abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 21:18:48 #1
163650 Greys
pi_82518355
Deel 1: Adopteer mee met Greys en ElisaB!
Deel 2: Adopteer mee met Greys en ElisaB, deel twee!
Deel 3: Adopteer mee met Ingetje79, Greys en Elisa B - #3
Deel 4: Adopteer mee met Ingetje79, Greys en ElisaB #4
Deel 5: Adopteer mee met Ingetje79, Greys en ElisaB #5

BELANGRIJKE UPDATE:
- Dierenthuis moet sowieso uit Aarle Rixtel weg per 1 oktober wegens klagende buurman
- Tegen een dwangsom van 1000 euro per dag voor elke dag dat ze later weg zijn
- De betreffende klagende buurman wil nu zelfs ineens dat ze per 1 juli al weg zijn
- Dit is uiteraard onmogelijk, zelfs 1 oktober is al onhaalbaar eigenlijk
- Er wordt gespaard voor de verhuizing naar Almere via deze site: http://www.dierenthuis-naar-almere.nl/
- Benodigd startkapitaal om te mogen beginnen bouwen in Almere is 50.000 euro, men is over de helft

F&F heeft haar eigen hond en kat!
Met de Asielactie 2009 voor Dierenthuis nog vers in het geheugen leek het ons, ElisaB, Ingetje79 en Greys, leuk als we daar onze eigen F&F huisdieren adopteren. Alle dieren die verblijven bij deze fantastische stichting hebben daar een permanent welverdiend huis gevonden, dus als je daar een dier adopteert hoef je geen hondenmand of kattenbak voor thuis aan te schaffen. De dieren zijn voorheen verwaarloosd en mishandeld en komen bij Dierenthuis in de hemel

We hebben begin dit jaar met een aantal F&Fers wederom met eigen ogen gezien hoe geweldig ze het daar hebben en we hebben daar de F&F hond en kat gevonden. Even voorstellen:

Ozzy en Jasper(meer info onder hun naam) hadden allebei nog geen enkele adoptant en daar wilden we verandering in brengen.

Ter info: elk dier daar kan meerdere adoptanten tegelijk hebben, omdat de maandelijkse verzorgkosten veel hoger zijn dan de bijdrage per maand van de adoptanten. Tevens wordt het geld van de dieren die wel geadopteerd zijn uiteraard ook verdeeld over de dieren zonder adoptanten, dus het is niet zo dat geen adoptant = geen eten. Pfieuw

Ook heeft een aantal mensen van hier samen nog Roxanne geadopteerd. Roxanne heeft niet lang meer te leven, en is opgegeven door de vorige eigenaars, maar Dierenthuis gaat er voor!

Adopteer je mee?
Al vanaf één (1!) euro per maand mag jij Jasper en Ozzy ook jouw F&F huisdieren noemen Het adopteren van een hond kost 10 euro per maand, het adopteren van een kat kost 7 euro per maand, dus we zijn samen voor Jasper en Ozzy 17 euro per maand kwijt. Dit moet toch samen op te brengen zijn dachten wij!
We worden dan door Dierenthuis op de hoogte gehouden van het wel en wee van Jasper en Ozzy en als er mensen op bezoek gaan bij de stichting kunnen we natuurlijk zelf ook wat foto's maken.

Spijkers met koppen
Als je mee wilt doen, geef dan even een gil in dit topic. Dan krijg je een PM van ElisaB met de rekeninggegevens. Hiervoor wordt de rekening gebruikt die ook tijdens de Asielacties wordt gebruikt en zowel ElisaB, Ingetje79 als Greys hebben hier controle over. Het zou fijn zijn als je bij de bankopdracht dan aangeeft dat dit bedrag (bijvoorbeeld 1 euro) dan automatisch maandelijks naar ons wordt overgemaakt. Uiteraard kan je dit zelf op elk gewenst moment stop zetten. Als je wat meer over wilt maken is dat natuurlijk ook fijn, dan kunnen we een keer wat lekkers kopen voor onze F&F dieren en dit naar ze opsturen of langs brengen.

LET OP: Dit is géén extra Asielactie, het is heel kleinschalig, het is gewoon een persoonlijk ideetje en het leek ons leuk als F&F haar eigen huisdieren heeft!

Liever je eigen dier adopteren?
Dit is uiteraard ook mogelijk! Kijk op de website, adopteer zelf en laat ons weten wie het geworden is. Uiteraard mag je je eigen Dierenthuis adoptiedier ook hier komen showen. Graag zelfs!

Overigens... het geld dat we teveel binnenkrijgen op de rekening blijft natuurlijk voor Dierenthuis! We kunnen daar af en toe iets leuks/lekkers voor onze adoptiedieren voor opsturen of brengen en ze langer adopteren als er sommige mensen bv een jaar willen. Dan kunnen we van het extra geld langer doorgaan

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 08-06-2010 21:37:00 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:18:56 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_82518364
FipO
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 21:19:12 #3
163650 Greys
pi_82518383
Adoptanten Ozzy en Jasper!

BrandX
Ingetje79
timmmmm
Schunckelstar
Bamba
MissBliss
Cat22
Strega en Pagan
Ml-etje
ALTER-EGO
JJH
Qwea & MM
P.F
Maes
Metus
Tombolafan
DeZwabber
ferrari_rood
Nokwanda
Nestari
Greys
NijntjesUk
Loveless85
Goodbye
indaha
DanseMacabre
Winnik
Autidude
Draculettetje
NorthernStar
Hilzillah
ElisaB

De grootste familie van NederlandF&F!

Zelf geadopteerde dieren van Dierenthuis door FOK!ers:
Rewimo adopteerde kat Reneetje
ElisaB adopteerde hond Rocky
Ingetje79 adopteerde kat Janetje
Maes adopteerde hondjes Nala en Simba
Cat22 adopteerde kat Frits
indaha adopteerde hondje Ollie en kat Milo
Furia adopteerde kat Dia
Greys adopteerde hondje Morrie
pussydeluxe adopteerde kat Milo
Xyno adopteerde kat Teun
BrandX adopteerde hond Japie
Noek adopteerde hond Sam en kat Jochie
DanseMacabre adopteerde hond Anton
Autidude adopteerde hond Jaantje
Lindapindakaas adopteerde hond Boris

[ Bericht 19% gewijzigd door Greys op 15-07-2010 14:48:47 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:20:13 #4
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82518454
Hoi

De foto's in de OP zijn vervormd
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:20:35 #5
33954 ElisaB
pi_82518478
Ik ben knopjes kwijt; kan geen berichten meer verwijderen

Wilde dus mijn eigen FiPo ff weghalen, vanwege de SepO. Jeweettoch
pi_82518479
Aaawww
  Boks-Chick dinsdag 8 juni 2010 @ 21:21:57 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82518586
* BrandX duimt weer ontzettendtiegelijkhard mee voor het dierenthuis
lolwut
pi_82518775
De verhoudingen van de foto's in de OP kloppen niet meer.

Wil ook straks nog even aan de slag met de mailadressen van de burgemeester en raad daar, weet niet of ik er aan toe kom, anders heb ik vast morgen wel tijd
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:24:30 #9
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82518799
Ik heb op de 'Volg' knop gedrukt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 juni 2010 @ 21:26:05 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82518910
Ik ook. Hoor niks meer van Reneetje de laatste tijd Geen nieuws, goed nieuws, zal ik maar denken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 21:26:35 #11
163650 Greys
pi_82518935
Over die foto's, ik heb gewoon de OP van vorige keer letterlijk gekopieerd
Maar ik heb die van Roxanne gefixed als het goed is, de rest kijk ik nog even naar.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben knopjes kwijt; kan geen berichten meer verwijderen

Wilde dus mijn eigen FiPo ff weghalen, vanwege de SepO. Jeweettoch
Oh da's raar? Ff Sneek PMen
Heb gewoon de sepo voor de lijst gebruikt, maakt niets uit
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef JJH het volgende:
Dat is in combinatie met deze post vrij onnodig geweest dan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 21:27:03 #12
163650 Greys
pi_82518975
UPDATE van Dierenthuis van gisteren, door Fuzzy (vrijwilligster bij Dierenthuis):

Buurman wil de dieren per 1 juli 2010 weg hebben!

HET KAN DUS ALTIJD NOG ERGER.........

Er is morgen GEEN rechtszaak. Buurman Sterken vindt zelfs 1 oktober
2010 nog te lang duren en wil dat we 1 juli al weg zijn.
Hij is het zelfs niet eens met het eerder door hem afgedwongen vonnis.
We krijgen 2 weken om op 80 pagina's te reageren, dat gaan we natuurlijk
wel doen.
Kom dus morgen NIET NAAR DEN BOSCH want ons appèl wordt schriftelijk
afgehandeld.

Meer info volgt zo spoedig mogelijk.

TEAM DIERENTHUIS
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82519171
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef JJH het volgende:
Das inderdaad wel t nadeel van die volg knop, mensen zien het niet, dus als je er gewoon op klikt en verder niks roept in een topic is als dit lijkt het weer net alsof je geen interesse hebt / het niet volgt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:30:40 #14
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82519260
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Over die foto's, ik heb gewoon de OP van vorige keer letterlijk gekopieerd
Maar ik heb die van Roxanne gefixed als het goed is, de rest kijk ik nog even naar.
[..]

Oh da's raar? Ff Sneek PMen
Heb gewoon de sepo voor de lijst gebruikt, maakt niets uit
[..]

Dat is in combinatie met deze post vrij onnodig geweest dan
Jawel.
Want ik had hem in MyAT staan en toen kon ik via die MyAT hier reageren.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 21:32:59 #15
163650 Greys
pi_82519439
KORTOM:

- DTH moet sowieso uit Aarle Rixtel weg per 1 oktober
- De betreffende klagende buurman wil nu dat ze per 1 juli al weg zijn
- Er wordt gespaard voor de verhuizing naar Almere via deze site: http://www.dierenthuis-naar-almere.nl/
- Benodigd startkapitaal om te mogen beginnen bouwen in Almere is 50.000 euro, men is over de helft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82519639
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
KORTOM:

- DTH moet sowieso uit Aarle Rixtel weg per 1 oktober
- De betreffende klagende buurman wil nu dat ze per 1 juli al weg zijn
In de OP?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 21:38:37 #17
163650 Greys
pi_82519886
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

In de OP?
Daar ook nog even bij gezet

En nog even van het einde van het vorige topic:
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef ElisaB het volgende:
Schijtzooi... ik kan hier zó boos om worden.

Dus.... � 100 gestort en tevens de � 7,50 per maand eens in orde gemaakt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:19:15 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82523237
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:55:21 #19
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82525741
Ik plaats alleen ff een TVP en een voor Elies.
Nu ga ik slapen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_82526909
Namens de dieren bedankt voor jullie inzet!
pi_82527057
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef Fuzzy4 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog met een structurele oplossing komen
Maar nu eerst naar bedje toe
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_82527448
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:30:45 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82527941
dit is een volgtopic

ik snap eigenlijk niets van die extra "rechtzaak" als er al een vonnis ligt neem ik aan de buurman Sterker (what's in a name ) beroep tegen het vonnis heeft ingediend? of wat?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:45:33 #24
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82531611
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 @ 23:30 schreef Re het volgende:
dit is een volgtopic

ik snap eigenlijk niets van die extra "rechtzaak" als er al een vonnis ligt neem ik aan de buurman Sterker (what's in a name ) beroep tegen het vonnis heeft ingediend? of wat?
Eerst heeft Dierenthuis hoger beroep ingediend, dat zou vandaag dienen, maar toen kwam dus het nieuws dat dat appèl schriftelijk wordt afgehandeld en dat de buurman het eerdere vonnis (waarin hij dus gewonnen heeft) nog niet goed genoeg vindt en dat hij dus... ja wat? Ook in beroep gaat? Ik denk het wel.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82534799
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:45 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Eerst heeft Dierenthuis hoger beroep ingediend, dat zou vandaag dienen, maar toen kwam dus het nieuws dat dat appèl schriftelijk wordt afgehandeld en dat de buurman het eerdere vonnis (waarin hij dus gewonnen heeft) nog niet goed genoeg vindt en dat hij dus... ja wat? Ook in beroep gaat? Ik denk het wel.
Ik neem aan dat hij in Hoger Beroep gewoon zijn eis heeft aangepast dus? Dat kan lijkt me ook wel, als de 'tegenpartij' dus vind dat hun belangen niet goed gewikt en gewogen zijn kan de eiser dat natuurlijk ook vinden en het ook nog aanpassen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 juni 2010 @ 09:32:17 #26
163650 Greys
pi_82536059
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef Fuzzy4 het volgende:
[ afbeelding ]
Aw... ik hoop zo dat die buurman op zijn bek gaat met zijn 1 juli eis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 juni 2010 @ 09:42:30 #27
163650 Greys
pi_82536394
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Wat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82536442
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat?
Ik mag niet vloeken van mn moeder
pi_82542531
Is dit niks?
quote:
Burgerinitiatief

Als zij door minstens 25 kiesgerechtigde inwoners van Laarbeek worden ondersteund, kunnen burgers van Laarbeek een onderwerp op de agenda van de vergadering van de gemeenteraad laten plaatsen. Griffier M. van der Aa (telefoon: 0492 469 729) kan u nader informeren over de voorwaarden waaraan een burgerinitiatief moet voldoen.
pi_82542580
Dit is miss ook iemand om even te mailen?
quote:
Initialen: PA
Voornaam: Piet
Achternaam: Aarts
Functie: Voorzitter commissie Maatschappelijke Ontwikkeling; Plv. voorzitter commissie Ruimtelijke Ontwikkeling
Organen: Gemeenteraad, Commissie Maatschappelijke Ontwikkeling, Commissie Ruimtelijke Ontwikkeling
E-mailadres: aartspiet@hotmail.com
Hij doet dus wat met Ruimtelijke Ontwikkeling, dus kan wellicht wat betekenen mbt dat bestemmingsplan e.d. Of wellicht een andere tijdelijke locatie daar in de buurt ofzo

En dit is de burgemeester(es):
quote:
E-mail: nellie.jacobs-aarts@laarbeek.nl

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2010 12:13:26 ]
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:39:22 #31
33954 ElisaB
pi_82547175
quote:
Dierenthuis en Laarbeek zien beslechten geschil door andere bril
LAARBEEK: Het geschil tussen de Stichting Dierenthuis en de gemeente Laarbeek over de rechtmatigheid van de aanwezigheid van het Dierenthuis aan de Bakelseweg in Aarle-Rixtel duurt voort. Beide partijen hopen op een spoedige doorbreking van de impasse, maar dan wel op basis van een totaal verschillende uitkomst…

Door Lambèr Vugs

De Stichting Dierenthuis kon onlangs burgemeester Gilissen 19.000 handtekeningen overhandigen van sympathisanten die aandringen op een blijvende vestiging van het Dierenthuis in Aarle-Rixtel. De gemeente zegt verplicht te zijn om te handhaven, omdat de vestiging in strijd is met het lokale bestemmingsplan en het streekplan van de provincie.

Fatsoenlijke behandeling
Dierenthuis biedt honderden zieke katten onderdak en zorg. Ook verleent Dierenthuis een vijftigtal verwaarloosde en mishandelde honden die in asielen dreigden weg te kwijnen een onbekommerde oude dag onder diervriendelijke omstandigheden. Over oude en zieke huisdieren wordt in onze samenleving heel verschillend gedacht. De radikalinski's roepen: "Afmaken die hap, een spuitje en zand erover!" Aan de andere kant heb je de mensen die dwepen met zielige huisdieren en ze op een overdreven wijze vertroetelen. Daar tussenin bevindt zich de grootste groep: zij die honden en katten goed kunnen velen en vinden dat zij een fatsoenlijke behandeling verdienen.

Gat
Terwijl wij verpleegtehuizen en bejaardencentra voor oude en zieke mensen als de normaalste zaak van de wereld beschouwen, bestonden er tot voor kort voor de zwakkere en kwetsbare onder onze huisdieren geen adequate voorzieningen. Dierenthuis sprong in dat gat. Het is geen asiel, geen pension en geen bedrijf. Wat de Jan de Witkliniek en Sint Jozefheil in Bakel zijn voor de mensen, is Dierenthuis in Aarle-Rixtel voor huisdieren.

Pijnlijke impasse
Alice van Duyn: "Even leek het erop dat een opening was gevonden rondom de vestiging van Dierenthuis in Aarle-Rixtel. Via de media gaf burgemeester Gilissen aan dat de gemeente zich sterk gaat maken voor het vinden van een oplossing. Via de advocaat van de gemeente vernemen wij andere berichten. Men overweegt zelfs op enig moment bestuursdwang te gaan toepassen. Dat betekent dat de gemeente zelf kan overgaan tot ruiming van de dieren, zonder dat de rechter er aan te pas hoeft te komen. Dat zou het volledig negeren van het advies betekenen dat de Commissaris van de Koningin Hanja Maij-Weggen aan B & W gaf, met de kennelijke bedoeling om een politiek wespennest van nationale omvang te mijden en uit een pijnlijke impasse te geraken."

Geloofwaardigheid
Aan de lijn burgemeester Hans Gilissen van Laarbeek, die bereidwillig zijn lunchpauze inkort om zijn zienswijze te geven. "Ik ben me bewust van het delicate karakter van deze affaire. Je kunt als bestuurder bij een zaak die zo gevoelig ligt het niet iedereen naar de zin maken. De gemeente is en blijft de aangewezen instantie om uitvoering van regelgeving te waarborgen en de wet te handhaven. Wijken we te pas of te onpas af van die koers, dan verliezen wij in de ogen van de burgers onze geloofwaardigheid.

Patstelling
Van meet af aan hebben wij de verantwoordelijken voor Stichting Dierenthuis gewezen op de angels en voetklemmen die zij zouden aantreffen op de weg die zij wensten te bewandelen. Zij hebben onze tijdig gegeven bestuurlijke signalen willens en wetens genegeerd. Dat kan ik niet helpen en dat kunnen de dieren niet helpen. Zij dreigen de dupe te worden van de geforceerde patstelling.

Advies
De situatie waarin wij ons bevinden laat ons niet onverschillig. Wij erkennen dat het hier gaat om dierenliefhebbers die opereren vanuit een ideële doelstelling. Die heeft onze sympathie. Vele politici koesteren ten aanzien van dieren warme gevoelens. De Commissaris van de Koningin heeft de gemeente Laarbeek geadviseerd om de mogelijkheden tot het realiseren van de dierenopvang elders te onderzoeken. Dat positief advies nemen wij ter harte."

Bestuursdwang?
"Kom daar maar eens om in handhavend Nederland… een gemeente die bereid is om samen met haar opponent tot een doorbraak te komen. Wij hopen dat de heer en mevrouw Van Duyn van zins zijn de toegestoken hand te accepteren. Toegegeven… zoeken is heel wat anders dan vinden. Maar wij doen ons best. We kijken binnen en buiten onze grenzen uit naar alternatieve locaties. Daarnaast hebben wij op verzoek van de rechter ingestemd met een verlenging van de begunstigingstermijn totdat de rechtbank in een door Dierenthuis aangespannen bodemprocedure uitspraak doet. Eerder zal Dierenthuis geen dwangsom verbeuren. Het gerucht dat de gemeente zou overwegen om tot bestuursdwang over te gaan is compleet uit de lucht gegrepen. Ik weet niet waar het vandaan komt. Niet van ons in ieder geval. Wij willen de dieren geen haar krenken. Zij hebben niet om gesol gevraagd. Daarom mag deze casus geen schoolvoorbeeld worden van botte bureaucratie. Het is een vaststaand gegeven dat de provincie omwille van de gerezen problematiek het streekplan niet zal aanpassen. Een bestemmingsplanwijziging is ook niet aan de orde. Zouden wij of de provincie de regelgeving wijzigen, dan staan nieuwe bezwaarmakers in de startblokken. Dat zou voor Dierenthuis wel eens nadelig kunnen uitpakken."
pi_82547351
Dat is een bericht uit 2008, en er zit dus ondertussen een heel andere college en burgemeester
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:57:47 #33
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82551807
Is er verder nog niets bekend?
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:01:38 #34
33954 ElisaB
pi_82557954
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is een bericht uit 2008, en er zit dus ondertussen een heel andere college en burgemeester
Er stond 5 juni 2010 boven
pi_82561650
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zou mogelijkheden kunnen bieden. Misschien denkt de nieuwe ploeg er heel anders over. Maar hoe bereiken wij mensen/burgers uit de gemeente Laarbeek?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_82563316
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat zou mogelijkheden kunnen bieden. Misschien denkt de nieuwe ploeg er heel anders over. Maar hoe bereiken wij mensen/burgers uit de gemeente Laarbeek?
Regionale media, omroep/tv/radio etc. Flyeren, "protest-actie" Flashmob, als donateur zijnde jezelf voordoen als callcenter en mbv het telefoonboek lekker het halve dorp bellen, spandoeken op toegangs/uitgangswegen/viaducten/marktplein/stadhuis. Etc, kan nog wel ff doorgaan.. van minimaal tot extreem..

Wat ook mooi is.. via internet en het donateursbestand en forums etc, + kennissen familie,.. u kent het wel,
dat je dan een groep van minstens 200 of 300 mensen weet te paaien/mobiliseren voor een stille tocht door Laarbeek.. een stille tocht voor de diertjes van dierenthuis en alle andere kwetsbare diertjes in de wereld.
En dan ook ff een SBS tv ploeg erbij
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82563589
Hey!! Jij zit vol ideeen

Een vriendin van me denkt achter de schermen ook mee. Ze heeft geen Fok!account, wel een link naar dit topic. Zij heeft begrepen dat men nu eerst de uitspraak afwacht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_82564208
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef nokwanda het volgende:
Hey!! Jij zit vol ideeen

Een vriendin van me denkt achter de schermen ook mee. Ze heeft geen Fok!account, wel een link naar dit topic. Zij heeft begrepen dat men nu eerst de uitspraak afwacht.
Ik schud ze zo uit mijn mouw
Ik voel mij er heel erg bij betrokken, en ik ben ook echt erg kwaad en totaal verbijsterd over de huidige situatie. En dan denk ik er dus best veel over na, en als ik dan niet gestoord wordt en rustig ben dan gaat dat heel erg diep.
En ik wil er gewoon echt alles wat ik ook maar kan doen, wil ik doen.. Ik kan niet veel, maar misschien ook wel. Ik heb geen straatje loten voor morgen.., maar wel 2 x 1/5e lot.. en wat ik eerder poste is nog steeds geldig; pak ik die 5,5 miljoen.. dan komt het gehele nieuwe pand en alles voor mijn rekening én koop ik die buurman af zodat er op een normale wijze verhuist kan worden.

En de SkyKennel actie ook.. als het echt gek gaat worden... nah, dan ga ik dus gewoon in dat ding voor het stadhuis zitten ofzo, of voor die buurman zijn deur.. moet ik allemaal nog ff goed bekijken dan, ook een manier om te zorgen dat ik niet makkelijk te verwijderen ben.. want anders tillen ze me gewoon zo met kennel en al in een politiebus Nee, het moet dan niet té makkelijk gaan.

Maarja, ik wacht ook nog even af wat alle mails nog gaan doen, Dierenthuis zelf, de "zitting" ..
Ik ben er wel een beetje onrustig van.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82566157
Oh nieuw deel was al bezig
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:18:22 #40
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82572208
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik schud ze zo uit mijn mouw
Ik voel mij er heel erg bij betrokken, en ik ben ook echt erg kwaad en totaal verbijsterd over de huidige situatie. En dan denk ik er dus best veel over na, en als ik dan niet gestoord wordt en rustig ben dan gaat dat heel erg diep.
En ik wil er gewoon echt alles wat ik ook maar kan doen, wil ik doen.. Ik kan niet veel, maar misschien ook wel. Ik heb geen straatje loten voor morgen.., maar wel 2 x 1/5e lot.. en wat ik eerder poste is nog steeds geldig; pak ik die 5,5 miljoen.. dan komt het gehele nieuwe pand en alles voor mijn rekening én koop ik die buurman af zodat er op een normale wijze verhuist kan worden.

En de SkyKennel actie ook.. als het echt gek gaat worden... nah, dan ga ik dus gewoon in dat ding voor het stadhuis zitten ofzo, of voor die buurman zijn deur.. moet ik allemaal nog ff goed bekijken dan, ook een manier om te zorgen dat ik niet makkelijk te verwijderen ben.. want anders tillen ze me gewoon zo met kennel en al in een politiebus Nee, het moet dan niet té makkelijk gaan.

Maarja, ik wacht ook nog even af wat alle mails nog gaan doen, Dierenthuis zelf, de "zitting" ..
Ik ben er wel een beetje onrustig van.
Kennel vastankeren in de bestrating.
pi_82572898
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef JJH het volgende:

[..]

Kennel vastankeren in de bestrating.
Past dat wel in het bestemmingsplan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:26:30 #42
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82573008
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Past dat wel in het bestemmingsplan?
Gewoon een vergunningaanvraag voor indienen!
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:22:54 #43
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82578557
Ik sta nog steeds niet in de vriendenlijst
pi_82606664
Ik kreeg net deze mail

Geachte mevrouw Nokwanda

Wij danken alle Fok forumleden voor hun hulp.

In Almere zijn ze bedolven onder de mails uit het hele land.

Zowel, landelijk als plaatselijk, zijn politieke partijen bezig om en
oplossing te zoeken. Ook de partij voor de dieren, de SP heeft aanvullende
vragen gesteld aan minister Verburg.

Ministerie, provincie en gemeente Almere zoeken ook naar een oplossing.

Zodra we daar meer informatie over hebben zullen we dat via onze website
bekend maken.

Vriendelijke groet,

Team Stichting Dierenthuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 10-06-2010 11:04:43 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_82606700
Okee, dus maar even afwachten met verdere actie? We willen DTH natuurlijk ook niet voor de voeten lopen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 juni 2010 @ 11:05:03 #46
163650 Greys
pi_82606796
Nok, ik heb even je achternaam uit de mail hierboven gehaald, wist niet of dat wel de bedoeling was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82606819
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
Nok, ik heb even je achternaam uit de mail hierboven gehaald, wist niet of dat wel de bedoeling was
Had ik helemaal geen erg in. DANK
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:08:39 #48
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82606939
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
Nu weet ik hoe nok heet!

Trouwens goed om te lezen dat er van alle kanten actie ondernomen word.
pi_82607154
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef JJH het volgende:

[..]

Nu weet ik hoe nok heet!

Trouwens goed om te lezen dat er van alle kanten actie ondernomen word.
Danielle, aangenaam
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:17:42 #50
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82607305
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Danielle, aangenaam
Dawissikwel.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 00:58:52 #51
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_82695132
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:01:14 #52
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82698086
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:58 schreef Strega het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/4696

Goed, mailen werkt dus.

Hopelijk komt alles straks weer op z'n pootjes terecht
pi_82700852
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:58 schreef Strega het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/4696

Goed, mailen werkt dus.
Ik dacht dat ze een dergelijke oproep al op hun site hadden staan. Ze brengen hem nu dus opnieuw onder de aandacht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 14:18:22 #54
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_82706066
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze een dergelijke oproep al op hun site hadden staan. Ze brengen hem nu dus opnieuw onder de aandacht.
Ja, ook via de tweeter, ik had het ge tweeted en nu zijn er veel, dus dat is gunstig, en krijgt het aandacht.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:56:15 #55
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_82715446
Wat een leuk idee is dit zeg! Snap niet dat een buurman niet tot 1 oktober kan wachten hoor, dat is echt sneu.
  zondag 13 juni 2010 @ 23:01:36 #56
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82766877
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat een leuk idee is dit zeg! Snap niet dat een buurman niet tot 1 oktober kan wachten hoor, dat is echt sneu.
Dat snapt niemand hier volgens mij
pi_82781761
quote:
In een bedrijfspand in het Brabantse Aarle-Rixtel woedt maandagochtend een zeer grote brand. Het vuur brak iets na 11.00 uur uit bij het bedrijf Vermeulen Printservice aan de Helmondseweg. Al snel groeide het uit tot een grote uitslaande brand, meldt een woordvoerder van de brandweer.

De brandweer bestrijdt het vuur, rond 11.45 uur nam de rookontwikkeling af. Metingen hebben vooralsnog niet uitgewezen dat er gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.
De buren?
  maandag 14 juni 2010 @ 12:31:17 #58
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82782039
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De buren?
DTH zit aan de Bakelse weg
pi_82782068
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

DTH zit aan de Bakelse weg
Oh ja, het was altijd verzamelen in Helmond
pi_82801329
Zit 2,1 km tussen volgens Google Maps
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_82801369
Oooh zal wel loslopen dan inderdaad.

Las het en moest meteen aan DTH denken, maar het is idd Bakelseweg
pi_82801603
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Oooh zal wel loslopen dan inderdaad.

Las het en moest meteen aan DTH denken, maar het is idd Bakelseweg
Ik ook vanochtend, maar ik dacht: eerst eens kijken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_82801645
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ook vanochtend, maar ik dacht: eerst eens kijken.
Ja dat moet ik ook eens wat vaker doen misschien
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:52:59 #64
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_83143964
pi_83144039
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:15:11 #66
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_83187548
Nog een dikke week en dan is het 1 juli en ik kan nog nergens een uitspraak oid vinden.
Ook op de site staat er nog niets over.
Weet iemand hier al iets meer? Wellicht de vrijwilligster die hier wel eens meepost?
pi_83193245
Er is nog niets bekend over een uitspraak voor zover ik weet.
Het is afwachten...... en het beste ervan hopen.
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:06:22 #68
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_83194260
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:41 schreef Fuzzy4 het volgende:
Er is nog niets bekend over een uitspraak voor zover ik weet.
Het is afwachten...... en het beste ervan hopen.
Ik hoop en duim mee

En het lijkt me sterk dat ze toestaan dat er binnen 1 week uitgezet moet worden
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:59:56 #69
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84052466
Nou, die 1 juli was wrs. een storm in een glas water

En zie.... http://www.dierenthuis-naar-almere.nl/
Ze zijn bijnaaaaa bij de 50000 euro
pi_84088266
Wat een goed nieuws dat ze bijna 50.000 euro hebben binnengehaald! Zal volgende week weer kijken wat ik over kan maken... Zeker nu ze het startkapitaal bijna binnen hebben, mag het niet zo zijn dat ze het niet halen!

En ik heb ondertussen Boris geadopteerd, omdat ik het hem zo gun om gelukkig te worden en om liefdevol behandeld te worden (en omdat hij mij zo doet denken aan mijn vroegere hond qua uiterlijk )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juli 2010 @ 14:29:43 #71
163650 Greys
pi_84090745
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, die 1 juli was wrs. een storm in een glas water

En zie.... http://www.dierenthuis-naar-almere.nl/
Ze zijn bijnaaaaa bij de 50000 euro

Oeh, zijn de namen al bijgewerkt?
Staat FOK! er al bij?

Ik heb een bericht over onze adoptiehond Roxanne gehad, met foto's.
Die zal ik straks even plaatsen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juli 2010 @ 14:30:30 #72
163650 Greys
pi_84090781
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef Lindapindakaas het volgende:
Wat een goed nieuws dat ze bijna 50.000 euro hebben binnengehaald! Zal volgende week weer kijken wat ik over kan maken... Zeker nu ze het startkapitaal bijna binnen hebben, mag het niet zo zijn dat ze het niet halen!

En ik heb ondertussen Boris geadopteerd, omdat ik het hem zo gun om gelukkig te worden en om liefdevol behandeld te worden (en omdat hij mij zo doet denken aan mijn vroegere hond qua uiterlijk )

Wat lief van je!
Doe eens een linkje als je wilt naar Boris? Dan zet ik je in de beginpost van dit topic, bij de andere FOK! adoptanten, met een linkje naar je eigen Dierenthuis adoptiehond!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juli 2010 @ 14:44:42 #73
163650 Greys
pi_84091389
Hm, de namenlijst is nog steeds maar tot 1 mei...
Begrijp best dat ze het druk hebben hoor, maar daar kunnen ze toch wel een vrijwilliger voor vinden die dat bij wil houden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84091479
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1574 Borisje

En als ik de e-mail mag geloven gaat het steeds beter met hem
quote:
Mijn plek in de groep is duidelijk. Mijn grootte maakt vaak indruk maar als mensen mijn verhaal horen krijg ik al snel een aai over de bol. Maar ik weet nu niet meer beter als dat ik zoveel ruimte en vrienden om me heen heb en wordt verwend door de mens. Gelukkig zijn er ook veel lieve mensen.

Mijn huid op mijn achterste is nog steeds aan het herstellen van het verwaarlozen door mijn vorige baasjes.
Het liefst lig ik in mijn nieuwe grote mand. Sommige honden die mij in de weg staan horen mij wel eens grommen, maar steeds negeren ze mij. Misschien sta ik toch niet zo hoog in rang als ik dacht.

Ik was eerst heel bang, ging dan in een hoekje staan als de verzorgers alle honden naar buiten moesten leiden om het hondenverblijf schoon te maken. Ik was bang dan niet meer naar binnen te kunnen.
Maar al snel merkte ik dat het maar een half uurtje duurde. Mensen zie ik nu als vrienden en ik luister nu veel beter als ze mij vragen te stoppen met blaffen. Ik vind mezelf goed in de groep passen en ik denk dat de anderen het met mij eens zijn.

Kom eens gezellig langs. Dit kan de hele week tussen 14.00 en 16.00 uur behalve op zondag, dan willen de beheerders het een dagje rustig aan doen. Graag van te voren even een afspraak maken. Dit kan via een e-mail: info@dierenthuis.nl of telefonisch: 06-30644767

En ik zou het fijn vinden als u dan van die botjes meeneemt die goed voor mijn tanden zijn. Daar kan ik heerlijk uren mee bezig zijn. Wat een hondenleven toch…

Een poot van Boris
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juli 2010 @ 14:49:23 #75
163650 Greys
pi_84091564
Linda je staat er bij hoor, hier onderaan, met een linkje naar Boris!
Adopteer mee met Ingetje79, Greys en ElisaB #6

Wat een leukerd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juli 2010 @ 14:58:04 #76
163650 Greys
pi_84091935
Een bericht voor ons allemaal van onze Roxanne!
quote:
Beste adoptanten,

Ik was in het begin heel erg overactief. Nu heb ik het duidelijk naar mijn zin, en ben dan ook wat rustiger. Dit komt doordat ik me veel beter thuis voel bij de andere honden.

Een van mijn beste maatjes is Bor. Hij is heel lief voor mij en we spelen dan ook vaak.
Tijdens het voeren wordt ik nog steeds apart gezet. Daarnaast doen ze nu de deur op slot. Dat zal wel komen doordat ik met mijn poten de deur kan open maken. Want zo slim ben ik.
Het weer is nu lekker maar als het regent rent iedereen naar binnen, maar ik blijf genietend buiten in mijn mand zitten. Dit blijf ik vol houden tot ze me roepen dat ik naar binnen moet komen.
Een heerlijk kauwbot vind ik geweldig en dan ben ik lekker even bezig.

Tegenwoordig heb ik een bijbaan als tandarts van Bor, kijk maar eens naar de foto.
Kan ik dat niet goed?

Een poot van Roxanne

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juli 2010 @ 14:59:33 #77
163650 Greys
pi_84091990
En nog twee andere foto's van Roxanne!
Ze was dus opgegeven door vorige eigenaars wegens haar gezondheid, maar ze ziet er best blakend uit

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84093804
Wat een schat van een hond echt zo'n lobbes.
Kan er niet bij dat mensen zo'n beest weg doen.

En bijna 50.000 !
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:00:30 #79
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84094648
Roxanne
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:03:35 #80
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_84094803
Ik zou d'r zo in huis nemen die poten
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juli 2010 @ 16:08:45 #81
163650 Greys
pi_84095056
Da's ook echt een beetje 'onze' hond he, leuk idee

Ik heb ook een bericht van Morrie, mijn eigen DTH, zie ik net! Even kijken.
Da's dat zwarte egeltje, zeg maar, die ontplofte
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juli 2010 @ 16:17:21 #82
163650 Greys
pi_84095439
Awwwww! Mijn ouwe dibbesje Morrie is naar de kapper geweest ivm het warme weer!
Ik ben verliefd!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84096205
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben verliefd!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Aaaaahw
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84146120
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben verliefd!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Op de eerste foto is het een wasbeer
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 juli 2010 @ 11:50:11 #85
163650 Greys
pi_84542276
Update van onze F&F hond Roxanne:

quote:
Beste mensen van het FOK forum,

Onlangs is Dierenkliniek Makatsi weer een dagje komen vrijwilligen.
Verschillende dieren werden onderzocht, zo ook Roxanne. Roxanne ging er mooi voor zitten toen een buisje bloed uit haar ader werd gehaald. Zonder morren werkte ze prima mee.

Helaas is de uitslag minder gunstig. We merken helemaal niets aan haar, ze is zo vrolijk, heel actief en ondeugend en vind het bij Dierenthuis helemaal geweldig met al het water en de boomstammen waar ze mee loopt te slepen.

De dierenarts schreef het volgende na bloedonderzoek Roxanne:

Roxanne haar bloed is toch best spectaculair!!
Haar nieren zijn inderdaad niet goed.
Creatinine 550 (normaal tot 139)
Haar ureum 40.2 (normaal tot 10)
Haar Calcium en fosfaat, vallen binnen de normale range, dat is in ieder geval gunstig, ook heeft zij nog geen veranderingen in haar rode bloedcellen reeks.

We hopen dat Roxanne nog heel lang bij ons kan genieten en we houden jullie uiteraard op de hoogte mochten er veranderingen zijn.

Hartelijke groetjes,
Namens team Stichting Dierenthuis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84543268
Het is gewoon een medisch wonder, die Roxanne
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 juli 2010 @ 12:23:56 #87
163650 Greys
pi_84543687
En deze foto van Roxanne zat bij de mail O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:50:26 #88
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84544798
Roxanne O+
Fijn dat ze het zo goed blijft doen *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:23:44 #89
13151 crew  Rewimo
pi_84989498
Ik heb een update van Reneetje O+

quote:
Beste adoptant,

Het is voor mij weer tijd om u een berichtje te sturen, dit doe ik met
veel plezier.

Het volgende zeggen ze over mij;

Reneetje ziet er prima uit.
Er staat een grote populier in de tuin van Reneetje waar hij graag hele
dagen in zit. Zo heeft hij uitzicht over het hele park en kijkt hij de
slaapkamer in van de beheerders.
Daar bij het raam staat een grote tafel met een stoel. Op die stoel staat
elke morgen de haan luidruchtig te kraaien, een ideale wekker al is het
zomers wel wat vroeg.
Voor Reneetje is de haan geen stoorzender, hij hoeft niet aan het werk en
kan wanneer hij zin heeft een tukje doen. Als er good food geserveerd
wordt komt renee de boom uit, is de maaltijd alledaags dan blijft hij in
zijn boomappartement die hij overigens met niemand deelt.
Buiten de slaapkamer is er meer te beleven, er zijn 6 kleine main coons
van 4 maanden intern gekomen. De kleine katjes zijn erg zwakjes en
hebben veel zorg nodig, maar ze genieten van de tuin, vangen vliegjes en
spelen met torretjes. Voor Reneetje is dat schouwspel op de eerste rang een
leuk gezicht en zit hij veilig hoog, en niet direct in het zicht.

Mede door uw hulp kan ik bij Dierenthuis wonen. Dank U wel.

Liefs van Reneetje.

Foto Saskia Blok.
En natuurlijk een foto *O*

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:29:36 #90
163650 Greys
pi_84989723
Wat een mooierd, die Reneetje!
En wat een leuk verhaal van dat boomappartement :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:40:24 #91
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85002031
Reneetje O+
Leuke update....en wat is het toch eeen prachtige kat :Y
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:39:39 #92
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85116649
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:43:22 #93
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85116835
quote:
Sommige mensen. :N
pi_85127685
Ik snap ook echt niet hoe je zo 'afscheid' kan nemen van je huisdier, ik zou het echt niet kunnen hoor :@
pi_85200542
Bericht van mijn stoere eenogige Fritsel! O+
Hij is een beetje ziekjes geweest. ;( Maar nu weer gezond! *O*

quote:
We hebben veel dieren en toch kennen we ze goed, zo goed zelfs dat we merken als er iets is met ze aan de hand is, als ze wat stilletjes zijn of als ze ons niet komen verwelkomen. dan gaat er bij ons een belletje
rinkelen, we zijn altijd alert of veranderingen in gedrag. En zo was Frits wat stilletjes, hij kwam ons niet meer opzoeken.
Dan gaan we hem maar even opzoeken en zagen dat hij last had van ontsteking in de oren.
We hebben hem gezalfd en gezalfd totdat het euvel verholpen was. Frits is weer de oude en komt ons weer opzoeken, hij blij, wij blij.
Van de week is de tuin opgeschoond, onkruid gewied, oude struiken verwijderd, bezoek geweest en dus hebben de katten heel veel aandacht gehad. Het is een gezellige boel in het verblijf, de haan kukelt er op los, de vlaamse reus maakt rare sprongen en 6 kleine main coontjes brengen leven in de brouwerij.

Liefs van Frits.
Kijk die kop! :D

:Z :Z :Z :Z
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2010 @ 20:11:04 #96
13151 crew  Rewimo
pi_85201042
Frits O+
pi_85201776
quote:
Och het beestje ;( die mensen :( bah.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:10:18 #98
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85272543
Greys, we staan er nu bij in de Vriendenlijst *O*
pi_85272802
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Bericht van mijn stoere eenogige Fritsel! O+
Hij is een beetje ziekjes geweest. ;( Maar nu weer gezond! *O*
[..]

Kijk die kop! :D
[ afbeelding ]
Hij lacht je gewoon uit :D
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:31:04 #100
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85272825
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij lacht je gewoon uit :D
Ja :D
Hij is wel mooi O+

Ik wil een Janetje-update -O-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 augustus 2010 @ 01:25:17 #101
163650 Greys
pi_85296225
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, we staan er nu bij in de Vriendenlijst *O*
Tof! *O*
Ik ga even gluren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 augustus 2010 @ 01:27:19 #102
163650 Greys
pi_85296282
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Tof! *O*
Ik ga even gluren!
Waar dan Ing? :@
En onder welke naam? Ik had er FOK! bij gezet, maar dat zie ik niet staan bij de F?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85296473
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:27 schreef Greys het volgende:

[..]

En onder welke naam? Ik had er FOK! bij gezet, maar dat zie ik niet staan bij de F?
Jouw naam en de naam van Ing staan er wel bij :Y
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:21:12 #104
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85301342
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat hebben ze er helaas niet bij gezet :{
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:50:56 #105
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85452599
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:51:58 #106
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85452640
En ik had Janetje-mail *O*

quote:
Beste adoptant,

Janetje doet het ondanks verdacht van FIP en vastgestelde leucose erg goed.
Het regent hier pijpenstelen en dat is minder leuk. Binnen valt er namelijk niet zoveel te beleven.
Ja we hebben wel 6 kleine main coontjes in de opvang, een haan en een vlaamse reus.
De haan zorgt voor veel troep. En hij gaat op stok in een van onze mandjes.
In de tuin staat een nieuwe picknicktafel en enkele nieuwe huisjes om te schuilen. Het liefst lig ik buiten in het hoge gras maar Herman heeft alles kort gemaaid en het gras op een berg geharkt. Die berg is wel lekker om in te poepen en plassen.
De verzorgers hadden natuurlijk gehoopt dat wij op de berg zouden gaan slapen (leuk voor enkele foto's) maar nee dat doen we niet.

Mede door uw hulp kan ik hier wonen, dank u wel.

Liefs Janetje
Foto uploaden doe ik morgen wel ff...nu druk :W
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:53:25 #107
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85452701
quote:
Aaahw. O+

Wat een watje ben ik toch ook. O+
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:14:35 #108
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85573270
Waaaaaar is ons Eliesje eiks?
Die heb ik al veul te lang niet gezien ;(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:46:44 #109
163650 Greys
pi_85658832
quote:
Nah, die had gewoon een baasje dus! Wat zal die opgekeken hebben! :D
Wel fijn dat hij nu gewoon daar blijft, dat heen en weer gesleept heeft ie ook niets aan.
Hoewel ik het ergens ook wel gek vindt dat je dan als baas niet staat te springen om hem weer thuis te nemen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:47:18 #110
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85658854
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaaar is ons Eliesje eiks?
Die heb ik al veul te lang niet gezien ;(
Dat is zo inderdaad! :o
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:49:20 #111
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85658932
ElisaB

Ze is ook al 2 weken niet op fok geweest. Misschien wel op vakantie. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:02:39 #112
163650 Greys
pi_85659479
Bericht van onze eigenste F&F hond Ozzy *O*

quote:
Beste leden van het FOK forum,

Het werd weer eens tijd voor een berichtje van Ozzy.
Ozzy hoest sinds enkele weken en krijgt hartmedicatie. Het hoesten
is nu bijna over, dus we gaan de goede kant op.
Het liefst woont en slaapt Ozzy voornamelijk buiten als het lekker weer
is, we zien hem nauwelijks binnen.
Dan maakt hij een kuiltje in het zand net groot genoeg om zijn lijfje in te
stoppen, zijn hoofdje rust dan op de rand.
Zijn vacht is weer helemaal aangegroeid en hij ziet er weer uit als een
echte keeshond. Misschien dat we hem binnenkort nog een keer kortwieken
voor de winter begint. Ozzy is een bijzonder hondje en blijft toch een van
de liefste en slimste hondjes uit de opvang.

Hartelijke groetjes van Stichting Dierenthuis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:10:13 #113
163650 Greys
pi_85659805
En er zaten twee foto's bij het bericht, eentje zet ik er even onder een spoiler, want dat betreft een van de vrijwilligers met Ozzy (en ik weet niet of hij pontificaal met zijn hoofd in het topic wil ;) ).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85659863
Ahw, Ozzy *;
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85660059
Ik heb sinds dat ik Anton geadopteerd heb nog geen mail over 'm ontvangen. :'(
pi_85660148
quote:
Ach het beestje O+ ;( vind het toch ook zielig :@
pi_85680560
Hoi allemaal, ik ben Karin van het hondenadoptieplan van DT. En lees hier af en toe mee.
Maar nu lees ik dat je nog geen bericht hebt ontvangen van Anton en besloot om me aan te melden zodat ik kan reageren.
Dansemacabere heb je de kat Anton geadopteerd/ (die is er nl. ook) of de Duitse herder?
Ik heb een bestand met alle adoptanten en heb zojuist gekeken, en zover ik kan zien hebben de adoptanten een bericht gehad. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat het op de een of andere manier niet is aangekomen. Dus ben ik heel benieuwd.
Zou je misschien eventjes een mailtje willen sturen naar info@dierenthuis.nl met je gegevens zodat ik het kan nakijken? Zet erbij voor Karin, dan zie ik hem wel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 augustus 2010 @ 11:10:49 #118
163650 Greys
pi_85680968
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef Karin44 het volgende:
Hoi allemaal, ik ben Karin van het hondenadoptieplan van DT. En lees hier af en toe mee.
Maar nu lees ik dat je nog geen bericht hebt ontvangen van Anton en besloot om me aan te melden zodat ik kan reageren.
Dansemacabere heb je de kat Anton geadopteerd/ (die is er nl. ook) of de Duitse herder?
Ik heb een bestand met alle adoptanten en heb zojuist gekeken, en zover ik kan zien hebben de adoptanten een bericht gehad. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat het op de een of andere manier niet is aangekomen. Dus ben ik heel benieuwd.
Zou je misschien eventjes een mailtje willen sturen naar info@dierenthuis.nl met je gegevens zodat ik het kan nakijken? Zet erbij voor Karin, dan zie ik hem wel.
Hallo Karin, wat lief van je dat je je speciaal hiervoor hebt geregistreerd om te kunnen antwoorden :)

In deze post (even op dit linkje klikken): Adopteer mee met Ingetje79, Greys en ElisaB #6
kan je onderaan in dat lijstje lezen wie wie heeft geadopteerd. DanseMacabre heeft de hond Anton geadopteerd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85696922
Ik heb het gezien. En hoop dat ze een mailtje stuurt, dan kan ik het nakijken en de update van Anton mailen.
pi_85698523
Karin, wat lief. Ik ga je even mailen!
pi_85706216
Nu heb ik dus wel mail over Anton, bedankt Karin!
pi_85707218
Fijn! Soms komt het dus blijkbaar niet goed aan, en dan vind ik het ik het belangrijk dit te weten. Zodat ik het opnieuw kan sturen. De bedoeling is dat ik twee keer per jaar een bericht van de adoptiehond stuur, en als er belangrijke dingen zijn, bijv. medisch gezien, dan horen de adoptanten dit meteen. Maar omdat er veel adoptanten zijn (wat heel fijn is voor Dierenthuis!) lukt het me niet altijd om vaker een bericht te sturen. Ik doe mijn best. Ben blij dat het nu wel aangekomen is.

Zie ik het goed? Is de foto van jezelf en lijk je zo op Meridith Gray, of is dit haar? Mijn favoriete serie iedere dag. :-)
pi_85709071
Karin, dat geeft toch niks! Je doet wat je kan hoor en dat is meer dan prima. O+

Dat is een foto van Meredith Grey, 't is ook mijn lievelingsserie maar ik lijk niet op haar. :P
  woensdag 8 september 2010 @ 14:40:08 #124
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_86204514
ff een paar vraagjes aan de Dierenthuis-vrijwilligers die hier wel eens meeposten...

- Moeten jullie echt al over 3 weken verhuizen naar Almere?

- Zoja, hoe zijn jullie van plan dit te gaan doen?

- Is de 50000 inmiddels bij elkaar gespaard?
pi_86234190
Dierenthuis heeft het geld bij elkaar. De nieuwe locatie in Almere gaat dus zeker door! Het is natuurlijk wel een heel proces met vergunningen, bouwplannen, bouwen en uiteindelijk de verhuizing van al die dieren. Er lopen nog procedures met de buurman e.d. het is afwachten dus.
pi_86234221
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dierenthuis heeft het geld bij elkaar. De nieuwe locatie in Almere gaat dus zeker door! Het is natuurlijk wel een heel proces met vergunningen, bouwplannen, bouwen en uiteindelijk de verhuizing van al die dieren. Er lopen nog procedures met de buurman e.d. het is afwachten dus.
Idd een kleine *O* dus :D
pi_86234419
Zeker weten, ik heb er alle vertrouwen in, we gaan naar Almere. Het komt goed, al zal het een hele klus worden. Tegen die tijd zullen we nog hulp en geld kunnen gebruiken( ;) )
pi_86234523
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef Fuzzy4 het volgende:
Zeker weten, ik heb er alle vertrouwen in, we gaan naar Almere. Het komt goed, al zal het een hele klus worden. Tegen die tijd zullen we nog hulp en geld kunnen gebruiken( ;) )
Dat komt vast goed :Y
pi_86234700
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoe lang gaat dat ongeveer duren?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_86234804
Dat weet ik niet precies. Maar de bouw moet nog beginnen dus....
  donderdag 9 september 2010 @ 11:36:25 #131
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_86236046
Alvast een *O* dus!

Maar als jullie het proces tegen buuman wel verliezen, dan zouden jullie officieel al over 3 weken weg moeten zijn. Of valt dat allemaal wel mee?
  donderdag 9 september 2010 @ 11:39:36 #132
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_86236144
Ik gooi er ook een voorzichtige *O* in. Leuk om iets te horen!
Ow O+
pi_86239873
Hoe het allemaal precies zit weet ik niet. Maar ik ga van het positieve uit, dat we niet over 3 weken weg gaan.
  donderdag 9 september 2010 @ 13:52:33 #134
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_86240288
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoe het allemaal precies zit weet ik niet. Maar ik ga van het positieve uit, dat we niet over 3 weken weg gaan.
Dat is praktisch gezien ook compleet onmogelijk lijkt me :)
Hopelijk zitten jullie volgend jaar om deze tijd met de hele dierenpopulatie in Almere, waar jullie wel welkom zijn O+
  donderdag 9 september 2010 @ 13:55:08 #135
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86240385
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef Fuzzy4 het volgende:
Jeej. *O*
  Boks-Chick donderdag 9 september 2010 @ 13:55:49 #136
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86240401
Tof dat Almere iig een GO is! *O*

Willen de dierenthuismensen een knuffel aan Japie geven voor me :@ O+
lolwut
pi_86248671
Knuffel voor Japie a.s zondag is genoteerd :Y
  Boks-Chick donderdag 9 september 2010 @ 18:21:11 #138
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86249972
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:40 schreef Fuzzy4 het volgende:
Knuffel voor Japie a.s zondag is genoteerd :Y
:D tof! _O_
Ik vind hem zo geweldig O+
lolwut
pi_86765469
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 september 2010 @ 14:02:51 #140
163650 Greys
pi_86858904
Bericht van onze Roxanne O+

quote:
Beste mensen van het FOK forum,

Roxanne is een drukke meid en sinds de Amerikaanse bulldog Monk ook bij de
roedel is gevoegd lijkt ze nog drukker. Ze vindt Monk een engerd en
wil hem niet in haar buurt hebben.
Er is nog een druktemaker in de roedel gekomen, een pup Benner senner van
9 maanden oud.
Voor Roxanne dus opwinding genoeg.
Roxanne is zwaar nierpatiënt en krijgt dagelijks apart eten in een caravan
die op het terrein staat. Zij krijgt als eerste haar dieetje voordat de
roedel mag eten. Het loopje naar de caravan is hoogstens 20 meter. Roxanne
loopt dan al stuiterend mee en de roedel volgt haar. Als een wilde meid
duikt ze de caravan in maar moet eerst netjes zitten, en krijgt dan haar
maaltijd. De deur van de caravan gaat dicht. En snel worden de andere
dieren gevoerd, even later maakt Roxanne zelf de deur open en probeert
nog wat mee te snaaien, maar wij zijn snel en de honden nog sneller.
Helaas, alles is op, een volgende keer beter.
Sinds haar komst naar Dierenthuis vinden wij haar niet achteruit gaan.
Ze is erg aanwezig, een druktemaker die met boomstammen sjouwt en als een
dolle over het terrein banjert. Tegenwoordig is deze meid ook nog waaks en
bemoeit zich overal mee. We zijn blij dat het zo goed met haar gaat.

Hartelijke groet van team Stichting Dierenthuis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 september 2010 @ 14:04:47 #141
163650 Greys
pi_86858961
En bericht van onze Schele Jaspertje :D O+
Over enge mannen in pakken! :o

quote:
Beste adoptant,

Joh kijk me toch niet zo vreemd aan, ik doe je niets hoor. Die verbazende
blik van jasper blijft, met zijn schele ogen zie je hem vragen is dat mens
te vertrouwen of niet, wat komt ze vandaag doen? Eten of gaat ze op jacht
met haar visnetje? Nee jasper jij bent nog niet aan de beurt, je ziet er
erg gezond en goed uit. Maar met de verhuizing voor de deur, we hopen dat
je dan nog in goede conditie bent zal ook jij aan het visnetje moeten
geloven. We willen je in topconditie verhuizen en zullen je toch voor de
verhuizing even in slaap moeten brengen voor een algeheel onderzoek.

De laatste tijd komen er vreemde mensen in pak en nette kleding over de
vloer, deze mensen komen niet voor ons maar voor het pand dat in de
verkoop staat.
Ze vinden ons vies en zijn bang voor haren aan hun broek, vooral de mannen
krijgen het erg benauwd van ons.
Maar dat is een bijkomstigheid waar ik me niet druk over hoef te maken.

Verder wil ik u nog bedanken voor de steun die u mij geeft, mede hierdoor
heb ik een goed huis gevonden. Zonder zorgen voor de toekomst.

Liefs,
Jasper.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Designer zondag 26 september 2010 @ 14:17:49 #142
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_86859334
O+
🐙
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 september 2010 @ 14:19:57 #143
13151 crew  Rewimo
pi_86859405
Die berichtjes zijn zó leuk altijd! Hoop snel weer eens iets van Reneetje te horen :)
  Boks-Chick zondag 26 september 2010 @ 14:22:09 #144
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86859486
Jasper _O-
lolwut
  zondag 26 september 2010 @ 16:17:36 #145
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_86863652
Leuke update O+

Ik wil weer heen *O*
pi_86876243
Super nieuws he, dat het pand in de verkoop gaat. Binnenkort start de bouw in Almere. Het begint nu echt realiteit te worden!
  Boks-Chick zondag 26 september 2010 @ 21:30:06 #147
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86876494
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Fuzzy4 het volgende:
Super nieuws he, dat het pand in de verkoop gaat. Binnenkort start de bouw in Almere. Het begint nu echt realiteit te worden!
is het nog mogelijk om langs te komen? Of loop je dan alleen maar in de weg zo met de aanstaande verhuizing?
Ik heb Japie (mijn adoptiepup ) nog niet irl gezien, en elke keer wil ik een keer langskomen maar komt het er niet van, maar aanstaand weekend zou ik eindelijk eens op zaterdag jullie kant op kunnen.
lolwut
  zondag 26 september 2010 @ 22:30:44 #148
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_86880697
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Fuzzy4 het volgende:
:Y
Hopen dat het snel verkocht wordt :)
pi_86884028
Je kunt nog langs komen. Bezoek is op zaterdag mogelijk, moet je wel even een mailtje sturen van te voren.
  zondag 26 september 2010 @ 23:38:46 #150
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_86884075
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Fuzzy4 het volgende:
Je kunt nog langs komen. Bezoek is op zaterdag mogelijk, moet je wel even een mailtje sturen van te voren.
Heb je je PM gezien? :)
  Boks-Chick maandag 27 september 2010 @ 07:34:24 #151
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86889110
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Fuzzy4 het volgende:
top, mailtje komt vanavond! *O*

(mochten er in omgeving den haag/delft/rotterdam oid mensen mee willen rijden, meldt het even hier)
lolwut
pi_86893569
quote:
Op maandag 27 september 2010 07:34 schreef BrandX het volgende:

[..]

top, mailtje komt vanavond! *O*

(mochten er in omgeving den haag/delft/rotterdam oid mensen mee willen rijden, meldt het even hier)
Gaan we even over nadenken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 17:47:17 #153
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_86948591
Ik wil even een kleine topic-kaap doen :*

Toen ik in januari in DTH was, kwam ik deze prachtige witte kat tegen O+. Ik kan 'm alleen niet terugvinden op de site, ik ben zo benieuwd naar het verhaal erachter. Kan één van de DTH-medewerkers die hier wel eens komt me wat meer vertellen?

O+

Hij (denk ik) is groot, een beetje schuchter maar wel vriendelijk (en siert sindsdien de achtergrond van m'n PC)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_86960324
Weet iemand welk kattengrit DHT gebruikt?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_86982910
De witte poes zou ik zo niet weten, misschien weet Fuzzy dat.

Kattengrit heeft Dierenthuis niet, wel hun eigen houtsnippers kattengrit wat wordt gerecyceld
groetjes
Karin
  woensdag 29 september 2010 @ 17:13:31 #156
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_86987138
Lekker goedkoop :D

Mag ik vragen waarom de site over Almere zo niet up to date is? :@
pi_86995056
De laatste tijd gebruiken we wel kattengrit. Sommige dieren zijn dan zindelijker.
Het nieuws over Almere wordt via de Dierenthuissite gemeld. Die wordt ook meer bekeken.
pi_86995270
Laatste nieuws

23-09-2010
Bakelseweg in de verkoop

Vanaf vandaag staat het pand van stichting Dierenthuis officieel in de verkoop bij Van den Heuvel Makelaars.
We gaan bouwen aan een nieuwe toekomst in Almere

nieuwe locatie
  Boks-Chick woensdag 29 september 2010 @ 20:30:39 #159
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86995287
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Fuzzy4 het volgende:
De laatste tijd gebruiken we wel kattengrit. Sommige dieren zijn dan zindelijker.
Het nieuws over Almere wordt via de Dierenthuissite gemeld. Die wordt ook meer bekeken.
Ik zie jouw username, en ik dacht 'shit, vergeet ik nog die mail te sturen voor zaterdag :o'

Dus net maar even snel gedaan :P
lolwut
  woensdag 29 september 2010 @ 20:45:30 #160
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_86996164
quote:
Ik hou beide in de gaten :Y
Maar de schijf van 50000 blijkt al een tijdje "vol" te zijn, terwijl dit niet vermeld staat en ook de donateurs staan er maar tot 21 juni op ;)
pi_87022603
Dierenthuis is blij met kattengrit maar alleen houtkorrels.
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2010 @ 16:30:48 #162
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_87025901
Hoi Fuzzy :W , weet jij iets over die grote witte kat een paar posts hierboven?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Boks-Chick donderdag 30 september 2010 @ 17:44:31 #163
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87029178
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dierenthuis is blij met kattengrit maar alleen houtkorrels.
bedoel je van die houtkorrels-kattengrit die je gewoon in de supermarkt kan kopen, of bedoel je andere? :@
lolwut
pi_87030619
quote:
Maar niet in grote hoeveelheden dus?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_87033639
Van die houtkorrels die je bij de dierenwinkel/ supermarkt koopt ja. We gebruiken het in de ruimtes waar oudere katten wonen die niet zo makkelijk naar buiten gaan. Dat is toch een aantal kattenbakken per dag, dus dat gaat wel hard. Het is daarom zeker welkom.
pi_87033721
Ik zal het navragen van de witte kat. Ik herken hem zelf niet meteen. Weet je nog in welke ruimte de kat zat?
  Boks-Chick donderdag 30 september 2010 @ 19:42:37 #167
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87033840
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Fuzzy4 het volgende:
Van die houtkorrels die je bij de dierenwinkel/ supermarkt koopt ja. We gebruiken het in de ruimtes waar oudere katten wonen die niet zo makkelijk naar buiten gaan. Dat is toch een aantal kattenbakken per dag, dus dat gaat wel hard. Het is daarom zeker welkom.
okidoki!
*op boodschappenlijst noteert :D

Ik kom zaterdag voor de eerste keer langs, vind het echt onwijs leuk! O+
lolwut
pi_87033919
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef BrandX het volgende:

[..]

okidoki!
*op boodschappenlijst noteert :D

Ik kom zaterdag voor de eerste keer langs, vind het echt onwijs leuk! O+
Foto's maken he? En veel knuffelen! *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Boks-Chick donderdag 30 september 2010 @ 19:54:26 #169
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87034263
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Foto's maken he? En veel knuffelen! *O*
uiteraard! :D
lolwut
pi_87036004
pi_87036756
Veel plezier zaterdag Brandx.
Deze schatjes wonen in het Leucoseverblijf ( ja, ze zijn ziek maar niet zielig). Ze zitten al te wachten op een knuffel :)
pi_87036879
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef Fuzzy4 het volgende:
Deze schatjes wonen in het Leucoseverblijf ( ja, ze zijn ziek maar niet zielig). Ze zitten al te wachten op een knuffel :)
[ afbeelding ]
O+
pi_87036905
Hoe gaat het met Janetje?
Is ze al klaar om 6 november platgeknuffeld te worden? :D
pi_87037102
quote:
[ afbeelding ]
Awwwwwww! O+
pi_87037774
Ik zal Janetje ( en de anderen) vast voorbereiden dat ze 6 november platgeknuffeld gaan worden ;)
  Boks-Chick donderdag 30 september 2010 @ 21:29:42 #176
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87038931
quote:
[ afbeelding ]
:D O+
lolwut
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:35:14 #177
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_87051179
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:39 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ik zal het navragen van de witte kat. Ik herken hem zelf niet meteen. Weet je nog in welke ruimte de kat zat?
Hij zat in het hoofdgebouw, de ruimte waar je als eerste binnenkomt en koffie drinkt en zo, en op het plaatsje ervoor.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:00:34 #178
163650 Greys
pi_87051853
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:35 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Hij zat in het hoofdgebouw, de ruimte waar je als eerste binnenkomt en koffie drinkt en zo, en op het plaatsje ervoor.
Had hij geen naam van een wasmiddel ofzo?
Witte Reus? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:41:49 #179
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_87055095
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Had hij geen naam van een wasmiddel ofzo?
Witte Reus? :D
Zo noemde jij 'm wel maar ik dacht dat je dat zelf verzonnen had (omdat hij nogal groot was, en wit enzo..). Had jij die naam dan van iemand anders gehoord?
  Boks-Chick vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:09:28 #180
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87073882
ik heb mijn hele achterbak van mijn auto vol zitten met houten kattengrit, gewoon eten (niet zo veel) en heeeeel veel katten en hondenknabbels :D

al die mensen die naar mijn te volle kar keken _O-
lolwut
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:05:30 #181
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87091779
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:09 schreef BrandX het volgende:
ik heb mijn hele achterbak van mijn auto vol zitten met houten kattengrit, gewoon eten (niet zo veel) en heeeeel veel katten en hondenknabbels :D

al die mensen die naar mijn te volle kar keken _O-
:D

Veel plezier vandaag :)
Maak je wel foto's?
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:43:13 #182
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87092700
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

:D

Veel plezier vandaag :)
Maak je wel foto's?
:Y fotocamera ligt klaar!
Ik rij om 12 uur weg :P Heb er onwijs veel zin in, vooral om Japie een keer irl te zien, vind hem zo geweldig alleen al op de foto's _O-
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:47:31 #183
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87092796
dit was mijn boodschappenkar gisteravond bij de AH

http://twitpic.com/2tpbd9
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:44:05 #184
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87106764
Ben nu onderweg naar huis, wat is het indrukwekkend! En ik ben nu nog verliefder op Japie dan ik al was :D wat is die gaaf!

Roxanne is idd supervrolijk, ozzy vindt de drukte allemaal maar zo-zo, jasper bekijkt alles graag van n afstandje, en de enkele, posts terug genoemde leuko-kittens zijn geweldig :D eentje ging continue in mijn nek liggen _O- O+

Ik ben met een kleine twee uur thuis, dan post ik wat foto's en twee filmpjes.
lolwut
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:49:20 #185
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87106996
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:44 schreef BrandX het volgende:
Ben nu onderweg naar huis, wat is het indrukwekkend! En ik ben nu nog verliefder op Japie dan ik al was :D wat is die gaaf!

Roxanne is idd supervrolijk, ozzy vindt de drukte allemaal maar zo-zo, jasper bekijkt alles graag van n afstandje, en de enkele, posts terug genoemde leuko-kittens zijn geweldig :D eentje ging continue in mijn nek liggen _O- O+

Ben benieuwd *O*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:56:51 #186
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87107237
quote:
[ afbeelding ]
:o O+

Wat gaaf BrandX
pi_87108640
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:44 schreef BrandX het volgende:

Al bijna thuis? *O*
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:56:20 #188
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87111033
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Al bijna thuis? *O*
ja net :D
Wa even vergeten dat ik nog wijn zou halen bij de Gall&Gall, en daarvoor moest ik naar de appie XL aan de andere kant naar de stad, want die is nog open :P

Ben bezig met resizen en de filmpjes uploaden, ben zsm terug O+
lolwut
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:57:08 #189
163650 Greys
pi_87111070
Weer een DTH-verliefde! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:57:53 #190
163650 Greys
pi_87111095
En lief dat je al die spulletjes had gekocht en meegenomen :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:20:57 #191
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87111934
Nou, de eerste set foto's. Ik krijg die van mijn foon nog niet op mijn pc, ben nog aan het knutselen.
En ik had 100% kunnen zweren dat ik nieuwe batterijen vanmorgen in mijn toestel had gedaan, maar blijkbaar waren ze al oud ;( Na een paar foto's en filmpjes waren ze al leeg. -O-

Anyways, kort eerste stuk verslag :P (ondertussen ben ik ook nog aan het avondeten, dus gaat allemaal wat chaotisch hier _O-)

mijn auto bij vertrek :D

En dan kom je binnen, komt er een kolos van een hond op je afgelopen, blaffend en wel, met direct de waarschuwing: niet aaien anders bijt hij :o

maar dat bleek vooral waarschuwing just-in-case, want omg wat een lieve lobbes, ik ben vliefd O+

In de ontvangstruimte zit het vol met katten en honden. Dit jonge aidskatje hebben we vreselijk om zitten lachen! Hij heeft namelijk een oorlellen-fetisch :') hij heeft de oorlellen van de eigenaresse (ben haar naam kwijt :@) helemaal af zitten lebberen. Zo cute! O+

paar foto's van het verdere ontvangscommitée:

De hele ruimte staat vol met dat soort hangplekken-voor-ondeugende-katten-en-honden O+
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:31:05 #192
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87112293
na een kop koffie en een koek (en een hoop geknuffel) kregen we een rondleiding.

We gingen als eerst naar het hondenbos (zo noem ik het maar)

We gingen het hek door en we kregen als opdracht mee rustig te blijven, en dat we een groep honden op ons af konden verwachten. We mochten ze niet begroeten en niet aaien, totdat ze (enigzins) gekalmeerd waren.

nou dat was dus deze gang :D

In de gang zie je Roxanne en 'mijn' hond Japie O+ O+ O+

Japie:

Roxanne (altijd spelend met een stuk hout oid)

En tot mijn leuke verrassing kunnen Japie en Roxanne het supergoed met elkaar vinden, want ze lopen veel bij elkaar:

lolwut
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:44:46 #193
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87112760
De rondleiding ging uiteraard verder, we gingen van de honden naar het kattenwalhalla:

Dit is een leuk zoekplaatje _O-

Naja, toen raakte mijn batterijen dus leeg, en moest ik verder knutselen met mijn mobiel.
We waren inmiddels het kattenverblijf uit en waren ook al langsgeweest bij de paarden.
Vervolgens gingen we naar het verblijf waar de katten met leukemie zaten.

Ze hadden ook een buitenstuk uiteraard, en daar zat deze met hele zielige oogjes :o

Binnen kwam ik Jasper tegen *O*

Jasper vond het allemaal maar niets, al die aandacht (en we waren maar met zijn vieren _O-)
Maar zijn compaan vond het geweldig!

[ Bericht 3% gewijzigd door BrandX op 02-10-2010 20:55:35 ]
lolwut
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:48:11 #194
163650 Greys
pi_87112871
Jaaaaaaaaa gave foto's! :D
En herkenbaar, die grote blaffende hond die je als eerste zag da's de favoriet van Qwea :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:48:44 #195
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87112887
In het leukemieverblijf zaten dus ook de kittens van deze post: Adopteer mee met Ingetje79, Greys en ElisaB #6 en die waren helemaal geweldig _O- Hondsbrutaal, en dat voor katten O+
Ik heb er doorlopend eentje in mijn nek/op mijn rug gehad, waarbij uiteraard helemaal weggedoken werd in mijn bos haar :'). Helaas geen foto van, maar omg zo schattig O+

Ook heb ik een filmpje gemaakt van roxanne :P

O+ O+ O+
lolwut
pi_87113023
Wat leuk weer, al die foto's en dat filmpje. *O* O+
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:53:33 #197
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87113029
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
En herkenbaar, die grote blaffende hond die je als eerste zag da's de favoriet van Qwea :D O+
_O- Hij was echt briljant O+
lolwut
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:54:37 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87113066
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik hou van dat beest :D
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:55:00 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87113079
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik hou van dat beest :D
En hij/zij van mij :D Wat een droppie zeg

Bomba/bumba is een hij toch?
pi_87113166
Al die huisjes en Roxanne O+ spelende O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:59:18 #201
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_87113247
*O* Geweldig BrandX *O* Heb je mijn kindjes Nala en Simba nog gezien?

Roxanne ziet er goed uit hè O+
Ow O+
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:03:14 #202
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87113394
Toen was de rondleiding afgelopen en gingen we nog een kopje koffie drinken.
Aldaar vonden we Ozzie, maar Ozzie voelde zich heul stoer en had heul geen behoefte aan aandacht _O-

naja, dan respecteer je dat maar en laat je hem met rust he :P

Nog twee katten:

die oren stonden standaard zo :') net alsof hij superboos is. Maar hij is heel lief O+
Net zoals deze one-eye:

want denk maar niet dat je rond kan lopen of gewoon zitten zonder minimaal vier honden en of katten te aaien O+ :D

In de ontvangstruimte liepen ook twee broertjes rond met een neurologisch afwijking. Heel aandoenlijk. Ze kunnen geen centimeter rechtuitlopen. En als ze wat water van zich af wilden schudden vielen ze om :') Het was, heel lullig, grappig om te zien :@ Ze hebben helemaal geen pijn, maar hebben gewoon geen enig evenwichtsgevoel.

Nadat de rest van het bezoek weg was gegaan heb ik met de eigenaresse de auto leeggeruimd, en ik had het idee dat ze wel blij waren met de 14 zakken hout kattengrit, en heeeeeel veel katten-eetstokjes en honden eetstokjes. Enzo :P

En dat was mijn verslag O+
lolwut
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:04:19 #203
163650 Greys
pi_87113428
BrandX, had jij er ook zo'n goed gevoel over toen je weg ging? :)
Bij een asiel vind ik het altijd erg om weg te gaan, om die dieren daar achter te laten. Maar hier heb ik dat helemaal niet, ze hebben het er zo goed. En al die opgemaakte bedden voor ze ook enzo :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:05:15 #204
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87113466
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef Maes het volgende:
*O* Geweldig BrandX *O* Heb je mijn kindjes Nala en Simba nog gezien?

Roxanne ziet er goed uit hè O+
weet ik niet :@. Ik heb wel nog gekeken of ik de witte kat zag, maar ben er vergeten naar te vragen verder :')

Ik was eerlijk gezegd best onder de indruk. Het ziet er allemaal erg goed uit. En veeeeeel schoner dan ik had verwacht. Oh, en we hebben ook nog een plattegrond van de nieuwe huisvesting gezien! Erg gaaf!
Grootste probleem wordt nog om het geld voor de omheining bij elkaar te krijgen. Alleen al om alleen het land te omheinen (de buitenste rand dus) is 2 ton nodig :o
lolwut
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:06:18 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87113509
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Bij een asiel vind ik het altijd erg om weg te gaan, om die dieren daar achter te laten. Maar hier heb ik dat helemaal niet, ze hebben het er zo goed. En al die opgemaakte bedden voor ze ook enzo :D
Nou, ik wilde echt bomba, bommel, mr max en nero meenemen o.a hoor :o
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:07:11 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87113539
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef BrandX het volgende:

[..]

weet ik niet :@. Ik heb wel nog gekeken of ik de witte kat zag, maar ben er vergeten naar te vragen verder :')

Ik was eerlijk gezegd best onder de indruk. Het ziet er allemaal erg goed uit. En veeeeeel schoner dan ik had verwacht. Oh, en we hebben ook nog een plattegrond van de nieuwe huisvesting gezien! Erg gaaf!
Grootste probleem wordt nog om het geld voor de omheining bij elkaar te krijgen. Alleen al om alleen het land te omheinen (de buitenste rand dus) is 2 ton nodig :o
Come again? 2!~ton? Als in tweehonderduizendeuro? :{ :o

Nou, dan weten we welke kant we op moeten met de asiel actie, Greys :')
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:08:50 #207
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87113586
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
ik snap je helemaal! De dieren zijn allemaal gewoon echt happy. Erg tof om te zien. Ze hebben zo veel vrijheid en ruimte, en je ziet aan alles dat er goed voor hun gezorgd wordt. Heel erg mooi om te mogen zien O+

En tegelijkertijd zo schokkend om sommige dieren te zien. Hoe angstig sommige reageren, de oude wonden, hoe hun huid er uit ziet soms. Dan snap je mensen gewoon soms niet :r

Een hond was erg zielig eigenlijk. Dat was de (naar men vermoed) ex-politiehond of er voor in opleiding geweest zijnde. Die had kennelsyndroom, en zo erg dat hij letterlijk en figuurlijk verdraaid was. Hij kon bijna alleen maar rondjes lopen. Hij kan dan ook niet bij de roedel, want die snappen hem niet en hij hun niet. HIj is totaal niet gesocialiseerd, en nog maar weinig hond hoe gek dat ook klinkt. Hij heeft alle vrijheid bij de paarden, maar hij blijft bij zijn hok rondjes rennen. Erg zielig eigenlijk ;(
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:09:30 #208
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87113603
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Come again? 2!~ton? Als in tweehonderduizendeuro? :{ :o

Nou, dan weten we welke kant we op moeten met de asiel actie, Greys :')
ja, als in 200.000,-- euro :o

en dan hebben ze alleen nog maar de buitenste omheining. En nog niet het binnenhekwerk. Onvoorstelbaar.
lolwut
  Designer zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:10:09 #209
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_87113629

een krat kat O+
🐙
  Boks-Chick zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:11:30 #210
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87113685
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, ik wilde echt bomba, bommel, mr max en nero meenemen o.a hoor :o
ik wilde er ook zo veel meenemen idd :')

En echt, die Japie? Die is briljant. Die past he-le-maal bij mij O+
En elke keer als ik zijn naam zei, kwam hij naar mij toe O+ Zo superlief. Ik vind hem nog steeds fantastisch, en ben alleen maar meer verliefd op hem geworden O+ O+ O+
Hij is trouwens vorige week weer geopereerd, aan een gezwel. Ze hebben hem weg kunnen halen. Hij had nergens last van, drentelde ook vrolijk rond. En zo tof dat hij maatjes is met Roxanne
lolwut
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:29:19 #211
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87128223
Wat een leuke foto's BrandX :D O+
Leuk is het daar he?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 oktober 2010 @ 16:16:06 #212
163650 Greys
pi_87135309
Ik vind het zo tof dat je echt een 'ja, dit klopt' gevoel hebt bij je adoptie-Japie! O+

En die schele Jaspertje, ik heb er nu al zin in om die te zien 6 november :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:44:27 #213
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87136284
Ik ook O+
pi_87152246
Leuke foto's Brand en fijn dat je zo genoten hebt. Nog bedankt voor de spullen die je mee hebt genomen. We hebben het vandaag meteen gebruikt. De kattenbakken zijn gevuld met jouw houtkorrels.

Ik heb vandaag de witte kat gezien. Alice ( beheerder) wist niet meteen hoe hij heet maar hij maakt het goed. Er zijn natuurlijk heel veel katten in Dierenthuis dus het is niet altijd mogelijk het precieze verhaal bij elke kat meteen te weten.
Wel zijn alle katten gechipt en kun je dus van elke kat weten wat de (medische)bijzonderheden zijn, als je de chip leest. Dat wordt allemaal bijgehouden.

p.s. als jullie nog wat pakken waspoeder over hebben dan zijn we daar heel blij mee. Ongelofelijk wat gaat er veel doorheen. Vanmiddag hebben we zeker tien wassen gedraaid ( en dat elke dag).
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:45:29 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87152278
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Fuzzy4 het volgende:
Leuke foto's Brand en fijn dat je zo genoten hebt. Nog bedankt voor de spullen die je mee hebt genomen. We hebben het vandaag meteen gebruikt. De kattenbakken zijn gevuld met jouw houtkorrels.

Ik heb vandaag de witte kat gezien. Alice ( beheerder) wist niet meteen hoe hij heet maar hij maakt het goed. Er zijn natuurlijk heel veel katten in Dierenthuis dus het is niet altijd mogelijk het precieze verhaal bij elke kat meteen te weten.
Wel zijn alle katten gechipt en kun je dus van elke kat weten wat de (medische)bijzonderheden zijn, als je de chip leest. Dat wordt allemaal bijgehouden.

p.s. als jullie nog wat pakken waspoeder over hebben dan zijn we daar heel blij mee. Ongelofelijk wat gaat er veel doorheen. Vanmiddag hebben we zeker tien wassen gedraaid ( en dat elke dag).
Waspoeder of vloeibare waszeep?
  Boks-Chick zondag 3 oktober 2010 @ 23:07:50 #216
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87153257
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Fuzzy4 het volgende:
tof O+
quote:

waspoeder staat voor de volgende keer op de lijst :Y
lolwut
pi_87177087
We gebruiken zowel waspoeder als vloeibaar, net wat we krijgen. We zijn met alles blij.
:Y
pi_88372363
*kickje*

Moeten we morgen nog beestjes knuffen namens fokkers die niet meegaan?
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:22:23 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88372866
ja :'(
pi_88372886
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:22 schreef Qwea het volgende:
ja :'(
:*
  Boks-Chick vrijdag 5 november 2010 @ 18:36:01 #221
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_88373257
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
*kickje*

Echt wel, Japie in ieder geval. :P
lolwut
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:59:53 #222
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_88374008
Heel veel plezier morgen! *O*
poesje dat extra geknuffeld mag worden is dat gekke poesje dat op de binnenplaats rondliep en iets aan de staart had! Die ging heel raar omhoog in een krul steeds. Ik weet niet hoe ze heet ;(
Ziggy played guitar
pi_88374240
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
*kickje*

Rocky O+ , maar Rocky is niet meer ;(

Veel plezier morgen! *O* O+
pi_88376834
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
*kickje*

Ja graag de kat Milo en de hond Ollie.
Ik kreeg vorige week een berichtje dat Milo verkouden was en antibiotica kreeg en op de dierenartskamer was opgehokt dus als iemand misschien kan informeren of het nu beter met hem gaat zou ik dat heel fijn vinden.
Ik kan helaas zelf voorlopig niet gaan maar als iemand me een rekeningnr stuurt wil ik wel een bijdrage geven voor de pot van het DTH voor adoptie enz.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:16:39 #225
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_88377033
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:12 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik kreeg vorige week een berichtje dat Milo verkouden was en antibiotica kreeg en op de dierenartskamer was opgehokt dus als iemand misschien kan informeren of het nu beter met hem gaat zou ik dat heel fijn vinden.
Ik kan helaas zelf voorlopig niet gaan maar als iemand me een rekeningnr stuurt wil ik wel een bijdrage geven voor de pot van het DTH voor adoptie enz.
Er zijn andere mensen die het geld enzo regelen maar ik zal Milo morgen een paar kattensnoepjes brengen. Verkouden en dan ook nog alleen moeten zitten das niet eerlijk :*

Ollie kan ook rekenen op knuffels en lekkere koekjes want ik vind Ollie een snoepje O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Maes op 05-11-2010 21:29:22 ]
Ow O+
pi_88377216
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Maes het volgende:

[..]

Er zijn andere mensen die het geld enzo regelen maar ik zal Milo morgen een paar kattensnoepjes brengen. Verkouden en dan ook nog alleen moeten zitten das niet eerlijk :*

Ollie kan ook rekenen op knuffels en lekkere koekjes want die vind ik Ollie een snoepje O+
Dank je wel en ik heb het rekeningnummer al gevonden , van de vorige keer met de adoptie van Roxanne(die je natuurlijk ook mag knuffelen) :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 november 2010 @ 21:24:10 #227
163650 Greys
pi_88380235
Zin in morgen, beestjes aaien O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:44:52 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88384351
Ook zin in...
Janetje knuffen O+

Greys, had jij nog kattensnoepies gehaald? :)
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:53:46 #229
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_88384846
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook zin in...
Janetje knuffen O+

Ik wel :)
Ow O+
pi_88386417
*schrijft namen op*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 november 2010 @ 23:28:13 #231
163650 Greys
pi_88386596
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook zin in...
Janetje knuffen O+

Ja!
Kattensnoepjes, speelmuisjes voor de katten, kauwstaven in alle soorten en maten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:25:23 #232
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88393976
Bijnaaa *O*
pi_88393992
Veel plezier vandaag *O*
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:30:55 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88394033
Tnx w/
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2010 @ 09:39:31 #235
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88394125
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef MissBliss het volgende:
poesje dat extra geknuffeld mag worden is dat gekke poesje dat op de binnenplaats rondliep en iets aan de staart had! Die ging heel raar omhoog in een krul steeds. Ik weet niet hoe ze heet ;(
* krulstaart staat genoteerd :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:13:50 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88411714
Weer thuis *O*

Het was weer reuze-gezellig vandaag en lekker bijgeknufd met "mijn" Janetje O+
Ik had vandaag wel meer "last" van emoties, maar volgens mij waren er meer.
Ook bij de vrijwilligers zelf en Alice; Bomba heeft veel pijn in z'n gewrichten en ze hebben besloten dat het beter is om hem in te laten slapen ;(
En dan nog het kitten wat een aanval kreeg en wrs. niet meer te redden was.
Maar daar staat tegenover dat we weer heel veel dieren hebben geknuffeld die wel gezond waren en het prima naar de zin hebben daar O+

Bomba ;( O+

[ Bericht 16% gewijzigd door Ingetje79 op 06-11-2010 20:19:44 ]
  Boks-Chick zaterdag 6 november 2010 @ 20:38:32 #237
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_88412724
-O- arme Bomba ;(
lolwut
pi_88413252
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer thuis *O*

Het was weer reuze-gezellig vandaag en lekker bijgeknufd met "mijn" Janetje O+
Ik had vandaag wel meer "last" van emoties, maar volgens mij waren er meer.
Ook bij de vrijwilligers zelf en Alice; Bomba heeft veel pijn in z'n gewrichten en ze hebben besloten dat het beter is om hem in te laten slapen ;(
En dan nog het kitten wat een aanval kreeg en wrs. niet meer te redden was.
Maar daar staat tegenover dat we weer heel veel dieren hebben geknuffeld die wel gezond waren en het prima naar de zin hebben daar O+

ach wat jammmer het is zo'n lieverd, maar voor hemzelf beter hij heeft nog een paar mooie jaren gehad

Bomba ;( O+
[ afbeelding ]
pi_88413267
oeps iets fout gedaan geloof ik
pi_88413303
Heeft iemand nog iets gehoord of gezien van Milo is hij al wat opgeknapt
pi_88413942
De verzoekjes:
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:

[..]

Echt wel, Japie in ieder geval. :P
gekke japie O+

quote:
11s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef MissBliss het volgende:

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:12 schreef indaha het volgende:

[..]

Ollie:

En natuurlijk "onze" Jasper, Ozzie en Roxanne:

zaterdag 6 november 2010 @ 21:21:10 #242
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88414164
Milo ging goed :Y
Er waren toevallig nog meer mensen die mee deden met de rondleiding en zij hadden Milo ook geadopteerd :)
pi_88414255
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Milo ging goed :Y
Er waren toevallig nog meer mensen die mee deden met de rondleiding en zij hadden Milo ook geadopteerd :)
Gelukkig maar want voor de leucose katten is een verkoudheidje al gevaarlijk
pi_88414365
Hebben jullie nog meer foto's gemaakt van de andere dieren?
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:44:50 #245
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88414769
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:29 schreef indaha het volgende:
Hebben jullie nog meer foto's gemaakt van de andere dieren?
Genoeg :+

Iedereen is druk met uploaden en sorteren :)
pi_88414892
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Genoeg :+

Iedereen is druk met uploaden en sorteren :)
Ja maar ik had begrepen dat deze in aparte albums komen en die kan ik niet bekijken :N dus daarom mijn vraag of ze ook in dit topic gezet kunnen worden :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:54:51 #247
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_88415011
Heeeey daar is Miss Krulstaart! O+
Wat leuk dat jullie haar gezien (en ik neem aan geknuffeld :+ ) hebben! :D
Het ziet er sowieso heel leuk uit! Jammer dat ik (weer :{ ) niet meekon.
Ziggy played guitar
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:01:06 #248
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88415194
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:50 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja maar ik had begrepen dat deze in aparte albums komen en die kan ik niet bekijken :N dus daarom mijn vraag of ze ook in dit topic gezet kunnen worden :)
Sommige komen hier wel te staan, maar de albums moeten nog ff op prive worden gezet ivm doorbladermogelijkheid ;)
En alle foto's zijn ook nog niet binnen.
Maar er komt hier wel eea te staan hoor.
  Boks-Chick zaterdag 6 november 2010 @ 22:10:49 #249
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_88415563
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
De verzoekjes:

[..]

gekke japie O+
O+ O+ O+_!!!

quote:
[..]

[img]http://i978.photobucket.c(...)an/PB060408.jpg[img]

[..]

Ollie:
[ afbeelding ]

En natuurlijk "onze" Jasper, Ozzie en Roxanne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook superlief! Ozzie in haar vaste stekkie :D
lolwut
pi_88415906
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Sommige komen hier wel te staan, maar de albums moeten nog ff op prive worden gezet ivm doorbladermogelijkheid ;)
En alle foto's zijn ook nog niet binnen.
Maar er komt hier wel eea te staan hoor.
Ja dat snap ik dat niet alle foto's zo maar te zien zijn voor iedereen.
Ik wacht wel tot ze hier verschijnen.
Wat ik nog wilde vragen dat sc topic mag daar iedereen komen of is dat alleen voor vaste leden aangezien ik er net een kijkje heb genomen en daar ook foto's van DTH zag staan :o
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:21:43 #251
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88415938
@DTH-medewerkerlurkers...

Janetje lag op de slaapkamer van Alice en moest extra in de gaten geworden houden en ze kon me niet vertellen waarom.
Zou iemand dit voor me na willen vragen? :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:22:19 #252
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88415955
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:20 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat ik nog wilde vragen dat sc topic mag daar iedereen komen of is dat alleen voor vaste leden aangezien ik er net een kijkje heb genomen en daar ook foto's van DTH zag staan :o
Tuurlijk ben jij daar ook welkom :D :Y
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 03:43:18 #253
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88424169
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:20 schreef indaha het volgende:

[..]

:D De SC is zo open als maar kan, iedereen is van harte welkom :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 8 november 2010 @ 23:22:23 #254
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88497668
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 november 2010 @ 07:29:40 #255
13151 crew  Rewimo
pi_88503712
Arme Bomba ;(

Ik zie nu pas jullie foto's :@ Heeft iemand toevallig Reneetje gezien toen jullie er waren?
pi_88505464
Bomba :'( Mooie hond O+ Eindelijk geen pijn meer... ;(
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:07:00 #257
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_88506125
O+ Hij heeft zaterdag heel veel koekjes van me gehad O+
Ow O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:25:43 #258
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88649828
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 21:50:28 #259
163650 Greys
pi_88651163
quote:
Ah gut... die ziel.
En er maar mee leuren op Marktplaats :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88651782
quote:
Niet te geloven die eigenaar van dit beestje, hij doet raar zet maar op marktplaats en niet even naar de dierenarts.
Zulke mensen zijn geen dieren waard
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:15:34 #261
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88655496
En nu mag ie lekker spelen en rondrennen en vertroeteld worden O+
  zondag 14 november 2010 @ 13:12:27 #262
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88696587
  zondag 14 november 2010 @ 18:29:32 #263
33954 ElisaB
pi_88706946
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=222

Tombo, je oorlikkertje :D
quote:
Een aantal weken geleden moest de moeilijke beslissing genomen worden om Franka in te laten slapen omdat het echt niet meer ging.
Ik praat tot u vanaf de andere kant van de regenboog :o
  zondag 14 november 2010 @ 18:34:09 #264
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88707075
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Ik praat tot u vanaf de andere kant van de regenboog :o
Ik zag het staan ja _O-
  zondag 14 november 2010 @ 18:34:53 #265
33954 ElisaB
pi_88707094
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag het staan ja _O-
Ik kan u allen geruststellen: je merkt er nix van ^O^
pi_88769743
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan u allen geruststellen: je merkt er nix van ^O^
Dan werd het dus duidelijk tijd. :7
pi_88770062
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=222

Tombo, je oorlikkertje :D
O+
pi_88770175
Omnomnomnom oortjes
pi_88770191
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Omnomnomnom oortjes
kippenvel krijg je ervan :D
pi_89022850
Ik kreeg net mail:

quote:
Beste adoptant,

Het spijt ons u te moeten berichten dat Frits gisteren plotseling is
overleden.
Frits de één oog van de opvang.
Even ervoor was hij nog geknuffeld. Zijn tong was blauw, hij is overleden
aan hartfalen.
We gaan deze kanjer,enorm missen.

Wij wensen u dan ook veel sterkte met dit verlies.
En willen u bedanken voor de steun die u Frits gegeven heeft.
Fritsje. ;(

Gelukkig heb ik hem een paar weken geleden nog kunnen kroelen en heeft hij een mooie tijd gehad bij DTH, geknuffeld tot het laatste moment. O+

Ik ga eens kijken op de site voor een ander adoptantje.

*slik*
  maandag 22 november 2010 @ 19:43:27 #271
33954 ElisaB
pi_89025264
Wat sneu ;(

Maar Frits heeft op de beste plek gezet O+

:*
  maandag 22 november 2010 @ 19:47:34 #272
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89025500
quote:
9s.gif Op maandag 22 november 2010 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg net mail:
[..]

Fritsje. ;(

Gelukkig heb ik hem een paar weken geleden nog kunnen kroelen en heeft hij een mooie tijd gehad bij DTH, geknuffeld tot het laatste moment. O+

Ik ga eens kijken op de site voor een ander adoptantje.

*slik*
Oooh Cat :{
Arme Frits....
Toch best fijn dat je hem een paar weken terug zelf nog hebt kunnen knuffen O+
pi_89033847
Eenoog Fritzel een paar weken geleden toen ik op bezoek was O+

Een andere foto lukte niet, want er was een (mijn) kroelhand. O+
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:06:57 #274
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_90092638
Update over die rechtzaak met de overbuurman, wat blijft het toch een nare en idiote man, want hij wil geld zien van Dierenthuis, en nog wel wat meer rare zaakjes. Hier staat alles plus een PDF:

http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=224

Bah, bah, bah. :r
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:13:23 #275
33954 ElisaB
pi_90092915
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Update over die rechtzaak met de overbuurman, wat blijft het toch een nare en idiote man, want hij wil geld zien van Dierenthuis, en nog wel wat meer rare zaakjes. Hier staat alles plus een PDF:

http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=224

Bah, bah, bah. :r
Hij is getikt die vent; hij valt nog eens in en diep zwart gat als DTH naar Almere is vertrokken. Ik hoop dat ie trots is op zichzelf ^O^
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:14:16 #276
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_90092953
Dit is wel het ergste:

Gas, voor verwarmen is een flinke kostenpost. Dit gas betrekt dierenthuis bij dezelfde leverancier als de buurman. Terwijl het buiten min 10 vroor en onze gasvoorraad (bulktank) zo goed als leeg was bestelden wij gas bij onze leverancier die dan altijd de volgende dag levert. Alleen kwam er nu geen gas. Navraag leerde dat buurman, zeggende dat hij de eigenaar van Bakelseweg 27 was. (Dit is het adres van Dierenthuis ?!) de oorzaak was dat wij geen gas geleverd kregen. Vervolgens ontvingen wij via de post de faillissementsaanvraag van buurman Sterken waar tot onze stomme verbazing als tweede schuldeiser de gasleverancier stond.

Dat iemand zoiets kan doen. :r
  Boks-Chick zaterdag 18 december 2010 @ 19:16:14 #277
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90093025
ik heb even iets gemist geloof ik, maar ik begrijp uit het verhaal op de site dat de buurman zelf schuldeiser is bij DTH? Een schuld die dusdanig is dat hij (deels) faillisement kan aanvragen? Wat voor schuld dan? Dat stuk heb ik volledig gemist :o
lolwut
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:17:19 #278
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_90093064
Ik denk met dat gas, alleen staat het gasbedrijf achter DTH als ik het goed heb.
  Boks-Chick zaterdag 18 december 2010 @ 19:18:34 #279
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90093111
Dat gasverhaal vind ik ook maar vaag _O- maar dat speelde pas (zoals ik het op de site lees althans) pas nà de eerdere faillisementbedreiging van buurman, toch?
lolwut
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:20:12 #280
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_90093173
Hij was de enigste schuldeiser, en je hebt er 2 nodig wil je faillissement aanvragen. De buurman hoopte op de gemeente Laarbeek, maar die wou dat niet. Daarna heeft hij dus iets geflikt met het gas, waardoor de tweede schuldeiser kwam, het gasbedrijf. Maar die staan achter DTH. Dus nu is er nog maar 1 denk ik.

Lees dit maar: Vervolgens ontvingen wij via de post de faillissementsaanvraag van buurman Sterken waar tot onze stomme verbazing als tweede schuldeiser de gasleverancier stond.
  Boks-Chick zaterdag 18 december 2010 @ 19:21:44 #281
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90093250
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hij was de enigste schuldeiser, en je hebt er 2 nodig wil je faillissement aanvragen. De buurman hoopte op de gemeente Laarbeek, maar die wou dat niet. Daarna heeft hij dus iets geflikt met het gas, waardoor de tweede schuldeiser kwam, het gasbedrijf. Maar die staan achter DTH.

Lees dit maar: Vervolgens ontvingen wij via de post de faillissementsaanvraag van buurman Sterken waar tot onze stomme verbazing als tweede schuldeiser de gasleverancier stond.
ja dat snap ik allemaal :P
Maar DTH heeft dus blijkbaar ook een schuld bij de buurman? Hij zet zichzelf neer als schuldeiser iig, dus mijn vraag is: waarvoor moet DTH de buurman betalen?
lolwut
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:22:20 #282
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_90093285
Die eikel wil schadevergoeding voor het lawaai dacht ik. Daar zat ie wel vaker over te zeiken.
  Boks-Chick zaterdag 18 december 2010 @ 19:23:00 #283
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90093320
ah dat :').
Triest randfiguur.
lolwut
pi_90095811
Nu ik dit topic in mijn AT zie opduiken, bedacht ik me dat ik nog geen ander adoptiekatje had uitgezocht na het overlijden van 'mijn' Frits. :@

Dus nu maar snel gekeken en hoe kan het anders, weer een katje die naast leucose nog een andere uitdaging heeft. ;)

Meet Stevie. O+

Een dapper ding, dat is het! :Y
  Boks-Chick zaterdag 18 december 2010 @ 20:46:21 #285
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90097038
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Nu ik dit topic in mijn AT zie opduiken, bedacht ik me dat ik nog geen ander adoptiekatje had uitgezocht na het overlijden van 'mijn' Frits. :@

Dus nu maar snel gekeken en hoe kan het anders, weer een katje die naast leucose nog een andere uitdaging heeft. ;)

Meet Stevie. O+

[ afbeelding ]
Een dapper ding, dat is het! :Y
Gefeliciteerd met je nieuwe kindje O+
En idd een verhaal apart :D
lolwut
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:47:19 #286
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90097099
Gefeliciteerd met Stevie, Cat ^O^ Het is een doorzettertje O+
Ow O+
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:51:02 #287
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_90097313
Stevie O+
Feli Cat!

En die buurman...wat een triest figuur :N
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:55:15 #288
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_90097517
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Stevie O+
Feli Cat!

En die buurman...wat een triest figuur :N
Elies zou nog wat achterlaten bij de buurman de laatste keer dat we er waren. Jammer genoeg is ze het vergeten -O-
Ow O+
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 21:03:04 #289
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90097847
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die eikel wil schadevergoeding voor het lawaai dacht ik. Daar zat ie wel vaker over te zeiken.
Zulke mensen zouden een boete moeten krijgen voor overmatig zeiken en asociaal zijn..
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Boks-Chick zondag 19 december 2010 @ 20:43:10 #290
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90141222

*O*
lolwut
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 december 2010 @ 20:56:04 #291
163650 Greys
pi_90142121
Aw, wat leuk! :D O+

En Cat, gefeliciteerd met je nieuwe kitteh! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90142876
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Aw, wat leuk! :D O+

En Cat, gefeliciteerd met je nieuwe kitteh! *O*
Ik heb al een verhaaltje gekregen. O+

quote:
Een klein berichtje van mijn kant.

Het is winter, buiten is het nu geen pretje en daarom ben ik op de grote
zolder te vinden. Daar zijn veel schuwe katten die zich daar overdag terug
trekken. Ik voel me er goed bij.
Want op zolder wordt ook eten en drinken gebracht. Echte service van de
verzorgers. De bediening is opperbest.
In januari staat er voor mij een onderzoek geplánd, eventueel een
behandeling. Maar in ieder geval zal ik dan geënt worden.

Een nieuwe foto heeft u nog tegoed. Zodra deze er is,wordt deze toegestuurd.

Verder wil ik u nog bedanken voor de steun die u mij geeft, mede hierdoor
heb ik een goed huis gevonden.

Liefs van Blinde Stevie.
Stevie houdt nu al van me. O+

;)
  maandag 20 december 2010 @ 17:32:52 #293
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_90186798
Morgen om 10 uur dient de zaak...
Gezellig, zo vlak voor kerst :{
  Boks-Chick maandag 20 december 2010 @ 17:33:13 #294
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90186809
Ben heeeeel benieuwd!
lolwut
pi_90187370
Gaan we een sleep-inn houden voor het gerechtshof?
pi_90187892
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan we een sleep-inn houden voor het gerechtshof?
Met dit weer? :X
pi_90188014
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Met dit weer? :X
Hou je nou van beestjes of niet? :{w
pi_90188256
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hou je nou van beestjes of niet? :{w
Gaan we met zijn allen in één slaapzak? O-)
  maandag 20 december 2010 @ 18:42:23 #299
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_90189834
Wat een leukerd, die Stevie O+
Ziggy played guitar
  maandag 20 december 2010 @ 18:44:38 #300
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_90189940
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Gaan we met zijn allen in één slaapzak? O-)
Inclusief Cat? Want dan sla ik ff over :{
pi_90191089
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2010 18:44 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Inclusief Cat? Want dan sla ik ff over :{
Die mag een eigen slaapzak _O-

Adopteer mee met Ingetje79, Greys en ElisaB #7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: