weet ik nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef Maes het volgende:
Geweldig BrandX
Heb je mijn kindjes Nala en Simba nog gezien?
Roxanne ziet er goed uit hè
Nou, ik wilde echt bomba, bommel, mr max en nero meenemen o.a hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
BrandX, had jij er ook zo'n goed gevoel over toen je weg ging?
Bij een asiel vind ik het altijd erg om weg te gaan, om die dieren daar achter te laten. Maar hier heb ik dat helemaal niet, ze hebben het er zo goed. En al die opgemaakte bedden voor ze ook enzo
Come again? 2!~ton? Als in tweehonderduizendeuro?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet ik niet. Ik heb wel nog gekeken of ik de witte kat zag, maar ben er vergeten naar te vragen verder
Ik was eerlijk gezegd best onder de indruk. Het ziet er allemaal erg goed uit. En veeeeeel schoner dan ik had verwacht. Oh, en we hebben ook nog een plattegrond van de nieuwe huisvesting gezien! Erg gaaf!
Grootste probleem wordt nog om het geld voor de omheining bij elkaar te krijgen. Alleen al om alleen het land te omheinen (de buitenste rand dus) is 2 ton nodig
ik snap je helemaal! De dieren zijn allemaal gewoon echt happy. Erg tof om te zien. Ze hebben zo veel vrijheid en ruimte, en je ziet aan alles dat er goed voor hun gezorgd wordt. Heel erg mooi om te mogen zienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
BrandX, had jij er ook zo'n goed gevoel over toen je weg ging?
Bij een asiel vind ik het altijd erg om weg te gaan, om die dieren daar achter te laten. Maar hier heb ik dat helemaal niet, ze hebben het er zo goed. En al die opgemaakte bedden voor ze ook enzo
ja, als in 200.000,-- euroquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Come again? 2!~ton? Als in tweehonderduizendeuro?![]()
Nou, dan weten we welke kant we op moeten met de asiel actie, Greys
ik wilde er ook zo veel meenemen iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik wilde echt bomba, bommel, mr max en nero meenemen o.a hoor
Waspoeder of vloeibare waszeep?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Fuzzy4 het volgende:
Leuke foto's Brand en fijn dat je zo genoten hebt. Nog bedankt voor de spullen die je mee hebt genomen. We hebben het vandaag meteen gebruikt. De kattenbakken zijn gevuld met jouw houtkorrels.
Ik heb vandaag de witte kat gezien. Alice ( beheerder) wist niet meteen hoe hij heet maar hij maakt het goed. Er zijn natuurlijk heel veel katten in Dierenthuis dus het is niet altijd mogelijk het precieze verhaal bij elke kat meteen te weten.
Wel zijn alle katten gechipt en kun je dus van elke kat weten wat de (medische)bijzonderheden zijn, als je de chip leest. Dat wordt allemaal bijgehouden.
p.s. als jullie nog wat pakken waspoeder over hebben dan zijn we daar heel blij mee. Ongelofelijk wat gaat er veel doorheen. Vanmiddag hebben we zeker tien wassen gedraaid ( en dat elke dag).
tofquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Fuzzy4 het volgende:
Leuke foto's Brand en fijn dat je zo genoten hebt. Nog bedankt voor de spullen die je mee hebt genomen. We hebben het vandaag meteen gebruikt. De kattenbakken zijn gevuld met jouw houtkorrels.
waspoeder staat voor de volgende keer op de lijstquote:Ik heb vandaag de witte kat gezien. Alice ( beheerder) wist niet meteen hoe hij heet maar hij maakt het goed. Er zijn natuurlijk heel veel katten in Dierenthuis dus het is niet altijd mogelijk het precieze verhaal bij elke kat meteen te weten.
Wel zijn alle katten gechipt en kun je dus van elke kat weten wat de (medische)bijzonderheden zijn, als je de chip leest. Dat wordt allemaal bijgehouden.
p.s. als jullie nog wat pakken waspoeder over hebben dan zijn we daar heel blij mee. Ongelofelijk wat gaat er veel doorheen. Vanmiddag hebben we zeker tien wassen gedraaid ( en dat elke dag).
quote:
Echt wel, Japie in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
*kickje*
Moeten we morgen nog beestjes knuffen namens fokkers die niet meegaan?
Rockyquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
*kickje*
Ja graag de kat Milo en de hond Ollie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
*kickje*
Er zijn andere mensen die het geld enzo regelen maar ik zal Milo morgen een paar kattensnoepjes brengen. Verkouden en dan ook nog alleen moeten zitten das niet eerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja graag de kat Milo en de hond Ollie.
Ik kreeg vorige week een berichtje dat Milo verkouden was en antibiotica kreeg en op de dierenartskamer was opgehokt dus als iemand misschien kan informeren of het nu beter met hem gaat zou ik dat heel fijn vinden.
Ik kan helaas zelf voorlopig niet gaan maar als iemand me een rekeningnr stuurt wil ik wel een bijdrage geven voor de pot van het DTH voor adoptie enz.
Dank je wel en ik heb het rekeningnummer al gevonden , van de vorige keer met de adoptie van Roxanne(die je natuurlijk ook mag knuffelen)quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Er zijn andere mensen die het geld enzo regelen maar ik zal Milo morgen een paar kattensnoepjes brengen. Verkouden en dan ook nog alleen moeten zitten das niet eerlijk![]()
Ollie kan ook rekenen op knuffels en lekkere koekjes want die vind ik Ollie een snoepje
Ik welquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook zin in...
Janetje knuffen![]()
Greys, had jij nog kattensnoepies gehaald?
Ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook zin in...
Janetje knuffen![]()
Greys, had jij nog kattensnoepies gehaald?
* krulstaart staat genoteerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Heel veel plezier morgen!
poesje dat extra geknuffeld mag worden is dat gekke poesje dat op de binnenplaats rondliep en iets aan de staart had! Die ging heel raar omhoog in een krul steeds. Ik weet niet hoe ze heet
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer thuis![]()
Het was weer reuze-gezellig vandaag en lekker bijgeknufd met "mijn" Janetje![]()
Ik had vandaag wel meer "last" van emoties, maar volgens mij waren er meer.
Ook bij de vrijwilligers zelf en Alice; Bomba heeft veel pijn in z'n gewrichten en ze hebben besloten dat het beter is om hem in te laten slapen![]()
En dan nog het kitten wat een aanval kreeg en wrs. niet meer te redden was.
Maar daar staat tegenover dat we weer heel veel dieren hebben geknuffeld die wel gezond waren en het prima naar de zin hebben daar
ach wat jammmer het is zo'n lieverd, maar voor hemzelf beter hij heeft nog een paar mooie jaren gehad
Bomba![]()
![]()
[ afbeelding ]
gekke japiequote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Heel veel plezier morgen!
poesje dat extra geknuffeld mag worden is dat gekke poesje dat op de binnenplaats rondliep en iets aan de staart had! Die ging heel raar omhoog in een krul steeds. Ik weet niet hoe ze heet
Ollie:quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja graag de kat Milo en de hond Ollie.
Ik kreeg vorige week een berichtje dat Milo verkouden was en antibiotica kreeg en op de dierenartskamer was opgehokt dus als iemand misschien kan informeren of het nu beter met hem gaat zou ik dat heel fijn vinden.
Ik kan helaas zelf voorlopig niet gaan maar als iemand me een rekeningnr stuurt wil ik wel een bijdrage geven voor de pot van het DTH voor adoptie enz.
Gelukkig maar want voor de leucose katten is een verkoudheidje al gevaarlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Milo ging goed![]()
Er waren toevallig nog meer mensen die mee deden met de rondleiding en zij hadden Milo ook geadopteerd
Genoegquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:29 schreef indaha het volgende:
Hebben jullie nog meer foto's gemaakt van de andere dieren?
Ja maar ik had begrepen dat deze in aparte albums komen en die kan ik niet bekijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Iedereen is druk met uploaden en sorteren
Sommige komen hier wel te staan, maar de albums moeten nog ff op prive worden gezet ivm doorbladermogelijkheidquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar ik had begrepen dat deze in aparte albums komen en die kan ik niet bekijkendus daarom mijn vraag of ze ook in dit topic gezet kunnen worden
quote:
ook superlief! Ozzie in haar vaste stekkiequote:[..]
[img]http://i978.photobucket.c(...)an/PB060408.jpg[img]
[..]
Ollie:
[ afbeelding ]
En natuurlijk "onze" Jasper, Ozzie en Roxanne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik dat niet alle foto's zo maar te zien zijn voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sommige komen hier wel te staan, maar de albums moeten nog ff op prive worden gezet ivm doorbladermogelijkheid![]()
En alle foto's zijn ook nog niet binnen.
Maar er komt hier wel eea te staan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |