Oh da's raar? Ff Sneek PMenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben knopjes kwijt; kan geen berichten meer verwijderen
Wilde dus mijn eigen FiPo ff weghalen, vanwege de SepO. Jeweettoch
Dat is in combinatie met deze post vrij onnodig geweest danquote:
Das inderdaad wel t nadeel van die volg knop, mensen zien het niet, dus als je er gewoon op klikt en verder niks roept in een topic is als dit lijkt het weer net alsof je geen interesse hebt / het niet volgtquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Over die foto's, ik heb gewoon de OP van vorige keer letterlijk gekopieerd
Maar ik heb die van Roxanne gefixed als het goed is, de rest kijk ik nog even naar.
[..]
Oh da's raar? Ff Sneek PMen![]()
Heb gewoon de sepo voor de lijst gebruikt, maakt niets uit
[..]
Dat is in combinatie met deze post vrij onnodig geweest dan
In de OP?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
KORTOM:
- DTH moet sowieso uit Aarle Rixtel weg per 1 oktober
- Tegen een dwangsom van 1000 euro per dag voor elke dag dat ze later weg zijn
- De betreffende klagende buurman wil nu dat ze per 1 juli al weg zijn
- Dit is uiteraard onmogelijk, zelfs 1 oktober is al onhaalbaar eigenlijk
- Er wordt gespaard voor de verhuizing naar Almere via deze site: http://www.dierenthuis-naar-almere.nl/
- Benodigd startkapitaal om te mogen beginnen bouwen in Almere is 50.000 euro, men is over de helft
Daar ook nog even bij gezetquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef ElisaB het volgende:
Schijtzooi... ik kan hier zó boos om worden.
Dus.... � 100 gestort en tevens de � 7,50 per maand eens in orde gemaakt
Nu nog met een structurele oplossing komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef Fuzzy4 het volgende:
Namens de dieren bedankt voor jullie inzet!
[ afbeelding ]
Eerst heeft Dierenthuis hoger beroep ingediend, dat zou vandaag dienen, maar toen kwam dus het nieuws dat dat appèl schriftelijk wordt afgehandeld en dat de buurman het eerdere vonnis (waarin hij dus gewonnen heeft) nog niet goed genoeg vindt en dat hij dus... ja wat? Ook in beroep gaat? Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 @ 23:30 schreef Re het volgende:
dit is een volgtopic
ik snap eigenlijk niets van die extra "rechtzaak" als er al een vonnis ligt neem ik aan de buurman Sterker (what's in a name) beroep tegen het vonnis heeft ingediend? of wat?
Ik neem aan dat hij in Hoger Beroep gewoon zijn eis heeft aangepast dus? Dat kan lijkt me ook wel, als de 'tegenpartij' dus vind dat hun belangen niet goed gewikt en gewogen zijn kan de eiser dat natuurlijk ook vinden en het ook nog aanpassen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerst heeft Dierenthuis hoger beroep ingediend, dat zou vandaag dienen, maar toen kwam dus het nieuws dat dat appèl schriftelijk wordt afgehandeld en dat de buurman het eerdere vonnis (waarin hij dus gewonnen heeft) nog niet goed genoeg vindt en dat hij dus... ja wat? Ook in beroep gaat? Ik denk het wel.
Aw... ik hoop zo dat die buurman op zijn bek gaat met zijn 1 juli eisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef Fuzzy4 het volgende:
Namens de dieren bedankt voor jullie inzet!
[ afbeelding ]
Ik mag niet vloeken van mn moederquote:
quote:Burgerinitiatief
Als zij door minstens 25 kiesgerechtigde inwoners van Laarbeek worden ondersteund, kunnen burgers van Laarbeek een onderwerp op de agenda van de vergadering van de gemeenteraad laten plaatsen. Griffier M. van der Aa (telefoon: 0492 469 729) kan u nader informeren over de voorwaarden waaraan een burgerinitiatief moet voldoen.
Hij doet dus wat met Ruimtelijke Ontwikkeling, dus kan wellicht wat betekenen mbt dat bestemmingsplan e.d. Of wellicht een andere tijdelijke locatie daar in de buurt ofzoquote:Initialen: PA
Voornaam: Piet
Achternaam: Aarts
Functie: Voorzitter commissie Maatschappelijke Ontwikkeling; Plv. voorzitter commissie Ruimtelijke Ontwikkeling
Organen: Gemeenteraad, Commissie Maatschappelijke Ontwikkeling, Commissie Ruimtelijke Ontwikkeling
E-mailadres: aartspiet@hotmail.com
quote:E-mail: nellie.jacobs-aarts@laarbeek.nl
quote:Dierenthuis en Laarbeek zien beslechten geschil door andere bril
LAARBEEK: Het geschil tussen de Stichting Dierenthuis en de gemeente Laarbeek over de rechtmatigheid van de aanwezigheid van het Dierenthuis aan de Bakelseweg in Aarle-Rixtel duurt voort. Beide partijen hopen op een spoedige doorbreking van de impasse, maar dan wel op basis van een totaal verschillende uitkomst…
Door Lambèr Vugs
De Stichting Dierenthuis kon onlangs burgemeester Gilissen 19.000 handtekeningen overhandigen van sympathisanten die aandringen op een blijvende vestiging van het Dierenthuis in Aarle-Rixtel. De gemeente zegt verplicht te zijn om te handhaven, omdat de vestiging in strijd is met het lokale bestemmingsplan en het streekplan van de provincie.
Fatsoenlijke behandeling
Dierenthuis biedt honderden zieke katten onderdak en zorg. Ook verleent Dierenthuis een vijftigtal verwaarloosde en mishandelde honden die in asielen dreigden weg te kwijnen een onbekommerde oude dag onder diervriendelijke omstandigheden. Over oude en zieke huisdieren wordt in onze samenleving heel verschillend gedacht. De radikalinski's roepen: "Afmaken die hap, een spuitje en zand erover!" Aan de andere kant heb je de mensen die dwepen met zielige huisdieren en ze op een overdreven wijze vertroetelen. Daar tussenin bevindt zich de grootste groep: zij die honden en katten goed kunnen velen en vinden dat zij een fatsoenlijke behandeling verdienen.
Gat
Terwijl wij verpleegtehuizen en bejaardencentra voor oude en zieke mensen als de normaalste zaak van de wereld beschouwen, bestonden er tot voor kort voor de zwakkere en kwetsbare onder onze huisdieren geen adequate voorzieningen. Dierenthuis sprong in dat gat. Het is geen asiel, geen pension en geen bedrijf. Wat de Jan de Witkliniek en Sint Jozefheil in Bakel zijn voor de mensen, is Dierenthuis in Aarle-Rixtel voor huisdieren.
Pijnlijke impasse
Alice van Duyn: "Even leek het erop dat een opening was gevonden rondom de vestiging van Dierenthuis in Aarle-Rixtel. Via de media gaf burgemeester Gilissen aan dat de gemeente zich sterk gaat maken voor het vinden van een oplossing. Via de advocaat van de gemeente vernemen wij andere berichten. Men overweegt zelfs op enig moment bestuursdwang te gaan toepassen. Dat betekent dat de gemeente zelf kan overgaan tot ruiming van de dieren, zonder dat de rechter er aan te pas hoeft te komen. Dat zou het volledig negeren van het advies betekenen dat de Commissaris van de Koningin Hanja Maij-Weggen aan B & W gaf, met de kennelijke bedoeling om een politiek wespennest van nationale omvang te mijden en uit een pijnlijke impasse te geraken."
Geloofwaardigheid
Aan de lijn burgemeester Hans Gilissen van Laarbeek, die bereidwillig zijn lunchpauze inkort om zijn zienswijze te geven. "Ik ben me bewust van het delicate karakter van deze affaire. Je kunt als bestuurder bij een zaak die zo gevoelig ligt het niet iedereen naar de zin maken. De gemeente is en blijft de aangewezen instantie om uitvoering van regelgeving te waarborgen en de wet te handhaven. Wijken we te pas of te onpas af van die koers, dan verliezen wij in de ogen van de burgers onze geloofwaardigheid.
Patstelling
Van meet af aan hebben wij de verantwoordelijken voor Stichting Dierenthuis gewezen op de angels en voetklemmen die zij zouden aantreffen op de weg die zij wensten te bewandelen. Zij hebben onze tijdig gegeven bestuurlijke signalen willens en wetens genegeerd. Dat kan ik niet helpen en dat kunnen de dieren niet helpen. Zij dreigen de dupe te worden van de geforceerde patstelling.
Advies
De situatie waarin wij ons bevinden laat ons niet onverschillig. Wij erkennen dat het hier gaat om dierenliefhebbers die opereren vanuit een ideële doelstelling. Die heeft onze sympathie. Vele politici koesteren ten aanzien van dieren warme gevoelens. De Commissaris van de Koningin heeft de gemeente Laarbeek geadviseerd om de mogelijkheden tot het realiseren van de dierenopvang elders te onderzoeken. Dat positief advies nemen wij ter harte."
Bestuursdwang?
"Kom daar maar eens om in handhavend Nederland… een gemeente die bereid is om samen met haar opponent tot een doorbraak te komen. Wij hopen dat de heer en mevrouw Van Duyn van zins zijn de toegestoken hand te accepteren. Toegegeven… zoeken is heel wat anders dan vinden. Maar wij doen ons best. We kijken binnen en buiten onze grenzen uit naar alternatieve locaties. Daarnaast hebben wij op verzoek van de rechter ingestemd met een verlenging van de begunstigingstermijn totdat de rechtbank in een door Dierenthuis aangespannen bodemprocedure uitspraak doet. Eerder zal Dierenthuis geen dwangsom verbeuren. Het gerucht dat de gemeente zou overwegen om tot bestuursdwang over te gaan is compleet uit de lucht gegrepen. Ik weet niet waar het vandaan komt. Niet van ons in ieder geval. Wij willen de dieren geen haar krenken. Zij hebben niet om gesol gevraagd. Daarom mag deze casus geen schoolvoorbeeld worden van botte bureaucratie. Het is een vaststaand gegeven dat de provincie omwille van de gerezen problematiek het streekplan niet zal aanpassen. Een bestemmingsplanwijziging is ook niet aan de orde. Zouden wij of de provincie de regelgeving wijzigen, dan staan nieuwe bezwaarmakers in de startblokken. Dat zou voor Dierenthuis wel eens nadelig kunnen uitpakken."
Er stond 5 juni 2010 bovenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is een bericht uit 2008, en er zit dus ondertussen een heel andere college en burgemeester
Dat zou mogelijkheden kunnen bieden. Misschien denkt de nieuwe ploeg er heel anders over. Maar hoe bereiken wij mensen/burgers uit de gemeente Laarbeek?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is een bericht uit 2008, en er zit dus ondertussen een heel andere college en burgemeester
Regionale media, omroep/tv/radio etc. Flyeren, "protest-actie" Flashmob, als donateur zijnde jezelf voordoen als callcenter en mbv het telefoonboek lekker het halve dorp bellen, spandoeken op toegangs/uitgangswegen/viaducten/marktplein/stadhuis. Etc, kan nog wel ff doorgaan.. van minimaal tot extreem..quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou mogelijkheden kunnen bieden. Misschien denkt de nieuwe ploeg er heel anders over. Maar hoe bereiken wij mensen/burgers uit de gemeente Laarbeek?
Ik schud ze zo uit mijn mouwquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef nokwanda het volgende:
Hey!! Jij zit vol ideeen![]()
Een vriendin van me denkt achter de schermen ook mee. Ze heeft geen Fok!account, wel een link naar dit topic. Zij heeft begrepen dat men nu eerst de uitspraak afwacht.
Kennel vastankeren in de bestrating.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik schud ze zo uit mijn mouw![]()
Ik voel mij er heel erg bij betrokken, en ik ben ook echt erg kwaad en totaal verbijsterd over de huidige situatie. En dan denk ik er dus best veel over na, en als ik dan niet gestoord wordt en rustig ben dan gaat dat heel erg diep.
En ik wil er gewoon echt alles wat ik ook maar kan doen, wil ik doen.. Ik kan niet veel, maar misschien ook wel. Ik heb geen straatje loten voor morgen.., maar wel 2 x 1/5e lot.. en wat ik eerder poste is nog steeds geldig; pak ik die 5,5 miljoen.. dan komt het gehele nieuwe pand en alles voor mijn rekeningén koop ik die buurman af zodat er op een normale wijze verhuist kan worden.
En de SkyKennel actie ook.. als het echt gek gaat worden... nah, dan ga ik dus gewoon in dat ding voor het stadhuis zitten ofzo, of voor die buurman zijn deur.. moet ik allemaal nog ff goed bekijken dan, ook een manier om te zorgen dat ik niet makkelijk te verwijderen ben.. want anders tillen ze me gewoon zo met kennel en al in een politiebusNee, het moet dan niet té makkelijk gaan.
Maarja, ik wacht ook nog even af wat alle mails nog gaan doen, Dierenthuis zelf, de "zitting" ..
Ik ben er wel een beetje onrustig van.
Past dat wel in het bestemmingsplan?quote:
Gewoon een vergunningaanvraag voor indienen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Past dat wel in het bestemmingsplan?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
Nok, ik heb even je achternaam uit de mail hierboven gehaald, wist niet of dat wel de bedoeling was
Nu weet ik hoe nok heet!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
Nok, ik heb even je achternaam uit de mail hierboven gehaald, wist niet of dat wel de bedoeling was
Danielle, aangenaamquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe nok heet!
Trouwens goed om te lezen dat er van alle kanten actie ondernomen word.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:58 schreef Strega het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/4696
Goed, mailen werkt dus.
Ik dacht dat ze een dergelijke oproep al op hun site hadden staan. Ze brengen hem nu dus opnieuw onder de aandacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:58 schreef Strega het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/4696
Goed, mailen werkt dus.
Ja, ook via de tweeter, ik had het ge tweeted en nu zijn er veel, dus dat is gunstig, en krijgt het aandacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een dergelijke oproep al op hun site hadden staan. Ze brengen hem nu dus opnieuw onder de aandacht.
Dat snapt niemand hier volgens mijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat een leuk idee is dit zeg! Snap niet dat een buurman niet tot 1 oktober kan wachten hoor, dat is echt sneu.
De buren?quote:In een bedrijfspand in het Brabantse Aarle-Rixtel woedt maandagochtend een zeer grote brand. Het vuur brak iets na 11.00 uur uit bij het bedrijf Vermeulen Printservice aan de Helmondseweg. Al snel groeide het uit tot een grote uitslaande brand, meldt een woordvoerder van de brandweer.
De brandweer bestrijdt het vuur, rond 11.45 uur nam de rookontwikkeling af. Metingen hebben vooralsnog niet uitgewezen dat er gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.
DTH zit aan de Bakelse wegquote:
Ik ook vanochtend, maar ik dacht: eerst eens kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Oooh zal wel loslopen dan inderdaad.
Las het en moest meteen aan DTH denken, maar het is idd Bakelseweg
Ja dat moet ik ook eens wat vaker doen misschienquote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook vanochtend, maar ik dacht: eerst eens kijken.
Ik hoop en duim meequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:41 schreef Fuzzy4 het volgende:
Er is nog niets bekend over een uitspraak voor zover ik weet.
Het is afwachten...... en het beste ervan hopen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, die 1 juli was wrs. een storm in een glas water![]()
En zie.... http://www.dierenthuis-naar-almere.nl/
Ze zijn bijnaaaaa bij de 50000 euro
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef Lindapindakaas het volgende:
Wat een goed nieuws dat ze bijna 50.000 euro hebben binnengehaald! Zal volgende week weer kijken wat ik over kan maken... Zeker nu ze het startkapitaal bijna binnen hebben, mag het niet zo zijn dat ze het niet halen!
En ik heb ondertussen Boris geadopteerd, omdat ik het hem zo gun om gelukkig te worden en om liefdevol behandeld te worden(en omdat hij mij zo doet denken aan mijn vroegere hond qua uiterlijk
)
quote:Mijn plek in de groep is duidelijk. Mijn grootte maakt vaak indruk maar als mensen mijn verhaal horen krijg ik al snel een aai over de bol. Maar ik weet nu niet meer beter als dat ik zoveel ruimte en vrienden om me heen heb en wordt verwend door de mens. Gelukkig zijn er ook veel lieve mensen.
Mijn huid op mijn achterste is nog steeds aan het herstellen van het verwaarlozen door mijn vorige baasjes.
Het liefst lig ik in mijn nieuwe grote mand. Sommige honden die mij in de weg staan horen mij wel eens grommen, maar steeds negeren ze mij. Misschien sta ik toch niet zo hoog in rang als ik dacht.
Ik was eerst heel bang, ging dan in een hoekje staan als de verzorgers alle honden naar buiten moesten leiden om het hondenverblijf schoon te maken. Ik was bang dan niet meer naar binnen te kunnen.
Maar al snel merkte ik dat het maar een half uurtje duurde. Mensen zie ik nu als vrienden en ik luister nu veel beter als ze mij vragen te stoppen met blaffen. Ik vind mezelf goed in de groep passen en ik denk dat de anderen het met mij eens zijn.
Kom eens gezellig langs. Dit kan de hele week tussen 14.00 en 16.00 uur behalve op zondag, dan willen de beheerders het een dagje rustig aan doen. Graag van te voren even een afspraak maken. Dit kan via een e-mail: info@dierenthuis.nl of telefonisch: 06-30644767
En ik zou het fijn vinden als u dan van die botjes meeneemt die goed voor mijn tanden zijn. Daar kan ik heerlijk uren mee bezig zijn. Wat een hondenleven toch…
Een poot van Boris
quote:Beste adoptanten,
Ik was in het begin heel erg overactief. Nu heb ik het duidelijk naar mijn zin, en ben dan ook wat rustiger. Dit komt doordat ik me veel beter thuis voel bij de andere honden.
Een van mijn beste maatjes is Bor. Hij is heel lief voor mij en we spelen dan ook vaak.
Tijdens het voeren wordt ik nog steeds apart gezet. Daarnaast doen ze nu de deur op slot. Dat zal wel komen doordat ik met mijn poten de deur kan open maken. Want zo slim ben ik.
Het weer is nu lekker maar als het regent rent iedereen naar binnen, maar ik blijf genietend buiten in mijn mand zitten. Dit blijf ik vol houden tot ze me roepen dat ik naar binnen moet komen.
Een heerlijk kauwbot vind ik geweldig en dan ben ik lekker even bezig.
Tegenwoordig heb ik een bijbaan als tandarts van Bor, kijk maar eens naar de foto.
Kan ik dat niet goed?
Een poot van Roxanne
Aaaaahwquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Awwwww! Mijn ouwe dibbesje Morrie is naar de kapper geweest ivm het warme weer!
Ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de eerste foto is het een wasbeerquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Awwwww! Mijn ouwe dibbesje Morrie is naar de kapper geweest ivm het warme weer!
Ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Beste mensen van het FOK forum,
Onlangs is Dierenkliniek Makatsi weer een dagje komen vrijwilligen.
Verschillende dieren werden onderzocht, zo ook Roxanne. Roxanne ging er mooi voor zitten toen een buisje bloed uit haar ader werd gehaald. Zonder morren werkte ze prima mee.
Helaas is de uitslag minder gunstig. We merken helemaal niets aan haar, ze is zo vrolijk, heel actief en ondeugend en vind het bij Dierenthuis helemaal geweldig met al het water en de boomstammen waar ze mee loopt te slepen.
De dierenarts schreef het volgende na bloedonderzoek Roxanne:
Roxanne haar bloed is toch best spectaculair!!
Haar nieren zijn inderdaad niet goed.
Creatinine 550 (normaal tot 139)
Haar ureum 40.2 (normaal tot 10)
Haar Calcium en fosfaat, vallen binnen de normale range, dat is in ieder geval gunstig, ook heeft zij nog geen veranderingen in haar rode bloedcellen reeks.
We hopen dat Roxanne nog heel lang bij ons kan genieten en we houden jullie uiteraard op de hoogte mochten er veranderingen zijn.
Hartelijke groetjes,
Namens team Stichting Dierenthuis
En natuurlijk een fotoquote:Beste adoptant,
Het is voor mij weer tijd om u een berichtje te sturen, dit doe ik met
veel plezier.
Het volgende zeggen ze over mij;
Reneetje ziet er prima uit.
Er staat een grote populier in de tuin van Reneetje waar hij graag hele
dagen in zit. Zo heeft hij uitzicht over het hele park en kijkt hij de
slaapkamer in van de beheerders.
Daar bij het raam staat een grote tafel met een stoel. Op die stoel staat
elke morgen de haan luidruchtig te kraaien, een ideale wekker al is het
zomers wel wat vroeg.
Voor Reneetje is de haan geen stoorzender, hij hoeft niet aan het werk en
kan wanneer hij zin heeft een tukje doen. Als er good food geserveerd
wordt komt renee de boom uit, is de maaltijd alledaags dan blijft hij in
zijn boomappartement die hij overigens met niemand deelt.
Buiten de slaapkamer is er meer te beleven, er zijn 6 kleine main coons
van 4 maanden intern gekomen. De kleine katjes zijn erg zwakjes en
hebben veel zorg nodig, maar ze genieten van de tuin, vangen vliegjes en
spelen met torretjes. Voor Reneetje is dat schouwspel op de eerste rang een
leuk gezicht en zit hij veilig hoog, en niet direct in het zicht.
Mede door uw hulp kan ik bij Dierenthuis wonen. Dank U wel.
Liefs van Reneetje.
Foto Saskia Blok.
Sommige mensen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=767
Kijk die kop!quote:We hebben veel dieren en toch kennen we ze goed, zo goed zelfs dat we merken als er iets is met ze aan de hand is, als ze wat stilletjes zijn of als ze ons niet komen verwelkomen. dan gaat er bij ons een belletje
rinkelen, we zijn altijd alert of veranderingen in gedrag. En zo was Frits wat stilletjes, hij kwam ons niet meer opzoeken.
Dan gaan we hem maar even opzoeken en zagen dat hij last had van ontsteking in de oren.
We hebben hem gezalfd en gezalfd totdat het euvel verholpen was. Frits is weer de oude en komt ons weer opzoeken, hij blij, wij blij.
Van de week is de tuin opgeschoond, onkruid gewied, oude struiken verwijderd, bezoek geweest en dus hebben de katten heel veel aandacht gehad. Het is een gezellige boel in het verblijf, de haan kukelt er op los, de vlaamse reus maakt rare sprongen en 6 kleine main coontjes brengen leven in de brouwerij.
Liefs van Frits.
Och het beestjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=767
Hij lacht je gewoon uitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Bericht van mijn stoere eenogige Fritsel!![]()
Hij is een beetje ziekjes geweest.Maar nu weer gezond!
![]()
[..]
Kijk die kop!![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:
Tof!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, we staan er nu bij in de Vriendenlijst
Waar dan Ing?quote:
Jouw naam en de naam van Ing staan er wel bijquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan Ing?
En onder welke naam? Ik had er FOK! bij gezet, maar dat zie ik niet staan bij de F?
Dat hebben ze er helaas niet bij gezetquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan Ing?
En onder welke naam? Ik had er FOK! bij gezet, maar dat zie ik niet staan bij de F?
Foto uploaden doe ik morgen wel ff...nu drukquote:Beste adoptant,
Janetje doet het ondanks verdacht van FIP en vastgestelde leucose erg goed.
Het regent hier pijpenstelen en dat is minder leuk. Binnen valt er namelijk niet zoveel te beleven.
Ja we hebben wel 6 kleine main coontjes in de opvang, een haan en een vlaamse reus.
De haan zorgt voor veel troep. En hij gaat op stok in een van onze mandjes.
In de tuin staat een nieuwe picknicktafel en enkele nieuwe huisjes om te schuilen. Het liefst lig ik buiten in het hoge gras maar Herman heeft alles kort gemaaid en het gras op een berg geharkt. Die berg is wel lekker om in te poepen en plassen.
De verzorgers hadden natuurlijk gehoopt dat wij op de berg zouden gaan slapen (leuk voor enkele foto's) maar nee dat doen we niet.
Mede door uw hulp kan ik hier wonen, dank u wel.
Liefs Janetje
Aaahw.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk dit dan![]()
![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=769
Nah, die had gewoon een baasje dus! Wat zal die opgekeken hebben!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk dit dan![]()
![]()
Dat is zo inderdaad!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaaar is ons Eliesje eiks?
Die heb ik al veul te lang niet gezien
quote:Beste leden van het FOK forum,
Het werd weer eens tijd voor een berichtje van Ozzy.
Ozzy hoest sinds enkele weken en krijgt hartmedicatie. Het hoesten
is nu bijna over, dus we gaan de goede kant op.
Het liefst woont en slaapt Ozzy voornamelijk buiten als het lekker weer
is, we zien hem nauwelijks binnen.
Dan maakt hij een kuiltje in het zand net groot genoeg om zijn lijfje in te
stoppen, zijn hoofdje rust dan op de rand.
Zijn vacht is weer helemaal aangegroeid en hij ziet er weer uit als een
echte keeshond. Misschien dat we hem binnenkort nog een keer kortwieken
voor de winter begint. Ozzy is een bijzonder hondje en blijft toch een van
de liefste en slimste hondjes uit de opvang.
Hartelijke groetjes van Stichting Dierenthuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ach het beestjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk dit dan![]()
![]()
Hallo Karin, wat lief van je dat je je speciaal hiervoor hebt geregistreerd om te kunnen antwoordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef Karin44 het volgende:
Hoi allemaal, ik ben Karin van het hondenadoptieplan van DT. En lees hier af en toe mee.
Maar nu lees ik dat je nog geen bericht hebt ontvangen van Anton en besloot om me aan te melden zodat ik kan reageren.
Dansemacabere heb je de kat Anton geadopteerd/ (die is er nl. ook) of de Duitse herder?
Ik heb een bestand met alle adoptanten en heb zojuist gekeken, en zover ik kan zien hebben de adoptanten een bericht gehad. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat het op de een of andere manier niet is aangekomen. Dus ben ik heel benieuwd.
Zou je misschien eventjes een mailtje willen sturen naar info@dierenthuis.nl met je gegevens zodat ik het kan nakijken? Zet erbij voor Karin, dan zie ik hem wel.
Idd een kleinequote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dierenthuis heeft het geld bij elkaar. De nieuwe locatie in Almere gaat dus zeker door! Het is natuurlijk wel een heel proces met vergunningen, bouwplannen, bouwen en uiteindelijk de verhuizing van al die dieren. Er lopen nog procedures met de buurman e.d. het is afwachten dus.
Dat komt vast goedquote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef Fuzzy4 het volgende:
Zeker weten, ik heb er alle vertrouwen in, we gaan naar Almere. Het komt goed, al zal het een hele klus worden. Tegen die tijd zullen we nog hulp en geld kunnen gebruiken()
Hoe lang gaat dat ongeveer duren?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef Fuzzy4 het volgende:
Zeker weten, ik heb er alle vertrouwen in, we gaan naar Almere. Het komt goed, al zal het een hele klus worden. Tegen die tijd zullen we nog hulp en geld kunnen gebruiken()
Dat is praktisch gezien ook compleet onmogelijk lijkt mequote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoe het allemaal precies zit weet ik niet. Maar ik ga van het positieve uit, dat we niet over 3 weken weg gaan.
Jeej.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dierenthuis heeft het geld bij elkaar. De nieuwe locatie in Almere gaat dus zeker door! Het is natuurlijk wel een heel proces met vergunningen, bouwplannen, bouwen en uiteindelijk de verhuizing van al die dieren. Er lopen nog procedures met de buurman e.d. het is afwachten dus.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:40 schreef Fuzzy4 het volgende:
Knuffel voor Japie a.s zondag is genoteerd
quote:Beste mensen van het FOK forum,
Roxanne is een drukke meid en sinds de Amerikaanse bulldog Monk ook bij de
roedel is gevoegd lijkt ze nog drukker. Ze vindt Monk een engerd en
wil hem niet in haar buurt hebben.
Er is nog een druktemaker in de roedel gekomen, een pup Benner senner van
9 maanden oud.
Voor Roxanne dus opwinding genoeg.
Roxanne is zwaar nierpatiënt en krijgt dagelijks apart eten in een caravan
die op het terrein staat. Zij krijgt als eerste haar dieetje voordat de
roedel mag eten. Het loopje naar de caravan is hoogstens 20 meter. Roxanne
loopt dan al stuiterend mee en de roedel volgt haar. Als een wilde meid
duikt ze de caravan in maar moet eerst netjes zitten, en krijgt dan haar
maaltijd. De deur van de caravan gaat dicht. En snel worden de andere
dieren gevoerd, even later maakt Roxanne zelf de deur open en probeert
nog wat mee te snaaien, maar wij zijn snel en de honden nog sneller.
Helaas, alles is op, een volgende keer beter.
Sinds haar komst naar Dierenthuis vinden wij haar niet achteruit gaan.
Ze is erg aanwezig, een druktemaker die met boomstammen sjouwt en als een
dolle over het terrein banjert. Tegenwoordig is deze meid ook nog waaks en
bemoeit zich overal mee. We zijn blij dat het zo goed met haar gaat.
Hartelijke groet van team Stichting Dierenthuis
quote:Beste adoptant,
Joh kijk me toch niet zo vreemd aan, ik doe je niets hoor. Die verbazende
blik van jasper blijft, met zijn schele ogen zie je hem vragen is dat mens
te vertrouwen of niet, wat komt ze vandaag doen? Eten of gaat ze op jacht
met haar visnetje? Nee jasper jij bent nog niet aan de beurt, je ziet er
erg gezond en goed uit. Maar met de verhuizing voor de deur, we hopen dat
je dan nog in goede conditie bent zal ook jij aan het visnetje moeten
geloven. We willen je in topconditie verhuizen en zullen je toch voor de
verhuizing even in slaap moeten brengen voor een algeheel onderzoek.
De laatste tijd komen er vreemde mensen in pak en nette kleding over de
vloer, deze mensen komen niet voor ons maar voor het pand dat in de
verkoop staat.
Ze vinden ons vies en zijn bang voor haren aan hun broek, vooral de mannen
krijgen het erg benauwd van ons.
Maar dat is een bijkomstigheid waar ik me niet druk over hoef te maken.
Verder wil ik u nog bedanken voor de steun die u mij geeft, mede hierdoor
heb ik een goed huis gevonden. Zonder zorgen voor de toekomst.
Liefs,
Jasper.
is het nog mogelijk om langs te komen? Of loop je dan alleen maar in de weg zo met de aanstaande verhuizing?quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Fuzzy4 het volgende:
Super nieuws he, dat het pand in de verkoop gaat. Binnenkort start de bouw in Almere. Het begint nu echt realiteit te worden!
quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Fuzzy4 het volgende:
Super nieuws he, dat het pand in de verkoop gaat. Binnenkort start de bouw in Almere. Het begint nu echt realiteit te worden!
Heb je je PM gezien?quote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Fuzzy4 het volgende:
Je kunt nog langs komen. Bezoek is op zaterdag mogelijk, moet je wel even een mailtje sturen van te voren.
top, mailtje komt vanavond!quote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Fuzzy4 het volgende:
Je kunt nog langs komen. Bezoek is op zaterdag mogelijk, moet je wel even een mailtje sturen van te voren.
Gaan we even over nadenken.quote:Op maandag 27 september 2010 07:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
top, mailtje komt vanavond!
(mochten er in omgeving den haag/delft/rotterdam oid mensen mee willen rijden, meldt het even hier)
Ik zie jouw username, en ik dacht 'shit, vergeet ik nog die mail te sturen voor zaterdagquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Fuzzy4 het volgende:
De laatste tijd gebruiken we wel kattengrit. Sommige dieren zijn dan zindelijker.
Het nieuws over Almere wordt via de Dierenthuissite gemeld. Die wordt ook meer bekeken.
Ik hou beide in de gatenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Fuzzy4 het volgende:
De laatste tijd gebruiken we wel kattengrit. Sommige dieren zijn dan zindelijker.
Het nieuws over Almere wordt via de Dierenthuissite gemeld. Die wordt ook meer bekeken.
bedoel je van die houtkorrels-kattengrit die je gewoon in de supermarkt kan kopen, of bedoel je andere?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dierenthuis is blij met kattengrit maar alleen houtkorrels.
Maar niet in grote hoeveelheden dus?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Fuzzy4 het volgende:
okidoki!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Fuzzy4 het volgende:
Van die houtkorrels die je bij de dierenwinkel/ supermarkt koopt ja. We gebruiken het in de ruimtes waar oudere katten wonen die niet zo makkelijk naar buiten gaan. Dat is toch een aantal kattenbakken per dag, dus dat gaat wel hard. Het is daarom zeker welkom.
Foto's maken he? En veel knuffelen!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
okidoki!
*op boodschappenlijst noteert
Ik kom zaterdag voor de eerste keer langs, vind het echt onwijs leuk!
uiteraard!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Foto's maken he? En veel knuffelen!
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef Fuzzy4 het volgende:
Veel plezier zaterdag Brandx.
Deze schatjes wonen in het Leucoseverblijf ( ja, ze zijn ziek maar niet zielig). Ze zitten al te wachten op een knuffel![]()
[ afbeelding ]
Awwwwwww!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef Fuzzy4 het volgende:
Deze schatjes wonen in het Leucoseverblijf ( ja, ze zijn ziek maar niet zielig). Ze zitten al te wachten op een knuffel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zat in het hoofdgebouw, de ruimte waar je als eerste binnenkomt en koffie drinkt en zo, en op het plaatsje ervoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:39 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ik zal het navragen van de witte kat. Ik herken hem zelf niet meteen. Weet je nog in welke ruimte de kat zat?
Had hij geen naam van een wasmiddel ofzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hij zat in het hoofdgebouw, de ruimte waar je als eerste binnenkomt en koffie drinkt en zo, en op het plaatsje ervoor.
Zo noemde jij 'm wel maar ik dacht dat je dat zelf verzonnen had (omdat hij nogal groot was, en wit enzo..). Had jij die naam dan van iemand anders gehoord?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Had hij geen naam van een wasmiddel ofzo?
Witte Reus?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:09 schreef BrandX het volgende:
ik heb mijn hele achterbak van mijn auto vol zitten met houten kattengrit, gewoon eten (niet zo veel) en heeeeel veel katten en hondenknabbels
al die mensen die naar mijn te volle kar keken
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier vandaag![]()
Maak je wel foto's?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:44 schreef BrandX het volgende:
Ben nu onderweg naar huis, wat is het indrukwekkend! En ik ben nu nog verliefder op Japie dan ik al waswat is die gaaf!
Roxanne is idd supervrolijk, ozzy vindt de drukte allemaal maar zo-zo, jasper bekijkt alles graag van n afstandje, en de enkele, posts terug genoemde leuko-kittens zijn geweldigeentje ging continue in mijn nek liggen
![]()
Ik ben met een kleine twee uur thuis, dan post ik wat foto's en twee filmpjes.
[ afbeelding ]
Al bijna thuis?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:44 schreef BrandX het volgende:
Ben nu onderweg naar huis, wat is het indrukwekkend! En ik ben nu nog verliefder op Japie dan ik al waswat is die gaaf!
Roxanne is idd supervrolijk, ozzy vindt de drukte allemaal maar zo-zo, jasper bekijkt alles graag van n afstandje, en de enkele, posts terug genoemde leuko-kittens zijn geweldigeentje ging continue in mijn nek liggen
![]()
Ik ben met een kleine twee uur thuis, dan post ik wat foto's en twee filmpjes.
ja netquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaa gave foto's!
En herkenbaar, die grote blaffende hond die je als eerste zag da's de favoriet van Qwea![]()
Ik hou van dat beestquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaa gave foto's!
En herkenbaar, die grote blaffende hond die je als eerste zag da's de favoriet van Qwea![]()
En hij/zij van mijquote:
weet ik nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef Maes het volgende:
Geweldig BrandX
Heb je mijn kindjes Nala en Simba nog gezien?
Roxanne ziet er goed uit hè
Nou, ik wilde echt bomba, bommel, mr max en nero meenemen o.a hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
BrandX, had jij er ook zo'n goed gevoel over toen je weg ging?
Bij een asiel vind ik het altijd erg om weg te gaan, om die dieren daar achter te laten. Maar hier heb ik dat helemaal niet, ze hebben het er zo goed. En al die opgemaakte bedden voor ze ook enzo
Come again? 2!~ton? Als in tweehonderduizendeuro?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet ik niet. Ik heb wel nog gekeken of ik de witte kat zag, maar ben er vergeten naar te vragen verder
Ik was eerlijk gezegd best onder de indruk. Het ziet er allemaal erg goed uit. En veeeeeel schoner dan ik had verwacht. Oh, en we hebben ook nog een plattegrond van de nieuwe huisvesting gezien! Erg gaaf!
Grootste probleem wordt nog om het geld voor de omheining bij elkaar te krijgen. Alleen al om alleen het land te omheinen (de buitenste rand dus) is 2 ton nodig
ik snap je helemaal! De dieren zijn allemaal gewoon echt happy. Erg tof om te zien. Ze hebben zo veel vrijheid en ruimte, en je ziet aan alles dat er goed voor hun gezorgd wordt. Heel erg mooi om te mogen zienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
BrandX, had jij er ook zo'n goed gevoel over toen je weg ging?
Bij een asiel vind ik het altijd erg om weg te gaan, om die dieren daar achter te laten. Maar hier heb ik dat helemaal niet, ze hebben het er zo goed. En al die opgemaakte bedden voor ze ook enzo
ja, als in 200.000,-- euroquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Come again? 2!~ton? Als in tweehonderduizendeuro?![]()
Nou, dan weten we welke kant we op moeten met de asiel actie, Greys
ik wilde er ook zo veel meenemen iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik wilde echt bomba, bommel, mr max en nero meenemen o.a hoor
Waspoeder of vloeibare waszeep?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Fuzzy4 het volgende:
Leuke foto's Brand en fijn dat je zo genoten hebt. Nog bedankt voor de spullen die je mee hebt genomen. We hebben het vandaag meteen gebruikt. De kattenbakken zijn gevuld met jouw houtkorrels.
Ik heb vandaag de witte kat gezien. Alice ( beheerder) wist niet meteen hoe hij heet maar hij maakt het goed. Er zijn natuurlijk heel veel katten in Dierenthuis dus het is niet altijd mogelijk het precieze verhaal bij elke kat meteen te weten.
Wel zijn alle katten gechipt en kun je dus van elke kat weten wat de (medische)bijzonderheden zijn, als je de chip leest. Dat wordt allemaal bijgehouden.
p.s. als jullie nog wat pakken waspoeder over hebben dan zijn we daar heel blij mee. Ongelofelijk wat gaat er veel doorheen. Vanmiddag hebben we zeker tien wassen gedraaid ( en dat elke dag).
tofquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Fuzzy4 het volgende:
Leuke foto's Brand en fijn dat je zo genoten hebt. Nog bedankt voor de spullen die je mee hebt genomen. We hebben het vandaag meteen gebruikt. De kattenbakken zijn gevuld met jouw houtkorrels.
waspoeder staat voor de volgende keer op de lijstquote:Ik heb vandaag de witte kat gezien. Alice ( beheerder) wist niet meteen hoe hij heet maar hij maakt het goed. Er zijn natuurlijk heel veel katten in Dierenthuis dus het is niet altijd mogelijk het precieze verhaal bij elke kat meteen te weten.
Wel zijn alle katten gechipt en kun je dus van elke kat weten wat de (medische)bijzonderheden zijn, als je de chip leest. Dat wordt allemaal bijgehouden.
p.s. als jullie nog wat pakken waspoeder over hebben dan zijn we daar heel blij mee. Ongelofelijk wat gaat er veel doorheen. Vanmiddag hebben we zeker tien wassen gedraaid ( en dat elke dag).
quote:
Echt wel, Japie in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
*kickje*
Moeten we morgen nog beestjes knuffen namens fokkers die niet meegaan?
Rockyquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
*kickje*
Ja graag de kat Milo en de hond Ollie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
*kickje*
Er zijn andere mensen die het geld enzo regelen maar ik zal Milo morgen een paar kattensnoepjes brengen. Verkouden en dan ook nog alleen moeten zitten das niet eerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja graag de kat Milo en de hond Ollie.
Ik kreeg vorige week een berichtje dat Milo verkouden was en antibiotica kreeg en op de dierenartskamer was opgehokt dus als iemand misschien kan informeren of het nu beter met hem gaat zou ik dat heel fijn vinden.
Ik kan helaas zelf voorlopig niet gaan maar als iemand me een rekeningnr stuurt wil ik wel een bijdrage geven voor de pot van het DTH voor adoptie enz.
Dank je wel en ik heb het rekeningnummer al gevonden , van de vorige keer met de adoptie van Roxanne(die je natuurlijk ook mag knuffelen)quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Er zijn andere mensen die het geld enzo regelen maar ik zal Milo morgen een paar kattensnoepjes brengen. Verkouden en dan ook nog alleen moeten zitten das niet eerlijk![]()
Ollie kan ook rekenen op knuffels en lekkere koekjes want die vind ik Ollie een snoepje
Ik welquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook zin in...
Janetje knuffen![]()
Greys, had jij nog kattensnoepies gehaald?
Ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook zin in...
Janetje knuffen![]()
Greys, had jij nog kattensnoepies gehaald?
* krulstaart staat genoteerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Heel veel plezier morgen!
poesje dat extra geknuffeld mag worden is dat gekke poesje dat op de binnenplaats rondliep en iets aan de staart had! Die ging heel raar omhoog in een krul steeds. Ik weet niet hoe ze heet
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer thuis![]()
Het was weer reuze-gezellig vandaag en lekker bijgeknufd met "mijn" Janetje![]()
Ik had vandaag wel meer "last" van emoties, maar volgens mij waren er meer.
Ook bij de vrijwilligers zelf en Alice; Bomba heeft veel pijn in z'n gewrichten en ze hebben besloten dat het beter is om hem in te laten slapen![]()
En dan nog het kitten wat een aanval kreeg en wrs. niet meer te redden was.
Maar daar staat tegenover dat we weer heel veel dieren hebben geknuffeld die wel gezond waren en het prima naar de zin hebben daar
ach wat jammmer het is zo'n lieverd, maar voor hemzelf beter hij heeft nog een paar mooie jaren gehad
Bomba![]()
![]()
[ afbeelding ]
gekke japiequote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Heel veel plezier morgen!
poesje dat extra geknuffeld mag worden is dat gekke poesje dat op de binnenplaats rondliep en iets aan de staart had! Die ging heel raar omhoog in een krul steeds. Ik weet niet hoe ze heet
Ollie:quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja graag de kat Milo en de hond Ollie.
Ik kreeg vorige week een berichtje dat Milo verkouden was en antibiotica kreeg en op de dierenartskamer was opgehokt dus als iemand misschien kan informeren of het nu beter met hem gaat zou ik dat heel fijn vinden.
Ik kan helaas zelf voorlopig niet gaan maar als iemand me een rekeningnr stuurt wil ik wel een bijdrage geven voor de pot van het DTH voor adoptie enz.
Gelukkig maar want voor de leucose katten is een verkoudheidje al gevaarlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Milo ging goed![]()
Er waren toevallig nog meer mensen die mee deden met de rondleiding en zij hadden Milo ook geadopteerd
Genoegquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:29 schreef indaha het volgende:
Hebben jullie nog meer foto's gemaakt van de andere dieren?
Ja maar ik had begrepen dat deze in aparte albums komen en die kan ik niet bekijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Iedereen is druk met uploaden en sorteren
Sommige komen hier wel te staan, maar de albums moeten nog ff op prive worden gezet ivm doorbladermogelijkheidquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar ik had begrepen dat deze in aparte albums komen en die kan ik niet bekijkendus daarom mijn vraag of ze ook in dit topic gezet kunnen worden
quote:
ook superlief! Ozzie in haar vaste stekkiequote:[..]
[img]http://i978.photobucket.c(...)an/PB060408.jpg[img]
[..]
Ollie:
[ afbeelding ]
En natuurlijk "onze" Jasper, Ozzie en Roxanne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik dat niet alle foto's zo maar te zien zijn voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sommige komen hier wel te staan, maar de albums moeten nog ff op prive worden gezet ivm doorbladermogelijkheid![]()
En alle foto's zijn ook nog niet binnen.
Maar er komt hier wel eea te staan hoor.
Tuurlijk ben jij daar ook welkomquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat niet alle foto's zo maar te zien zijn voor iedereen.
Ik wacht wel tot ze hier verschijnen.
Wat ik nog wilde vragen dat sc topic mag daar iedereen komen of is dat alleen voor vaste leden aangezien ik er net een kijkje heb genomen en daar ook foto's van DTH zag staan
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat niet alle foto's zo maar te zien zijn voor iedereen.
Ik wacht wel tot ze hier verschijnen.
Wat ik nog wilde vragen dat sc topic mag daar iedereen komen of is dat alleen voor vaste leden aangezien ik er net een kijkje heb genomen en daar ook foto's van DTH zag staan
Ah gut... die ziel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=778
Niet te geloven die eigenaar van dit beestje, hij doet raar zet maar op marktplaats en niet even naar de dierenarts.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=778
quote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=222
Tombo, je oorlikkertje
Ik praat tot u vanaf de andere kant van de regenboogquote:Een aantal weken geleden moest de moeilijke beslissing genomen worden om Franka in te laten slapen omdat het echt niet meer ging.
Ik zag het staan jaquote:Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik praat tot u vanaf de andere kant van de regenboog
Dan werd het dus duidelijk tijd.quote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan u allen geruststellen: je merkt er nix van
quote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=222
Tombo, je oorlikkertje
kippenvel krijg je ervanquote:
Fritsje.quote:Beste adoptant,
Het spijt ons u te moeten berichten dat Frits gisteren plotseling is
overleden.
Frits de één oog van de opvang.
Even ervoor was hij nog geknuffeld. Zijn tong was blauw, hij is overleden
aan hartfalen.
We gaan deze kanjer,enorm missen.
Wij wensen u dan ook veel sterkte met dit verlies.
En willen u bedanken voor de steun die u Frits gegeven heeft.
Oooh Catquote:Op maandag 22 november 2010 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg net mail:
[..]
Fritsje.![]()
Gelukkig heb ik hem een paar weken geleden nog kunnen kroelen en heeft hij een mooie tijd gehad bij DTH, geknuffeld tot het laatste moment.![]()
Ik ga eens kijken op de site voor een ander adoptantje.
*slik*
Hij is getikt die vent; hij valt nog eens in en diep zwart gat als DTH naar Almere is vertrokken. Ik hoop dat ie trots is op zichzelfquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Update over die rechtzaak met de overbuurman, wat blijft het toch een nare en idiote man, want hij wil geld zien van Dierenthuis, en nog wel wat meer rare zaakjes. Hier staat alles plus een PDF:
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=224
Bah, bah, bah.
ja dat snap ik allemaalquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hij was de enigste schuldeiser, en je hebt er 2 nodig wil je faillissement aanvragen. De buurman hoopte op de gemeente Laarbeek, maar die wou dat niet. Daarna heeft hij dus iets geflikt met het gas, waardoor de tweede schuldeiser kwam, het gasbedrijf. Maar die staan achter DTH.
Lees dit maar: Vervolgens ontvingen wij via de post de faillissementsaanvraag van buurman Sterken waar tot onze stomme verbazing als tweede schuldeiser de gasleverancier stond.
Gefeliciteerd met je nieuwe kindjequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Nu ik dit topic in mijn AT zie opduiken, bedacht ik me dat ik nog geen ander adoptiekatje had uitgezocht na het overlijden van 'mijn' Frits.![]()
Dus nu maar snel gekeken en hoe kan het anders, weer een katje die naast leucose nog een andere uitdaging heeft.![]()
Meet Stevie.![]()
[ afbeelding ]
Een dapper ding, dat is het!
Elies zou nog wat achterlaten bij de buurman de laatste keer dat we er waren. Jammer genoeg is ze het vergetenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Stevie![]()
Feli Cat!
En die buurman...wat een triest figuur
Zulke mensen zouden een boete moeten krijgen voor overmatig zeiken en asociaal zijn..quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die eikel wil schadevergoeding voor het lawaai dacht ik. Daar zat ie wel vaker over te zeiken.
Ik heb al een verhaaltje gekregen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Aw, wat leuk!![]()
En Cat, gefeliciteerd met je nieuwe kitteh!
Stevie houdt nu al van me.quote:Een klein berichtje van mijn kant.
Het is winter, buiten is het nu geen pretje en daarom ben ik op de grote
zolder te vinden. Daar zijn veel schuwe katten die zich daar overdag terug
trekken. Ik voel me er goed bij.
Want op zolder wordt ook eten en drinken gebracht. Echte service van de
verzorgers. De bediening is opperbest.
In januari staat er voor mij een onderzoek geplánd, eventueel een
behandeling. Maar in ieder geval zal ik dan geënt worden.
Een nieuwe foto heeft u nog tegoed. Zodra deze er is,wordt deze toegestuurd.
Verder wil ik u nog bedanken voor de steun die u mij geeft, mede hierdoor
heb ik een goed huis gevonden.
Liefs van Blinde Stevie.
Met dit weer?quote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan we een sleep-inn houden voor het gerechtshof?
Gaan we met zijn allen in één slaapzak?quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hou je nou van beestjes of niet?
Inclusief Cat? Want dan sla ik ff overquote:Op maandag 20 december 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan we met zijn allen in één slaapzak?
Die mag een eigen slaapzakquote:Op maandag 20 december 2010 18:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Inclusief Cat? Want dan sla ik ff over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |