QFT...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef JJH het volgende:
Ow, Rouvoet.
Nog eentje op wie ik niet ga stemmen.
*Frunnik*quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
[..]
Noteert op 'things to do' lijstje voor de 18e
Frunniken is zo'n leuk woord!quote:
Nog nooit nodig geweest!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Frunniken is zo'n leuk woord!![]()
En heb jij ooit wel eens live telefonisch contact kunnen hebben met iemand van Pathe?
Ik krijg altijd een computer
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef JJH het volgende:
Of niet?
quote:
Ik weet over het algemeen al wel wat ik niet ga stemmen. Alleen nog niet wat ik wél ga stemmen. Ik neig nu het meest naar D66.quote:Om half 11 ben je klaar met puzzelen en weten we wie er door gaat morgen?
quote:
Kijkze huppel!quote:
Credit gaan naar Zwabber.quote:Wat stom zeg, ik had alleen je voetbal gezien in je avatar JJH, zie nu pas het oranje bord![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Credit gaan naar Zwabber.
Zelfs de spiegeling is oranje.
Jups badkamer glimt weerquote:
quote:Jups badkamer glimt weer
Neig ik ook vaak naar, mja, is weer zo "gemiddeld/weinigzeggend"...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet over het algemeen al wel wat ik niet ga stemmen. Alleen nog niet wat ik wél ga stemmen. Ik neig nu het meest naar D66.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe bevalt de nieuwe functie Symph? Klonk's leasewagen overgenomen of mocht je er zelf eentje uitkiezen? En toch wel die 13e maand gekregen he
En de restquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe bevalt de nieuwe functie Symph? Klonk's leasewagen overgenomen of mocht je er zelf eentje uitkiezen? En toch wel die 13e maand gekregen he
Dat was mij ook al opgevallen vandaagquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Druk met verkiezings-battle kijken...
Onee, er is net een opname van Dr Phil opgezet
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Ola
Vandaag geen tijd gehad om mee te posten...
Tsja vrouwlief volgt dat op de voet...quote:
Of je daar nu zo blij mee moet zijn.quote:Denk dat die beloning in natura van Remlof voor jou persoonsgebonden was
quote:
Ik ook... en de PvdA draaide weer veel te veel, ze zijn echte uber draaikonten met allesquote:
Cohen vind ik sowieso niet sterk in debatten, het is wel iets beter geworden dan in het begin.quote:
Ik heb mijn V&A bak maar gehouden, dat is tenminste een diesel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook... en de PvdA draaide weer veel te veel, ze zijn echte uber draaikonten met alles
Extreme QFT, wat een dode dodo... Wouter Bos is een held vergeleken bij dit karikatuurquote:
Remlof? You're wrongquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat die beloning in natura van Remlof voor jou persoonsgebonden was
Ja... true...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cohen is ook nog veel te onwennig en draaierig
Ja, dat vind ik ook wel. En de ontwikkelingshulp die we wel verlenen enkel in de vorm van microkredieten doen, daar bereik je het allermeeste meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef JJH het volgende:
Het enige waarmee ik het met Wilders eens ben is het korten op de ontwikkelingshulp.
DPI?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet t echt nog niet voor morgen![]()
Wss wel een beetje links, maar ook weer niet te links, en ik moet nog even opzoeken hoe de partijen tegenover download verbod staan en privacy van internetgebruiken. Iedereen die voor DPI is mag een nekschot
Woehahahaahhquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Wilders: "geen wonder dat u morgen geen premier meer bent"
Deep packet inspection. Oftewel dat ze ieder 'pakketje' (=data) die je down- of upload kunnen checken / gaan checken. Uiteraard onder het mom van copyright inbreuk. In theorie dus net zoiets als een permanente telefoontap omdat je wellicht ooit een keer een dealer gaat bellen om drugs te bestellen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet t echt nog niet voor morgen![]()
Wss wel een beetje links, maar ook weer niet te links, en ik moet nog even opzoeken hoe de partijen tegenover download verbod staan en privacy van internetgebruiken. Iedereen die voor DPI is mag een nekschot
Ik vond het dit jaar ook heel moeilijk... Had een beetje het idee dat wat ik ook kies, het is allemaal slechtquote:
Dan kunnen ze ook wel al je post gaan nakijken!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deep packet inspection. Oftewel dat ze ieder 'pakketje' (=data) die je down- of upload kunnen checken / gaan checken. Uiteraard onder het mom van copyright inbreuk. In theorie dus net zoiets als een permanente telefoontap omdat je wellicht ooit een keer een dealer gaat bellen om drugs te bestellen.
Dat is de laatste tijd wel vaker zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
7 Nederlandse onderwerpen als TT op Twitter
Kristin Bellquote:
Dat is zo'n toffe seriequote:
Ik vind 'r in interviews ook zo leuk.quote:
tmc;dfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is gewoonweg geniaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind 'r in interviews ook zo leuk.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tmc;dfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:tmc;dfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Er zijn ook een hele hoop full frontal naaktplaatjes, maar ik heb een vermoeden dat ze nep zijnquote:
Denk t ook wel, is niet echt een typje voor te explicietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn ook een hele hoop full frontal naaktplaatjes, maar ik heb een vermoeden dat ze nep zijn.
Als weggaan dit soort pics tot gevolg heeft ga ik graag ff wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij duidelijk, je moet niet even weg gaan.
Zo kun je het ook bekijken ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als weggaan dit soort pics tot gevolg heeft ga ik graag ff weg
Später.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga de laptop schlussen!
Trusten voor later allemaal!
Bahaaiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
jammer dat ik die even gemist hebquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Wilders: "geen wonder dat u morgen geen premier meer bent"
Wow, dat klinkt idd een stuk minderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jammer dat ik die even gemist heb
Maar mijn kop zit nu ook zo vol dat alles een beetje langs me heen gaat.
Dit was op mijn werk echt een pleurisdag uit de butencategorie. (vandaar dat ik er ook niet was)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even vooruitlopend op het feit of je bips wel bella/belle is, maar goed
Ja dat was het zeker. Het is een veel te lang verhaal om uit e leggen maar het komt hier op neer:quote:
quote:
Niks op papier gezet?quote:
Hmmmm, op deze manier ga je ook verwachtingen wekkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil niet dat jullie te hoge verwachtingen van me hebben. Dan kan het alleen maar tegenvallen.
Ik heb enorm lage verwachtingen van je bilpartij. Is dat beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil niet dat jullie te hoge verwachtingen van me hebben. Dan kan het alleen maar tegenvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Ja zie het maar als een blubberige massa, een grandcanyon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb enorm lage verwachtingen van je bilpartij. Is dat beter?
Ik hoef er ook geen foto's van te zienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zie het maar als een blubberige massa, een grandcanyon.![]()
Neeeeee, ik kan dit niet.Het is niet waar.
Ciaooo Bellaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Nou ok mensen, ik ga afsluiten.
Kussies op jullie, jawel, kontjes.![]()
![]()
groetjens,
Bellatrix
xxx
Alles staat op papier, maar als de uitvoerende het verdomd, ben je gewoon de sigaar..quote:
Ciaoooquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Succes met de job-issues Symph
Nu echt weg
Tnxquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nu echt weg
'trustenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nu echt weg
Ik heb in ieder geval wel aangegeven dat ik mijn vakantie geen dag verplaatsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
Getverdemme maar inderdaad je kunt niet behalve aangeven dat het zo niet werkt.
Die is keurig gemeld en geaccordeerd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval wel aangegeven dat ik mijn vakantie geen dag verplaats
Erikquote:
quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet gewend aan dat zwart
Hahahaa ik wilde net op een ouide post van je reageren en zeggen Hi Tombolaquote:
quote:
tnxquote:
Ja, ik ga elke keer weg als jij komt he...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahahaa ik wilde net op een ouide post van je reageren en zeggen Hi Tombola
Maar het wordt dus Bye Tombola![]()
ik loop ook al de hele dag achter de feiten aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahahaa ik wilde net op een ouide post van je reageren en zeggen Hi Tombola
Maar het wordt dus Bye Tombola![]()
daar heeft Koen wel vaker last vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga elke keer weg als jij komt he...![]()
tsja, ik start vaak op onmogelijke tijden met chatten, eigen schuld.....quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Ja, ik ga elke keer weg als jij komt he...![]()
dat heb je met nachtmensenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, ik start vaak op onmogelijke tijden met chatten, eigen schuld.....
Helleu, goed geslapen?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:22 schreef Pheno het volgende:
Lekker, nog steeds geen bestand. Maar ik moet oook inloggegevens hebben voor iets anders, wat ik gisteren zou hebben gekregen. Not....
ah we zijn lotgenoten, ik wacht ook aps een maand o dergelijke dingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:22 schreef Pheno het volgende:
Lekker, nog steeds geen bestand. Maar ik moet oook inloggegevens hebben voor iets anders, wat ik gisteren zou hebben gekregen. Not....
quote:
Benieuwd hoe lang ze dat al roepenquote:Waarom kan ik als Pathé Unlimited Cardhouder niet meer zelf bepalen waar ik in de zaal kom te zitten bij het online bestellen van tickets?
Voorheen maakte u als Pathé Unlimited Cardhouder gebruik van normale reserveringen (in plaats van bestellingen met de Pathé Unlimited Card), waarbij in het theater alles omgezet werd en onze medewerkers zorgden voor stoelen naast elkaar. In de huidige situatie is dat vooralsnog niet mogelijk. Wij hebben onze leverancier van het kassasyteem gevraagd dit zo spoedig mogelijk te verhelpen, maar het probleem is zo complex dat het nog zeker 3 maanden gaat duren voordat dit gerealiseerd is. We verwachten dat na deze oplevering het weer mogelijk is om via internet een bestelling te maken met meerdere Pathé Unlimited kaarten. Pathé verzoekt u daarom vriendelijk om nog even geduld te hebben tot de software up to date is.
Getver, dan maar bellen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:31 schreef Greys het volgende:
Morgenmorgen
Voor Goodbye:
[..]
Benieuwd hoe lang ze dat al roepen
Ja en het leuke is... dan krijg je een computer, je kunt niet rechtstreeks met Pathé de Kuip bellen geloof ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver, dan maar bellen?
Mogge trouwens
Zie het inderdaad. En je krijgt echt geen medewerker aan de lijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en het leuke is... dan krijg je een computer, je kunt niet rechtstreeks met Pathé de Kuip bellen geloof ik
Maar goed, we zien wel. Echt idioot geregeld dit in elk geval
Mogguh
Ja, goed héquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
Opgelost, we moeten het reserveren via de telefonische reserveerlijn en dan aan de kassa vrijdag de kaartjes betalen (min die ene van het abonnement dus).
Wat is het hier rustig, iedereen hard aan het werk? IJverig!
Al een dag of 2..quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
quote:
Kijk je uit dat je niet overwerkt raakt? Want dan moet je weer uitrusten en moeten we weer een weekend naar Landal en...quote:
Het is wel beter bij te houden iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al een dag of 2..
Het is nu wel een stuk beter te lezen dan afgelopen weekend
En wat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
Kijk je uit dat je niet overwerkt raakt? Want dan moet je weer uitrusten en moeten we weer een weekend naar Landal en...
Nevermind, carry on!![]()
Oh ja?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gedaan...
Ik krijg nu een boom thuisgestuurd
2de smsquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja?Hoe weten ze je adres dan hm?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
2de sms
Geen idee... het is een complot!
Nee niets dus, wanneer gaan we weer?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor allen, werk ze nog
18e toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niets dus, wanneer gaan we weer?
Huisje 213 maar weer?![]()
Oeh. Bomen. Ik hou d'r van. Heb er zelf eentje, wist je dat?
Bonjourrrrrquote:
18e is een iets ander soort Landalquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
18e toch?
En we hebben prima voor 213 gezorgd, dus dat kan best weer.
Joh, hoe kom je aan een boom en wat doe je er zoal mee dan?
Sms niet gezien?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrr
Nog gelukt met reserveren?
[..]
18e is een iets ander soort Landal![]()
Ik wil er ooit nog wel eens terug hoor, naar huisje 213. Wanneer het mooi(er) weer is ofzo!
Die boom... da's gewoon voor de heb.
Gewoon een beetje bij rondhangen, je weet nooit wie je tegenkomt
Ik zie nu net je sms ja!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sms niet gezien?Maar het is gelukt ja, vijf minuten aan de telefoon gehangen met de computer maar het is goed gegaan. Reserveringsnummer opgeslagen in mijn telefoon, dus dat komt goed!
Een ander soort Landal
Ja moeten we eigenlijk in het najaar of volgende lente weer doen ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
18e is een iets ander soort Landal![]()
Ik wil er ooit nog wel eens terug hoor, naar huisje 213. Wanneer het mooi(er) weer is ofzo!
Die boom... da's gewoon voor de heb.
Gewoon een beetje bij rondhangen, je weet nooit wie je tegenkomt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja moeten we eigenlijk in het najaar of volgende lente weer doen ofzo![]()
Daar kom je nog wel op terugquote:Nou dat lijkt me geen fijn volk, wat 's avonds bij bomen rondhangt
Ik?quote:
Nee want je mag maar met één tegelijk in een hokje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Catteke!
Ik lees net dat het 'tot nu toe goed gaat in Rotterdam' met het stemmen.
'Alleen nog maar ordentelijk gedrag in de stemhokjes'.
Zou er al eens bruut gebekt zijn in een stemhokje, vroeg ik mij meteen af toen ik dit las?![]()
Ja dat was vorige keer ook zo'n succesquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee want je mag maar met één tegelijk in een hokje.
True, maar daar hadden er diversen vorige keer in Rotterdam dus schijt aan, om het even plat te zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee want je mag maar met één tegelijk in een hokje.
Whut wat?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
Opgelost, we moeten het reserveren via de telefonische reserveerlijn en dan aan de kassa vrijdag de kaartjes betalen (min die ene van het abonnement dus).
Greysie!quote:
Mijn stemhokje had geen gordijntjes.quote:Ik lees net dat het 'tot nu toe goed gaat in Rotterdam' met het stemmen.
'Alleen nog maar ordentelijk gedrag in de stemhokjes'.
Zou er al eens bruut gebekt zijn in een stemhokje, vroeg ik mij meteen af toen ik dit las?![]()
Stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Straks hier maar eens een stemhokje opzoeken
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greysie!![]()
En de rest!![]()
Ml-etje!![]()
Ik krijg binnenkort ook een uitnodiging van P&O om over arbeidsvoorwaarden te komen praten. Die ik vanmorgen met mijn toekomstige baas al afgetoept heb.Niet zo spannend als bij Ml-etje hoor, gesprekje was meer formaliteit en ik krijg een 0 uren contract. Wel lekkere aanvulling op mijn huidige baan.
![]()
[..]
Mijn stemhokje had geen gordijntjes.En geen bekwaardig materiaal trouwens.
Bij mijn hok was het verrassend druk, zo midden op de ochtend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef Greys het volgende:
Hoop wel dat er een hoge opkomst zal zijn vandaag bij het stemmen...
Merk wel dat heel veel mensen geen idee hebben waarop te stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef Greys het volgende:
Hoop wel dat er een hoge opkomst zal zijn vandaag bij het stemmen...
Das altijd toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Merk wel dat heel veel mensen geen idee hebben waarop te stemmen.
Ik snap dat nooit zo goed. Zijn dat dan mensen die de overige 4 jaar niet malen om de politiek?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Merk wel dat heel veel mensen geen idee hebben waarop te stemmen.
Neen ik ga vanavond. Ben nog aan het twijfelen.quote:
Tussen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen ik ga vanavond. Ben nog aan het twijfelen.
SP, D66 en de Piratenpartij.quote:
Mjah, ze zijn hier volgens mij niet zo populair als in Scandinavie ofzo, waar ze best paar zetels kregen. Ik vond downloaden/copyright/privacy ook wel belangrijk, maar zonde mn stem aan de PP te 'verliezen', dus vanochtend ff uitgepluisd hoe anderen daarover denken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SP, D66 en de Piratenpartij.
De laatste zou een proteststem zijn.
Heb jij al gestemd, en op wie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, ze zijn hier volgens mij niet zo populair als in Scandinavie ofzo, waar ze best paar zetels kregen. Ik vond downloaden/copyright/privacy ook wel belangrijk, maar zonde mn stem aan de PP te 'verliezen', dus vanochtend ff uitgepluisd hoe anderen daarover denken.
ik moet ook nog.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen ik ga vanavond. Ben nog aan het twijfelen.
Je kan toch de overige vier jaar het niet eens zijn met één specifieke partij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. Zijn dat dan mensen die de overige 4 jaar niet malen om de politiek?
Ik ben echt nog nooit een zwevende kiezer geweest, hoewel ik echt niet altijd hetzelfde stem.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. Zijn dat dan mensen die de overige 4 jaar niet malen om de politiek?
Ik ben echt nog nooit een zwevende kiezer geweest, hoewel ik echt niet altijd hetzelfde stem.
Ik ook... Het is toch lastig gedurende die 4 jaar echt op de hoogte te blijven van wat ze allemaal vinden. Vaak halen alleen de grote issues de pers, en dan is het ook maar de vraag of in verkiezingstijd er niet weer ineens een omslag komtquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan toch de overige vier jaar het niet eens zijn met één specifieke partij?![]()
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die zicht écht verbonden voelen met een bepaalde partij. Ik stem deze verkiezingen in ieder geval anders dan de vorige.
Ik zeg toch dat ik ook verschillend stem? Maar dat maakt mij nog geen zwevende kiezer. Ik wist namelijk bij de val van het kabinet al wat ik deze keer zou gaan stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan toch de overige vier jaar het niet eens zijn met één specifieke partij?![]()
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die zicht écht verbonden voelen met een bepaalde partij. Ik stem deze verkiezingen in ieder geval anders dan de vorige.
Najah die stemwijzers heb je ook weinig aan. Kwam een paar keer op Christenunie uit of PVV of Verdonk hoog omdat die allemaal van die populistische standpunten hebben waarom ze bij iedereen wel punten scoren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu!
[..]
Oh ja dat snap ik ook niet maar heb ik inmiddels geaccepteerd dat mensen niet gaan want het boeit ze niet, maar mensen die wél gaan en tot een uur ervoor zeggen niet te weten wat te gaan stemmen.![]()
Lees je geen partijprogramma's, pak een stemwijzer en volg een paar keer een debat, hoe kan je dan niks kiezen? "Alles is hetzelfde"Jahoor
Wekenlang kun je je inlezen en dan niet weten wat je moet kiezen.... Ehhhhh ja.
Dit dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu!
[..]
Oh ja dat snap ik ook niet maar heb ik inmiddels geaccepteerd dat mensen niet gaan want het boeit ze niet, maar mensen die wél gaan en tot een uur ervoor zeggen niet te weten wat te gaan stemmen.![]()
Lees je geen partijprogramma's, pak een stemwijzer en volg een paar keer een debat, hoe kan je dan niks kiezen? "Alles is hetzelfde"Jahoor
Dat is gewoon gezeik van veel mensen want ze willen een partij die 100% doet wat zij vinden. Gewoon zeiken om het zeiken want "ja niet elk puntje ben ik het mee eens". Het is nooit goed natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook... Het is toch lastig gedurende die 4 jaar echt op de hoogte te blijven van wat ze allemaal vinden.
Sluit je ze uit van de uitslagquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah die stemwijzers heb je ook weinig aan. Kwam een paar keer op Christenunie uit of PVV of Verdonk hoog omdat die allemaal van die populistische standpunten hebben waarom ze bij iedereen wel punten scoren.
Alsof er voor iedereen een partij gaat zijn die 100% overeenkomt met jouw ideeën.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezeik van veel mensen want ze willen een partij die 100% doet wat zij vinden. Gewoon zeiken om het zeiken want "ja niet elk puntje ben ik het mee eens". Het is nooit goed natuurlijk.
Dan blijf je lekker thuis
Eerlijk gezegd heb ik die partijprogramma's niet gelezen en geen debatten gekeken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:Helleu!
[..]
Dat dus die zijn er nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Alsof er voor iedereen een partij gaat zijn die 100% overeenkomt met jouw ideeën.
Dan hebben we 16 miljoen partijen
Tjah waarom doe je dan een stemwijzer, als je toch al partijen gaat uitsluitenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sluit je ze uit van de uitslag
Idd, de wereld draait niet alleen om jou, en je moet toch ergens beginnen, maar dat betekent niet dat er nooit goeie dingen komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef Goodbye het volgende:
en vallen misschien de punten waar jij het mee eens bent aan de verkeerde kant van de lijn![]()
Och dat is democratie. Meer kans dat er iets van de plannen uitgevoerd worden dan als je Democraat bent en de Republikeinen winnen. En als over 4 jaar de tegenovergestelde partij weer wint, breken zij alles van de vorige 4 jaar weer af.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef Goodbye het volgende:
En dan stem je. En dan wordt er een coalitie gevormd met 'jouw partij'. Maar omdat ze samen moeten werken worden er compromissen gesloten en vallen misschien de punten waar jij het mee eens bent aan de verkeerde kant van de lijn![]()
Ik stem wel, maar er is nog wel wat voor te zeggen dat we mogen kiezen. Uiteindelijk kiezen we een partij, en vervolgens wordt er vóór je besloten. Niet dat ze dat nou altijd zo verkeerd doen, maar zo is het wel een beetje, vind ik
Ik zou bijna zeggen, blijf lekker thuisquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Ml-etje het volgende:
Dit jaar zit er geeneen partij tussen waarvan ik zeg ja die vind ik mijn stem waard, dus dat wordt nog lastig.
Omdat de nadelen van die partijen niet opwegen tegen de voordelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah waarom doe je dan een stemwijzer, als je toch al partijen gaat uitsluiten
Ik lees me liever in, dan sommige mensen die altijd op dezelfde partij stemmen ook al weten ze niet echt precies meer waar die voor staat. Of alleen om een frontman stemmen. Of one-liners. Of wat dan ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezeik van veel mensen want ze willen een partij die 100% doet wat zij vinden. Gewoon zeiken om het zeiken want "ja niet elk puntje ben ik het mee eens". Het is nooit goed natuurlijk.
Dan blijf je lekker thuis
Dat vind jij. Maar ik vind als je zo'n stemwijzer doet omdat je het echt niet weet je er dan ook blanco in moet gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat de nadelen van die partijen niet opwegen tegen de voordelen.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, de wereld draait niet alleen om jou, en je moet toch ergens beginnen, maar dat betekent niet dat er nooit goeie dingen komen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef Goodbye het volgende:
En dan stem je. En dan wordt er een coalitie gevormd met 'jouw partij'. Maar omdat ze samen moeten werken worden er compromissen gesloten en vallen misschien de punten waar jij het mee eens bent aan de verkeerde kant van de lijn![]()
Ik stem wel, maar er is nog wel wat voor te zeggen dat we mogen kiezen. Uiteindelijk kiezen we een partij, en vervolgens wordt er vóór je besloten. Niet dat ze dat nou altijd zo verkeerd doen, maar zo is het wel een beetje, vind ik
Voor de echte grote dingen moeten ze maar een referendum maken imo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietMaar ik vind dat onze volksvertegenwoordigers er best veel dingen doorheen krijgen waar een groote gedeelte van de bevolking tegen is, "omdat het beter is". Ik zeg niet dat dat dan geen verstandig besluit kan zijn, maar dingen uitvoeren voor het volk kan ik het dan niet meer noemen.
Jawel maar dan zit er vaak een voor mij belangrijk punt tussen waarvan ik denk jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, blijf lekker thuisZit er nou helemaal niks tussen?
Nee vind ik nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar ik vind als je zo'n stemwijzer doet omdat je het echt niet weet je er dan ook blanco in moet gaan.
Allemaal D66 stemmen danquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor de echte grote dingen moeten ze maar een referendum maken imo.
Maar wilde je nu die 3 partijen eruit schrappen omdat ze steeds naar voren komen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee vind ik niet![]()
Niemand is blanco. Iedereen heeft al bepaalde gedachten over partijen, onbewust.
Ja maar juist daarom moet je dan toch GEEN partijen uitsluiten, anders krijg je nooit een objectief beeld, als je al vanuit onderbuikgevoelens partijen gaat uitsluitenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee vind ik niet![]()
Niemand is blanco. Iedereen heeft al bepaalde gedachten over partijen, onbewust.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |