abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82491700
Wat is daar het lokale sufferdje eigenlijk? Misschien zijn die er een beetje snel mee?
pi_82493422
quote:
Beste dierenvriend,

Hartelijk dank voor uw mail. De Partij voor de Dieren heeft een enorme bewondering voor het goede werk van Stichting Dierenthuis, en is op de hoogte van de zorgelijke situatie waarin de stichting zich bevindt.
In de Tweede Kamer zetten wij ons dan ook vaak in voor het Dierenthuis, onder andere door middel van Kamervragen aan de minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit.

Op onze website, www.pvdd.nl, hebben wij op dit moment een geldinzamelactie opgestart, zodat het Dierenthuis voldoende geld heeft voor de grote verhuizing die op komst is.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Jet Barkel
Fractiesecretaresse
Tweede Kamerfractie Partij voor de Dieren
pi_82493451
http://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/4696
quote:
Oproep: Donaties aan Stichting Dierenthuis!
Delen
08-06-2010

Stichting Dierenthuis is gevestigd in Aarle-Rixtel, gemeente Laarbeek, net boven Helmond. Het is een zeer bijzondere opvang en de enige in Nederland, die een permanent thuis geeft aan afgeschreven asieldieren. Oude zieke honden, verwilderde katten en katten besmet met het kattenaids- en/of leucosevirus vinden hier een blijvend thuis. Op dit moment geeft Stichting Dierenthuis onderdak aan 1300 honden en katten. Dieren die elders langdurig onplaatsbaar bleken, worden bij Stichting Dierenthuis met veel liefde en zorg omringd, zodat ze eindelijk van een fijn leven mogen genieten.

De stichting moet binnenkort verhuizen naar een nieuw onderkomen in Almere. Om dit project mogelijk te maken is veel geld nodig. Geld dat het Dierenthuis, dat volledig draait op vrijwilligers, niet heeft. U zult begrijpen dat uw financiële steun meer dan welkom is. Met een donatie - hoe bescheiden ook - kunt u bijdragen aan het voortbestaan van Stichting Dierenthuis. Donaties kunnen worden overgemaakt op giro nummer: ING 5081003 t.n.v. 'Dierenthuis naar Almere' Voor meer informatie:
www.dierenthuis-naar-almere.nl en www.Dierenthuis.nl.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 13:47:49 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 13:48:32 #204
163650 Greys
pi_82493505
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]
En hier staat het op hun site:

Ik vind dat ze meer moeten doen dan helpen geld inzamelen eigenlijk...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 13:49:00 #205
163650 Greys
pi_82493531
Oh je was me net voor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82493585
Ja ik heb hem ook!
quote:
Beste dierenvriend,

Hartelijk dank voor uw mail. De Partij voor de Dieren heeft een enorme bewondering voor het goede werk van Stichting Dierenthuis, en is op de hoogte van de zorgelijke situatie waarin de stichting zich bevindt.

In de Tweede Kamer zetten wij ons dan ook vaak in voor het Dierenthuis, onder andere door middel van Kamervragen aan de minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit.

Op onze website, www.pvdd.nl, hebben wij op dit moment een geldinzamelactie opgestart, zodat het Dierenthuis voldoende geld heeft voor de grote verhuizing die op komst is.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Jet Barkel

Fractiesecretaresse
Tweede Kamerfractie Partij voor de Dieren
pi_82493616
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef Greys het volgende:

[..]

En hier staat het op hun site:

Ik vind dat ze meer moeten doen dan helpen geld inzamelen eigenlijk...
Ja weet je... aan de ene kant natuurlijk wel. Maar als je die vorige uitspraak zo leest is er ook eigenlijk geen andere uitspraak mogelijk Ze zitten daar willens en wetens TEGEN het bestemmingsplan, en die buurman pakt ze daar nu keihard op. Er is al eerder erkent dat ze daar eigenlijk niet mogen zitten, dus zo'n rechter kan niet anders dan dat nogmaals bevestigen.

Dus ergens snap ik dan ook wel dat een politieke partij die uitspraak niet kan proberen te weerleggen oid... Ben bang dat die termijn zo lang mogelijk rekken en in die periode zoveel mogelijk geld inzamelen het beste is wat hier van te maken is
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:50:59 #208
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82493625
Ze gaan helemaal niet in op de nijpende situatie van het mogelijke vertrek op 1 juli al.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82493628
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
Oh je was me net voor.
Vingervlug
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 13:51:40 #210
163650 Greys
pi_82493664
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja weet je... aan de ene kant natuurlijk wel. Maar als je die vorige uitspraak zo leest is er ook eigenlijk geen andere uitspraak mogelijk Ze zitten daar willens en wetens TEGEN het bestemmingsplan, en die buurman pakt ze daar nu keihard op. Er is al eerder erkent dat ze daar eigenlijk niet mogen zitten, dus zo'n rechter kan niet anders dan dat nogmaals bevestigen.

Dus ergens snap ik dan ook wel dat een politieke partij die uitspraak niet kan proberen te weerleggen oid... Ben bang dat die termijn zo lang mogelijk rekken en in die periode zoveel mogelijk geld inzamelen het beste is wat hier van te maken is
Da's wel waar, maar zet er dan ipv het standaard berichtje even bij HOE nijpend het is, data enzo
Want die worden niet echt genoemd. Verder prima dat ze uberhaupt iets proberen uiteraard.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82493711
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's wel waar, maar zet er dan ipv het standaard berichtje even bij HOE nijpend het is, data enzo
Want die worden niet echt genoemd. Verder prima dat ze uberhaupt iets proberen uiteraard.
Ja het is verder een erg basic 'Goh laten we er maar wat aan doen want we krijgen tig mails'-berichtje op de site. Niet echt een gepassioneerde oproep oid
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 13:52:43 #212
163650 Greys
pi_82493715
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef MissBliss het volgende:
Ze gaan helemaal niet in op de nijpende situatie van het mogelijke vertrek op 1 juli al.
Ja precies, dat bedoelde ik
Zal zo eerst even het geld overmaken (300 euro) dat wij op onze gezamenlijke DTH rekening alvast kunnen missen voor de verhuizing.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:54:57 #213
226911 Nestari
Bazinga!
pi_82493813
IK heb die mail ook net ontvangen
"Bazinga! Once again you have fallen for one of my classic pranks"
pi_82493816
Ik kreeg hem ook.
Inderdaad, standaard reactie en niet voldoende.
Ik mail terug.

Greys, was er nog wat ander uitzoekwerk om te doen waarbij ik kan helpen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:58:14 #215
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82493993
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 @ 13:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja precies, dat bedoelde ik
Zal zo eerst even het geld overmaken (300 euro) dat wij op onze gezamenlijke DTH rekening alvast kunnen missen voor de verhuizing.
Dat is alweer iets
Ik zal ook kijken wat ik kan missen.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82494043
Ik heb net dit geantwoord:

Beste Jet,

Fijn dat er wel iets wordt gedaan. Maar helaas is de situatie op dit moment zo nijpend dat het niet genoeg is. Er ligt een uitspraak van de rechter dat ze er per 1 oktober uit moeten zijn omdat het gebruik van de ruimte niet volgens bestemmingsplan is (verdorie... eigen grond, wat krijgen we nu). Vandaag is er een schriftelijke behandeling bij de rechtbank in Den Bosch, omdat een buurman wil dat ze per direct stoppen. Hoe kunnen we met z'n allen deze man nou terugroepen op basis van fatsoen en medemenselijkheid?
Er is geld nodig, veel geld, inderdaad. Maar op dit moment is er meer dan dat alleen nodig.
Iemand, wij, wie dan ook, moet dit stoppen.

Groet,
Danielle
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_82494179
Mooie mail, maar imho schieten we niks op met het zoeken in de hoek van die uitspraak. Die ligt er, lag er zelfs in 2007 al. En het is gewoon een feit dat ze daar tegen het bestemmingsplan zitten. Kan nog zo onredelijk zijn als wat omdat het eigen grond e.d. is, maar die buurman krijgt dan gewoon ten allen tijde gelijk als hij zich daar op gaat beroepen...

De buurman is hier de aanjager van, en ik denk dat zo'n rechter al zou het zoooo graag willen hier gewoon niet in het voordeel van DTH KAN vonnissen.

Mijn hoop is iig gevestigd op dat ze snel wat geld binnen harken (ik zet m'n hoop op m'n straatje loten voor morgen) en die termijn in ieder geval niet verkort word, en hopelijk zelfs nog wat opgerekt zodat ze in een keer naar Almere kunnen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 14:02:50 ]
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:04:28 #218
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82494340
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Mooie mail, maar imho schieten we niks op met het zoeken in de hoek van die uitspraak. Die ligt er, lag er zelfs in 2007 al. En het is gewoon een feit dat ze daar tegen het bestemmingsplan zitten. Kan nog zo onredelijk zijn als wat omdat het eigen grond e.d. is, maar die buurman krijgt dan gewoon ten allen tijde gelijk als hij zich daar op gaat beroepen...

De buurman is hier de aanjager van, en ik denk dat zo'n rechter al zou het zoooo graag willen hier gewoon niet in het voordeel van DTH KAN vonnissen.

Mijn hoop is iig gevestigd op dat ze snel wat geld binnen harken (ik zet m'n hoop op m'n straatje loten voor morgen) en die termijn in ieder geval niet verkort word, en hopelijk zelfs nog wat opgerekt zodat ze in een keer naar Almere kunnen
Dat inderdaad... Ik zit me echt suf te denken wie er veel geld heeft en dat erin zou kunnen steken. Ik ga zo ook een straat loten halen en desnoods koop ik als ik win heel Almere en DTH en dan komt het goed
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_82494400
Almere kopen kan nooit veel kosten
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:07:09 #220
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82494477
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Almere kopen kan nooit veel kosten
Daarom idd
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:19:24 #221
211002 Goodbye
Awesome!
pi_82495092
Ik heb een straatje 1/5 loten, wie weet!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82495107
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een straatje 1/5 loten, wie weet!
Ik ook
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:20:19 #223
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82495129
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ook
Ik zo ook
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 14:22:22 #224
163650 Greys
pi_82495224
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:58 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat is alweer iets [ afbeelding ]
Ik zal ook kijken wat ik kan missen.
Nee ben je gek, jullie hebben al heel veel overgemaakt
En die 300 euro is van onze gezamenlijke DTH donateurs rekening, dus ook daar heb je aan meebetaald.
quote:

True, maar Nok haar mail kan sowieso geen kwaad
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82495290
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
True, maar Nok haar mail kan sowieso geen kwaad
Uiteraard niet, maar persoonlijk denk ik dat we het in een andere hoek moeten zoeken omdat er in mijn beleving aan die uitspraak weinig te tornen zal zijn. En dus ook een politieke partij (met 1 zetel) daar niks aan kan veranderen.
pi_82495318
quote:

De gemeente kan wel wat doen aan het bestemmingsplan. Als de wil er maar zou zijn. En die is er niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_82495352
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De gemeente kan wel wat doen aan het bestemmingsplan. Als de wil er maar zou zijn. En die is er niet.
Met alle respect maar dan is het eind zoek en dat is totaal omgekeerde wereld natuurlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 14:25:29 #228
163650 Greys
pi_82495356
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uiteraard niet, maar persoonlijk denk ik dat we het in een andere hoek moeten zoeken omdat er in mijn beleving aan die uitspraak weinig te tornen zal zijn. En dus ook een politieke partij (met 1 zetel) daar niks aan kan veranderen.
Ik denk ook dat de andere hoek meer kans van slagen heeft - en volgens mij denken we dat allemaal - maar in dit geval is elk mailtje welkom
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:26:07 #229
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82495381
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 @ 14:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee ben je gek, jullie hebben al heel veel overgemaakt
En die 300 euro is van onze gezamenlijke DTH donateurs rekening, dus ook daar heb je aan meebetaald.
Te laat
Ziggy played guitar
pi_82495404
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Met alle respect maar dan is het eind zoek en dat is totaal omgekeerde wereld natuurlijk.
Het IS al een omgekeerde wereld. De regeltjes en de mentaliteit deugen voor geen meter en daar zijn zij het slachtoffer van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:27:38 #231
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82495451
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet zo simpel om een bestemmingsplan te wijzigen Daar moet dacht ik zowel de gemeente als de provincie aan meewerken, en ik kan me niet voorstellen dat die buurman daar niet weer tegen gaat protesteren
pi_82495460
En besides, iedere hoek is goed, aangezien er nu geen opties zijn. Dus welke mail ook (mits fatsoenlijk) die maar een schijntje heeft van mogelijkheid, kan helpen. Al is het maar om mensen mee te laten denken. En dan komt er soms opeens iemand met een geweldig plan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_82495478
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het IS al een omgekeerde wereld. De regeltjes en de mentaliteit deugen voor geen meter en daar zijn zij het slachtoffer van.
Das een andere discussie lijkt me. De regeltjes zijn er nu eenmaal, en ze weten dat ze volgens die regels moeten spelen, doen ze doelbewust niet, en dan is dit (helaas) het gevolg.

het zou een mooie boel worden als iedere gemeente maar even het bestemmingsplan moest wijzigen omdat er iemand onterecht activiteiten ergens ontplooit.

En begrijp me niet verkeerd, ik heb ook het beste met DTH voor, maar er moet nu eenmaal volgens die bepaalde regeltjes gespeeld worden, en daar zullen we het mee moeten doen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:31:05 #234
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82495612
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:27 schreef nokwanda het volgende:
En besides, iedere hoek is goed, aangezien er nu geen opties zijn. Dus welke mail ook (mits fatsoenlijk) die maar een schijntje heeft van mogelijkheid, kan helpen. Al is het maar om mensen mee te laten denken. En dan komt er soms opeens iemand met een geweldig plan.
Dat is waar ja, elke mail telt
Maar ik denk ook dat het beter is de energie te steken in de hoeken die de meeste kans van slagen hebben
pi_82495679
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:27 schreef nokwanda het volgende:
Jup, ben ik zeker met je eens.
pi_82495957
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das een andere discussie lijkt me. De regeltjes zijn er nu eenmaal, en ze weten dat ze volgens die regels moeten spelen, doen ze doelbewust niet, en dan is dit (helaas) het gevolg.

het zou een mooie boel worden als iedere gemeente maar even het bestemmingsplan moest wijzigen omdat er iemand onterecht activiteiten ergens ontplooit.

En begrijp me niet verkeerd, ik heb ook het beste met DTH voor, maar er moet nu eenmaal volgens die bepaalde regeltjes gespeeld worden, en daar zullen we het mee moeten doen.
Dankzij de regeltjes hebben dieren zo goed als geen rechten en vallen ze zelfs volgens de wet onder goederen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_82496011
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dankzij de regeltjes hebben dieren zo goed als geen rechten en vallen ze zelfs volgens de wet onder goederen.
Ja allemaal heel lastig en rot en onterecht, maar dat gaat wij nu niet even zo veranderen. Dus lijkt me dat we hier nu het beste kunnen focussen hoe we DTH het beste en snelste kunnen helpen, en niet even de gehele wetgeving mbt dieren aan proberen te passen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:39:04 #238
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82496013
quote:

[..]

Dat is ook wel zo, maar het komt voor DTH nooit op tijd om het zo hoog te willen veranderen Dus dan kun je beter op lager niveau dingen regelen
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 14:39:16 #239
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_82496026
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb de ex-eigenaar van Marktplaats waar Nok het over had ook een email gestuurd inmiddels. Proberen kan altijd...
[..]

Dank je!
Hardstikke goed Greys!
Mailtjes zijn gedaan.
Ik vind het ook vreselijk uitgekookt van die buurman, zo'n dag voor de verkiezingen.
Zo van "Dan heeft de politiek wel wat anders aan z'n kop".
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 14:41:37 #240
163650 Greys
pi_82496147
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Te laat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:43:12 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82496214
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog geen mail terug vanuit de 2e kamert
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 juni 2010 @ 14:44:56 #242
163650 Greys
pi_82496297
Ik heb die van de PvdD ook inmiddels, precies dezelfde.
Nou ja, in elk geval prettig dat ze er aandacht aan besteden op hun website.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82496345
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb die van de PvdD ook inmiddels, precies dezelfde.
Nou ja, in elk geval prettig dat ze er aandacht aan besteden op hun website.
Jammer dat het zo magertjes is en niet echt toegespitst op de actualiteit lijkt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:48:41 #244
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82496487
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jammer dat het zo magertjes is en niet echt toegespitst op de actualiteit lijkt
Ik vrees dat ze zich op dit moment bezig houden met andere dingen...
pi_82496561
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze zich op dit moment bezig houden met andere dingen...
Ja wat dat betreft is de timing erg slecht natuurlijk Zijn er niet wat regionale politici die we aan kunnen schrijven? Die zijn niet demissionair en zitten niet midden in de verkiezingen, en kunnen wellicht ook wat directer daar in de raad wat vragen stellen en weten we gelijk wat er wel en niet haalbaar is qua bestemmingsplan e.d.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:52:40 #246
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82496722
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja wat dat betreft is de timing erg slecht natuurlijk Zijn er niet wat regionale politici die we aan kunnen schrijven? Die zijn niet demissionair en zitten niet midden in de verkiezingen, en kunnen wellicht ook wat directer daar in de raad wat vragen stellen en weten we gelijk wat er wel en niet haalbaar is qua bestemmingsplan e.d.
Geen idee, ik zal eens kijken
pi_82496799
Maar hoe gaat die buurman er voor zorgen dat die dieren echt weg gaan?
pi_82496841
Alle lokale partijen mailen en de burgemeester?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:54:39 #249
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82496844
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Geen idee, ik zal eens kijken
Het valt onder de gemeente Laarbeek:
http://www.laarbeek.nl/

Misschien daar eens heen mailen?
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 14:55:39 #250
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_82496900
quote:

[..]

Ja, daar liep het Beloofde Varkensland een paar maanden geleden ook tegenaan.
Een mishandeld en ondervoed varken is geen persoon, maar een ding, dus het mishandelde varken moest terug naar z'n mishandelende baas. Een gestolen fiets moet ook terug zei de rechter.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')