SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Een triest bericht...
Beste adoptant,
Helaas moet ik u berichten dat Bella overleden is.
Bella is gisterenavond thuis ingeslapen.
Het bloedonderzoek wees uit dat ze FIP had.
Ze is in haar favoriete stoeltje overleden, omringt door haar verzorgers
die ze goed kende en kreeg heel veel knuffels.
Zo jammer, dat we haar kwijt zijn, ze was een bijzonder leuk poesje.
We missen haar nu al.
We hopen dat u ondanks dit droevige nieuws toch wilt
blijven adopteren en uw steun aan een andere kat wilt geven.
Een berichtje te zijner tijd van uw kant hierover zouden we zeer op prijs
stellen.
Met vriendelijke groet,
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef Qwea het volgende:
20-12-2010
Dierenthuis staat Sterk
Buurman Sterken heeft op het laatste moment zijn aanvraag tot faillissement ingetrokken. Morgen geen zitting.
Wat goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef Qwea het volgende:
20-12-2010
Dierenthuis staat Sterk
Buurman Sterken heeft op het laatste moment zijn aanvraag tot faillissement ingetrokken. Morgen geen zitting.
Gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef Qwea het volgende:
20-12-2010
Dierenthuis staat Sterk
Ja!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:54 schreef MissBliss het volgende:
(de foto's in de OP zijn vervormd)
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Een triest bericht...
Beste adoptant,
Helaas moet ik u berichten dat Bella overleden is.
Bella is gisterenavond thuis ingeslapen.
Het bloedonderzoek wees uit dat ze FIP had.
Ze is in haar favoriete stoeltje overleden, omringt door haar verzorgers
die ze goed kende en kreeg heel veel knuffels.
Zo jammer, dat we haar kwijt zijn, ze was een bijzonder leuk poesje.
We missen haar nu al.
We hopen dat u ondanks dit droevige nieuws toch wilt
blijven adopteren en uw steun aan een andere kat wilt geven.
Een berichtje te zijner tijd van uw kant hierover zouden we zeer op prijs
stellen.
Met vriendelijke groet,
Nee, dat gaat nu niet meer, ik loop net te skreeuwen in FBquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef ElisaB het volgende:
Stukken beter Tomb! Zet je 'm zelf nog even in de OP, of gaat dat niet meer?
Schreeuwerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
Nee, dat gaat nu niet meer, ik loop net te skreeuwen in FB![]()
R.I.P.quote:Het spijt mij u dit bericht te moeten sturen. Helaas is in de kerstnachtgeheel onverwacht Jaantje overleden.In mei hebben we Jaantje nog grondig laten onderzoeken, omdat ze pijn had.Het bloedonderzoek was goed, de pijn leek uit haar nek te komen en daar isze voor behandeld. Verder hebben wij niets bijzonders aan Jaantje kunnenmerken, ze was levendig voor haar leeftijd en at goed. De avond vanoverlijden, kerstavond, hebben alle honden een feestmaaltijd gehad,klaargemaakt door Liesbeth. Ze was vrolijk en blij. Na de maaltijd zijnalle dieren naar bed gegaan en is de deur op slot gegaan, zodat de dierengeen kou lijden. Sommige slapen als zij de kans krijgen buiten ook al ishet 10 graden onder nul, gewoon omdat ze in vroeger leven geen luxe gekendhebben. Helaas hebben we haar ‘s ochtends om 5.00 uur dood gevonden. Voorzo'n grote hond heeft ze toch een mooie leeftijd bereikt, ze is 4,5 jaarin de opvang geweest. Het afscheid is plotseling en we zullen haar erggaan missen. We wensen u veel sterkte met het verlies van Jaantje en willen u bedankenvoor de steun die u haar gegeven hebt.
Met de gezamelijke adoptie bedoel je?quote:
ok!quote:Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met de gezamelijke adoptie bedoel je?![]()
Zo ja, stuur Greys dan ff PM, dan krijg je het rek.nr. en de rest van de gegevens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop