Ja volgend jaar komt er weer een nieuwe, maar zou 3 jaar wachten want dan heb je de nieuwste, oh wacht .... ik zou over 4jaar eentje halen want dan heb je de nieuwste oh nee wacht...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 05:25 schreef Baghdaddy het volgende:
Mooi ding! Mijn abbo eindigd ergens rond september maar denk dat ik de 4G niet zal halen direct, heb even genoeg aan mijn 3G..misschien komt er nog wel een 4Gs :p
laat het apple weten T-mobile -s geen nieuwe iPhonequote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als dat zo is, moeten ze hun "head out of their ass" halen.
Had je het feit dat ik de 3G niet zo lang heb en dat het wat duur voor me zou kunnen zijn al meegerekend? Oh wacht, nee he;(quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja volgend jaar komt er weer een nieuwe, maar zou 3 jaar wachten want dan heb je de nieuwste, oh wacht .... ik zou over 4jaar eentje halen want dan heb je de nieuwste oh nee wacht...
Kweet nie. Vind 'm met die bumpers om wel grappig, wit met gekleurde randjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Blaxje het volgende:
Echt nog níemand die de witte mooi vindt. Ik voorspel dat 'ie snel verdwijnt
Nee, wel op HSUPA (3,75Gquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
heb ik nu wel goed begrepen dat je met de iPhone 4 nog niet op 4g kunt?
Daarvoor moet je de HTC Evo 4G hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
HTML5 ondersteuning was er al als ik me niet vergis..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is wel bijna 4!
Iemand anders ook blij met eindelijk HTML5 ondersteuning?
Ach, T-Mobile krijgt 3G nog niet eens voor elkaar, laat staan 4G.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Niet dat andere Nederlandse providers op het moment verder zijn dan HSDPA (WiMAX uitgezonderd)l.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, T-Mobile krijgt 3G nog niet eens voor elkaar, laat staan 4G.
nouja er stond 2010 wifiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:46 schreef Tware het volgende:
Waarom alleen facetime via Wifi. Zou toch ook via 3g umts ofzo kunnen. NIet overal zijn de mobiele netwerken zo verrot als in de VS
Videochatten via T-Mobile 3G bedoel je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:46 schreef Tware het volgende:
Waarom alleen facetime via Wifi. Zou toch ook via 3g umts ofzo kunnen. NIet overal zijn de mobiele netwerken zo verrot als in de VS
Ja, want het is ook echt handig om te videobellen als je alleen een camera op de achterkant hebtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nouja er stond 2010 wifi![]()
Wat ik minder vind is dat je het alleen kunt gebruiken iPhone 4 --> iPhone 4
bedoelde over andere platvormenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja, want het is ook echt handig om te videobellen als je alleen een camera op de achterkant hebt
Tware woont in Trondheim, en laat het mobiel netwerk in Scandinavië nou net uitstekend geregeld zijn.(althans mijn ervaring)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Videochatten via T-Mobile 3G bedoel je?
Platvorm.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
bedoelde over andere platvormen![]()
Hopelijk komen daar apps voor en blokkeert apple dat niet.
Scandinavië heeft een hele grote fabrikant van mobieltjes en testopstellingen (je kent de naam wellicht), die dat soort dingen sponsort.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Tware woont in Trondheim, en laat het mobiel netwerk in Scandinavië nou net uitstekend geregeld zijn.(althans mijn ervaring)
Wat betekent dit nou weer? Het staat niet in het woordenboek.quote:
De FOK! KLB verspreking evah. Net als famfarequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat betekent dit nou weer? Het staat niet in het woordenboek.
Sorry maar eenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De FOK! KLB verspreking evah. Net als famfare![]()
Soberzo - sowieso.
Een beetje FOK!ker weet hoe het zit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sorry maar eengezicht valt nu wel op zijn plaats. Bedankt voor de uitleg zal ik maar zeggen.
![]()
Maar gaat ontopic:
Dat hij er hier komt is wel zeker. Als Vodafone hem draagt, dan koop ik hem bij een (Vodafone) abonnement en scheelt me dat behoorlijk. Als Vodafone hem niet krijgt koop ik een simlockvrije.quote:
Want je gaat voor de Milestone?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:46 schreef Biogarde het volgende:
Maar om ontopic te blijven, geen iPhone 4 voor Biobips.
Volgens Apple is het een open standaard, dus dat moet wel goedkomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
bedoelde over andere platvormen![]()
Hopelijk komen daar apps voor en blokkeert apple dat niet.
het zal vast ook wel kunnen naar apple laptops and imacs e.d.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Volgens Apple is het een open standaard, dus dat moet wel goedkomen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een beetje FOK!ker weet hoe het zit.
Maar om ontopic te blijven, geen iPhone 4 voor Biobips.
whut?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef stijn_ het volgende:
Overigens vind ik het gek dat je wel belminuten kwijt bent terwijl je videocall via WIFI gaat.
Omdat ze toch gebruik van de telefoonlijn. Ook wel logisch aangezien je natuurlijk nog steeds naar een telefoonnummer moet bellen. Nu ik erover nadenk, dan maakt de kans op FaceTime in iChat wel kleiner.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef stijn_ het volgende:
Overigens vind ik het gek dat je wel belminuten kwijt bent terwijl je videocall via WIFI gaat.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
whut?heb je daar een bron bij, want dat is echt idioot.
Ze zien geld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef retorbrapi het volgende:
FaceTime wordt gewoon een open industrie-standaard. De kans is groot dat ze het ook in iChat gaan inbouwen.
Overigens heeft Skype al aangegeven mee te doen: http://www.pocket-lint.com/news/33561/skype-welcomes-facetime-wants-in?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Met de ondersteuning gaat het wel goedkomen dus.
Ik heb iOS 4 GM nu draaien en ik kan zeggen dat vrijwel alle iconen reworked zijn. Ze zijn wat rijker van kleur, kleine details, schaduwtjes etc. Het ziet er beter uit dan in 3.0quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat overigens ook wel beetje jammer vind is dat de iconen gelijk zijn gebleven. Nog beetje old-fashion. Alleen de achtergrond en reflecties erbij. Ik had graag ook wat..polished icons gezien of de vormgeving iets anders. Safari is ook nog wat oudbollig, werkt prima, maar had wel wat meer bling gemogen.
Oke. Goed nieuws.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb iOS 4 GM nu draaien en ik kan zeggen dat vrijwel alle iconen reworked zijn. Ze zijn wat rijker van kleur, kleine details, schaduwtjes etc. Het ziet er beter uit dan in 3.0
Android. HTC Legend ofzo. Vind ik toch ook wel erg mooi, en heb je niet dat gezeik met jailbreaken als je eens iets meer met je telefoon wilt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Maareh, om nog even op mijn vraag terug te komen. Welke toestellen zouden, nu de iPhone 4 bekend is, vergelijkbaar of het overwegen waard zijn dan?
Niet dat het iets anders wordt dan de nieuwe iPhone, maar hé, dan kan ik ook 's rondkijken. Ik heb de afgelopen twee jaar de telefoonmarkt totáál niet gevolgd, valt me op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |