iOS4quote:As we said, it's shockingly thin.
The screen is truly outrageous -- you basically cannot see pixels on it. We're not being hyperbolic when we say it's easily the best looking mobile phone screen we've ever laid eyes on.
The build quality is really solid. The home button feels much snappier, and on the whole it just feels like a tightly-packed device, but it's not heavy.
The side buttons are really nice and clicky.
iOS 4 is very familiar -- there's not a lot added to fit and finish.
The general speed of the whole OS is way snappier. The camera app in particular is noticeably faster -- shots get snapped in an instant.
bron: Engadget
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Heb jij de nieuwe iPhone?
Opgelost slotje basta.
Overigens even hele stomme korte vraag.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 | [img]http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-170-rm-eng.jpg[/img] [img]http://photos.media.macrumorslive.com/p/2010-06-07/f1275936206.jpg[/img] Met een knap staaltje techniek. :7 Website: http://www.apple.com/nl/iphone/specs.html [quote]Apple heeft vanavond geheel volgens verwachting de nieuwe iPhone, die door het leven zal gaan als de iPhone 4, aangekondigd. Zoals we op de gelekte foto’s van Gizmodo al zagen, heeft het toestel een geheel nieuw ontwerp gekregen. Het nieuwe ontwerp is met slechts 9.3 mm dunner dan de huidige iPhone 3GS en daardoor volgens Jobs momenteel ‘de dunste smartphone ter wereld’. De behuizing van de iPhone 4 bestaat uit roestvrij staal en glas voor optische kwaliteit en krasbestendigheid. Het toestel is verder uitgerust met een camera aan de voorzijde om mee te videobellen (voorlopig alleen Wi-Fi) en een gewone 5-megapixelcamera op de achterzijde met LED-flitser en 5 keer digitale zoom. Deze camera kan tevens 720p HD-video opnemen. Daarnaast zijn er de gebruikelijke zaken, zoals een microfoon, 30-pins-connector, speaker en koptelefooningang. Nieuw is een tweede microfoon voor ‘noise cancellation’. In de rand van de nieuwe behuizing heeft Apple de antennes verwerkt. De ene kant heeft antennes voor Bluetooth, Wi-Fi en GPS. De andere kant is voor UMTS- en GSM-connectiviteit. De iPhone 4 heeft een zogenaamd nieuw ‘Retina Display’-beeldscherm met een resolutie van 960 x 460 pixels, 4 keer meer pixels dan de huidige iPhone. Dit zorgt volgens Steve Jobs voor ‘zeer, zeer scherpe tekst’. De nieuwe iPhone wordt aangestuurd door dezelfde 1 GHz Apple A4 chip die ook in de iPad zit. Het grootste component van het nieuwe toestel is de accu. Dit moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur. De iPhone 4 gaat quadband HSDPA/HSUPA ondersteunen. Hoewel weinig providers dit momenteel aanbieden, is er ondersteuning voor 7.2 Mbit downstream en 5.8 Mbit upstream toegevoegd. De nieuwe iPhone is verder uitgerust met 802.11n Wi-Fi. Nieuw in de iPhone 4 is een gyroscoop, die beweging op het horizontale vlak kan meten. Zo kunnen hoeverdraaing en hoeksnelheid gemeten worden. Mogelijkheid om video op te nemen en te delen met iMovie voor de iPhone. Video kan bewerkt worden met iMovie-applicatie voor de iPhone met mogelijkheid om thema’s en audio toe te voegen. Video’s kunnen geëxporteerd worden naar 360p, 520p en 720p en zijn voorzien van geolocation. iMovie for iPhone: direct video bewerken op de iPhone, thema’s, geolocation aan video toegevoegd, audio toevoegen, exporteren naar 360p, 520p en 720p, iPhone OS 4 omgedoopt tot iOS 4, meer dan 100 nieuwe functies, zoals multitasking, folders; bing zoekoptie, Gold Master vandaag beschikbaar, iBooks ook voor iPhone en iPod touch (syncen met alle devices). Wit en zwart, 16- en 32 GB-modellen. 199 en 299 dollar bij AT&T, verkrijgbaar vanaf 24 juni in de Verenigde Staten. Tegen het einde van september verkrijgbaar in 88 landen. In juli verkrijgbaar in onder meer Nederland en België. Apple introduceert een aantal nieuwe accessoires, zoals een nieuwe dock en een eigen hoesje in meerdere vrolijke kleuren, zoals wit, roze, oranje, groen, blauw en zwart.[/quote] Bron: www.iphoneclub.nl [b]iPhone 4[/b] Netflix HTML 5 ondersteuning. Micro Simtray Front Facing Camera LED Flash op de achterkant 3 axis gyroscoop, accelerometer en kompas Retina optimalisatie A4 Chip 5 MP Camera met sensor iMovie voor $4,99 iBookstore HD Filmen op 30 fps iAd Videoconversaties via 3g. Face to Face via Wifi only. (FaceTime) Zwart en witte iPhone $199 for 16GB, $299 for 32GB iOs 4 (21 juni, gratis.) Accesoires achterkant, $29 per stuk Scherm van glas, géén OLED. [b]Upgrade iOs4[/b] [quote]iOS4 upgrades for iPhone 3GS, iPhone 3G (with not all features supported), and iPod touch (again with not all features and no first generation) for free on June 21st[/quote] [b]iPhone accesoires[/b] [img]http://i46.tinypic.com/2r2ofap.jpg[/mg] [quote]Accesoires achterkant, $29 per stuk[/quote] [img]http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-206-rm-eng.jpg[/img] [img]http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-168-rm-eng.jpg[/img] [img]http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-166-rm-eng.jpg[/img] [quote]10:35AM "This doesn't look like Apple... what are these lines? They are part of the primary structural elements of the phone... this is part of brilliant engineering. It uses the band as part of the antenna system!"[/quote] [b]Waarschijnlijk T-Mobile only again[/b] |
quote:T-Mobile breidt het netwerk uit. Experts denken dat het weinig uitricht.
Met de netwerkreparatie waar T-Mobile nu mee bezig is, loopt het bedrijf achter de feiten aan, zegt Alfred den Besten, partner bij MarketCap, onderzoeksbureau in de IT en telecommunicatie.
Om iets te doen aan de grote berg klachten over slechte verbindingen, zet T-Mobile op een paar drukke plekken in de Randstad (Den Haag, Amsterdam, Rotterdam) extra zendmasten neer. Bestaande masten krijgen extra capaciteit. Deze, volgens het bedrijf ‘al langer geplande update’, zou de ergste problemen binnen een paar weken moeten verhelpen.
Maar volgens Den Besten valt dit nog maar te bezien. En als er wat extra capaciteit is op de ‘filepunten’ voor dataverkeer, zal het ook daar snel weer misgaan, denkt hij. ‘Omdat het netwerk op die plekken zo slecht is, zeggen veel mensen nu: ik internet niet meer op mijn mobieltje. Als het netwerk op die punten straks weer goed werkt, gaan ze wel weer internetten. En komt de ‘file’ weer terug.’
Het mobiele internetverkeer groeit razendsnel. Het netwerk van T-Mobile (4,5 miljoen klanten) zal de komende jaren telkens tegen zijn grenzen aanlopen, erkent het bedrijf ook zelf. ‘De groei gaat zo snel, eigenlijk loop je met de uitbreiding van het netwerk achter het gebruik aan’, zegt woordvoerder Priscilla Tomasoa van T-Mobile.
Zwak
Volgens John Kroon, eigenaar van it-communicatiebedrijf Comvenience, is het netwerk van T-Mobile zwak. Maar ook dat van Vodafone is niet sterk. Kroon heeft in Nederland veel mobiele netwerken getest op hun capaciteit voor internettoepassingen. Vooral in de Randstad haperen tijdens spitsuren (ochtend, lunch, begin van de avond) de netwerken van T-Mobile en Vodafone.
Dat T-Mobile meer klagende klanten kent dan Vodafone, heeft te maken met de iPhone. Het bedrijf is exclusief partner van Apple. ‘Je verkoopt iPhones, maar levert er geen goed netwerk bij. Dat is wat er gebeurt’, zegt Den Besten. ‘T-Mobile is het netwerk niet echt aan het repareren. Dit is het reduceren van klachten.’
T-Mobile houdt vol dat de smart-phonegroei als een verrassing kwam. Terwijl de telecomaanbieder begin dit jaar bijvoorbeeld nog onderzoeken liet zien waarin stond dat de komende jaren gebruikers van mobieltjes spectaculair veel meer gaan internetten, aldus technologiesite Tweakers.
En ruim een jaar geleden zeiden experts in deze krant al dat een aantal operators, waaronder bijvoorbeeld T-Mobile, hun netwerk flink moesten ‘updaten’, om de snel toenemende populariteit van mobiel internet aan te kunnen
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Overigens even hele stomme korte vraag.
Heb je gisteren bij de OMT smsdienst een sms 2x ontvangen?Dat was namelijk even onduidelijk.
Goede vraag, ik zit er ook mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef nelisb het volgende:
Hou moet ik nou tegen iedereen straks zeggen dat ik een iPhone 4 heb? Zeg ik dan ik heb een 4de generatie iPhone?
sorryquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
Eén om 19.38 en 19.39
"De iPhone 4 heeft camera aan voor- en achterkant, LED-flash, microsim en een tweede microfoon voor noisecancellation. Speciaal display zorgt voor 4x meer pixels."
Geeft niet, was toch gratisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
sorryGing beetje mis maar hoopte vurig dat hij hem toch maar één keer gestuurd had.
1008 is omt inderdaad, toen werkte ik er alleen nog niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geeft niet, was toch gratis(9 cent, ook goed
)
Heb elke maandag repetitie van de muziekvereniging, dus ik ben er nooit bij als er een keynote is![]()
In januari werd ik op de hoogte gehouden door '1008', waren jullie dat ook?
Waarschijnlijk ingeschreven op de nieuwsbrief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef kadeya het volgende:
[..]
De nieuwe iPhone? Waar? Dat wil ik ook!
"De vierde iPhone".quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef nelisb het volgende:
Hou moet ik nou tegen iedereen straks zeggen dat ik een iPhone 4 heb? Zeg ik dan ik heb een 4de generatie iPhone?
"Ik heb de iPhone 4, cool he?"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja lastig dilemma. Het klinkt natuurlijk niet zo lekker als ik heb een 3GS.
ja idd, stond op de tennisbaan en moest steeds even tussendoor kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
sorryGing beetje mis maar hoopte vurig dat hij hem toch maar één keer gestuurd had.
Haha, herkenbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ja idd, stond op de tennisbaan en moest steeds even tussendoor kijkenDus wist het niet zeker, maar dacht het toen ook al. Heb het ok ff nagekeken maar was idd dubbel
![]()
quote:iPhone 4 in juli 2010 in Nederland bij T-Mobile
De iPhone 4 komt in wit en zwart en kost $199 voor de 16 GB , en $299 voor de 32 GB. De 3GS kost nu $99.
Op 24 juni komt de iPhone uit in Amerika en in juli komt de iPhone naar Nederland. T-Mobile zal weer het alleenrecht hebben op de iPhone. In eind september zijn er 88 andere landen aan de beurt. Op 21 juni komt iPhone OS 4.0 uit die gratis is voor alle modellen behalve de iPhone 2G en de iPod Touch 1G.
Dat zei ik in het vorige topic en toen werd ik er op afgekraakt omdat dat nutteloos commentaar wasquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
Die glazen achterkant kan al een stuk beter tegen krasjes dan de plastic achterkant die nu wordt gebruikt. En trouwens, waarom denkt iedereen dat op 4 juli de 4e gen. in Nederland en Belgie wordt gelanceerd? Ik bedoel, op een zondag?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Bananenman het volgende:
Leuk ding. Hoop alleen dat hij wat duurzamer is dan de vorige iPhones.
Ooit van sarcasme gehoord?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat zei ik in het vorige topic en toen werd ik er op afgekraakt omdat dat nutteloos commentaar was
Ja, en wat is hun bron?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Pino112 het volgende:
http://www.iphoned.nl/iph(...)nieuwe-iphone/22789/
[..]
Aangezien ik een vrij bijdehand persoon ben, zag ik heus wel dat het hier al begon:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het was nou niet echt sarcasme, en dat weet je zelf ook wel
Dit maakt hem helemaal compleet:quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
En hoe komt een nietszeggende iPhone-site waar geen hond komt aan deze informatie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Pino112 het volgende:
http://www.iphoned.nl/iph(...)nieuwe-iphone/22789/
[..]
Ik zou er niet te veel waarde aanhechten. Net even gegoogled op iPhone en 4 juli, en dat was in 2008 het gevalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
En hoe komt een nietszeggende iPhone-site waar geen hond komt aan deze informatie?
Ja, weet ik ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
En hoe komt een nietszeggende iPhone-site waar geen hond komt aan deze informatie?
Volgens mij wel. Je kan trouwens ook 1 jaar verlengen. Even informeren, maar als het goed is moet het lukkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Skv het volgende:
Mijn abo verloopt in september. Zou ik dan in juli alvast de iPhone 4 kunnen krijgen als ik 2 jaar verleng? Ook als ik van mijn i300 naar i150 wil gaan?
Ze jatten vaak hele stukken tekst van OMT en IPC en verzinnen er nog de helft bij.quote:
Hoe ziet die eruit? Nog helemaal niet gezien namelijk.quote:En verder: wie gaat de officiele iPhone dock kopen?
Ja, alleen de i150 is dan pas vanaf september.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Skv het volgende:
Mijn abo verloopt in september. Zou ik dan in juli alvast de iPhone 4 kunnen krijgen als ik 2 jaar verleng? Ook als ik van mijn i300 naar i150 wil gaan?
You will be dissapointedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef Nashje het volgende:
Kutzooi mijn abo loopt nog een jaar. Hopen dat iOS4 gewoon megageil is, dat maakt al een hoop goed.
Dat zou het zijn als je er nog helemaal niks van wist en het als een verassing zou komen. Dat is echter niet het geval :pquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef Nashje het volgende:
Kutzooi mijn abo loopt nog een jaar. Hopen dat iOS4 gewoon megageil is, dat maakt al een hoop goed.
Dat dacht ik al. Tof!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja, alleen de i150 is dan pas vanaf september.
Om hier even op terug te komen. Mijn bron is de Keynote zelf, wanneer Jobs gaat 'Facetimen'[quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
whut?heb je daar een bron bij, want dat is echt idioot.
Je belt gewoon, en de videobeelden worden dan via wifi verzonden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Om hier even op terug te komen. Mijn bron is de Keynote zelf, wanneer Jobs gaat 'Facetimen'[]. Zoals je kunt zien belt hij eerst die vent op. Wanneer hij opneemt drukt Jobs vervolgens op FaceTime om te videobellen.
Ja, als je al met iemand aan het bellen bent en je hebt beiden een iPhone, dan kun je kiezen om FaceTime te gebruiken. Dat hoeft niet. Hoewel de identificatie op telefoonnummer gaat, heb je geen GSM-connectie nodig om de verbinding tot stand te brengen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Om hier even op terug te komen. Mijn bron is de Keynote zelf, wanneer Jobs gaat 'Facetimen'[]. Zoals je kunt zien belt hij eerst die vent op. Wanneer hij opneemt drukt Jobs vervolgens op FaceTime om te videobellen.
quote:FaceTime works right out of the box — no need to set up a special account or screen name. And using FaceTime is as easy as it gets. Let’s say you want to start a video call with your best friend. Just find her entry in your Contacts and tap the FaceTime button. Or maybe you’re already on a voice call with her and you want to switch to video. Just tap the FaceTime button on the Phone screen. Either way, an invitation pops up on her iPhone 4 screen asking if she wants to join you. When she accepts, the video call begins. It’s all perfectly seamless. And it works in both portrait and landscape modes.
FaceTime requires iPhone 4 and a Wi-Fi connection for both caller and recipient.
http://www.apple.com/iphone/features/facetime.html
?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef WSquater het volgende:
Binnenkort in de USA: de iTenna. Een antenna voor je iPhone om het bereik te verbeteren!
phonehouse zegt 5 juli.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef WSquater het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat juli "eind juli" is. Persoonlijk denk ik dat het of 2 juli, of 9 juli wordt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:44 schreef _Mystery_ het volgende:
Hebben ze eindelijk een fatsoenlijke foon gemaakt?
laat ze iets verzinnen waardoor de accu langer meegaatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef WSquater het volgende:
Binnenkort in de USA: de iTenna. Een antenna voor je iPhone om het bereik te verbeteren!
"oude techniek".quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef _Mystery_ het volgende:
Moet wel lachen om de "nieuwe" feautures. Bestaat al eeuwen.en de fanboys maar ejaculeren op alle oude techniek.
Het zal niet de eerste keer zijn dat Apple voor een herdefiniëring van de markt zorgt omdat ze in weten te spelen op ease of use. Smartphones bestonden allang voordat de iPhone kwam en die heeft toch echt voor een boost gezorgt. Hetzelfde gebeurt nu met de iPad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef _Mystery_ het volgende:
Moet wel lachen om de "nieuwe" feautures. Bestaat al eeuwen.en de fanboys maar ejaculeren op alle oude techniek.
Dat is waar, maar dat videobellen werkte op mijn Sony Ericsson uit 2006 ook al prima hoor en gebruiksvriendelijk hoor. Ik zie het nut er niet echt van in, tevens is er een reden waarom het gefaald heeft (dit was niet de prijs).quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat Apple voor een herdefiniëring van de markt zorgt omdat ze in weten te spelen op ease of use. Smartphones bestonden allang voordat de iPhone kwam en die heeft toch echt voor een boost gezorgt. Hetzelfde gebeurt nu met de iPad.
Ik denk dat er twee redenen zijn waarom het deze keer wel gaat slagen:quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat videobellen werkte op mijn Sony Ericsson uit 2006 ook al prima hoor en gebruiksvriendelijk hoor. Ik zie het nut er niet echt van in, tevens is er een reden waarom het gefaald heeft (dit was niet de prijs).
Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van FaceTime.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er twee redenen zijn waarom het deze keer wel gaat slagen:
- Apple maakt er een open standaard van, zodat andere telefoons ook gebruik zullen kunnen gaan maken van FaceTime en er voor het eerst dus tussen verschillende toestellen met elkaar zullen kunnen videobellen
- wifi is nu zo populair dat er eigenlijk nauwelijks nog plaatsen zijn waar dit niet aanwezig is (en je dus bijna altijd genoeg bandbreedte hebt om stottervrij te kunnen videobellen)
Overigens zou het me ook niet verbazen als videobellen echt een vlucht neemt als Skype het mogelijk maakt in hun mobiele applicatie en mensen dat massaal gaan gebruiken ipv FaceTime
Dat glas is toch zo superresistent en hard enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef WSquater het volgende:
Even iets totaal anders: wie gaat zo'n bumper kopen?
Ik ben benieuwd of het wel beschermt en wacht dus ook de eerste reviews af. Ik heb het altijd wel zonde gevonden om de achterkant helemaal te bedekken, en dat is nu niet het geval. Ik hoop in ieder geval dat als je je iPhone 4 bijvoorbeeld op tafel legt, hij de tafel zelf niet raakt (maar alleen de bumper). Dan kan het nog wel eens interessant worden.
In ieder geval in onderhandelingquote:Geachte heer Pino,
Bedankt voor uw e-mail, waarin u informeert naar de I-Phone.
Momenteel zijn KPN en Apple nog in onderhandeling over het aanbieden van de I-Phone via KPN. Tot op heden is hier nog geen beslissing over genomen. Zodra er meer bekent wordomtrent het aanbieden van de I-Phone via KPN zal dit zo snel mogelijk op de website worden medegedeeld.
Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op <a href=http://www.kpn.com/kpn/show/id=1752234 >klantenservice Mobiel</a> op kpn.com.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Patrick xxxxxxxxxxxx
Klantenservice KPN
Dit dus!quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er twee redenen zijn waarom het deze keer wel gaat slagen:
- Apple maakt er een open standaard van, zodat andere telefoons ook gebruik zullen kunnen gaan maken van FaceTime en er voor het eerst dus tussen verschillende toestellen met elkaar zullen kunnen videobellen
- wifi is nu zo populair dat er eigenlijk nauwelijks nog plaatsen zijn waar dit niet aanwezig is (en je dus bijna altijd genoeg bandbreedte hebt om stottervrij te kunnen videobellen)
Overigens zou het me ook niet verbazen als videobellen echt een vlucht neemt als Skype het mogelijk maakt in hun mobiele applicatie en mensen dat massaal gaan gebruiken ipv FaceTime
Nou, die weet al niet eens hoe je iPhone spelt. Wekt veel vertrouwen op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb de KPN gemaild of ze de iPhone gaan aanbieden.
Resultaat:
[..]
In ieder geval in onderhandeling
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:01 schreef LordLynx het volgende:
Tvp, hopen dat Vodafoon ook wat gaat aanbieden....
Ik geloof er weinig van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb de KPN gemaild of ze de iPhone gaan aanbieden.
Resultaat:
[..]
In ieder geval in onderhandeling
Heb ze aan de lijn gehad. Werd afgewimpeld naar de phone shop ofzoiets, en toen ik die belde kreeg ik een chagrijnige regiomanager aan de lijn die het maar stom vond dat ik dat vroeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:01 schreef LordLynx het volgende:
Tvp, hopen dat Vodafoon ook wat gaat aanbieden....
Volgens mij horen ze nu dezelfde vraag over en over. Ik kan het me wel voorstellen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Heb ze aan de lijn gehad. Werd afgewimpeld naar de phone shop ofzoiets, en toen ik die belde kreeg ik een chagrijnige regiomanager aan de lijn die het maar stom vond dat ik dat vroeg.
zal na verloop van tijd denk ik gewoon via het 3g netwerk werken, waardoor de kosten dus simpelweg je maandelijkse mobiele internetkosten zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:58 schreef Christiaan het volgende:
Ik vraag me af hoe het gaat met videobellen. Het zal niet gratis zijn, want je moet het via de gewone telefoonlijn activeren geloof ik? Dan lijkt me een programma als Qik of zo beter, er zullen vast wel van dat soort dingen komen nu.
Het gebruiksgemak. De manier waarop hij de, weliswaar niet echt nieuwe, dingen doet. Niet uit te leggen tot je er zelf een in de handen hebt gehad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De HTC Legend, maar dan zonder de kromming en zonder RVS achterkant. Het ding heeft vrij weinig "nieuws", alles wat deze telefoon kan, kunnen de huidige smartphones al een half jaar.
Is er hier een macofiel die mij uit kan leggen wat dit ding toevoegt aan de huidige markt smartphones?
Het is wel gratis, denk ik. Voor zover ik het begrijp gaat de identificatie met je gsm-nummer, maar je hebt geen mobiele netwerkverbinding nodig om te kunnen FaceTalken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:58 schreef Christiaan het volgende:
Ik vraag me af hoe het gaat met videobellen. Het zal niet gratis zijn, want je moet het via de gewone telefoonlijn activeren geloof ik? Dan lijkt me een programma als Qik of zo beter, er zullen vast wel van dat soort dingen komen nu.
Zouden operators dat goed vinden? Da's dus gratis bellen met elke iPhone4?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Het is wel gratis, denk ik. Voor zover ik het begrijp gaat de identificatie met je gsm-nummer, maar je hebt geen mobiele netwerkverbinding nodig om te kunnen FaceTalken.
Ja, dat is ook een van de grote pluspunten van bijv. Android. Dus wat is het voordeel dan nog van de IPhone? Wmb. is de hele gadget-factor er nu af. De display is niet zichtbaar beter dan die van de meeste huidige smartphones (die hebben ook pixels "kleiner dan voor het oog waarneembaar"), 5mp camera is niet beter dan wat je elders vindt, het uiterlijk is niet vernieuwend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Het gebruiksgemak. De manier waarop hij de, weliswaar niet echt nieuwe, dingen doet. Niet uit te leggen tot je er zelf een in de handen hebt gehad.
Nou, dat is dus de reden dat het voorlopig alleen via WiFi gaat, neem ik aan. Op WiFi kon je al langer bellen via VoIP.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Zouden operators dat goed vinden? Da's dus gratis bellen met elke iPhone4?
Ik ben geen macofiel maar volgens mij is dit (zoals zoveel discussies over apple vs the rest) een verschil in prioriteiten. Wil je het nieuwste van het nieuwste of ga je voor een product dat vlekkeloos en makkelijk werkt (volgens velen).quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De HTC Legend, maar dan zonder de kromming en zonder RVS achterkant. Het ding heeft vrij weinig "nieuws", alles wat deze telefoon kan, kunnen de huidige smartphones al een half jaar.
Is er hier een macofiel die mij uit kan leggen wat dit ding toevoegt aan de huidige markt smartphones?
Noem eens een telefoon met een 326 ppi display?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een van de grote pluspunten van bijv. Android. Dus wat is het voordeel dan nog van de IPhone? Wmb. is de hele gadget-factor er nu af. De display is niet zichtbaar beter dan die van de meeste huidige smartphones (die hebben ook pixels "kleiner dan voor het oog waarneembaar"), 5mp camera is niet beter dan wat je elders vindt, het uiterlijk is niet vernieuwend.
Het is het eigenlijk allemaal nét niet....![]()
En die videofunctie is alleen tussen Iphones bruikbaar, dus zal ook niet massaal gebruikt worden, waardoor waarschijnlijk een third-party app het gat op zal vullen.
De Xperia X1 van Sony Ericsson heeft 312 ppi, meer dan dat het oog weer kan geven. In de praktijk is dus het enige verschil tussen het scherm van de Iphone en deze telefoon het batterijverbruik door het scherm.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Noem eens een telefoon met een 326 ppi display?
Ik denk dat voor velen de iPhone net wat lekkerder werkt dan Android, itt wat jij beweert. Voor mij wel in ieder geval.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een van de grote pluspunten van bijv. Android. Dus wat is het voordeel dan nog van de IPhone? Wmb. is de hele gadget-factor er nu af. De display is niet zichtbaar beter dan die van de meeste huidige smartphones (die hebben ook pixels "kleiner dan voor het oog waarneembaar"), 5mp camera is niet beter dan wat je elders vindt, het uiterlijk is niet vernieuwend.
En die videofunctie is alleen tussen Iphones bruikbaar, dus zal ook niet massaal gebruikt worden, waardoor waarschijnlijk een third-party app het gat op zal vullen.
Dat snap ik. Prima. Maar met Android - functioneel prettiger dan Apple - en telefoons die technisch beter zijn, en goedkoper, vraag ik mij af wat nu nog de meerwaarde van de Iphone is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik ben geen macofiel maar volgens mij is dit (zoals zoveel discussies over apple vs the rest) een verschil in prioriteiten. Wil je het nieuwste van het nieuwste of ga je voor een product dat vlekkeloos en makkelijk werkt (volgens velen).
Moet het iets toevoegen dan? Het is algemeen bekend dat Apple graag woorden in de overtreffende trap gebruikt, dit is denk ik deels marketing maar waarschijnlijk vinden zij dat zelf ook echt.
Als jij dat niet vind ook prima, je hoeft het niet te kopen.
Je komt er pas achter wat het voordeel van is als je het zelf gaat gebruiken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welke telefoons zijn technisch beter en waarom?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat snap ik. Prima. Maar met Android - functioneel prettiger dan Apple - en telefoons die technisch beter zijn, en goedkoper, vraag ik mij af wat nu nog de meerwaarde van de Iphone is.
Dat zeg ik dus, veel mensen vinden het toch fijner werken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat snap ik. Prima. Maar met Android - functioneel prettiger dan Apple - en telefoons die technisch beter zijn, en goedkoper, vraag ik mij af wat nu nog de meerwaarde van de Iphone is.
Ja. De iPhone 4 is veel sneller dan de HTC Legend en (waarschijnlijk) ook sneller dan alle Snapdragon Android-toestellen. Dit gezegd hebbende geldt nog altijd dat:quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het scherm van de iPhone is wel degelijk stukken beter dan die van de concurrenten, zoals gezegd. De 5 MP camera is overigens voor zover ik gezien heb wel stukken beter dan camera's van concurrenten. De videobelfunctie is overigens een open standaard, Apple mikt erop dat andere partijen het ook zullen gaan gebruiken. Desalniettemin vooralsnog niet meer dan een gimmick.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar de X1 heeft Windows Mobile en is een uitermate brak toestel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De Xperia X1 van Sony Ericsson heeft 312 ppi, meer dan dat het oog weer kan geven. In de praktijk is dus het enige verschil tussen het scherm van de Iphone en deze telefoon het batterijverbruik door het scherm.
Daarnaast zijn de schermverhoudingen van de Iphone nabij 4:3 - en dus niet optimaal voor multimedia.
Is Android functioneel prettiger dan iOS? Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef D. het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de iPhone via Vodafone?
En dan ben ik vooral benieuwd naar de kosten van een gelijkwaardig abo.
Geen ervaring, maar het zal echt niet veel verschillen hoor... Ik zou dit puur voor de service (waaronder ook dekking) doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:58 schreef D. het volgende:
Hier nog maar een keer, want nog geen antwoord gezien
[..]
Lees het artikel in dit topic eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
- Desirequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:51 schreef TC03 het volgende:
Apple loopt met de iPhone niet zo ver voor zoals het deed vorig jaar, maar het is nog wel steeds één van de beste of zoniet het beste toestel. LHO zegt dat de iPhone het nét niet is, maar naar mijn mening zijn juist alle concurrenten het nét niet. Welke telefoon heeft...:
- Een snelheid vergelijkbaar met die van de iPhone 4
- Een behuizing die net zo mooi en duurzaam als die van de iPhone 4
- Een net zo mooi scherm als de iPhone 4
- Een goede camera met flits
- Een goede mediaspeler (iPod)
Geen enkele telefoon kan aan al deze punten voldoen.
De LEgend - die geen 1ghz maar een 700? mhz cpu heeft - kan denk ik ook aardig de wedstrijd aan met de Iphone, duurzamere behuizing, en het uiterlijk is vrijwel gelijk aan elkaar.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
- Desire
- Desire
- Desire (naja.. net zo mooi.. Amoled is natuurlijk veel mooier)
- Desire
- Desire en elke andere Android-phone waarbij je tussen tientallen mediaspelers kunt kiezen.
Dat topic gaat meer over waarom Apple zoveel succes heeft. Maar de vraag van LeeHarveyOswald en velen anderen is wat de iPhone 4 nog toevoegt in deze smartphonemarkt. Maar mijn vraag is: Wat wil je voor een antwoord hierop hebben? Als ik al jouw argumenten bekijk en ook het vergelijken met andere toestellen zie, lijkt het er meer op dat je hier aan het bekeren bent. Wat iedereen hier ook gaat aandragen, jij wordt echt niet overtuigd en dat hoeft ook niet. Je komt hier in een iPhone-topic uitleggen dat er betere telefoons zijn. Denk je echt dat dat zin heeft? Net zoals het geen zin heeft om jou uit te leggen dat de iPhone beter is, je hebt nog nooit een iPhone 4 in je handen gehad. Wij ook niet, maar wij zijn al overtuigd. Je moet het straks voor je zelf zien en dat is het beste argument wat je dan kan krijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lees het artikel in dit topic eens.
Apple are Kings of Tech Because They Get Culture
Heb je de 3GS weleens in het echt naast een Desire gelegd en vergeleken? 'k Denk het niet, want dan zou je weten dat wat jij zegt gewoon niet waar is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef retorbrapi het volgende:
Leuk, al die GHzen, maar ondanks de tragere processor in de 3GS werkt die alsnog soepeler dan de Desire of de Legend.
dit dus eigenlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:52 schreef Treinkopper het volgende:
Flikker eens op met dat gezever over HTC's en weet ik wat meer.
* Topic uit MyAt gooit.
- De Desire is niet net zo snel als de iPhone 4.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
- Desire
- Desire
- Desire (naja.. net zo mooi.. Amoled is natuurlijk veel mooier)
- Desire
- Desire en elke andere Android-phone waarbij je tussen tientallen mediaspelers kunt kiezen.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef retorbrapi het volgende:
Leuk, al die GHzen, maar ondanks de tragere processor in de 3GS werkt die alsnog soepeler dan de Desire of de Legend.
Ook echt dat "op peil". Dat ding heeft het fucking beste scherm van de markt man. Waarschijnlijk ook de beste chip. Maar goed, ga eens weg uit dit topic.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je de 3GS weleens in het echt naast een Desire gelegd en vergeleken? 'k Denk het niet, want dan zou je weten dat wat jij zegt gewoon niet waar is.
Overigens lijkt de iPhone 4 me een bovengemiddeld goed toestel hoor, maar vernieuwend en "Wow!" is het gewoon niet. Met dingen als het scherpere scherm, snellere processor en functies als multitasken en folders loop je niet voor op de concurrentie, dan loop je gewoon op peil en niets meer.
Ach man, alsof iemand jou nog serieus neemt. Volgens mij loopt er hier op heel Fok! geen grotere fanboy rond die zo wanhopig met de meest kansloze argumenten en beweringen komt als jij. Dus 'k ga er inderdaad niet meer tijd aan bestedenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ook echt dat "op peil". Dat ding heeft het fucking beste scherm van de markt man. Waarschijnlijk ook de beste chip. Maar goed, ga eens weg uit dit topic.
Goed zo, ga maar wegquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ach man, alsof iemand jou nog serieus neemt. Volgens mij loopt er hier op heel Fok! geen grotere fanboy rond die zo wanhopig met de meest kansloze argumenten en beweringen komt als jij. Dus 'k ga er inderdaad niet meer tijd aan besteden.
Niet om het een of ander, maar die processor is dezelfde als die van de Samsung Wave. Je mag dus geen wonderen verwachten alhoewel het wel een goede processor is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef retorbrapi het volgende:
Leuk, al die GHzen, maar ondanks de tragere processor in de 3GS werkt die alsnog soepeler dan de Desire of de Legend. De 4 krijgt een nog snellere processor.
Onbegrijpelijk wat doe je hier nog steeds? Ga je ook in de Albert Heijn roepen dat je fan bent van de Aldi?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ach man, alsof iemand jou nog serieus neemt. Volgens mij loopt er hier op heel Fok! geen grotere fanboy rond die zo wanhopig met de meest kansloze argumenten en beweringen komt als jij. Dus 'k ga er inderdaad niet meer tijd aan besteden.
In hoeverre kan je wonderen verwachten van een processor? Het gaat erom dat de telefoon snel en snappy aanvoelt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar die processor is dezelfde als die van de Samsung Wave. Je mag dus geen wonderen verwachten alhoewel het wel een goede processor is.
http://www.engadget.com/2(...)-wave-share-a-brain/
Wat voor wonderen? De 3GS werkt nu al soepel en snappy (snappier dan de Desire) met een mindere processor. Met een snellere processor wordt dat alleen maar beter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar die processor is dezelfde als die van de Samsung Wave. Je mag dus geen wonderen verwachten alhoewel het wel een goede processor is.
Gelukkigquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Ireyon het volgende:
Dus 'k ga er inderdaad niet meer tijd aan besteden.
Waarom zegt dan Steve op de keynot "... By our team?" Het is niet hetzelfde hoor. Ik denk modified of opnieuw herbouwd. Zelfde is het zeker niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk even duur als de 3GS dus in België gaat hij dan ¤625 kosten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou ie los zo rond de 700 euro gaan kosten?? Heb nog niet 123 iets kunnen vinden over prijzen
De core is hetzelfde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom zegt dan Steve op de keynot "... By our team?" Het is niet hetzelfde hoor. Ik denk modified of opnieuw herbouwd. Zelfde is het zeker niet.
Pre-order hangt toch gewoon af van de winkelier?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef Semmm het volgende:
Heeft iemand al iets over een exacte datum gehoord van de lancering in Nederland?
En de Pre-Order datum..
'At his keynote yesterday, Steve Jobs very proudly touted the "wonderful" A4 processor, saying it was "designed by our own team" and, additionally, "is so good." That chip is the muscle inside the iPad and the new iPhone 4, but now we're finding that others are using it too... a little more quietly.'quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom zegt dan Steve op de keynot "... By our team?" Het is niet hetzelfde hoor. Ik denk modified of opnieuw herbouwd. Zelfde is het zeker niet.
Dan moet een los abo dus 7,50 euro kosten om interessant te zijn, en volgens mij is internet alleen al 10 euroquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou ie los zo rond de 700 euro gaan kosten?? Heb nog niet 123 iets kunnen vinden over prijzen
Waar kan dat dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Pre-order hangt toch gewoon af van de winkelier?
Ik weet al van mensen die 'm in bestelling hebben staan.
Ik ga geen 77 delen teruglezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef nelisb het volgende:
Ga oude topics maar even teruglezen. Die berekeningen zijn al 100x voorgekomen.
Tsja, dat is jammer dan in mijn ogen. Ik wil ook graag de iPhone 4 hebben maar ik ben echt allergisch voor T-Mobile. Mocht KPN of Vodafone hem niet aanbieden dan maar simlockvrij halen en ben ik maar wat meer geld kwijt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet een los abo dus 7,50 euro kosten om interessant te zijn, en volgens mij is internet alleen al 10 euro
Lekker moeilijk doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef nelisb het volgende:
Ga oude topics maar even teruglezen. Die berekeningen zijn al 100x voorgekomen.
Ah, maar dan betaal je zeker de volledige aanschafprijs zekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef nelisb het volgende:
Een vriend van me is manager van meerdere winkels.
Geen idee of ze een lijst hebben. Maar ik heb er 2, mits ie 2 zwart krijgt.
Om te verkopen aan vrienden van jou? of jij verkocht hem aan de baas van je vriendquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef nelisb het volgende:
Als meezit hoor!
Vorig jaar ging ik trouwen op de launchdag, dus mocht ik hem eerder. Geen idee of zijn baas weer akkoord gaat.
Denk het wel, heb zijn baas ook een paar mooie ipads geleverd ;-)
Van de iPhone4? Nee, lijkt me niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
is de batterij nou vervangbaar of niet...da's me niet duidelijk geworden
Ik verkocht ze aan de winkels van die baas van die vriend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Om te verkopen aan vrienden van jou? of jij verkocht hem aan de baas van je vriend?
Nja ik ga anders wel in belgie kijken
Dan kon je er goedkoop aankomenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik verkocht ze aan de winkels van die baas van die vriend.
4 franchisewinkels.
De winkels hebben ze daarna weer verkocht aan klanten van ze.
QFTquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef chiren het volgende:
Shit nu wil ik ook de 4... Kut Apple, ze brainwashen je waar je bij staat
En er zit multitasking op!!!!!! rrevo fucking lutionairrrrquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef chiren het volgende:
Shit nu wil ik ook de 4... Kut Apple, ze brainwashen je waar je bij staat
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
En er zit multitasking op!!!!!! rrevo fucking lutionairrrr
Waarom via de webshop? Gewoon bellen en bedelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar hoe kun je dat zo vroeg doen? Ik wil graag via T-Mobile webshop korting op de aanschafprijs hebben. Vrien van mij deed dat de vorige keer ook.
Daar heb ik echt nooit problemen mee :/quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:52 schreef kadeya het volgende:
Ik hoop dat de youtube filmpjes op de 4 wat sneller laden met wifi aan, want dat is echt een drama op de 3gs.
bij mij duurt het echt zo lang, soms lijkt het wel stil te staan. Terwijl de wifi via Airport Extreme gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nooit problemen mee :/
Heb er ook niet echt last van. Ligt het niet aan dat 3G sowieso de laatste tijd loopt te kutten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:29 schreef kadeya het volgende:
[..]
bij mij duurt het echt zo lang, soms lijkt het wel stil te staan. Terwijl de wifi via Airport Extreme gaat.
Nee 3G is verder prima, tenminste dat was het 4 maanden geleden toen in in NL was. Maar over wifi is het heel traag. Ik had toen ook al op google gezocht en kwam een aantal keer het probleem tegen, maar geen oplossing.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb er ook niet echt last van. Ligt het niet aan dat 3G sowieso de laatste tijd loopt te kutten?
- Facetimequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:48 schreef gday het volgende:
Wat is er nu eigenlijk vernieuwd aan het platform zelf? Wat voor nieuwe dingen zijn er die developers écht goed kunnen gaan gebruiken, behalve de toegevoegde gyroscoop? Ik vind het allemaal weinig vernieuwend. Op technisch gebied zijn de meeste toevoegingen al op andere platformen te vinden en verder zijn de vernieuwdingen voornamelijk aan de buitenkant te vinden.
Jobs heeft dus gewoon gelogen met z'n 'You won't be disappointed', tenzij je voornamelijk op uiterlijk gericht bent.
Vergeet de gyroscoop niet, dat maakt ook nieuwe applicaties mogelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef kadeya het volgende:
[..]
- Facetime
- Multitasking
- iAd
Dit lijken mij dingen die voor developers interessant zijn, vooral multitasking biedt heel veel nieuwe mogelijkheden.
Ik neem aan dat het, net zoals nu, iets persoonlijks is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:19 schreef Catch22- het volgende:
Een simkaartje pik je gratis op.
Ja, laat eens horen. Ben erg benieuwd. Heb Vodafone Basis abonnement 22,50 SIM Onlyquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:46 schreef Pwnie het volgende:
Wellicht kan ik voor mensen wat betekenen in de vorm van een cashback wanneer je echt allergisch voor T-mobile bent. Ik kan je/jullie abonnementen verlengen (mits je er in aanmerking voor komt) en dan krijg je van mij een cashback deal om je iPhone 4 te gaan halen in een bijvoorbeeld België.
Mochten er mensen zijn die dit eventueel willen dan kunnen we eens gaan rekenen wat de abonnementen van de providers opleveren. Lijkt mij dan een win/win situatie.
(op voorhand geef ik aan dat sim-only constructies geen cashback opleveren)
Nee, hij kreeg de 3G toen hij net uit was voor ¤50 incl abbo. Omdat hij al klant was. Ik moest als nieuwe klant iets van ¤169 betalen, nu ben ik nieuwsgierig of ik hetzelfde kan doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Waarom via de webshop? Gewoon bellen en bedelen.
Klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het, net zoals nu, iets persoonlijks is.
Dat het niets kost wil niet zeggen dat het geen moeite kost
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja, laat eens horen. Ben erg benieuwd. Heb Vodafone Basis abonnement 22,50 SIM Only
+ Internet en SMS Blox.
[edit] Oh crap, Sim Only.
Gebruik je Twitter for iPhone? Bekende bug die je batterij leegtrekt, dus daar kan het aan liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
Wtf, m'n iPhone begint kapot te gaan
eerst m'n accutijd dat plots drastisch minder is dan normaal, kan nu amper een dag met een volle accu doen. Maar nu is ook dat ding voor m'n hoofdtelefoon kapoet
eerdaags maar es naar T-Mobile.
Het kan echt niet met Sim Only? Want voor 350 cashback zou ik wel heel geïnteresseerd zijn eigenlijk...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Pwnie het volgende:
[..]
sorry...
De hoogte van de cashback op bovenstaand abo (normaal abonnement, geen SO) is ongeveer ¤ 350,00 (hoogte is afhankelijk van looptijd/klantwaarde etc). Netwerk acties even buiten beschouwing.. dit levert indirect natuurlijk ook een voordeel op. Als je een beetje aan het rekenen gaat kan het nog best interessant worden om een iPhone 4 los aan te schaffen maar niemand weet de definitieve prijs voor dat ding.. Thats a problem, i guess?!
Euh, er is geen 64GB...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Skv het volgende:
Ik vraag me af wat het prijsverschil tussen de verschillende versies zal zijn. (32 vs 64 gb)
Zou de 64 GB voor 80 euro bij een i300 komen? Bij de 3G was de 16 GB de grootste, die kwam voor 80 E er bij.
Ik hoop overigens wel dat mijn accessoires die ik heb nog passen met de nieuwe iPhone. Anders kan ik een heleboel gaan vervangen. Met name de dockconnector.. Heb 4 USB-kabels en 2 stopcontactunits.
Helaas... voor een SO abonnement krijg je nog geen ¤ 20,00 dus dat zet geen zoden aan de dijk...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef Christiaan het volgende:
Het kan echt niet met Sim Only? Want voor 350 cashback zou ik wel heel geïnteresseerd zijn eigenlijk...
Maar hoe werkt dat dan precies?(sorry dat ik het vraag maar ik wil wel meer informatie hoe en wat voordat ik erover ga nadenkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:08 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Helaas... voor een SO abonnement krijg je nog geen ¤ 20,00 dus dat zet geen zoden aan de dijk...
Wat is er voor developers interessant aan Facetime? De groep developers die daar iets gaat hebben vind ik zelf eigenlijk nogal beperkt. Ok, multitasking is mooi, maar dat werd ook echt tijd. Jammer dat het nog steeds een verminkte multitasking is, maar beter iets dan niets. Wat biedt iAd voor geweldige extra's bovenop de al bestaande mogelijkheden zoals admob?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef kadeya het volgende:
[..]
- Facetime
- Multitasking
- iAd
Dit lijken mij dingen die voor developers interessant zijn, vooral multitasking biedt heel veel nieuwe mogelijkheden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:23 schreef Catch22- het volgende:
Als ik nog 300 moet bijbetalen is dat best veel imo. Aangezien een Desire gewoon gratis is.
Wat moet ik me bij cashback voorstellen? Geld terug voor je oude toestel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Pwnie het volgende:
[..]
sorry...
De hoogte van de cashback op bovenstaand abo (normaal abonnement, geen SO) is ongeveer ¤ 350,00 (hoogte is afhankelijk van looptijd/klantwaarde etc). Netwerk acties even buiten beschouwing.. dit levert indirect natuurlijk ook een voordeel op. Als je een beetje aan het rekenen gaat kan het nog best interessant worden om een iPhone 4 los aan te schaffen maar niemand weet de definitieve prijs voor dat ding.. Thats a problem, i guess?!
Oja, daar heb ik niet eens aan gedacht. Gaat T-Mobile mij nog een leuke aanbieding doen om klant te blijven, of zal ik gewoon moeten betalen wat iedere nieuwe klant ook betaald?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef nelisb het volgende:
Hij krijgt bedrag x voor een ABO.
Hij neem zijn winst en betaald jou de rest uit na verlenging van je contract met 1 of 2 jaar.
zie hieronder!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij cashback voorstellen? Geld terug voor je oude toestel?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef nelisb het volgende:
Hij krijgt bedrag x voor een ABO.
Hij neem zijn winst en betaald jou de rest uit na verlenging van je contract met 1 of 2 jaar.
Nog een vraagje dan, kun je me met een nieuw abo ook geen cashback geven?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:38 schreef Pwnie het volgende:
Ik zal even kort zeggen wat ik precies doe mocht dit nog niet duidelijk zijn.
Ik heb een eigen adviesbureau voor de zakelijke markt en daar is het gebruikelijk dat er cashbackdeals gemaakt worden. Dit kan eventueel ook voor particulieren ware het niet dat abo's voor particulieren minder opleveren maar desalniettemin toch best interessant kan zijn!
Op basis van een abonnement en klantwaarde krijg ik als bedrijf een bonus, deze bonus keer minus mijn marge uit aan jullie.
Helaas kan ik hier geen vergoedingenlijst neer gaat zetten dat moge duidelijk zijn maar wil best bedragen noemen aan mensen via PM. Ik heb hiervoor wel wat meer informatie nodig dan alleen het abonnement.
Wil je een goed beeld krijgen van de cashback dan heb ik het volgende nodig:
- telefoonnummer
- abonnement
- geboortedatum
Voor de mensen die het allemaal niet vertrouwenIk kan uiteraard via PM mijn gegevens ter beschikking stellen want heb niks te verbergen, sta netjes ingeschreven en mijn bedrijf bestaat al een aantal jaren. (Neem aan dat ik de info hier niet mag neerzetten *SPAM?)
[..]
zie hieronder!!
[..]
zal mijn post aanpassen, ook bij nieuwe abo's krijg je een cashback.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nog een vraagje dan, kun je me met een nieuw abo ook geen cashback geven?
Helaas heb ik ook SimOnly..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:40 schreef Pwnie het volgende:
[..]
zal mijn post aanpassen, ook bij nieuwe abo's krijg je een cashback.
Multitasking is juist heel goed uitgevoerd. Hoe had je het liever gezien dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:31 schreef gday het volgende:
[..]
Wat is er voor developers interessant aan Facetime? De groep developers die daar iets gaat hebben vind ik zelf eigenlijk nogal beperkt. Ok, multitasking is mooi, maar dat werd ook echt tijd. Jammer dat het nog steeds een verminkte multitasking is, maar beter iets dan niets. Wat biedt iAd voor geweldige extra's bovenop de al bestaande mogelijkheden zoals admob?
Ik vind het nog steeds erg mager.
Pwnie is echt goed bezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:02 schreef Pwnie het volgende:
Inmiddels een paar mensen via PM beantwoord. Het kan dus zijn dat je cashback niet hoog genoeg is vanwege abovorm, klantwaarde etc. Hierop heb ik helaas geen invloed.
Het kan even duren voor je antwoord krijg omdat ik natuurlijk ook nog gewoon aan het werk benen niet de hele tijd kan Fokken
Het is maar een kleine moeite om mensen te helpen en ik zal er zelf ook beter van worden dus waarom niet. Thanks 4 the compliment!!quote:
Dat vroeg ik me ook af!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik niet eens aan gedacht. Gaat T-Mobile mij nog een leuke aanbieding doen om klant te blijven, of zal ik gewoon moeten betalen wat iedere nieuwe klant ook betaald?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef retorbrapi het volgende:
Ik snap nu waarom multitasking alleen voor 3GS+ is. M'n 3G wordt er ongelofelijk traag van..
Ja, ik wist het vantevoren. Ik heb het alleen nodig voor development (heb geen 3GS).quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zie je toch al van tevoren?
Het antwoord van de Phone House medewerker: neequote:
Hmm als je net verlengt hebt, kun je daar ook onderuit eigenlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Pwnie het volgende:
Net weer thuis en inmiddels wat PM ontvangen. Ik ga hier van het weekend even mee aan de gang en jullie krijgen bericht. Mocht je contract nog minimaal een jaar lopen, dan heeft het geen nut informatie aan te vragen, je komt simpelweg niet in aanmerking voor verlenging. (Uitzondering: Vodafone klanten kunnen 6 maanden van te voren een verlenging aanvragen, KPN 4 maanden).
Doe je dit in de toekomst ook nog? In november mag ik weer verlengen, en ik houd jouw cashback graag in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Pwnie het volgende:
Net weer thuis en inmiddels wat PM ontvangen. Ik ga hier van het weekend even mee aan de gang en jullie krijgen bericht. Mocht je contract nog minimaal een jaar lopen, dan heeft het geen nut informatie aan te vragen, je komt simpelweg niet in aanmerking voor verlenging. (Uitzondering: Vodafone klanten kunnen 6 maanden van te voren een verlenging aanvragen, KPN 4 maanden).
Dat kan toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef Stevennn het volgende:
En nou heb ik net een abbo afgesloten bij tele2 3 maanden terug. Dan zit ik straks met 2 abbo's
Naja in de toekomst. Het is mijn werkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef Merkie het volgende:
Doe je dit in de toekomst ook nog? In november mag ik weer verlengen, en ik houd jouw cashback graag in mijn achterhoofd.
Ik weet niet wat de wetgeving hierover zegt dus daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Je kan allicht even de AVP (algemene voorwaarden particulieren) van je aanbieder erop nalezen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm als je net verlengt hebt, kun je daar ook onderuit eigenlijk?
We zijn natuurlijk niet allemaal zo geweldig als jouquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef nelisb het volgende:
Damn doe eens moeite dingen te lezen, te onderzoeken, dan met van die domme vragen een topic vol te spammen.
Maar goed, nu kan je hem bestellen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Snelle vraag: Als ik nu mijn 3G verkoop, kan ik dan de back-up op een nieuw toestel zetten, zodat al mijn gegevens straks meegaan naar de 4?
Om welke redenen kan het zijn dat je veel terug krijgt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Naja in de toekomst. Het is mijn werkIk heb een eigen adviesbureau en ben zeker voornemens om te blijven bestaan
[..]
Ik weet niet wat de wetgeving hierover zegt dus daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Je kan allicht even de AVP (algemene voorwaarden particulieren) van je aanbieder erop nalezen.
Dank jequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk niet allemaal zo geweldig als jou
16 of 32 GB.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:23 schreef Qunix het volgende:
Hoeveel interne geheugen heeft hij?
heb er geen verstand van, maar wat zijn je directe beperkingen nu danquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer...
Had minstens 512 verwacht.
[..]
Ik als developer wel.
Wat voor app wil jij maken? Dat je 512 nodig hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer...
Had minstens 512 verwacht.
[..]
Ik als developer wel.
Hij is nog wat jonger en heeft sowieso geen geld om voor de iPhone bij te betalen, en dit is maar een abbo van 10¤quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef nelisb het volgende:
Je kan 2 abo's nemen ja. Zolang je maar betaald.
Vraag me alleen af of je broertje een abo van 20 maanden wil met een oude gsm terwijl hij ook een Iphone 4 kan nemen.
Ik heb bij mij in de regio (10 minuten fietsen van het centrum van Eindhoven) gewoon 0,niks bereik met T-Mobile, en dat was al voordat ze problemen kregen met de capaciteit van hun netwerk. Kan het zondag nog even vragen aan een vriend met een 3GS en T-Mobile hoe het met zijn bereik staat, maar tot nu toe stond er altijd "geen service".quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Wat is trouwens het probleem met T-Mobile waar ik veel mensen over hoor? 2 Vrienden van me met een iPhone + T-mobile hebben nergens last van.
Ik verleng alle abo's bij de diverse aanbieders behalve T-mobile (Kan wel overigens maar is niet interessant genoeg). Alle aanbieders geven cash geld voor een abonnement en de hoogte hiervan is afhankelijk van de waarde van je contract. (Normaal bedien ik alleen de zakelijke markt en vroeg me gisteren af of dit interessant is voor particulieren en schijnbaar is het interessant genoeg)quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef VliegVlieg het volgende:
Huh, Pwnie kan je nog even wat beter uitleggen wat het precies is wat jij doet?
Ik wil in juli een iPhone 4 halen terwijl mijn contract pas in januari afloopt, moet ik dan bij jou zijn? Juli is 6 maanden voordat mijn contract afloopt, dus kan geen verlenging aanvragen via t-mobile begrijp ik.
Misschien is dat in NL zo maar geloof nog steeds in een prijs die tussen de ¤ 600 en ¤ 700 ligt, niet op feiten gebaseerd, just a gut feeling.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Is er al een losse prijs bekend dan?
Ik zou er niet van opkijken als ie los richting de 900,- gaat.
Dat dus. Vraag me af waarom de prijs ineens flink omhoog zou gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:15 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Misschien is dat in NL zo maar geloof nog steeds in een prijs die tussen de ¤ 600 en ¤ 700 ligt, niet op feiten gebaseerd, just a gut feeling.
Tenzij providers bereid zijn ¤300/400 meer subsidiëren lijkt het me toch niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Is er al een losse prijs bekend dan?
Ik zou er niet van opkijken als ie los richting de 900,- gaat.
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:31 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb vorig jaar een 3GS abo afgesloten voor 30¤ per maand, heb deze later laten verhogen naar 45¤ per maand.
Stel ik zal mijn abo nu afkopen, betaal ik dan 12x30¤ of 12x45¤?
http://www.iphoneclub.nl/(...)l-van-nos-op-iphone/quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:15 schreef Stofje het volgende:
Verdammt. Grote kans dat ik aanstaande maandag in de middag even moet werken, als Nederland - Denemarken is. Is het WK via de iPhone te bekijken? Of is dat wel heel erg 2011.
Hier een filmpje. Weet niet welke camera het nou isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:15 schreef Skv het volgende:
Ik ben overigens zeer benieuwd naar de kwaliteit van de foto's en video die de iPhone 4 maakt. Nergens nog wat van gezien.. Zal 25 juni wel genoeg te vinden zijn!
Dat lijkt me de (inferieure) frontcam!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:59 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Hier een filmpje. Weet niet welke camera het nou is
Voor zover ik weet zou het 4 of 5 juli worden (onbevestigd).quote:
Ik doelde op bevestigde berichten. Vandaar ook de geruchteachine, ervoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zou het 4 of 5 juli worden (onbevestigd).
Maar stel dus (hypothetisch gezien) ik heb een KPN abonnement t.w.v. 25,50 euro per maand, welke bijna afloopt. Ik geef jou dus de opdracht om het te verlengen met twee jaar, jij gaat vervolgens naar KPN, verlengt mijn abo en krijgt via de cash-back regeling de 24x25,50 direct weer terug? (iets meer?)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:14 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Ik verleng alle abo's bij de diverse aanbieders behalve T-mobile (Kan wel overigens maar is niet interessant genoeg). Alle aanbieders geven cash geld voor een abonnement en de hoogte hiervan is afhankelijk van de waarde van je contract. (Normaal bedien ik alleen de zakelijke markt en vroeg me gisteren af of dit interessant is voor particulieren en schijnbaar is het interessant genoeg)
T-mobile daarentegen werkt op een hele omslachtige manier en werken dus niet met dergelijke cashbacks en als je dat al wil is de vergoeding minimaal omdat zij meer met toestelvergoedingen werken (hier kan ik zelf weinig mee).
De insteek van mijn verhaal is meer dat mensen die bij KPN/Vodafone/Telfort/Yes ook de mogelijkheid krijgen om op een leuke manier een iPhone te kopen zonder dat ze naar T-Mobile over hoeven te stappen.
Verlengen kan veelal een paar maanden voordat je abonnement afloopt. Ik voer de verlenging door, ontvang en keer de cashbackbonus uit en haal mijn marge hier vanaf. Degene die het abonnement verlengt heeft kan zelf op zoek gaan naar een losse iphone4/ipad/tv/etc (zijn mijn centen niet meer).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom doet KPN dit dan? Je sluit met hun een contract af voor 2 jaar, en zij geven je dan in feite 300 euro korting erop als ik het zo hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef nelisb het volgende:
Nee je krijgt maar 200-300¤ terug van hem. Heel veel meer ontvangt hij ook niet van KPN.
Je ABO wordt verlengd met 2 jaar. Dus die loopt gewoon door.
Stuur hem een PM en vraag de details in een PM, laten we dit topic gewoon over de iPhone houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Maar waarom doet KPN dit dan? Je sluit met hun een contract af voor 2 jaar, en zij geven je dan in feite 300 euro korting erop als ik het zo hoor.
Kan je hier trouwens geen leuke trucjes mee uithalen? Misschien een nieuw abonnement afsluiten met een gratis HTC Desire, deze cashback doen en de iPhone halen, en misschien de desire verkopen. Maak je daardoor niet zelf wat winst?
Je truc snap ik niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Maar waarom doet KPN dit dan? Je sluit met hun een contract af voor 2 jaar, en zij geven je dan in feite 300 euro korting erop als ik het zo hoor.
Kan je hier trouwens geen leuke trucjes mee uithalen? Misschien een nieuw abonnement afsluiten met een gratis HTC Desire, deze cashback doen en de iPhone halen, en misschien de desire verkopen. Maak je daardoor niet zelf wat winst?
Ja, alleen dit nog eventjes. Dan ben ik klaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stuur hem een PM en vraag de details in een PM, laten we dit topic gewoon over de iPhone houden.
Logisch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef nelisb het volgende:
En dan 2 abo's?
Hoe denk je dat winkels als de phonehouse een toestel voor 0¤ kunnen aanbieden?
Ze kopen bv een Nokia in voor 300¤. Ze krijgen van KPN bij een hi 25 voor 2 jaar bv 400¤ en verdienen ze dus 100¤ als ze het toestel dan gratis weggeven.
Nee nee, 1 abo. Ik laat mijn huidige T-Mobile i-150 aflopen en neem DEZE abo. Ik maak gebruik van de cashback (=300 euro) en verkoop de Desire voor 400. Dan heb ik dus 700 euro op zak, waarmee ik dus die iPhone koop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Je truc snap ik niet.
Je neemt een nieuwe ABO en een toestel.
Dus je betaald maandelijks een ABO.
Dan verleng je een 2de ABO en doet een cashback.
Je verkoopt de desire en koopt een iPhone.
Dan heb je 2 ABOS en 1 toestel? Ik zie de logica niet.
Maar goed, ik zal het er verder met Pwnie over hebben via PM.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:40 schreef Pwnie het volgende:
[..]
zal mijn post aanpassen, ook bij nieuwe abo's krijg je een cashback.
Ja kan ook met nieuwe abo's.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef VliegVlieg het volgende:
Volgens Pwnie geldt het cashback ook op nieuwe abo's:
[..]
Maar goed, ik zal het er verder met Pwnie over hebben via PM.
De iPhone 4 wordt NICE, niets kan het overtreffen.
Oh... Nou, dan blijft de goedkoopste optie om bij t-mobile te blijven en je abo te verlengen met de nieuwe iPhone erbij. Als je al klant bent geven ze je korting op de toestelprijs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja kan ook met nieuwe abo's.
Maar je neemt een nieuwe ABO met een cashback en dus geen toestel of je neemt een nieuwe ABO met nieuw toestel en geen cashback. Dus niet en en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |