Ik moet aan die midget van zo'n episode van South Park denken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef Elusive het volgende:
als ik die kop van roemer zie moet ik steeds aan
[ afbeelding ]
denken
De website van D66 is ook paarsquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef Ravvie het volgende:
Rouvoet blijft een koning. Jammer van dat hele christen gedoe.
Rawfood, misschien iets voor Marianne?quote:
Pittig kapselquote:
Hij praat zo technocratischquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef ThePianoMan het volgende:
Rouvoet is sterk
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Rawfood, misschien iets voor Marianne?
Ik zou ook SP stemmen als ik op basis van m'n uiterlijk al heel snel het glazen plafond zou bereiken.quote:
Klopt, al moeten we er wel van leren.quote:
Ik lust die Thieme rauw! Rrrrrawwwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Rawfood, misschien iets voor Marianne?
.. Het is een vrouw?quote:
Jaquote:
Ze kan wel goed debatterenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef PhalanX het volgende:
GroenLinks is zichzelf al acht jaar aan het inplannen... snoes, je hebt nog niet gewonnen, dus die arrogante toon mag je wel achterwege laten.
Wat ik je zeg. Hij had wat betere standpunten moeten hebben en hij had mijn stem.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Mendeljev het volgende:
Rouvoet is wederom sterk aan het woord. Wat mij betreft één van de betere debaters.
Ik denk dat je Ronald de Boer ziet. Frank de Boer zit nu in Zuid-Afrikaquote:
Nou Meneer Mo, een lief kusje op onze gelijke gedachten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zag Mr.Mo ook al, zei hij bij het lezen van deze post
Voor mij een reden er niet op te stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Huh iddik dacht ook dat het een man was
Ja, beetje jammer inderdaad om haar partijgenote Marijke Vos de schuld te geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef BlackLining het volgende:
Beweert Femke nou echt dat de crisis is veroorzaakt door vervuilers?Slaat door, jammer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef Krambo het volgende:
Gelukkig is dit het laatste debat. Herhaling van zetten blablabla (niet dat ik verwacht had dat er iets nieuws gezegd zou worden, maar je weet nooit)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou Meneer Mo, een lief kusje op onze gelijke gedachten.
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef heiden6 het volgende:
Roemer maakt het echt te bont met dat jolige gedoe.
Leuk, jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef SolDat het volgende:
Meneer Roemer, U wordt dalijk ingehaald door mevrouw Jongerius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |