abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82511531

Engineered Glass
All the breakthrough technology in iPhone 4 is situated between two glossy panels of aluminosilicate glass — the same type of glass used in the windshields of helicopters and high-speed trains. Chemically strengthened to be 20 times stiffer and 30 times harder than plastic, the glass is ultradurable and more scratch resistant than ever. It’s also recyclable.

Stainless Steel Band
Created from our own alloy, then forged to be five times stronger than standard steel, the CNC-machined band is the mounting point for all the components of iPhone 4. The band provides impressive structural rigidity and allows for its incredibly thin, refined design. It also functions as both iPhone 4 antennas.

Retina Display
The Retina display on iPhone 4 is the sharpest, most vibrant, highest-resolution phone screen ever, with four times the pixel count of previous iPhone models. In fact, the pixel density is so high that the human eye is unable to distinguish individual pixels. Which makes text amazingly crisp and images stunningly sharp.

5 Megapixel Camera with LED-Flash
Take beautiful, detailed photos with the new 5-megapixel camera with built-in LED flash. The advanced backside illumination sensor captures great pictures even in low light. And the new front-facing camera makes it easy to take self-portraits.

Multitasking
iPhone 4 introduces a whole new way of multitasking. Now you can run your favorite third-party apps — and switch between them instantly — without slowing down the performance of the foreground app or draining the battery unnecessarily.1 This smarter approach to multitasking is available only on iPhone.

Apple A4 Processor
Apple engineers designed the A4 chip to be a remarkably powerful yet remarkably power-efficient mobile processor. With it, iPhone 4 can easily perform complex jobs such as multitasking, editing video, and placing FaceTime calls. All while maximizing battery life.

HD Video Recording and Editing
Shoot your own movies in high definition. Capture impressive video even in low-light settings, thanks to the advanced backside illumination sensor and built-in LED light. Then edit and create your own mini-masterpiece right on iPhone 4 using the new iMovie app — with Apple-designed themes, titles, and transitions. It’s coming soon to the App Store for $4.99.

Facetime
People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality. With just a tap, you can wave hello to your kids, share a smile from across the globe, or watch your best friend laugh at your stories — iPhone 4 to iPhone 4 over Wi-Fi. And it works right out of the box. No other phone makes staying in touch this much fun.

Facetime werkt vooralsnog alleen over wifi.

Apple presenteerde dit gisteravond als exclusieve functie voor de iPhone 4, maar zei daarbij dat het voorlopig alleen via een Wi-Fi-netwerk mogelijk zal zijn. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van Facetime bron

Gyro + Accelerometer
iPhone 4 is the first phone with a built-in three-axis gyroscope. When paired with the accelerometer, it makes iPhone 4 capable of advanced motion sensing such as user acceleration, angular velocity, and rotation rate. Translation: More motion gestures and greater precision for an even better gaming experience.

Battery

De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Talk time:
Up to 7 hours on 3G
Up to 14 hours on 2G

Standby time: Up to 300 hours

Internet use:
Up to 6 hours on 3G
Up to 10 hours on Wi-Fi

Video playback: Up to 10 hours
Audio playback: Up to 40 hours

Tech Specs

16 GB of 32 GB Flash Drive
White or Black
137 gram
960 bij 640 pixels
800:1 contrastratio
Fingerprint-resistant oleophobic coating on front and back
Video recording, HD (720p) up to 30 frames per second with audio
5-megapixel still camera
LED flash
Photo and video geotagging

iPhone 4 First Hands-on Photos: Engadget
quote:
As we said, it's shockingly thin.

The screen is truly outrageous -- you basically cannot see pixels on it. We're not being hyperbolic when we say it's easily the best looking mobile phone screen we've ever laid eyes on.

The build quality is really solid. The home button feels much snappier, and on the whole it just feels like a tightly-packed device, but it's not heavy.

The side buttons are really nice and clicky.

iOS 4 is very familiar -- there's not a lot added to fit and finish.

The general speed of the whole OS is way snappier. The camera app in particular is noticeably faster -- shots get snapped in an instant.

bron: Engadget
iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Folders
- Verbeterde Mail
- iBooks
- Enterprise-functies
- Game Center
- iAd

iOS4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers

Wanneer te koop?
VS - vanaf 24 juni (vanaf $199 met contract)
Nederland/Belgie - in juli (in Nederland weer bij T-Mobile, maar misschien ook Vodafone)
Een woordvoerder van T-Mobile heeft tegenover de collega’s van Bright.nl verklaard dat de geplande uitbreiding van het 3G-netwerk op tijd klaar zal zijn voor de lancering van de iPhone 4 in juli.
de rest - eind september

bronnen:
iPhoneclub.nl
Engadget

[ Bericht 0% gewijzigd door kadeya op 09-06-2010 04:33:15 ]
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 juni 2010 @ 19:44:56 #2
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82511674
Lapo opent nieuw topic? !
pi_82511680
Boom!
pi_82511688
Het design vind ik echt zooo geweldig he! Ik vond het al mooi toen mensen zeiden dat het een Chinese rip-off was (L)
pi_82511706
Mijn toepasselijke laatste post.
Ik pleit overigens voor een andere TT. 'Beetje jammer van de naam' ofzo.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Heb jij de nieuwe iPhone?

Opgelost slotje basta.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:45:40 #6
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_82511725
Dat filmpje is echt lachwekkend.

"I can't believe that this is actually happening!"
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_82511740
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik gun 't hem.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:47:20 #8
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_82511819
Ik vind 'm mooi
Tics van je petten.
pi_82511913
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Overigens even hele stomme korte vraag.
Heb je gisteren bij de OMT smsdienst een sms 2x ontvangen? Dat was namelijk even onduidelijk.
pi_82511914
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik gun 't hem.
Thanks ik had hem al eerder gemaakt, maar toen was ik te laat
pi_82512012
Yes je hebt een topic geopend!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:51:08 #12
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82512083
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
[img]http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-147-rm-eng.jpg[/img]
[img]http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-170-rm-eng.jpg[/img]
[img]http://photos.media.macrumorslive.com/p/2010-06-07/f1275936206.jpg[/img]
Met een knap staaltje techniek.  :7 

Website: http://www.apple.com/nl/iphone/specs.html

[quote]Apple heeft vanavond geheel volgens verwachting de nieuwe iPhone, die door het leven zal gaan als de iPhone 4, aangekondigd. Zoals we op de gelekte foto’s van Gizmodo al zagen, heeft het toestel een geheel nieuw ontwerp gekregen. Het nieuwe ontwerp is met slechts 9.3 mm dunner dan de huidige iPhone 3GS en daardoor volgens Jobs momenteel ‘de dunste smartphone ter wereld’.

De behuizing van de iPhone 4 bestaat uit roestvrij staal en glas voor optische kwaliteit en krasbestendigheid. Het toestel is verder uitgerust met een camera aan de voorzijde om mee te videobellen (voorlopig alleen Wi-Fi) en een gewone 5-megapixelcamera op de achterzijde met LED-flitser en 5 keer digitale zoom. Deze camera kan tevens 720p HD-video opnemen. Daarnaast zijn er de gebruikelijke zaken, zoals een microfoon, 30-pins-connector, speaker en koptelefooningang. Nieuw is een tweede microfoon voor ‘noise cancellation’.

In de rand van de nieuwe behuizing heeft Apple de antennes verwerkt. De ene kant heeft antennes voor Bluetooth, Wi-Fi en GPS. De andere kant is voor UMTS- en GSM-connectiviteit.
De iPhone 4 heeft een zogenaamd nieuw ‘Retina Display’-beeldscherm met een resolutie van 960 x 460 pixels, 4 keer meer pixels dan de huidige iPhone. Dit zorgt volgens Steve Jobs voor ‘zeer, zeer scherpe tekst’.

De nieuwe iPhone wordt aangestuurd door dezelfde 1 GHz Apple A4 chip die ook in de iPad zit. Het grootste component van het nieuwe toestel is de accu. Dit moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

De iPhone 4 gaat quadband HSDPA/HSUPA ondersteunen. Hoewel weinig providers dit momenteel aanbieden, is er ondersteuning voor 7.2 Mbit downstream en 5.8 Mbit upstream toegevoegd. De nieuwe iPhone is verder uitgerust met 802.11n Wi-Fi. Nieuw in de iPhone 4 is een gyroscoop, die beweging op het horizontale vlak kan meten. Zo kunnen hoeverdraaing en hoeksnelheid gemeten worden.

Mogelijkheid om video op te nemen en te delen met iMovie voor de iPhone. Video kan bewerkt worden met iMovie-applicatie voor de iPhone met mogelijkheid om thema’s en audio toe te voegen. Video’s kunnen geëxporteerd worden naar 360p, 520p en 720p en zijn voorzien van geolocation.

iMovie for iPhone: direct video bewerken op de iPhone, thema’s, geolocation aan video toegevoegd, audio toevoegen, exporteren naar 360p, 520p en 720p,

iPhone OS 4 omgedoopt tot iOS 4, meer dan 100 nieuwe functies, zoals multitasking, folders; bing zoekoptie, Gold Master vandaag beschikbaar, iBooks ook voor iPhone en iPod touch (syncen met alle devices).

Wit en zwart, 16- en 32 GB-modellen. 199 en 299 dollar bij AT&T, verkrijgbaar vanaf 24 juni in de Verenigde Staten. Tegen het einde van september verkrijgbaar in 88 landen. In juli verkrijgbaar in onder meer Nederland en België. Apple introduceert een aantal nieuwe accessoires, zoals een nieuwe dock en een eigen hoesje in meerdere vrolijke kleuren, zoals wit, roze, oranje, groen, blauw en zwart.[/quote]

Bron: www.iphoneclub.nl

[b]iPhone 4[/b]
Netflix
HTML 5 ondersteuning.
Micro Simtray
Front Facing Camera
LED Flash op de achterkant
3 axis gyroscoop, accelerometer en kompas
Retina optimalisatie
A4 Chip
5 MP Camera met sensor
iMovie voor $4,99
iBookstore
HD Filmen op 30 fps
iAd
Videoconversaties via 3g.
Face to Face via Wifi only. (FaceTime)
Zwart en witte iPhone $199 for 16GB, $299 for 32GB
iOs 4 (21 juni, gratis.)
Accesoires achterkant, $29 per stuk
Scherm van glas, géén OLED.

[b]Upgrade iOs4[/b]
[quote]iOS4 upgrades for iPhone 3GS, iPhone 3G (with not all features supported), and iPod touch (again with not all features and no first generation) for free on June 21st[/quote]

[b]iPhone accesoires[/b]
[img]http://i46.tinypic.com/2r2ofap.jpg[/mg]
[quote]Accesoires achterkant, $29 per stuk[/quote]

[img]http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-206-rm-eng.jpg[/img]
[img]http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-168-rm-eng.jpg[/img]
[img]http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-166-rm-eng.jpg[/img]
[quote]10:35AM "This doesn't look like Apple... what are these lines? They are part of the primary structural elements of the phone... this is part of brilliant engineering. It uses the band as part of the antenna system!"[/quote]

[b]Waarschijnlijk T-Mobile only again[/b]

Mocht je nog interesse in het (rommelige) oude topic.

En even hier nog een keer over de problemen bij T-Mobile:

Zeg kinderen, ga eens ontopic. Hou dat stomme geneuzel eens achterwege.

Ontopic: ik heb het artikel gevonden over de capaciteit problemen bij T-Mobile:
quote:
T-Mobile breidt het netwerk uit. Experts denken dat het weinig uitricht.

Met de netwerkreparatie waar T-Mobile nu mee bezig is, loopt het bedrijf achter de feiten aan, zegt Alfred den Besten, partner bij MarketCap, onderzoeksbureau in de IT en telecommunicatie.

Om iets te doen aan de grote berg klachten over slechte verbindingen, zet T-Mobile op een paar drukke plekken in de Randstad (Den Haag, Amsterdam, Rotterdam) extra zendmasten neer. Bestaande masten krijgen extra capaciteit. Deze, volgens het bedrijf ‘al langer geplande update’, zou de ergste problemen binnen een paar weken moeten verhelpen.

Maar volgens Den Besten valt dit nog maar te bezien. En als er wat extra capaciteit is op de ‘filepunten’ voor dataverkeer, zal het ook daar snel weer misgaan, denkt hij. ‘Omdat het netwerk op die plekken zo slecht is, zeggen veel mensen nu: ik internet niet meer op mijn mobieltje. Als het netwerk op die punten straks weer goed werkt, gaan ze wel weer internetten. En komt de ‘file’ weer terug.’

Het mobiele internetverkeer groeit razendsnel. Het netwerk van T-Mobile (4,5 miljoen klanten) zal de komende jaren telkens tegen zijn grenzen aanlopen, erkent het bedrijf ook zelf. ‘De groei gaat zo snel, eigenlijk loop je met de uitbreiding van het netwerk achter het gebruik aan’, zegt woordvoerder Priscilla Tomasoa van T-Mobile.

Zwak
Volgens John Kroon, eigenaar van it-communicatiebedrijf Comvenience, is het netwerk van T-Mobile zwak. Maar ook dat van Vodafone is niet sterk. Kroon heeft in Nederland veel mobiele netwerken getest op hun capaciteit voor internettoepassingen. Vooral in de Randstad haperen tijdens spitsuren (ochtend, lunch, begin van de avond) de netwerken van T-Mobile en Vodafone.

Dat T-Mobile meer klagende klanten kent dan Vodafone, heeft te maken met de iPhone. Het bedrijf is exclusief partner van Apple. ‘Je verkoopt iPhones, maar levert er geen goed netwerk bij. Dat is wat er gebeurt’, zegt Den Besten. ‘T-Mobile is het netwerk niet echt aan het repareren. Dit is het reduceren van klachten.’

T-Mobile houdt vol dat de smart-phonegroei als een verrassing kwam. Terwijl de telecomaanbieder begin dit jaar bijvoorbeeld nog onderzoeken liet zien waarin stond dat de komende jaren gebruikers van mobieltjes spectaculair veel meer gaan internetten, aldus technologiesite Tweakers.

En ruim een jaar geleden zeiden experts in deze krant al dat een aantal operators, waaronder bijvoorbeeld T-Mobile, hun netwerk flink moesten ‘updaten’, om de snel toenemende populariteit van mobiel internet aan te kunnen

http://www.depers.nl/econ(...)nog-n-paar-jaar.html
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_82512115
Hou moet ik nou tegen iedereen straks zeggen dat ik een iPhone 4 heb? Zeg ik dan ik heb een 4de generatie iPhone?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 juni 2010 @ 19:52:07 #15
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82512154
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Overigens even hele stomme korte vraag.
Heb je gisteren bij de OMT smsdienst een sms 2x ontvangen? Dat was namelijk even onduidelijk.
Ja
Eén om 19.38 en 19.39
"De iPhone 4 heeft camera aan voor- en achterkant, LED-flash, microsim en een tweede microfoon voor noisecancellation. Speciaal display zorgt voor 4x meer pixels."
pi_82512233
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef nelisb het volgende:
Hou moet ik nou tegen iedereen straks zeggen dat ik een iPhone 4 heb? Zeg ik dan ik heb een 4de generatie iPhone?
Goede vraag, ik zit er ook mee.
pi_82512262
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja
Eén om 19.38 en 19.39
"De iPhone 4 heeft camera aan voor- en achterkant, LED-flash, microsim en een tweede microfoon voor noisecancellation. Speciaal display zorgt voor 4x meer pixels."
sorry Ging beetje mis maar hoopte vurig dat hij hem toch maar één keer gestuurd had.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:54:43 #18
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_82512330
Sooow gereserveerd :-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 juni 2010 @ 19:55:52 #19
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82512393
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

sorry Ging beetje mis maar hoopte vurig dat hij hem toch maar één keer gestuurd had.
Geeft niet, was toch gratis (9 cent, ook goed )
Heb elke maandag repetitie van de muziekvereniging, dus ik ben er nooit bij als er een keynote is
In januari werd ik op de hoogte gehouden door '1008', waren jullie dat ook?
pi_82512423
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ja lastig dilemma. Het klinkt natuurlijk niet zo lekker als ik heb een 3GS.
pi_82512463
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef nils7 het volgende:
Sooow gereserveerd :-)
De nieuwe iPhone? Waar? Dat wil ik ook!
pi_82512506
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Geeft niet, was toch gratis (9 cent, ook goed )
Heb elke maandag repetitie van de muziekvereniging, dus ik ben er nooit bij als er een keynote is
In januari werd ik op de hoogte gehouden door '1008', waren jullie dat ook?
1008 is omt inderdaad, toen werkte ik er alleen nog niet.
pi_82512541
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef kadeya het volgende:

[..]

De nieuwe iPhone? Waar? Dat wil ik ook!
Waarschijnlijk ingeschreven op de nieuwsbrief.
pi_82512556
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:58:45 #25
53267 TC03
pi_82512579
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef nelisb het volgende:
"De vierde iPhone".
pi_82512794
WM
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:03:10 #27
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82512862
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef nelisb het volgende:

[..]

"Ik heb de iPhone 4, cool he?"
2000 light years from home
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:10:15 #28
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82513267
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

ja idd, stond op de tennisbaan en moest steeds even tussendoor kijken Dus wist het niet zeker, maar dacht het toen ook al. Heb het ok ff nagekeken maar was idd dubbel

Maar beter een keertje dubbel dan 1 te weinig, vond het een leuke/handige sms dienst
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 juni 2010 @ 20:19:06 #29
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82513863
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:10 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

ja idd, stond op de tennisbaan en moest steeds even tussendoor kijken Dus wist het niet zeker, maar dacht het toen ook al. Heb het ok ff nagekeken maar was idd dubbel
Haha, herkenbaar
Had ik ook, snel even kijken omdat je toch errug nieuwsgierig bent
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:19:25 #30
57586 Bananenman
-----------
pi_82513888
Leuk ding. Hoop alleen dat hij wat duurzamer is dan de vorige iPhones.
pi_82514067
Ik kijk eigenlijk wel uit naar de eerste foto- en video samples
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:25:03 #32
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_82514284
Leuke OP
Jonge, ik bin op de weaze
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 juni 2010 @ 20:26:08 #33
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82514359
http://www.iphoned.nl/iph(...)nieuwe-iphone/22789/
quote:
iPhone 4 in juli 2010 in Nederland bij T-Mobile
De iPhone 4 komt in wit en zwart en kost $199 voor de 16 GB , en $299 voor de 32 GB. De 3GS kost nu $99.
Op 24 juni komt de iPhone uit in Amerika en in juli komt de iPhone naar Nederland. T-Mobile zal weer het alleenrecht hebben op de iPhone. In eind september zijn er 88 andere landen aan de beurt. Op 21 juni komt iPhone OS 4.0 uit die gratis is voor alle modellen behalve de iPhone 2G en de iPod Touch 1G.
pi_82514384
quote:

[..]

Dat zei ik in het vorige topic en toen werd ik er op afgekraakt omdat dat nutteloos commentaar was
pi_82514447
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Bananenman het volgende:
Leuk ding. Hoop alleen dat hij wat duurzamer is dan de vorige iPhones.
Die glazen achterkant kan al een stuk beter tegen krasjes dan de plastic achterkant die nu wordt gebruikt. En trouwens, waarom denkt iedereen dat op 4 juli de 4e gen. in Nederland en Belgie wordt gelanceerd? Ik bedoel, op een zondag?!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 juni 2010 @ 20:27:59 #36
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82514495
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dat zei ik in het vorige topic en toen werd ik er op afgekraakt omdat dat nutteloos commentaar was
Ooit van sarcasme gehoord?
pi_82514561
Blijkbaar niet haha.
pi_82514699
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ooit van sarcasme gehoord?
Het was nou niet echt sarcasme, en dat weet je zelf ook wel
pi_82514786
quote:
Ja, en wat is hun bron?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 juni 2010 @ 20:33:29 #40
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82514840
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef WSquater het volgende:

[..]

Het was nou niet echt sarcasme, en dat weet je zelf ook wel
Aangezien ik een vrij bijdehand persoon ben, zag ik heus wel dat het hier al begon:
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Dit maakt hem helemaal compleet:
quote:

[..]

dinsdag 8 juni 2010 @ 20:36:54 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82515084
quote:
En hoe komt een nietszeggende iPhone-site waar geen hond komt aan deze informatie?
pi_82515181
Nja, ik blijf het toch irritant vinden (a)

En de 4 maakt awesome foto's.

pi_82515231
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

En hoe komt een nietszeggende iPhone-site waar geen hond komt aan deze informatie?
Ik zou er niet te veel waarde aanhechten. Net even gegoogled op iPhone en 4 juli, en dat was in 2008 het geval
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 juni 2010 @ 20:38:52 #44
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82515241
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, weet ik ook niet
Ik dacht, ik meld het ff
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:55:15 #45
67670 Skv
Cynist.
pi_82516437
Mijn abo verloopt in september. Zou ik dan in juli alvast de iPhone 4 kunnen krijgen als ik 2 jaar verleng? Ook als ik van mijn i300 naar i150 wil gaan?

Maar eens kijken of ik me bij T-mobile tevoren in kan schrijven, of in de rij moet gaan liggen 's ochtends.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_82516453
Even iets totaal anders: wie gaat zo'n bumper kopen?

Ik ben benieuwd of het wel beschermt en wacht dus ook de eerste reviews af. Ik heb het altijd wel zonde gevonden om de achterkant helemaal te bedekken, en dat is nu niet het geval. Ik hoop in ieder geval dat als je je iPhone 4 bijvoorbeeld op tafel legt, hij de tafel zelf niet raakt (maar alleen de bumper). Dan kan het nog wel eens interessant worden.

En verder: wie gaat de officiele iPhone dock kopen?
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Skv het volgende:
Mijn abo verloopt in september. Zou ik dan in juli alvast de iPhone 4 kunnen krijgen als ik 2 jaar verleng? Ook als ik van mijn i300 naar i150 wil gaan?
Volgens mij wel. Je kan trouwens ook 1 jaar verlengen. Even informeren, maar als het goed is moet het lukken
pi_82516600
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ja, en wat is hun bron?
Ze jatten vaak hele stukken tekst van OMT en IPC en verzinnen er nog de helft bij. Overigens zie ik nergens 4 juli staan? Niet verkeerd gelezen?
quote:
En verder: wie gaat de officiele iPhone dock kopen?
Hoe ziet die eruit? Nog helemaal niet gezien namelijk.
pi_82516601
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Skv het volgende:
Ja, alleen de i150 is dan pas vanaf september.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:59:56 #49
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82516822
Ik wil ook al vernieuwen alleen moet wachten tot de webshop up is met de iPhone 4, zodat ik hem kan voor bestellen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_82517050
Kutzooi mijn abo loopt nog een jaar . Hopen dat iOS4 gewoon megageil is, dat maakt al een hoop goed.
pi_82517160
Ios4 is niet megageil op een 3GS en al helemaal niet op een 3G
pi_82517197
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef Nashje het volgende:
Kutzooi mijn abo loopt nog een jaar . Hopen dat iOS4 gewoon megageil is, dat maakt al een hoop goed.
You will be dissapointed

Sent from my iPhone golden master iOs 4.
pi_82517370
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef Nashje het volgende:
Dat zou het zijn als je er nog helemaal niks van wist en het als een verassing zou komen. Dat is echter niet het geval :p
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:12:50 #54
67670 Skv
Cynist.
pi_82517883
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef nelisb het volgende:

[..]

Ja, alleen de i150 is dan pas vanaf september.
Dat dacht ik al. Tof!

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren om de iPhone 4 te jailbreaken.. Las ergens dat OS 4.0 al gejailbreakt kan worden op dit moment.

[ Bericht 5% gewijzigd door Skv op 08-06-2010 21:45:16 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:36:34 #55
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82519724
Jezus, zoals ze het hebben in de UK moeten wij het ook hebben. Provider nummer 4 heeft zich net gemeld

http://www.slashgear.com/(...)rms-carrier-0888987/

Having already seen UK carriers O2, Vodafone and Orange jump in on the iPhone 4 goodness, T-Mobile have become the fourth carrier to announce they will be offering the new Apple smartphone.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_82520684
Zo m'n Bluetooth headset is binnen. 6¤ uit Hongkong. Perfect geluid!
pi_82521496
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

whut? heb je daar een bron bij, want dat is echt idioot.
Om hier even op terug te komen. Mijn bron is de Keynote zelf, wanneer Jobs gaat 'Facetimen'[ ]. Zoals je kunt zien belt hij eerst die vent op. Wanneer hij opneemt drukt Jobs vervolgens op FaceTime om te videobellen.
pi_82521856
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Om hier even op terug te komen. Mijn bron is de Keynote zelf, wanneer Jobs gaat 'Facetimen'[ ]. Zoals je kunt zien belt hij eerst die vent op. Wanneer hij opneemt drukt Jobs vervolgens op FaceTime om te videobellen.
Je belt gewoon, en de videobeelden worden dan via wifi verzonden.
pi_82522063
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Ja, als je al met iemand aan het bellen bent en je hebt beiden een iPhone, dan kun je kiezen om FaceTime te gebruiken. Dat hoeft niet. Hoewel de identificatie op telefoonnummer gaat, heb je geen GSM-connectie nodig om de verbinding tot stand te brengen.

Om Apple te citeren:
quote:
FaceTime works right out of the box — no need to set up a special account or screen name. And using FaceTime is as easy as it gets. Let’s say you want to start a video call with your best friend. Just find her entry in your Contacts and tap the FaceTime button. Or maybe you’re already on a voice call with her and you want to switch to video. Just tap the FaceTime button on the Phone screen. Either way, an invitation pops up on her iPhone 4 screen asking if she wants to join you. When she accepts, the video call begins. It’s all perfectly seamless. And it works in both portrait and landscape modes.

FaceTime requires iPhone 4 and a Wi-Fi connection for both caller and recipient.

http://www.apple.com/iphone/features/facetime.html

[ Bericht 2% gewijzigd door dotKoen op 08-06-2010 22:51:35 ]
pi_82522070
Ik wacht op de simlock vrije versie, kijken of ik ergens een lijstje kan vinden
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_82522941
Ik hoop trouwens niet dat juli "eind juli" is. Persoonlijk denk ik dat het of 2 juli, of 9 juli wordt.
pi_82526225
Binnenkort in de USA: de iTenna. Een antenna voor je iPhone om het bereik te verbeteren!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:12:49 #63
51286 w00h00
Digital man!
pi_82526931
IOS4 al gejailbreaked?
pi_82527538
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef WSquater het volgende:
Binnenkort in de USA: de iTenna. Een antenna voor je iPhone om het bereik te verbeteren!
?
pi_82528032
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef WSquater het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat juli "eind juli" is. Persoonlijk denk ik dat het of 2 juli, of 9 juli wordt.
phonehouse zegt 5 juli.
pi_82528713
Hebben ze eindelijk een fatsoenlijke foon gemaakt?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 juni 2010 @ 23:46:51 #67
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82528854
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:44 schreef _Mystery_ het volgende:
Hebben ze eindelijk een fatsoenlijke foon gemaakt?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:46:57 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82528864
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

?
Da's een grapje .
pi_82529125
Moet wel lachen om de "nieuwe" feautures. Bestaat al eeuwen. en de fanboys maar ejaculeren op alle oude techniek.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:58:05 #70
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_82529431
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef WSquater het volgende:
laat ze iets verzinnen waardoor de accu langer meegaat
Als ik de hele nacht oplaad, mag ik meestal blij zijn als mijn iPhone het einde van de werkdag haalt
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_82529749
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

phonehouse zegt 5 juli.
K. Vanaf dan zien we dus de Iphone met de Ifag lopen.
pi_82529989
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef _Mystery_ het volgende:
Moet wel lachen om de "nieuwe" feautures. Bestaat al eeuwen. en de fanboys maar ejaculeren op alle oude techniek.
"oude techniek". . Nitwit.
pi_82530475
Ik hoop dat de iPhone deze keer wel een beetje op voorraad is en dat we niet weer 8 weken kunnen wachten tot de volgende lading binnen is
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_82530693
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef _Mystery_ het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat Apple voor een herdefiniëring van de markt zorgt omdat ze in weten te spelen op ease of use. Smartphones bestonden allang voordat de iPhone kwam en die heeft toch echt voor een boost gezorgt. Hetzelfde gebeurt nu met de iPad.
  woensdag 9 juni 2010 @ 01:17:45 #75
53267 TC03
pi_82532371
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Het zal niet de eerste keer zijn dat Apple voor een herdefiniëring van de markt zorgt omdat ze in weten te spelen op ease of use. Smartphones bestonden allang voordat de iPhone kwam en die heeft toch echt voor een boost gezorgt. Hetzelfde gebeurt nu met de iPad.
Dat is waar, maar dat videobellen werkte op mijn Sony Ericsson uit 2006 ook al prima hoor en gebruiksvriendelijk hoor. Ik zie het nut er niet echt van in, tevens is er een reden waarom het gefaald heeft (dit was niet de prijs).
  woensdag 9 juni 2010 @ 01:40:36 #76
12221 Tijn