! Ik ben benieuwd ^^quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
Pakketjes voor nailoholic, miss--moana en lindytje zijn onderweg
Wat is er zo klote aan dan? en wat zou je er voor terug willen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
foto van internet
Houd er wel rekening mee dat het een klotelak is om op te doen.
Jaah!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
Pakketjes voor nailoholic, miss--moana en lindytje zijn onderweg
Kale plekken, maar dat kan ook aan mij of het weer liggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat is er zo klote aan dan? en wat zou je er voor terug willen?
Wacht ik dat ff af!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kale plekken, maar dat kan ook aan mij of het weer liggen.
Ik vind alles leuk behalve sheers/roze of lakjes die langzaam drogen.
(Als Delta nog met iets leukers komt, dan heeft zij voorrang, ze had nl al gepmt)
Aww.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zoek Bella's choice al zeker een maand maar iedereen die voor me wil kijken is steeds te laat, als ze teruggaan is hij wegAls je hem voor mij zou kunnen halen zou dat fantastisch zijn.... die creme witte van de H&M wil ik ook dolgraag, als ze die nog ergens hebben....
Ik wil best voor je kijken maar ik ben afgelopen woensdag al uitgebreid gaan shoppen, had toen ook in het normale topic gepost dat ik voor mensen lakjes mee kon nemenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zoek Bella's choice al zeker een maand maar iedereen die voor me wil kijken is steeds te laat, als ze teruggaan is hij wegAls je hem voor mij zou kunnen halen zou dat fantastisch zijn.... die creme witte van de H&M wil ik ook dolgraag, als ze die nog ergens hebben....
ik kan ze beide voor je halen morgenvroegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gosh holo is geswapt met delta![]()
snel kijken gaatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog hoor. Staat gewoon in mijn lijstje op de vorige pagina
Ik heb er zelfs over gedroomd vannacht dat ik bij eem mega H&M was met een hele wand vol nagellak en ze hingen er nog steeds niet tussenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan ze beide voor je halen morgenvroeg
Gewoon normale brievenbus post is het, dus 2 postzegels dan waarschijnlijk bij 1 zo´n flesje Alleen doe ik geen verkopen onder de 10 euro... sorry. Zal vandeweek nog een keer mijn hele kastje uitspitten, misschien vind ik nog meer voor je.quote:Op zondag 27 juni 2010 07:59 schreef vamperotica het volgende:
Denk niet dat ik iets van je lijstje heb. wat wil je voor t verzenden?
Ja dat zag ik pas nadat je gepost had, relax!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef Empathologica het volgende:
Ik was eersthihi.
Althans, als ie door de brievenbus kan, want anders wordt het duur grapje.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:11 schreef Empathologica het volgende:
Nubar peacock feathers kan die wel door de brievenbus?
Kan door de brievenbus. Maar dus vanaf 10 euro. Dus SQ als jij ze wil, doe ik dan inclusief verzenden 11,25 euro en komen ze met de brievenbuspost. En Empathologica, als je alleen de peacock wil, gaat de bestelling naar SQquote:Op zondag 27 juni 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mirannie, ik wil die 2 nubarren wel hebben, de groene glitter en de peacock feathers!
Gelukkig, zat er net over te denken om het te doen. Stiekem toch blij dat het nu niet meer kan.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Lindytje het volgende:
What the hell, Mirannie een PM gestuurd voor de baby's!!
oeeee ink suede, die zoek ik al langerquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef mirannie het volgende:
Aangezien gebleken is dat niemand meer echt wil swappenga ik maar verder met verkopen. Er moet echt nog veeeeel uit. Alleen doe ik wel pakketjes met minimaal 10 euro aan lakkies, anders schiet het niet op. Pakketpost is 6,75 en komt er dus bij,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI ink suede
5,50 euro
Nubar grass green glitter
Nubar lemon drop dazzle
Nubar peacock feathers
Zoya tart
Zoya rea
Orly solid gold
4,75 euro
CG prize winning mare
CG coconut kiss
CG sci-fi
CG grape juice
CG platinum silver
CG lubu heels
CG the ten man
CG paper chasing
Color Club wild and willing
4 euro
CG liquid leather (baby 9,6ml)
Diamond Cosmetics diamond´s diamonds
Gosh holographic
Gosh gasoline
Golden Rose scala 14 flakies
Sinful quick dry topcoat
3 euro
Catrice pink orchid
Essence glitter topper shiny star
LA Colors rapid dry topcoat
1,75 euro
heb je nog iets anders wat je erbij wil?? want dan reserveer ik ´m voor je. 10 euro minimum please.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oeeee ink suede, die zoek ik al langer
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig, zat er net over te denken om het te doen. Stiekem toch blij dat het nu niet meer kan.
Nog even in de Herhaling!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Tammymara het volgende:
Nu even duidelijk en met plaatjes:
Lubu heels (Men zegt dat ie zwart is maar ik vind hem donkerbruin)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strawberry fields (Ik vind hem, na een keer proberen te lievig en te roze voor mij)
Als je hem niet kent, google even want mijn foto's zijn NIET kleurecht zo te zien,je ziet de glitter niet eens)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stroll: Lijkt erg veel op Lubu Heels en heb al erg veel van dat kleurtje , en draag het bijna nooit)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
L.A.Colours: uit de eerste swapdoos gehaald maar na hem op mijn vingers te hebben gezien: IEUW!!!!
Volgens mij heet het "enchanted"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Evt aanbiedingen graag via PM,
Ik zoek/wil graag felle kleurtjes,glitter of iets anders geks.(holo of zo)
Liefst ook China Glaze aangezien ik alle andere lakjes langzaam weg aan het doen ben/vervangen door CG en ik essence en zo hier in de winkel kan kopen en CG niet. Mad as a hatter is daarop een uitzondering (Want hier kun je werkelijk NERGENS opi kopen)
Moodpolish! ik Pm je!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Daring/innocent Opi bubble bath
5,= per stuk
[ afbeelding ]
Koh hot pink
6,=
[ afbeelding ]
DC peach mist tira-mi-su smokey rose W.I.C. Rio de Janeiro Rome
DC's 3,= W.I.C. 3,50
[ afbeelding ]
Golden Rose 67 p2 maniac p2 gracious Kiko sparkles
kiko's 1,50 Golden rose en p2 1,=
[ afbeelding ]
CG glam dollhouse TTYL FYI agent lavender fairy dust
Cg dollhouse, glam, TTYL en FYI 4,50 agent lavender en fairy dust 4,=
Swappen of te koop exclusief verzendkosten, alle lakjes zijn ongebruikt of hooguit 1x getest.
Ik stuur het liefst de lakjes op met pakketpost, dit om te voorkomen dat lakjes verdwijnen, dus meerdere lakjes in 1x kopen of swappen geniet mijn voorkeur
Holographic en purple heart liggen gewoon in de winkel. Nu kopen, want het is 2=1 actiequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Dames, ik ben op zoek naar:
GOSH “Rainbow”
GOSH "Purple Heart"
GOSH "Holographic"
P2 "Elegant"
Het is voor een eventuele swap, vandaar
CG glam, dollhouse, agent lavender en fairy dust zijn weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Daring/innocent Opi bubble bath
5,= per stuk
[ afbeelding ]
Koh hot pink
6,=
[ afbeelding ]
DC peach mist tira-mi-su smokey rose W.I.C. Rio de Janeiro Rome
DC's 3,= W.I.C. 3,50
[ afbeelding ]
Golden Rose 67 p2 maniac p2 gracious Kiko sparkles
kiko's 1,50 Golden rose en p2 1,=
[ afbeelding ]
CG glam dollhouse TTYL FYI agent lavender fairy dust
Cg dollhouse, glam, TTYL en FYI 4,50 agent lavender en fairy dust 4,=
Swappen of te koop exclusief verzendkosten, alle lakjes zijn ongebruikt of hooguit 1x getest.
Ik stuur het liefst de lakjes op met pakketpost, dit om te voorkomen dat lakjes verdwijnen, dus meerdere lakjes in 1x kopen of swappen geniet mijn voorkeur
Ja?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Holographic en purple heart liggen gewoon in de winkel. Nu kopen, want het is 2=1 actie
Ik heb hier ook al regelmatig gekeken. Een vol rek, maar die 2 zitten er gewoon niet bij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja?Ik heb deze week nog gekeken en ze hadden ze niet
Hier liggen ze gewoon in de winkel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja?Ik heb deze week nog gekeken en ze hadden ze niet
ah, ok, wilde al een pm sturen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:43 schreef es70 het volgende:
@Mirjam: pakje is (al even) binnen
.
Thanks.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ok, wilde al een pm sturen.
blij mee?
Verkoop nu ook gewoon! ligt hier maar te liggen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef Kleintje19 het volgende:
Mijn swappers:
[ afbeelding ]
Herome las vegas en mexico city
P2 elegant
Gosh green hawaii
Barry m green glitter
China glaze grape juice ( 2x gebruikt)
China glaze aqua baby
het meeste is niet gebruikt of 1x
[ afbeelding ]
deze 4 mogen wat mij betreft ook tegelijk weg voor 1Hoeft niet eens een Opi oid te zijn, mag alles zijn als het maar een mooie kleur is
![]()
Ook welkom bij mij:
Plates (ook faux!)
Decals/stickers voor nailart
Ah, top!!!quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 juli 2010 06:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
binnenkort zeer waarschijnlijk nog veel meer van dit soort leuks en voor leuke prijzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |