Ow leuk,weet je al wat voor ras of type hond je wil?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Burdie het volgende:
Wij zijn stiekum aan het zoeken naar 2e hondje
8 maanden, inmiddels wel wat rustiger geworden maar richting mensen en andere honden nog steeds dol enthousiast. Nog wel wat zindelijkheidsprobleempjes maar dat wordt gelukkig steeds minder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Burdie het volgende:
Lola! Die is mooi uitgegroeid zeg. Hoe oud is ze nu?
Een border collie, uiteraardquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow leuk,weet je al wat voor ras of type hond je wil?
Heerlijk he, puppy-afquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Ericr het volgende:
8 maanden, inmiddels wel wat rustiger geworden maar richting mensen en andere honden nog steeds dol enthousiast. Nog wel wat zindelijkheidsprobleempjes maar dat wordt gelukkig steeds minder.
Je bedoelt of de kat wel tegen Tess durftquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Burdie het volgende:
Lola! Die is mooi uitgegroeid zeg. Hoe oud is ze nu?
Phoebe is ook leuk! Ziet er goed uit, niet van die lelijke uitpuilende, schele oogjes... gewoon een hele mooie chipup.
Tess durf je wel tegen de kat?
Wij zijn stiekum aan het zoeken naar 2e hondje.
Tessy is er ook mee opgegroeid, had al 2 katten toen Tess kwamquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Guess. het volgende:
Die Lola,wat kijkt ze daar bitchy![]()
Phoebe,wat een schatje![]()
![]()
Tess&Sjors,geweldig hoe ze met elkaar stoeien! Gijs is ook opgegroeid van z'n 4 t/m 12mnd maar het is nooit goed gegaan,hij heeft er nu nog een hekel aan dus!
quote:
Leuk filmpje zegquote:
HiHi wat liefquote:
Whehe, getapete oren ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk filmpje zegAlleen jammer van het slechte licht... Sjon's oren lijken zo heel raar
.
En wat maken ze weinig geluid bij het spelen! Alleen als het heel heftig wordt, hoor je wat.
Edit: oh wacht, die oren zijn natuurlijk ingetaped... dus het is niet het licht, my bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren kwam ik thuis van het bewonderen van mijn nieuwe nichtje [zie ook het trotse ooms en tantes topic in OUD] en Lara ging gelijk heel mijn hand besnuffelen.
Vanmiddag waren we samen even teruggeweest en heb ik haar op mijn arm gehad, dat vond Lara ook wel intressant om te besnuffelen, ook meneer Sjeekie_Beekie's arm werd uitgebreid besnuffeld. Dat gaat wel goedkomen. Als ze uit het kraamhotel en weer thuis zijn, mag Lara ook mee beschuitjes eten.
Weimaraners... ik heb het er niet zo op. Bij ons op school zitten er een aantal en die zijn niet allemaal even makkelijk. De kortharige dan. Er zit ook een vrouw met een langharige Weimaraner op de zaterdag in een andere groep en die lijkt qua karakter een stuk makkelijker. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan de hond zelf liggen, niet aan het soort Weimaraner.
De broer van mijn aangetrouwde tante en zijn vriendin hebben er ook één, maar die is nergens mee te vergelijken, want dat hele beest is niet opgevoed en onwijs verwend.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ik moet wel zeggen dat je vaker bij rassen ziet dat de langharige versie wat "makkelijker en rustiger " dus mischien is dat bij weimaraners ook zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:55 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Weimaraners... ik heb het er niet zo op. Bij ons op school zitten er een aantal en die zijn niet allemaal even makkelijk. De kortharige dan. Er zit ook een vrouw met een langharige Weimaraner op de zaterdag in een andere groep en die lijkt qua karakter een stuk makkelijker. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan de hond zelf liggen, niet aan het soort Weimaraner.
Jep, mijn pa is niet zo van de subtiele kapselsquote:Op maandag 14 juni 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:Ze is nog kaler dan mijn naakthonden, dat is wel heel erg resoluut zeg...
I know, ze blijft heel veel binnen gelukkig. Ik ging er al wel van uit dat ze makkelijk kan verbranden zo, dus ze gaat elke keer zo weinig mogelijk in de zonquote:Op maandag 14 juni 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Let aub echt heel goed op met die zon , want met haar kleur, en een huid die het helemaal niet gewend is, is dat echt helemaal niet goed!
krijgt zij straks wel een knjv diploma?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Miss_Isis: we jagen er niet mee, we doen alleen de jachttraining.
Zelf jaagt ze wel... de katten uit de tuin en jonge, uit het nest gevallen vogeltjes komt ze altijd netjes afgeven.
[ afbeelding ] voor de Oranje honden [ afbeelding ].
Lara is nu op haar rug aan het proberen aan haar bot te knauwen. Dat lukt dus niet zo goed, maar ze vertikt het om op haar buik te komen liggen en het ding met haar voorpoten vast te houden. Maffe hond!
OMGquote:
Hij lijkt zo toch best schattig eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Oeeeeh mama pak m dan en gooi ff voor me!
[ afbeelding ]
Nee nee nee Chico, jij mag m nie, tis MIJN bal![]()
[ afbeelding ]
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
Yihaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Again?
[ afbeelding ]
En gewoon een hele knappe Chico:
[ afbeelding ]
Doggy-Closet, supergoede goedkope site en snel ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:16 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Hij lijkt zo toch best schattig eigenlijk![]()
En de hond van faithfulness...als blikken konden doden!
Ik heb trouwens vandaag een oranje shirtje binnen gekregen, maar had de maat nogal verkeerd ingeschat... 't shirtje is helaas veels te groot voor mijn Cubaanse naakthond![]()
Waar heb jij jouw shirtjes gekocht oh-oh? En welke maat zijn die?
HaHa dat koppie!quote:
Kom op, zn oren die slaan echt nergens op, die flubberen alle kanten op , echt afschuwelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:20 schreef Guess. het volgende:
[..]
HaHa dat koppie!
Ik vind Sjon echt mooi zo met z'n zwarte rug! En z'n oren staan er ook mooi bij
Bedankt! Heb er eentje besteld, ben voor L gegaan. Zal iets ruim zitten als het goed is, maar beter ietsje te ruim dan dat het heel strak zit denk ik... Heb meteen via internet geld over gemaakt, ben benieuwd of ze het dan ook direct morgen verzenden? Zou wel mooi zijn als het nog op tijd is voor de wedstrijd zaterdagquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doggy-Closet, supergoede goedkope site en snel ook![]()
7.95 per stuk inclusief verzenden![]()
Ik weet zo ff niet, ik geloof een L voor Sjon en een XL voor die andere twee.
Heb je haar goed opgemeten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:44 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Bedankt! Heb er eentje besteld, ben voor L gegaan. Zal iets ruim zitten als het goed is, maar beter ietsje te ruim dan dat het heel strak zit denk ik... Heb meteen via internet geld over gemaakt, ben benieuwd of ze het dan ook direct morgen verzenden? Zou wel mooi zijn als het nog op tijd is voor de wedstrijd zaterdag![]()
Nou nog het shirtje dat ik heb ontvangen terugsturen (of het de schnauzer van mijn ouders aantrekken)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:Hij gaat ieg op tijd op de post, ik heb net ff een verzoekje gedaan, dus dan is het up to TNT !
Op de foto zie ik ze in vergelijking met eerst wel mooi overeind staan,dat ze flubberen zie ik zo niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op, zn oren die slaan echt nergens op, die flubberen alle kanten op , echt afschuwelijk
Oh ja, 5 kilo dan zit je wel goed met die L, dat is Sjon ook bijnaquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]super! Dan maar hopen dat de postbode hier op tijd is voor de wedstrijd
Ik heb haar idd opgemeten (voor zover ze mee wilde werken) en L moet echt wel passen zonder veel te groot te zijn. Het andere shirtje heb ik net ff voor de lol aangepast op onze schnauzer, en het past ook nog (blijkt wel hoe fout ik de maat had ingeschat, 5 kilo hond vs 20 kilo)! Ik hou het dus maar gewoon, had toch al betaald. Rani was er verder niet zo enthousiast over maar ach, nu kunnen ze zaterdag samen Nederland aanmoedigen
Chico heeft een bloemkooloor, daar is hij in gebeten voor ik hem kreeg, dat is niet behandeld door die bitch waar ie toen zat, en dat oor is helemaal verschrompeld en misvormd helaas...quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:11 schreef Guess. het volgende:
[..]
Op de foto zie ik ze in vergelijking met eerst wel mooi overeind staan,dat ze flubberen zie ik zo niet.
Chico heeft er volgens mij altijd eentje hangen,waarom is dat dan?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:20 schreef Lau. het volgende:
Hier ook een oranje shirtje
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Heb voor Tessy overigens een M genomen, zit verder helemaal goed, alleen om d'r buikie, helemaal achter zegmaar, zit ie wat losjes.
Nee joh, donderdag kunnen ze er amper uitvliegen, dus dan kan ze m sowieso wel aan hoor!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:25 schreef Miss_Isis het volgende:
Nou 't shirtje voor Puck is binnen, zelfs mooi op tijd voor de wedstrijd! Enige nadeel is dat ik (alweer) de maat te groot heb gekozenIk moet er denk ik nog steeds aan wennen dat het eigenlijk een behoorlijk klein hondje is... Met een L zijn de mouwtjes vooral te groot en ook rond haar borst zit het te los. Ik ga het pakje maar terug sturen en ruilen voor een M denk ik
![]()
Hopen dat Nederland er tegen die tijd niet uit ligt, dat zou wel zonde zijn
Tessy is echt een klein prinsesje he, ze zal niet eens zoveel schelen met Kees denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:20 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Heb voor Tessy overigens een M genomen, zit verder helemaal goed, alleen om d'r buikie, helemaal achter zegmaar, zit ie wat losjes.
Oh wat leuk om te zienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:Dikkiedik als oranjefan
![]()
Sjon heeft gisteren weer een leuk speelkameraadje gevonden in de buurt.
Miniatuur bull terriër pup Luna van 4 maanden![]()
Ik ben helemaal fan, wat een heerlijk mopje is dat zeg![]()
[ afbeelding ]
En leuk spelen dat ze deden samen![]()
Chico vond haar ook echt superlief:
[ afbeelding ]
Sjon was helemaal gek met haar:
[ afbeelding ]
Maar wat een dotje is het ook :
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou echt een leuk ras, die miniatuurtjes
Wat een schatjeeeequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:Dikkiedik als oranjefan
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies. Ik vind dat er wel erg zwaar aan getild wordt hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh joh, ik kan er wel om lachen , ik denk haha Lara wil gewoon ook lekker hond zijn ipv alleen maar gehoorzaam
Noujaaaa zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze is leuk he.
Stomme baasje wilde dr niet eens es ruilen voor Sjon
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben altijd bullterriërvriendinnetjes gehad eigenlijk, vroeger liep dr altijd een mee met naakthondenwandelingen, en in de buurt wonen er nog twee grote, waar ze ook altijd heel leuk mee spelen.
Maar dit kleintje is toch wel een veiliger maatje voor ze haha!
Wat voor een heb jij dan???
Engelse bullen en mopsen vinden ze vreselijk trouwens, maar Amerikanen vinden ze dan weer leuk
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:20 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Nou waarom laat jij je hondje dan niet zien zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zelfde gestroomde, alleen geen mini maar een gewone
Zo'n mini is wel een leuke hoogte voor jouw doggies jaZe zijn alleen vaak net ff wat drukker dan de gewone.
Zouden ze die Engelse en mopsjes niet zo leuk vinden omdat ze wat rustiger of trager / minder speels zijn?
Whahahaquote:
Wat een schatjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:Dikkiedik als oranjefan
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeee, moet jij niet eens dringend gaan baren ondertussen?????quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef Guess. het volgende:
[..]
Whahaha![]()
[..]
Wat een schatje![]()
En wat heeft Chico weer een gave halsband aan
Nou gewoon, band, fleece, sluitinkje, d-ringetje en naaimachine.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef Burdie het volgende:
Oh wat leuk, zelfgemaakte halsbanden! Hoe doe je dat?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Faithfulness het volgende:
Voor een goed bruiningsresultaat, eerst de rug bruinen, en daarna de buik. Regelmatig draaien voor een egaal effect.
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prutser, je ligt niet vol in de zon!!!
[ afbeelding ]
Het zijn net sproetjes!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:Ik vind Bram echt geweldig
![]()
Ik zag net een foto van Chico van 3 maanden geleden:
[ afbeelding ]
En nu issie pikzwart
Dat zijn zn ouderdomsvlekjes, zelfde als bij oude mensenquote:
Daar issie wel veel lichter idd!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:Ik vind Bram echt geweldig
![]()
Ik zag net een foto van Chico van 3 maanden geleden:
[ afbeelding ]
En nu issie pikzwart
Bij honden met licht pigment wel soms hoor, die drie kalen van mij zijn donker van pigment , twee zwartjes en een blauwe, die verbranden niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef Burdie het volgende:
Moet je een hond eigenlijk insmeren tegen de zon?
Ik doe bij Magic wel eens een klodder zonnebrand op z'n neus (als we naar het water gaan bijvoorbeeld) omdat zijn vacht daar heel dun is, maar is dat eigenlijk wel nodig?
Ik doe het bij Gijs wel op z'n neusje want als zijn haar langer is valt dat in een middenscheidingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef Burdie het volgende:
Moet je een hond eigenlijk insmeren tegen de zon?
Ik doe bij Magic wel eens een klodder zonnebrand op z'n neus (als we naar het water gaan bijvoorbeeld) omdat zijn vacht daar heel dun is, maar is dat eigenlijk wel nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |