Maar er moeten volgens mij 1500 dieren kunnen wonen, dat maakt het zo lastig...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:57 schreef P.F het volgende:
En misschien in Almere? Waarom kunnen ze daar nog.niet terecht? Is er geen tijdelijk leegstaand huis oid wat te huren valt? Bij overgooi is iig genoeg grond..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar er moeten volgens mij 1500 dieren kunnen wonen, dat maakt het zo lastig...
Nee, de bouw moet nog beginnen dacht ik... En opdelen is ook lastig hoor, er zijn heel veel dieren met ziektes en gebruiksaanwijzingen, die plaats je niet zomaar ergensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef P.F het volgende:
En opdelen? Is het gebouw waar ze heen moeten nog niet af?
[..]
Ik kon hem niet vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
Jij bent de Twitter Guru van het volk hier volgens mij
Dion graus + twitter geeft die hit nie, of ik ben blindquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
Hit numero uno op Google:
http://twitter.com/diongraus2
1,000 euro per dag staat in het vonnis inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:33 schreef JJH het volgende:
Ik zit ff bij te lezen en word gewoon weer boos.
Dit moet gewoon toch niet kunnen in Nederland.
En inderdaad, stél dat DTH er op 1 juli/1 oktober er nog steeds zit. Hoe gaan ze dat dan aanpakken in de gemeent Laarbeek? Dwangsom toch?
Serieus, hij staat er bij mij nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=Twitter+dion+graus
Raarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, hij staat er bij mij niet
Maar goed, maakt idd ook niet uit.
Thnx!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Raar![]()
Hopelijk wat meer reactie van zijn kant dan van PvDD, wel een beetje een bummer.
Wie had eigenlijk die kamervragen voor de SP toen gesteld? wellicht die nog even mailen
Schat, dat zei ik gister ook alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het valt onder de gemeente Laarbeek:
http://www.laarbeek.nl/
Misschien daar eens heen mailen?
doe eens een linkje dan doe ik retweet!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef Strega het volgende:
Ik heb het net ook nog even getwitterd naar verschillende mensen van de Partij v'd'Dieren en andere dierenvrienden op Twitter.
Ik zou zeggen, mail dthquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:54 schreef nokwanda het volgende:
Ik kreeg net antwoord op mijn mail aan de PvdD. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken, aangezien er gevraagd werd door DHT om te mailen met o.a. de PvdD.
Beste Danielle,
Wij hebben inderdaad ook contact met Dierenthuis gehad over de buurman en het feit dat hij wil dat ze nog eerder vertrekken.
Mochten de mensen van Dierenthuis onze hulp nodig hebben, dan laten ze dat weten.
Vanuit de Kamer kunnen wij op dit moment niets doen omdat de zaak voor de rechter ligt.
Wij blijven alles rondom het Dierenthuis op de voet volgen.
Hartelijk dank voor je bericht en je bezorgdheid!
Met vriendelijke groeten,
Ik denk dat ze willen dat er gewoon alsnog veel naar de 2e Kamer wordt gemaild, o.a. naar de PvdD.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:54 schreef nokwanda het volgende:
Ik kreeg net antwoord op mijn mail aan de PvdD. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken, aangezien er gevraagd werd door DHT om te mailen met o.a. de PvdD.
quote:
Volgens mij ook...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
Maar het ging schriftelijk afgehandeld worden toch, er ging vandaag toch geen rechtszaak plaatsvinden?
Of heb ik het nou verkeerd begrepen? DTH had toch nog een paar dagen om op die 80 blz. te reageren?
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Fuzzy4 het volgende:
[ afbeelding ]
Buurman wil de dieren per 1 juli 2010 weg hebben!
HET KAN DUS ALTIJD NOG ERGER.........
Er is morgen GEEN rechtszaak. Buurman Sterken vindt zelfs 1 oktober
2010 nog te lang duren en wil dat we 1 juli al weg zijn.
Hij is het zelfs niet eens met het eerder door hem afgedwongen vonnis.
We krijgen 2 weken om op 80 pagina's te reageren, dat gaan we natuurlijk
wel doen.
Kom dus morgen NIET NAAR DEN BOSCH want ons appèl wordt schriftelijk
afgehandeld.
Meer info volgt zo spoedig mogelijk.
TEAM DIERENTHUIS
Sorry Qquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen. Mijn spellchecker doet niet. Dus verbeter maar even
Oh ik begreep het als dat het gewoon schriftelijk werd behandeld maar er wel gewoon vandaag uitspraak was. Maar de rechter gewoon op basis van het dossier besliste en beide partijen niet aanwezig hoefden te zijn omdat de situatie in weze toch niet is veranderdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
Ja, nog 2 weken om te reageren dus, en dan daarna nog uitspraak? Dan is 1 juli wel heeeeel dichtbij
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef ElisaB het volgende:
Schijtzooi... ik kan hier zó boos om worden.
Dus.... � 100 gestort en tevens de � 7,50 per maand eens in orde gemaakt
En omdat ik het drie maanden geleden al had zullen doen, ook nog ff € 22,50 voor het inhalen overgemaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef ElisaB het volgende:
Schijtzooi... ik kan hier zó boos om worden.
Dus.... € 100 gestort en tevens de € 7,50 per maand eens in orde gemaakt
Ja, walgelijk. Je zou toch zeggen dat als we twee dagen bij elkaar gaan zitten met internet en een telefoon, dat we dan toch wel íets voor elkaar moeten krijgenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
En het is écht om agressief van te worden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |