Ow leuk,weet je al wat voor ras of type hond je wil?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Burdie het volgende:
Wij zijn stiekum aan het zoeken naar 2e hondje
8 maanden, inmiddels wel wat rustiger geworden maar richting mensen en andere honden nog steeds dol enthousiast. Nog wel wat zindelijkheidsprobleempjes maar dat wordt gelukkig steeds minder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Burdie het volgende:
Lola! Die is mooi uitgegroeid zeg. Hoe oud is ze nu?
Een border collie, uiteraardquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow leuk,weet je al wat voor ras of type hond je wil?
Heerlijk he, puppy-afquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Ericr het volgende:
8 maanden, inmiddels wel wat rustiger geworden maar richting mensen en andere honden nog steeds dol enthousiast. Nog wel wat zindelijkheidsprobleempjes maar dat wordt gelukkig steeds minder.
Je bedoelt of de kat wel tegen Tess durftquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Burdie het volgende:
Lola! Die is mooi uitgegroeid zeg. Hoe oud is ze nu?
Phoebe is ook leuk! Ziet er goed uit, niet van die lelijke uitpuilende, schele oogjes... gewoon een hele mooie chipup.
Tess durf je wel tegen de kat?
Wij zijn stiekum aan het zoeken naar 2e hondje.
Tessy is er ook mee opgegroeid, had al 2 katten toen Tess kwamquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Guess. het volgende:
Die Lola,wat kijkt ze daar bitchy![]()
Phoebe,wat een schatje![]()
![]()
Tess&Sjors,geweldig hoe ze met elkaar stoeien! Gijs is ook opgegroeid van z'n 4 t/m 12mnd maar het is nooit goed gegaan,hij heeft er nu nog een hekel aan dus!
quote:
Leuk filmpje zegquote:
HiHi wat liefquote:
Whehe, getapete oren ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk filmpje zegAlleen jammer van het slechte licht... Sjon's oren lijken zo heel raar
.
En wat maken ze weinig geluid bij het spelen! Alleen als het heel heftig wordt, hoor je wat.
Edit: oh wacht, die oren zijn natuurlijk ingetaped... dus het is niet het licht, my bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren kwam ik thuis van het bewonderen van mijn nieuwe nichtje [zie ook het trotse ooms en tantes topic in OUD] en Lara ging gelijk heel mijn hand besnuffelen.
Vanmiddag waren we samen even teruggeweest en heb ik haar op mijn arm gehad, dat vond Lara ook wel intressant om te besnuffelen, ook meneer Sjeekie_Beekie's arm werd uitgebreid besnuffeld. Dat gaat wel goedkomen. Als ze uit het kraamhotel en weer thuis zijn, mag Lara ook mee beschuitjes eten.
Weimaraners... ik heb het er niet zo op. Bij ons op school zitten er een aantal en die zijn niet allemaal even makkelijk. De kortharige dan. Er zit ook een vrouw met een langharige Weimaraner op de zaterdag in een andere groep en die lijkt qua karakter een stuk makkelijker. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan de hond zelf liggen, niet aan het soort Weimaraner.
De broer van mijn aangetrouwde tante en zijn vriendin hebben er ook één, maar die is nergens mee te vergelijken, want dat hele beest is niet opgevoed en onwijs verwend.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ik moet wel zeggen dat je vaker bij rassen ziet dat de langharige versie wat "makkelijker en rustiger " dus mischien is dat bij weimaraners ook zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:55 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Weimaraners... ik heb het er niet zo op. Bij ons op school zitten er een aantal en die zijn niet allemaal even makkelijk. De kortharige dan. Er zit ook een vrouw met een langharige Weimaraner op de zaterdag in een andere groep en die lijkt qua karakter een stuk makkelijker. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan de hond zelf liggen, niet aan het soort Weimaraner.
Jep, mijn pa is niet zo van de subtiele kapselsquote:Op maandag 14 juni 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:Ze is nog kaler dan mijn naakthonden, dat is wel heel erg resoluut zeg...
I know, ze blijft heel veel binnen gelukkig. Ik ging er al wel van uit dat ze makkelijk kan verbranden zo, dus ze gaat elke keer zo weinig mogelijk in de zonquote:Op maandag 14 juni 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Let aub echt heel goed op met die zon , want met haar kleur, en een huid die het helemaal niet gewend is, is dat echt helemaal niet goed!
krijgt zij straks wel een knjv diploma?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Miss_Isis: we jagen er niet mee, we doen alleen de jachttraining.
Zelf jaagt ze wel... de katten uit de tuin en jonge, uit het nest gevallen vogeltjes komt ze altijd netjes afgeven.
[ afbeelding ] voor de Oranje honden [ afbeelding ].
Lara is nu op haar rug aan het proberen aan haar bot te knauwen. Dat lukt dus niet zo goed, maar ze vertikt het om op haar buik te komen liggen en het ding met haar voorpoten vast te houden. Maffe hond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |