top, mailtje komt vanavond!quote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Fuzzy4 het volgende:
Je kunt nog langs komen. Bezoek is op zaterdag mogelijk, moet je wel even een mailtje sturen van te voren.
Gaan we even over nadenken.quote:Op maandag 27 september 2010 07:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
top, mailtje komt vanavond!
(mochten er in omgeving den haag/delft/rotterdam oid mensen mee willen rijden, meldt het even hier)
Ik zie jouw username, en ik dacht 'shit, vergeet ik nog die mail te sturen voor zaterdagquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Fuzzy4 het volgende:
De laatste tijd gebruiken we wel kattengrit. Sommige dieren zijn dan zindelijker.
Het nieuws over Almere wordt via de Dierenthuissite gemeld. Die wordt ook meer bekeken.
Ik hou beide in de gatenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Fuzzy4 het volgende:
De laatste tijd gebruiken we wel kattengrit. Sommige dieren zijn dan zindelijker.
Het nieuws over Almere wordt via de Dierenthuissite gemeld. Die wordt ook meer bekeken.
bedoel je van die houtkorrels-kattengrit die je gewoon in de supermarkt kan kopen, of bedoel je andere?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dierenthuis is blij met kattengrit maar alleen houtkorrels.
Maar niet in grote hoeveelheden dus?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Fuzzy4 het volgende:
okidoki!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Fuzzy4 het volgende:
Van die houtkorrels die je bij de dierenwinkel/ supermarkt koopt ja. We gebruiken het in de ruimtes waar oudere katten wonen die niet zo makkelijk naar buiten gaan. Dat is toch een aantal kattenbakken per dag, dus dat gaat wel hard. Het is daarom zeker welkom.
Foto's maken he? En veel knuffelen!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
okidoki!
*op boodschappenlijst noteert
Ik kom zaterdag voor de eerste keer langs, vind het echt onwijs leuk!
uiteraard!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Foto's maken he? En veel knuffelen!
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef Fuzzy4 het volgende:
Veel plezier zaterdag Brandx.
Deze schatjes wonen in het Leucoseverblijf ( ja, ze zijn ziek maar niet zielig). Ze zitten al te wachten op een knuffel![]()
[ afbeelding ]
Awwwwwww!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef Fuzzy4 het volgende:
Deze schatjes wonen in het Leucoseverblijf ( ja, ze zijn ziek maar niet zielig). Ze zitten al te wachten op een knuffel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zat in het hoofdgebouw, de ruimte waar je als eerste binnenkomt en koffie drinkt en zo, en op het plaatsje ervoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:39 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ik zal het navragen van de witte kat. Ik herken hem zelf niet meteen. Weet je nog in welke ruimte de kat zat?
Had hij geen naam van een wasmiddel ofzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hij zat in het hoofdgebouw, de ruimte waar je als eerste binnenkomt en koffie drinkt en zo, en op het plaatsje ervoor.
Zo noemde jij 'm wel maar ik dacht dat je dat zelf verzonnen had (omdat hij nogal groot was, en wit enzo..). Had jij die naam dan van iemand anders gehoord?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Had hij geen naam van een wasmiddel ofzo?
Witte Reus?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:09 schreef BrandX het volgende:
ik heb mijn hele achterbak van mijn auto vol zitten met houten kattengrit, gewoon eten (niet zo veel) en heeeeel veel katten en hondenknabbels
al die mensen die naar mijn te volle kar keken
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier vandaag![]()
Maak je wel foto's?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:44 schreef BrandX het volgende:
Ben nu onderweg naar huis, wat is het indrukwekkend! En ik ben nu nog verliefder op Japie dan ik al waswat is die gaaf!
Roxanne is idd supervrolijk, ozzy vindt de drukte allemaal maar zo-zo, jasper bekijkt alles graag van n afstandje, en de enkele, posts terug genoemde leuko-kittens zijn geweldigeentje ging continue in mijn nek liggen
![]()
Ik ben met een kleine twee uur thuis, dan post ik wat foto's en twee filmpjes.
[ afbeelding ]
Al bijna thuis?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:44 schreef BrandX het volgende:
Ben nu onderweg naar huis, wat is het indrukwekkend! En ik ben nu nog verliefder op Japie dan ik al waswat is die gaaf!
Roxanne is idd supervrolijk, ozzy vindt de drukte allemaal maar zo-zo, jasper bekijkt alles graag van n afstandje, en de enkele, posts terug genoemde leuko-kittens zijn geweldigeentje ging continue in mijn nek liggen
![]()
Ik ben met een kleine twee uur thuis, dan post ik wat foto's en twee filmpjes.
ja netquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaa gave foto's!
En herkenbaar, die grote blaffende hond die je als eerste zag da's de favoriet van Qwea![]()
Ik hou van dat beestquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaa gave foto's!
En herkenbaar, die grote blaffende hond die je als eerste zag da's de favoriet van Qwea![]()
En hij/zij van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |