Lara's oren zijn al vaker genoemd inderdaad. Je bent trouwens niet de enige.
Meneer Sjeekie_Beekie EN de nieuwe camera waren vandaag mee naar de jachttraining. Ik zal niet alle 100+ foto's plaatsen, maar er zitten echt wel leuke tussen heur.
Muskusrat bij het kort apport:
![]()
.
Zwemmen! Apport over water:
![]()
![]()
![]()
Apport:
![]()
En kom voor:
![]()
Slippen tegen het inspringen [deed ze vandaag trouwens niet]:
![]()
Apport uit water [met een dubbelgevouwen eend]:
![]()
Markeren:
![]()
![]()
![]()
En nog een keertje:
![]()
![]()
![]()
In het bos wachten op je beurt bij de verloren zoek:
![]()
En Lara's vriendjes en vriendinnetjes waren er vandaag ook weer:
Jochem:
![]()
![]()
Viszla tutje Luna:
![]()
Die vond die rat zo smerig dat ze hem liet balanceren op haar onderkaak. Met haar bovenkaak bleef ze er zo ver mogelijk vandaan. Gelukkig spuugde ze hem nog niet niet uit, maar het scheelde niet veel.
![]()
Benthe:
![]()
![]()
Sitha:
![]()
![]()
En Spike:
![]()
![]()
Het was weer een geslaagde training. Lara sprong nergens in, was onwijs steady bij het schieten en bij over water bleef ze weer lang weg, maar kwam toch uiteindelijk weer het bos uit, MET een eend. Bij het kort apport en het markeren wil ze nog wel eens klooien met het wild, overpakken, laten vallen of schudden [dat laatste is absoluut not done!]. Puntjes van aandacht dus. Op 3 juli moeten we examen doen, dus we kunnen nog een paar weken trainen.
Een vrouw bij mij hier in de buurt [en haar hond Flits de Drentse Patrijs] trainen bij dezelfde school en doen dan ook examen. Volgende week gaan we een keer samen trainen, haar teefje is drie weken geleden gecastreerd en moet het waterwerk nog wat meer oefenen. Nu zijn Drenten toch niet zo van die zwemmers, dus dat hoort er wel een beetje bij. Lara die springt zo het water in, die maakt het allemaal niets uit. Zelfs als ik alleen maar zeg: "ga je zwemmen", dan plonst ze er zo in om een stuk te gaan zwemmen. Dan hoef ik niet eens een dummy in het water te gooien.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 13-06-2010 00:17:11 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.