quote:Beste dierenvriend,
Hartelijk dank voor uw mail. De Partij voor de Dieren heeft een enorme bewondering voor het goede werk van Stichting Dierenthuis, en is op de hoogte van de zorgelijke situatie waarin de stichting zich bevindt.
In de Tweede Kamer zetten wij ons dan ook vaak in voor het Dierenthuis, onder andere door middel van Kamervragen aan de minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit.
Op onze website, www.pvdd.nl, hebben wij op dit moment een geldinzamelactie opgestart, zodat het Dierenthuis voldoende geld heeft voor de grote verhuizing die op komst is.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Jet Barkel
Fractiesecretaresse
Tweede Kamerfractie Partij voor de Dieren
quote:Oproep: Donaties aan Stichting Dierenthuis!
Delen
08-06-2010
Stichting Dierenthuis is gevestigd in Aarle-Rixtel, gemeente Laarbeek, net boven Helmond. Het is een zeer bijzondere opvang en de enige in Nederland, die een permanent thuis geeft aan afgeschreven asieldieren. Oude zieke honden, verwilderde katten en katten besmet met het kattenaids- en/of leucosevirus vinden hier een blijvend thuis. Op dit moment geeft Stichting Dierenthuis onderdak aan 1300 honden en katten. Dieren die elders langdurig onplaatsbaar bleken, worden bij Stichting Dierenthuis met veel liefde en zorg omringd, zodat ze eindelijk van een fijn leven mogen genieten.
De stichting moet binnenkort verhuizen naar een nieuw onderkomen in Almere. Om dit project mogelijk te maken is veel geld nodig. Geld dat het Dierenthuis, dat volledig draait op vrijwilligers, niet heeft. U zult begrijpen dat uw financiële steun meer dan welkom is. Met een donatie - hoe bescheiden ook - kunt u bijdragen aan het voortbestaan van Stichting Dierenthuis. Donaties kunnen worden overgemaakt op giro nummer: ING 5081003 t.n.v. 'Dierenthuis naar Almere' Voor meer informatie:
www.dierenthuis-naar-almere.nl en www.Dierenthuis.nl.
En hier staat het op hun site:quote:
quote:Beste dierenvriend,
Hartelijk dank voor uw mail. De Partij voor de Dieren heeft een enorme bewondering voor het goede werk van Stichting Dierenthuis, en is op de hoogte van de zorgelijke situatie waarin de stichting zich bevindt.
In de Tweede Kamer zetten wij ons dan ook vaak in voor het Dierenthuis, onder andere door middel van Kamervragen aan de minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit.
Op onze website, www.pvdd.nl, hebben wij op dit moment een geldinzamelactie opgestart, zodat het Dierenthuis voldoende geld heeft voor de grote verhuizing die op komst is.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Jet Barkel
Fractiesecretaresse
Tweede Kamerfractie Partij voor de Dieren
Ja weet je... aan de ene kant natuurlijk wel. Maar als je die vorige uitspraak zo leest is er ook eigenlijk geen andere uitspraak mogelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En hier staat het op hun site:
http://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/4696
Ik vind dat ze meer moeten doen dan helpen geld inzamelen eigenlijk...
Da's wel waar, maar zet er dan ipv het standaard berichtje even bij HOE nijpend het is, data enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weet je... aan de ene kant natuurlijk wel. Maar als je die vorige uitspraak zo leest is er ook eigenlijk geen andere uitspraak mogelijkZe zitten daar willens en wetens TEGEN het bestemmingsplan, en die buurman pakt ze daar nu keihard op. Er is al eerder erkent dat ze daar eigenlijk niet mogen zitten, dus zo'n rechter kan niet anders dan dat nogmaals bevestigen.
Dus ergens snap ik dan ook wel dat een politieke partij die uitspraak niet kan proberen te weerleggen oid... Ben bang dat die termijn zo lang mogelijk rekken en in die periode zoveel mogelijk geld inzamelen het beste is wat hier van te maken is
Ja het is verder een erg basic 'Goh laten we er maar wat aan doen want we krijgen tig mails'-berichtje op de site. Niet echt een gepassioneerde oproep oidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel waar, maar zet er dan ipv het standaard berichtje even bij HOE nijpend het is, data enzo
Want die worden niet echt genoemd. Verder prima dat ze uberhaupt iets proberen uiteraard.
Ja precies, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef MissBliss het volgende:
Ze gaan helemaal niet in op de nijpende situatie van het mogelijke vertrek op 1 juli al.
Dat is alweer ietsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 @ 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoelde ik
Zal zo eerst even het geld overmaken (300 euro) dat wij op onze gezamenlijke DTH rekening alvast kunnen missen voor de verhuizing.
Dat inderdaad... Ik zit me echt suf te denken wie er veel geld heeft en dat erin zou kunnen steken. Ik ga zo ook een straat loten halen en desnoods koop ik als ik win heel Almere en DTH en dan komt het goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Mooie mail, maar imho schieten we niks op met het zoeken in de hoek van die uitspraak. Die ligt er, lag er zelfs in 2007 al. En het is gewoon een feit dat ze daar tegen het bestemmingsplan zitten. Kan nog zo onredelijk zijn als wat omdat het eigen grond e.d. is, maar die buurman krijgt dan gewoon ten allen tijde gelijk als hij zich daar op gaat beroepen...
De buurman is hier de aanjager van, en ik denk dat zo'n rechter al zou het zoooo graag willen hier gewoon niet in het voordeel van DTH KAN vonnissen.
Mijn hoop is iig gevestigd op dat ze snel wat geld binnen harken (ik zet m'n hoop op m'n straatje loten voor morgen) en die termijn in ieder geval niet verkort word, en hopelijk zelfs nog wat opgerekt zodat ze in een keer naar Almere kunnen
Nee ben je gek, jullie hebben al heel veel overgemaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is alweer iets [ afbeelding ]
Ik zal ook kijken wat ik kan missen.
True, maar Nok haar mail kan sowieso geen kwaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Mooie mail, maar imho schieten we niks op met het zoeken in de hoek van die uitspraak. Die ligt er, lag er zelfs in 2007 al. En het is gewoon een feit dat ze daar tegen het bestemmingsplan zitten. Kan nog zo onredelijk zijn als wat omdat het eigen grond e.d. is, maar die buurman krijgt dan gewoon ten allen tijde gelijk als hij zich daar op gaat beroepen...
De buurman is hier de aanjager van, en ik denk dat zo'n rechter al zou het zoooo graag willen hier gewoon niet in het voordeel van DTH KAN vonnissen.
Mijn hoop is iig gevestigd op dat ze snel wat geld binnen harken (ik zet m'n hoop op m'n straatje loten voor morgen) en die termijn in ieder geval niet verkort word, en hopelijk zelfs nog wat opgerekt zodat ze in een keer naar Almere kunnen
Uiteraard niet, maar persoonlijk denk ik dat we het in een andere hoek moeten zoeken omdat er in mijn beleving aan die uitspraak weinig te tornen zal zijn. En dus ook een politieke partij (met 1 zetel) daar niks aan kan veranderen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
True, maar Nok haar mail kan sowieso geen kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |