abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82899386
quote:
Dear God... Why me?
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:10:14 #52
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_82930421
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

OMG

Oeeeeh mama pak m dan en gooi ff voor me!

Nee nee nee Chico, jij mag m nie, tis MIJN bal

Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Yihaaaaaaaaaaaaaaa

Again?

En gewoon een hele knappe Chico:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_82930771
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

OMG

Oeeeeh mama pak m dan en gooi ff voor me!
[ afbeelding ]
Nee nee nee Chico, jij mag m nie, tis MIJN bal
[ afbeelding ]
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
Yihaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Again?
[ afbeelding ]
En gewoon een hele knappe Chico:
[ afbeelding ]
Hij lijkt zo toch best schattig eigenlijk

En de hond van faithfulness... als blikken konden doden!

Ik heb trouwens vandaag een oranje shirtje binnen gekregen, maar had de maat nogal verkeerd ingeschat... 't shirtje is helaas veels te groot voor mijn Cubaanse naakthond

Waar heb jij jouw shirtjes gekocht oh-oh? En welke maat zijn die?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:18:40 #54
176471 oh-oh
pi_82930912
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:16 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Hij lijkt zo toch best schattig eigenlijk

En de hond van faithfulness... als blikken konden doden!

Ik heb trouwens vandaag een oranje shirtje binnen gekregen, maar had de maat nogal verkeerd ingeschat... 't shirtje is helaas veels te groot voor mijn Cubaanse naakthond

Waar heb jij jouw shirtjes gekocht oh-oh? En welke maat zijn die?
Doggy-Closet, supergoede goedkope site en snel ook
7.95 per stuk inclusief verzenden
Ik weet zo ff niet, ik geloof een L voor Sjon en een XL voor die andere twee.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:20:42 #55
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82931036
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

HaHa dat koppie!

Ik vind Sjon echt mooi zo met z'n zwarte rug! En z'n oren staan er ook mooi bij
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:25:47 #56
176471 oh-oh
pi_82931328
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:20 schreef Guess. het volgende:

[..]

HaHa dat koppie!

Ik vind Sjon echt mooi zo met z'n zwarte rug! En z'n oren staan er ook mooi bij
Kom op, zn oren die slaan echt nergens op, die flubberen alle kanten op , echt afschuwelijk
( Groucho Marx )
pi_82932261
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Doggy-Closet, supergoede goedkope site en snel ook
7.95 per stuk inclusief verzenden
Ik weet zo ff niet, ik geloof een L voor Sjon en een XL voor die andere twee.
Bedankt! Heb er eentje besteld, ben voor L gegaan. Zal iets ruim zitten als het goed is, maar beter ietsje te ruim dan dat het heel strak zit denk ik... Heb meteen via internet geld over gemaakt, ben benieuwd of ze het dan ook direct morgen verzenden? Zou wel mooi zijn als het nog op tijd is voor de wedstrijd zaterdag

Nou nog het shirtje dat ik heb ontvangen terugsturen (of het de schnauzer van mijn ouders aantrekken )
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:48:46 #58
176471 oh-oh
pi_82932490
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:44 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Bedankt! Heb er eentje besteld, ben voor L gegaan. Zal iets ruim zitten als het goed is, maar beter ietsje te ruim dan dat het heel strak zit denk ik... Heb meteen via internet geld over gemaakt, ben benieuwd of ze het dan ook direct morgen verzenden? Zou wel mooi zijn als het nog op tijd is voor de wedstrijd zaterdag

Nou nog het shirtje dat ik heb ontvangen terugsturen (of het de schnauzer van mijn ouders aantrekken )
Heb je haar goed opgemeten?
Je mag bij Doggy Closet gewoon ruilen, en ze gaat drie keer per week spullen wegbrengen, dus als je geld meteen binnen is dan komt dat wel goed, dat kan ze m zaterdag idd nog aan
( Groucho Marx )
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:57:23 #59
176471 oh-oh
pi_82932917
Hij gaat ieg op tijd op de post, ik heb net ff een verzoekje gedaan, dus dan is het up to TNT !
( Groucho Marx )
pi_82933582
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Hij gaat ieg op tijd op de post, ik heb net ff een verzoekje gedaan, dus dan is het up to TNT !
super! Dan maar hopen dat de postbode hier op tijd is voor de wedstrijd

Ik heb haar idd opgemeten (voor zover ze mee wilde werken) en L moet echt wel passen zonder veel te groot te zijn. Het andere shirtje heb ik net ff voor de lol aangepast op onze schnauzer, en het past ook nog (blijkt wel hoe fout ik de maat had ingeschat, 5 kilo hond vs 20 kilo )! Ik hou het dus maar gewoon, had toch al betaald. Rani was er verder niet zo enthousiast over maar ach, nu kunnen ze zaterdag samen Nederland aanmoedigen
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:11:24 #61
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82933644
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Kom op, zn oren die slaan echt nergens op, die flubberen alle kanten op , echt afschuwelijk
Op de foto zie ik ze in vergelijking met eerst wel mooi overeind staan,dat ze flubberen zie ik zo niet.
Chico heeft er volgens mij altijd eentje hangen,waarom is dat dan?
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:12:15 #62
176471 oh-oh
pi_82933696
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

super! Dan maar hopen dat de postbode hier op tijd is voor de wedstrijd

Ik heb haar idd opgemeten (voor zover ze mee wilde werken) en L moet echt wel passen zonder veel te groot te zijn. Het andere shirtje heb ik net ff voor de lol aangepast op onze schnauzer, en het past ook nog (blijkt wel hoe fout ik de maat had ingeschat, 5 kilo hond vs 20 kilo )! Ik hou het dus maar gewoon, had toch al betaald. Rani was er verder niet zo enthousiast over maar ach, nu kunnen ze zaterdag samen Nederland aanmoedigen
Oh ja, 5 kilo dan zit je wel goed met die L, dat is Sjon ook bijna
( Groucho Marx )
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:13:02 #63
176471 oh-oh
pi_82933735
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:11 schreef Guess. het volgende:

[..]

Op de foto zie ik ze in vergelijking met eerst wel mooi overeind staan,dat ze flubberen zie ik zo niet.
Chico heeft er volgens mij altijd eentje hangen,waarom is dat dan?
Chico heeft een bloemkooloor, daar is hij in gebeten voor ik hem kreeg, dat is niet behandeld door die bitch waar ie toen zat, en dat oor is helemaal verschrompeld en misvormd helaas...
( Groucho Marx )
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:16:09 #64
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82945158
Stom mens,maarja dat wisten we al
pi_83017124
Nou 't shirtje voor Puck is binnen, zelfs mooi op tijd voor de wedstrijd! Enige nadeel is dat ik (alweer) de maat te groot heb gekozen Ik moet er denk ik nog steeds aan wennen dat het eigenlijk een behoorlijk klein hondje is... Met een L zijn de mouwtjes vooral te groot en ook rond haar borst zit het te los. Ik ga het pakje maar terug sturen en ruilen voor een M denk ik

Hopen dat Nederland er tegen die tijd niet uit ligt, dat zou wel zonde zijn
pi_83018644
Hier ook een oranje shirtje

Heb voor Tessy overigens een M genomen, zit verder helemaal goed, alleen om d'r buikie, helemaal achter zegmaar, zit ie wat losjes.
pi_83018694
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:20 schreef Lau. het volgende:

[ afbeelding ]

Heb voor Tessy overigens een M genomen, zit verder helemaal goed, alleen om d'r buikie, helemaal achter zegmaar, zit ie wat losjes.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:22:41 #68
176471 oh-oh
pi_83028622
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:25 schreef Miss_Isis het volgende:
Nou 't shirtje voor Puck is binnen, zelfs mooi op tijd voor de wedstrijd! Enige nadeel is dat ik (alweer) de maat te groot heb gekozen Ik moet er denk ik nog steeds aan wennen dat het eigenlijk een behoorlijk klein hondje is... Met een L zijn de mouwtjes vooral te groot en ook rond haar borst zit het te los. Ik ga het pakje maar terug sturen en ruilen voor een M denk ik

Hopen dat Nederland er tegen die tijd niet uit ligt, dat zou wel zonde zijn
Nee joh, donderdag kunnen ze er amper uitvliegen, dus dan kan ze m sowieso wel aan hoor!
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:20 schreef Lau. het volgende:

[ afbeelding ]

Tessy is echt een klein prinsesje he, ze zal niet eens zoveel schelen met Kees denk ik
( Groucho Marx )
pi_83039245
heel tof die oranje pakkies :-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 20 juni 2010 @ 10:58:03 #70
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_83047515
Wat was ik gisteren kwaad woest op Lara.

Bij het over water zwemmen staat ze in het bos gewoon een eend op te vreten.

Ze bleef nu wel heel lang weg en haar energie was ze inmiddels wel kwijt, want dit was onze laatste oefening deze les, dus was ze voor zichzelf iets aan het doen. Ik had al twee keer gefloten en madam kwam maar niet. Ik dus rond de vijver gelopen en het bos in om Lara te zoeken. Aan de linkse kant hoor ik wat geritsel, maar daar was niets te zien. Opeens hoor ik achter me wat takjes kraken, staat die joekel daar. Ik rende er op af, greep haar vast in een judoworp en probeerde wat verstand in die hersenpan te schudden en schreeuwen. Aangelijnd gingen we weer terug.

De juf riep dat ze toch die eend moest meebrengen, dus wij op zoek naar dat beest en toen zag ik het al. Deze eend had bekant geen eendeborstfiletjes meer over. Een groot, gapend, rood, bloederig gat zag ik vanaf een flinke afstand al. Er omheen had ze keurig netjes de borstveren weer uitgespuugd, want die hoefde madam natuurlijk niet.

Die eend in d'r bek gepropt en wij weer terug naar de rest. Onderweg kon ik haar ik weet niet wat wel doen. De rest had het niet zo in de gaten, maar ik kon wel janken. Twee weken voor het examen gaat ze lopen klooien... en dat terwijl dit het enige B-onderdeel was wat ze vorig jaar WEL gehaald had.

Ik vroeg dus wat ik hier nu weer mee aanmoest en kreeg een andere eend, die Lara op korte afstand moest gaan apporteren. Tot overmaat van ramp had deze eend z'n nek gebroken, dus toen ik hem lichtjes op wilde gooien, hielt ik z'n kop + nek ineens nog wel in m'n handen, en lag de rest van z'n lijf in het gras. Iedereen lachen, maar ik vond het niet grappig. Ik kon Lara wel een rotschop verkopen. Ze klooide wel eens met het wild, maar nooit bij een verloren zoek. Op het veld wilde ze nog wel eens uitdagen om te spelen of om bevestiging vragen, maar nooit dit soort flauwekul.

Ze moest die koploze eend gaan apporteren en als ze verpakte of ging klooien, dan moest ik er maar op af rennen. De eerste twee keer ging het bar slecht, en dat vond de eend niet leuk [lees: ze kreeg een oplawaai met die eend om d'r oren, want ze moet hem respecteren]. De andere 20 keren ging het redelijk. Maar nu zijn we dus wel een heel eind teruggevallen in de training door die stomme actie van d'r. En hebben we voor de komende weken dus genoeg te doen EN twee eenden in de vriezer liggen, want fatsoenlijk apporteren... dat zal ze.

Eerder op de training deden we een 5-sprong oefening in het bos. Op een 5-sprong werkt iedereen een andere kant op en de honden moeten wachten tot ze aan de beurt zijn EN hun eigen apport halen, niet dat van een andere hond. We hadden een twee vooruiten, één met een konijn en één met een harige dummy. Een verloren zoek met een eend en twee apporten uit het bos met een gewone dummy. Bij het konijn stond ze wat te treuzelen, maar kwam ze hem netjes binnen brengen, net als de andere 4 apporten.

Even later gingen we om de beurt een verloren zoek doen in het bos. Inzetplaats was een greppeltje, waarna ze over een heuveltje [obstakel 1] moesten, een pad oversteken [obstakel 2] en tegen de volgende heuvel [obstakel 3] aan liepen, waar bovenaan het apport te vinden was. Daar zag ik Lara een eend aantikken met haar neus en vervolgens naar links rennen [waar ze niets te zoeken had, ze was immers bij het apport geweest]. Ze liep toch weer terug en stond een beetje met die eend te hannessen, alsof ze er nog nooit eentje van dichtbij gezien had. Maar toen ze hem vast had [en helaas nog minstens 2 keer verpakte], kwam ze hem in een recht lijn toch terugbrengen.

Het nadeel bij een verloren zoek is dat je over het algemeen niet kunt zien wat ze aan het doen zijn. En al kan je het wel zien, dan mag je toch geen commando's meer geven, ze moeten het zelfstandig oplossen. Doen ze zoiets op een wedstrijd dan lig je er gelijk uit en kan je het diploma wel vergeten. Als ze al te hard vast gepakt hebben en er staat een tandafdruk in het vlees, dan heb je al een 0 te pakken, laat staan dat ze hem op d'r gemak naar binnen staat te peuzelen.

Om Lara duidelijk te maken dat een eend niet haar eigendom is, lag ze tijdens de koffie onder appel aan de rand van het veld te wachten. Met naast haar die koploze eend, waar ze wel af en toe wat geur van oppikte, maar toch netjes afbleef. Dat was al een begin in ieder geval. De rest van de groep wist eigenlijk ook niet wat ze van Lara's actie moesten denken... of waar dit zo ineens vandaan komt. Wel is het zo dat Lara deze week dus onwijs de klos is, ik moet na vandaag nog 2,5 dag werken en dan ben ik er 6 achter elkaar vrij. Lara gaat dus op strafkamp. Anders heb ik er een hard hoofd in dat we überhaupt ooit een diploma gaan halen.

Nu nog een veldje zoeken waar we kunnen trainen met wild, niet overal kan dat zo maar, want de meeste mensen die gewoon maar hun hond uitlaten, willen zulke dingen helemaal niet zien, maar met een lange lijn ergens achteraan in de polder moet dat wel lukken.

Het lijkt nu alsof ik alleen maar negatief ben over Lara, maar dat is niet zo. Ze is nog steeds de leukste en de liefste en voor geen goud zou ik haar willen missen. Ze hoeft dan ook niet bang te zijn dat ze op Marktplaats terecht komt of wat dan ook. Maar ik baal er gewoon van dat ik al meer dan een jaar aan jachttraining doe, daar een hoop tijd [en ook geld] insteek, omdat we dat allebei leuk vinden en dan door zo'n achterlijke actie ineens weer een heel eind terugvallen in de training. En net nu ik steeds meer vertrouwen in haar kreeg, nadat ze in december achter de reeën aan was geweest, en haar op het jachtveld ook gewoon zonder lijn of halsband het bos in stuurde om te werken. Ik had liever dat ze dit helemaal niet gedaan had, maar als ze het dan toch moest doen, dan liever aan het begin van het seizoen, niet twee weken voor de diplomadag.

Ze was wel superaanhankelijk de rest van de dag en vanochtend was ze al wakker geworden van mijn gespetter in de badkamer en sprong ze zowat in mijn nek toen ik de kenneldeur open deed. En dat is nog steeds het belangrijkste. We hebben een goede band samen en daar komt niets meer tussen. Vandaag neemt haar met de bus mee naar Tilburg, zodat ze ook mee kan naar de verjaardag van mijn moeder en daarna mee naar Charlotte om bij Valerie beschuitjes te eten.

En als ik heel eerlijk ben schijt ik op een stapel jachtdiploma's. Ik heb liever een hond die sociaal is en zich weet te gedragen, dan een stapel diploma's, maar een hond waarmee je nergens kan komen. Lara zou ik bij wijze van spreken mee naar de zondagse mis kunnen nemen, en aan het eind van de dienst zou niemand in de gaten hebben gehad dat ze er ook was geweest. Ik heb niet alleen een hond om mee naar de jachttraining te gaan, ook de rest van de week moet ik er plezier aan beleven en dat gaat helemaal goedkomen.

Zo... frustraties zijn er weer uit, inmiddels is de pauze voorbij en zal ik weer eens wat centjes gaan verdienen om weer lekkere snoepjes voor Lara te kunnen kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 20-06-2010 11:03:09 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_83049213
Hmm, balen dat Lara de mist in ging zeg, zo vlak voor het examen!
Hopelijk gaat het examen wel goed!!
  zondag 20 juni 2010 @ 12:15:49 #72
176471 oh-oh
pi_83049419
Oh joh, ik kan er wel om lachen , ik denk haha Lara wil gewoon ook lekker hond zijn ipv alleen maar gehoorzaam
( Groucho Marx )
  zondag 20 juni 2010 @ 12:39:05 #73
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83050114
Balen van Lara Maar ik zou er ook wel om kunnen lachen (Daarom zijn dat soort dingen dus ook niks voor mij ).
Hopelijk gaat het tijdens het examen wel goed!
  maandag 21 juni 2010 @ 23:28:23 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_83125849

Hup Baloe Hup!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:27:00 #75
176471 oh-oh
pi_83134104
Dikkiedik als oranjefan
Sjon heeft gisteren weer een leuk speelkameraadje gevonden in de buurt.
Miniatuur bull terriër pup Luna van 4 maanden
Ik ben helemaal fan, wat een heerlijk mopje is dat zeg

En leuk spelen dat ze deden samen
Chico vond haar ook echt superlief:

Sjon was helemaal gek met haar:

Maar wat een dotje is het ook :

Dat vind ik nou echt een leuk ras, die miniatuurtjes
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')