quote:
Ik ook... en de PvdA draaide weer veel te veel, ze zijn echte uber draaikonten met allesquote:
Cohen vind ik sowieso niet sterk in debatten, het is wel iets beter geworden dan in het begin.quote:
Ik heb mijn V&A bak maar gehouden, dat is tenminste een diesel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe bevalt de nieuwe functie Symph? Klonk's leasewagen overgenomen of mocht je er zelf eentje uitkiezen? En toch wel die 13e maand gekregen he
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook... en de PvdA draaide weer veel te veel, ze zijn echte uber draaikonten met alles
Extreme QFT, wat een dode dodo... Wouter Bos is een held vergeleken bij dit karikatuurquote:
Remlof? You're wrongquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat die beloning in natura van Remlof voor jou persoonsgebonden was
Ja... true...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cohen is ook nog veel te onwennig en draaierig
Ja, dat vind ik ook wel. En de ontwikkelingshulp die we wel verlenen enkel in de vorm van microkredieten doen, daar bereik je het allermeeste meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef JJH het volgende:
Het enige waarmee ik het met Wilders eens ben is het korten op de ontwikkelingshulp.
DPI?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet t echt nog niet voor morgen![]()
Wss wel een beetje links, maar ook weer niet te links, en ik moet nog even opzoeken hoe de partijen tegenover download verbod staan en privacy van internetgebruiken. Iedereen die voor DPI is mag een nekschot
Woehahahaahhquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Wilders: "geen wonder dat u morgen geen premier meer bent"
Deep packet inspection. Oftewel dat ze ieder 'pakketje' (=data) die je down- of upload kunnen checken / gaan checken. Uiteraard onder het mom van copyright inbreuk. In theorie dus net zoiets als een permanente telefoontap omdat je wellicht ooit een keer een dealer gaat bellen om drugs te bestellen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet t echt nog niet voor morgen![]()
Wss wel een beetje links, maar ook weer niet te links, en ik moet nog even opzoeken hoe de partijen tegenover download verbod staan en privacy van internetgebruiken. Iedereen die voor DPI is mag een nekschot
Ik vond het dit jaar ook heel moeilijk... Had een beetje het idee dat wat ik ook kies, het is allemaal slechtquote:
Dan kunnen ze ook wel al je post gaan nakijken!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deep packet inspection. Oftewel dat ze ieder 'pakketje' (=data) die je down- of upload kunnen checken / gaan checken. Uiteraard onder het mom van copyright inbreuk. In theorie dus net zoiets als een permanente telefoontap omdat je wellicht ooit een keer een dealer gaat bellen om drugs te bestellen.
Dat is de laatste tijd wel vaker zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
7 Nederlandse onderwerpen als TT op Twitter
Kristin Bellquote:
Dat is zo'n toffe seriequote:
Ik vind 'r in interviews ook zo leuk.quote:
tmc;dfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is gewoonweg geniaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind 'r in interviews ook zo leuk.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tmc;dfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:tmc;dfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |