quote:
Benieuwd hoe lang ze dat al roepenquote:Waarom kan ik als Pathé Unlimited Cardhouder niet meer zelf bepalen waar ik in de zaal kom te zitten bij het online bestellen van tickets?
Voorheen maakte u als Pathé Unlimited Cardhouder gebruik van normale reserveringen (in plaats van bestellingen met de Pathé Unlimited Card), waarbij in het theater alles omgezet werd en onze medewerkers zorgden voor stoelen naast elkaar. In de huidige situatie is dat vooralsnog niet mogelijk. Wij hebben onze leverancier van het kassasyteem gevraagd dit zo spoedig mogelijk te verhelpen, maar het probleem is zo complex dat het nog zeker 3 maanden gaat duren voordat dit gerealiseerd is. We verwachten dat na deze oplevering het weer mogelijk is om via internet een bestelling te maken met meerdere Pathé Unlimited kaarten. Pathé verzoekt u daarom vriendelijk om nog even geduld te hebben tot de software up to date is.
Getver, dan maar bellen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:31 schreef Greys het volgende:
Morgenmorgen
Voor Goodbye:
[..]
Benieuwd hoe lang ze dat al roepen
Ja en het leuke is... dan krijg je een computer, je kunt niet rechtstreeks met Pathé de Kuip bellen geloof ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver, dan maar bellen?
Mogge trouwens
Zie het inderdaad. En je krijgt echt geen medewerker aan de lijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en het leuke is... dan krijg je een computer, je kunt niet rechtstreeks met Pathé de Kuip bellen geloof ik
Maar goed, we zien wel. Echt idioot geregeld dit in elk geval
Mogguh
Ja, goed héquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
Opgelost, we moeten het reserveren via de telefonische reserveerlijn en dan aan de kassa vrijdag de kaartjes betalen (min die ene van het abonnement dus).
Wat is het hier rustig, iedereen hard aan het werk? IJverig!
Al een dag of 2..quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
quote:
Kijk je uit dat je niet overwerkt raakt? Want dan moet je weer uitrusten en moeten we weer een weekend naar Landal en...quote:
Het is wel beter bij te houden iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al een dag of 2..
Het is nu wel een stuk beter te lezen dan afgelopen weekend
En wat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
Kijk je uit dat je niet overwerkt raakt? Want dan moet je weer uitrusten en moeten we weer een weekend naar Landal en...
Nevermind, carry on!![]()
Oh ja?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gedaan...
Ik krijg nu een boom thuisgestuurd
2de smsquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja?Hoe weten ze je adres dan hm?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
2de sms
Geen idee... het is een complot!
Nee niets dus, wanneer gaan we weer?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor allen, werk ze nog
18e toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niets dus, wanneer gaan we weer?
Huisje 213 maar weer?![]()
Oeh. Bomen. Ik hou d'r van. Heb er zelf eentje, wist je dat?
Bonjourrrrrquote:
18e is een iets ander soort Landalquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
18e toch?
En we hebben prima voor 213 gezorgd, dus dat kan best weer.
Joh, hoe kom je aan een boom en wat doe je er zoal mee dan?
Sms niet gezien?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrr
Nog gelukt met reserveren?
[..]
18e is een iets ander soort Landal![]()
Ik wil er ooit nog wel eens terug hoor, naar huisje 213. Wanneer het mooi(er) weer is ofzo!
Die boom... da's gewoon voor de heb.
Gewoon een beetje bij rondhangen, je weet nooit wie je tegenkomt
Ik zie nu net je sms ja!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sms niet gezien?Maar het is gelukt ja, vijf minuten aan de telefoon gehangen met de computer maar het is goed gegaan. Reserveringsnummer opgeslagen in mijn telefoon, dus dat komt goed!
Een ander soort Landal
Ja moeten we eigenlijk in het najaar of volgende lente weer doen ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
18e is een iets ander soort Landal![]()
Ik wil er ooit nog wel eens terug hoor, naar huisje 213. Wanneer het mooi(er) weer is ofzo!
Die boom... da's gewoon voor de heb.
Gewoon een beetje bij rondhangen, je weet nooit wie je tegenkomt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja moeten we eigenlijk in het najaar of volgende lente weer doen ofzo![]()
Daar kom je nog wel op terugquote:Nou dat lijkt me geen fijn volk, wat 's avonds bij bomen rondhangt
Ik?quote:
Nee want je mag maar met één tegelijk in een hokje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Catteke!
Ik lees net dat het 'tot nu toe goed gaat in Rotterdam' met het stemmen.
'Alleen nog maar ordentelijk gedrag in de stemhokjes'.
Zou er al eens bruut gebekt zijn in een stemhokje, vroeg ik mij meteen af toen ik dit las?![]()
Ja dat was vorige keer ook zo'n succesquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee want je mag maar met één tegelijk in een hokje.
True, maar daar hadden er diversen vorige keer in Rotterdam dus schijt aan, om het even plat te zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee want je mag maar met één tegelijk in een hokje.
Whut wat?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
Opgelost, we moeten het reserveren via de telefonische reserveerlijn en dan aan de kassa vrijdag de kaartjes betalen (min die ene van het abonnement dus).
Greysie!quote:
Mijn stemhokje had geen gordijntjes.quote:Ik lees net dat het 'tot nu toe goed gaat in Rotterdam' met het stemmen.
'Alleen nog maar ordentelijk gedrag in de stemhokjes'.
Zou er al eens bruut gebekt zijn in een stemhokje, vroeg ik mij meteen af toen ik dit las?![]()
Stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Straks hier maar eens een stemhokje opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |