Denk t ook wel, is niet echt een typje voor te explicietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn ook een hele hoop full frontal naaktplaatjes, maar ik heb een vermoeden dat ze nep zijn.
Als weggaan dit soort pics tot gevolg heeft ga ik graag ff wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij duidelijk, je moet niet even weg gaan.
Zo kun je het ook bekijken ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als weggaan dit soort pics tot gevolg heeft ga ik graag ff weg
Später.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga de laptop schlussen!
Trusten voor later allemaal!
Bahaaiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
jammer dat ik die even gemist hebquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Wilders: "geen wonder dat u morgen geen premier meer bent"
Wow, dat klinkt idd een stuk minderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jammer dat ik die even gemist heb
Maar mijn kop zit nu ook zo vol dat alles een beetje langs me heen gaat.
Dit was op mijn werk echt een pleurisdag uit de butencategorie. (vandaar dat ik er ook niet was)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even vooruitlopend op het feit of je bips wel bella/belle is, maar goed
Ja dat was het zeker. Het is een veel te lang verhaal om uit e leggen maar het komt hier op neer:quote:
quote:
Niks op papier gezet?quote:
Hmmmm, op deze manier ga je ook verwachtingen wekkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil niet dat jullie te hoge verwachtingen van me hebben. Dan kan het alleen maar tegenvallen.
Ik heb enorm lage verwachtingen van je bilpartij. Is dat beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil niet dat jullie te hoge verwachtingen van me hebben. Dan kan het alleen maar tegenvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Ja zie het maar als een blubberige massa, een grandcanyon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb enorm lage verwachtingen van je bilpartij. Is dat beter?
Ik hoef er ook geen foto's van te zienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zie het maar als een blubberige massa, een grandcanyon.![]()
Neeeeee, ik kan dit niet.Het is niet waar.
Ciaooo Bellaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Nou ok mensen, ik ga afsluiten.
Kussies op jullie, jawel, kontjes.![]()
![]()
groetjens,
Bellatrix
xxx
Alles staat op papier, maar als de uitvoerende het verdomd, ben je gewoon de sigaar..quote:
Ciaoooquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Succes met de job-issues Symph
Nu echt weg
Tnxquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Succes met de job-issues Symph
Nu echt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |