quote:The female bedbug has no sexual opening. To get around this, the male uses his penis to DRILL A VAGINA into the female.
Je hebt niet eens hoofdletters, lamzak. Tfoe.quote:
Oh, die van mij heb je verwijderd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nog PM's van dagdag, Allure, Lakitu, ynuhh, Marokkaanse18, php, elektronique, otis, penisbaard, zhe-angel, hsg-bomber en pumpkinsoup.
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, die van mij heb je verwijderd.Fijn.
Graag gedaan.quote:
Hoe heette die ene chick ook alweer waar je mee bezig was? Die ook iets met Mr Nelson ofzoiets had gehad?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nog PM's van dagdag, Allure, Lakitu, ynuhh, Marokkaanse18, php, elektronique, otis, penisbaard, zhe-angel, hsg-bomber en pumpkinsoup.
Het knaagt aan je, hèquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je hebt niet eens hoofdletters, lamzak. Tfoe.
Ik had halverwege geen zin meer, maar voor jou dan: ik heb ook nog remlof, o.us, bragi, vonnie1, chai, fancyxx, zeno13 en snakey.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, die van mij heb je verwijderd.Fijn.
Bulletslut?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe heette die ene chick ook alweer waar je mee bezig was? Die ook iets met Mr Nelson ofzoiets had gehad?
opaquequote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe heette die ene chick ook alweer waar je mee bezig was? Die ook iets met Mr Nelson ofzoiets had gehad?
Niks, ik vind alleen het e-playen leuk, ik hoef niet daadwerkelijk te meeten. (wilde zij wel)quote:
Bedank me nou maar voor m'n pro tip.quote:
Da's fijn om te horen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had halverwege geen zin meer, maar voor jou dan: ik heb ook nog remlof, o.us, bragi, vonnie1, chai, fancyxx, zeno13 en snakey.
Oh, echt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niks, ik vind alleen het e-playen leuk, ik hoef niet daadwerkelijk te meeten. (wilde zij wel)
Als ik die opstelling daar zie en dat we nog Fr en It opaten moeten we wel kampieon worden.quote:
La_Vita is er nog gewoon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef Bragi het volgende:
Vroeger had je nog écht lekkere chicks op FOK!
Fauve, Seauphie, La_Vita.
Ja duh, ik hoef die chicks echt niet te meeten. Het proces daarvoor is wel leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, echt?Beter van niet nee, straks heb je een soa aan je broek hangen.
Ja, maar is nu al een tijdje bezet.quote:
en benauwdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:33 schreef Allure_ het volgende:
'T is hier pikzwart. Ik durf zo niet naar buiten.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik die opstelling daar zie en dat we nog Fr en It opaten moeten we wel kampieon worden.
quote:Van der Sar
Boulahrouz
Mathijsen
Ooijer
Van Bronckhorst
Kuijt
De Jong
Engelaar
Van der Vaart
Sneijder
Van Nistelrooy
Geen idee. Ik moet nog 40x naar buiten vandaag en uitgerekend als het stormt natuurlijk. Heb jij geen auto?quote:
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Yv. het volgende:
Als ik thuis benne ga ik ook even de pm box van ynuhh doorlezen, als ik dan wel kan inloggen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja duh, ik hoef die chicks echt niet te meeten. Het proces daarvoor is wel leuk. De geheime PM's, het krijgen van de MSN, de Hyves..
.
Dat nummer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:37 schreef WillFerrell het volgende:
Fuck, nu krijg ik weer kippenvel van die dag.
Oh, omdat je in derdepersoon sprak over jezelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:38 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ynuhh, maar er ging wat mis dus ik kan niet inloggen met ynuhh...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:41 schreef Allure_ het volgende:
OMG RADIO VALT UIT LICHT VALT UIT
BLIKSEMINSLAG ALLES
Ja had ik maar een autoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik moet nog 40x naar buiten vandaag en uitgerekend als het stormt natuurlijk. Heb jij geen auto?
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:41 schreef Allure_ het volgende:
OMG RADIO VALT UIT LICHT VALT UIT
BLIKSEMINSLAG ALLES
Hier ook, terwijl het vanmiddag zulk lekker weer was.quote:
Hier was het vanmiddag juist even een flinke bui en de rest van de tijd mooi.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook, terwijl het vanmiddag zulk lekker weer was.
Beter waait het even over naar Friesland, ofzo. Ik heb nog veel te veel te doen vanavond.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
Als de stroom hier uitvalt word ik boos, ik wil Phineas & Ferb kijken.
Ja af en toe prima weer inderdaad maar kwam net van tram en hingen wat wolken maar bij elke inspanning ( lopen, nek draaien ) kreeg je het gewoon heet en benauwd..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook, terwijl het vanmiddag zulk lekker weer was.
Het was gewoon warm in de zon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja af en toe prima weer inderdaad maar kwam net van tram en hingen wat wolken maar bij elke inspanning ( lopen, nek draaien ) kreeg je het gewoon heet en benauwd..
¿quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
WTF vliegt er bij jou in de lucht??!!?!?!!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie jou gaan. Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Hihi, ik ga vanavond fitnessen.
En ik doe nu de caloriechecker en mn afvaldagboek, zie mij gaaaaaaaaaaaan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie jou gaan. Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Pas je wel op dat je niet teveel tomaten eet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Hihi, ik ga vanavond fitnessen.
En ik doe nu de caloriechecker en mn afvaldagboek, zie mij gaaaaaaaaaaaan.
Je gaat de loterij toch niet winnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Kijk wat ik vandaag weer voor onzin heb gekocht voor mn beestje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
.
Dat is een irischeque droplulletje van mequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
je gaat de loterij toch niet winnen.
Ik ging net die calorie shit invullen, en de helft was roodquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet teveel tomaten eet.
Heet, ja.quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is een irischeque droplulletje van me.
EMMERS UIT DE LUCHT, CATCH ME!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
Het regent opeens. Geen druppels maar emmers!
Dan heeft een paraplu ook geen zin meer.. Zo'n emmer gaat daar dwars doorheenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
Het regent opeens. Geen druppels maar emmers!
Haha, eet je soms witbrood enzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging net die calorie shit invullen, en de helft was rood.
Pwned.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is een irischeque droplulletje van me.
ingewikkeld schema..quote:
Bwhehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ingewikkeld schema..
Ik at net als ontbijt zak doritos die ik bij AH to go haaldeWant versliep vanochtend dus geen ontbijt toen
www.caloriechecker.nlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stuur eens door, ik wil 'm ook invullen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:19 schreef WillFerrell het volgende:
Crackjen, post die link eens. Ik wil mijn exorbitante levenswijze ook wel eens toetsen.
quote:
Toen ik nog aan topsport deed op hoogste niveau viel ik niet af en als ik bijvoorbeeld tijdens vakantie maand alleen maar ongezond eet en alles ook echt niet aankomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe. Mja, ik deed dat ook. En is ook niet dat ik dik ben ofzo, maar ik eet echt zooo ongezond
![]()
. En dit hoef je echt alleen maar in te vullen en dan geven ze een advies
.
Kei makkelijk.
En jij bent vast ook zo iemand die toch niet aankomt?
Luiiiii.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:19 schreef WillFerrell het volgende:
Moet ik inloggen op die meuk. Laat maar hangen dan.
Das ideaal man.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toen ik nog aan topsport deed op hoogste niveau viel ik niet af en als ik bijvoorbeeld tijdens vakantie maand alleen maar ongezond eet en alles ook echt niet aankomen
Presenteren is zo makkelijk. Helemaal omdat de meeste het niet kunnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef WillFerrell het volgende:
Fack ik moet morgen nog een Engelse presentatie doen, maar ik heb er nog geen moer aan gedaan. Komt omdat mijn niet-voorbereide presentatie vanochtend ook van een leien dakje ging.
Wat een helden site is dat.. Menig kloontje was mede mogelijk gemaakt door 10minutesmailquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maak wel even zo een tenminute mail aan, of hoe heet dat.
Naar bedje toe.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maak wel even zo een tenminute mail aan, of hoe heet dat.
Ja, maar ik moet het samen doen met zo een andere pipo die volgens mij geen reet kan van presenteren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Presenteren is zo makkelijk. Helemaal omdat de meeste het niet kunnen
Mensen die een blackout tijdens hun presentatie krijgen en 'hallo ik ben [insert naam] en ik heb een blackout' eruit kunnen persen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Presenteren is zo makkelijk. Helemaal omdat de meeste het niet kunnen
Krijg je voor het presenteren niet apart cijfers dan? Als hij er als een zoutzak staat is het logisch dat hij lager krijgt, want jij kunt daar niets aan doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het samen doen met zo een andere pipo die volgens mij geen reet kan van presenteren.
Mja, ik wil het gewoon bij houden dus dan wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik haakte ook meteen af. Niet echt toegankelijk voor ons zo
Assessment wordt per groep getoetst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg je voor het presenteren niet apart cijfers dan? Als hij er als een zoutzak staat is het logisch dat hij lager krijgt, want jij kunt daar niets aan doen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:24 schreef Mozy het volgende:
Ik beweeg altijd super veel met mijn armen als ik presenteer.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die een blackout tijdens hun presentatie krijgen en 'hallo ik ben [insert naam] en ik heb een blackout' eruit kunnen persen.
Vervolgens gaan janken bij de docent en toch een 7 krijgen.
Val je zo in slaap?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee eigenlijk, maar lig nu ook heel erg lui op m'n bed
Als het een leuk onderwerp is dan doe ik dat ook.quote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gewoon wat ter plekke verzinnen en dan is het prima.. Niks voorbereiden
en hap:quote:
quote:
Wat achterlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Assessment wordt per groep getoetst.
Ik kwijl nooit in m'n slaapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lief, en beetje kwijl op je kussen nomnom.
Vertel mij wat. In februari zijn hele groepen op hun bek gegaan omdat ze met zo een gast moesten presenteren die het totaal niet kon. En dat was nog in het Nederlands.quote:
Dat siert je.quote:
Oh, dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het een leuk onderwerp is dan doe ik dat ook.
Maar niet op een spastische manier, ofzo.
Bwhehe, ja volgens mij wordt iedereen daar wakker van..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heel soms wel, maar ik word daar wakker van.
Ik kan daar echt niet tegen, als ik moet presenteren met iemand die het niet kan, het liefst zou ik dan ook zijn/haar deel doen, alleen dat mag niet en dan krijg ik ook een lager punt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vertel mij wat. In februari zijn hele groepen op hun bek gegaan omdat ze met zo een gast moesten presenteren die het totaal niet kon. En dat was nog in het Nederlands.
Ja, maar zij ergeren zich aan mij omdat ik mij totaal niet voorbereid en gewoon ook hun deel vollul, zonder dat ik het door heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, als ik moet presenteren met iemand die het niet kan, het liefst zou ik dan ook zijn/haar deel doen, alleen dat mag niet en dan krijg ik ook een lager punt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar zij ergeren zich aan mij omdat ik mij totaal niet voorbereid en gewoon ook hun deel vollul, zonder dat ik het door heb.
Ik zou dat juist ideaal vinden, wat een rare klasgenoten heb jijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar zij ergeren zich aan mij omdat ik mij totaal niet voorbereid en gewoon ook hun deel vollul, zonder dat ik het door heb.
Klik voor het voedselmeukoverzichtquote:De hoeveelheid vet in je eten is prima: niet te veel en niet te weinig.
In december weet ik nog goed, onderwerp was de Nederlandsche Bank. Ik had de avond daarvoor even Wikipedia doorgekeken, even wat feitjes doorgelezen. De ander had op zijn eigen verzoek de Powerpoint in elkaar gedraaid. Kom de volgende dag op school, hij staat daar als een mad one te trippen met zijn blaadjes en sheets. Ik heb een pen in mijn handen, lul 8 minuten van de 10 minuten vol omdat hij telkens wegvalt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]Ik doe ook slecht voorbereiden, en dan lul ik soms in andermans deel, maar dat doe ik niet lang.
Vertel mij wat. Zijn ze gister op school gekomen omdat ze nog aan één opdracht moesten werken. Gaan ze gescheiden zitten (6 man) en na drie uur hebben ze nog niets voor elkaar. Presenteer ik vanochtend wat, zo vanuit het niets, bingo. Voldoende.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat juist ideaal vinden, wat een rare klasgenoten heb jij
10x kaas?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Klik voor het voedselmeukoverzicht
Regenboog in je MSN naamquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard gedisst door m'n vriendin.
Plakjes zijn dat. Omdat ik meestal een homp afsnij. Dus dat is niet zo te controleren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10x kaas?
En ik eet te veel vet, komt vast door die kaas van mij.
Hihi maar tof om te weten toch.
Ahh zo, ja dat soort dingen zijn wel kut om te controleren..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Plakjes zijn dat. Omdat ik meestal een homp afsnij. Dus dat is niet zo te controleren.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen met alleen hun eigen naam als msnnaam.
OMG, klinkt trouwens herkenbaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Zijn ze gister op school gekomen omdat ze nog aan één opdracht moesten werken. Gaan ze gescheiden zitten (6 man) en na drie uur hebben ze nog niets voor elkaar. Presenteer ik vanochtend wat, zo vanuit het niets, bingo. Voldoende.
Zij en Bt mogen dat.quote:
Ja, maar om dan speciaal daarvoor op school te komen. Sommigen zijn anderhalf uur onderweg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG, klinkt trouwens herkenbaar.![]()
Ooit kwamen wij bij elkaar om projectwerk te doen, ik had alles al af, maar ik zat er voor de gezelligheid bij ofzo![]()
De een gaat op mp auto's bekijken, de ander gaat continu lopen bellen en na een half uurtje hadden we nog niets.
RT die shitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen met alleen hun eigen naam als msnnaam.
Dat jij met jezelf kan leven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
Bij mij zijn de enige rode dingen, gevulde koek (zondig vandaag), prince gevulde biscuit en jam.
Belachelijk idd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar om dan speciaal daarvoor op school te komen. Sommigen zijn anderhalf uur onderweg.
GESNAPT. Je bent een dude.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Staat gewoon een wit brood tussen van kap tot kap. Wie vreet dat nou op een dag.
Stratenmakers.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Staat gewoon een wit brood tussen van kap tot kap. Wie vreet dat nou op een dag.
Unfair.quote:
Jij mag dat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef WillFerrell het volgende:
All, ik eet er zeven en daar zeg je niets op.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
+2 sneetjes bruin brood én appeltaart en pizza en chips. Wtf ben je voor vreet monster.
Ja dat is best wel vet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Unfair.
Ik vroeg me trouwens af, als ik zelf chips maak (dus aardappel schillen en plakjes in de oven en klaar) is het dan wel ineens gezond?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
De boer aan de overkant is zijn veld aan het bemesten. Ik vond de regen lekkerder ruiken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
+2 sneetjes bruin brood én appeltaart en pizza en chips. Wtf ben je voor vreetmonster.
Stel je niet aan.quote:
Lucky you.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel verspreid he.
Maar ik heb altijd honger. Als ik me volbunker kan ik over 2 uur weer bunkeren.
Als ik dat zou eten zou je me moeten rollen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik een zak vet ben.
Gewoon van die body builder shit gaan gebruiken danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, nee. Als ik er nou van aan zou komen....
Ik eet minstens zo veelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik een zak vet ben.
Untermenschen die van iedere gram vet aankomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik dat zou eten zou je me moeten rollen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik dat zou eten zou je me moeten rollen.
Anabolen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon van die body builder shit gaan gebruiken dan.
Ik denk dat veel mensen dat met je eens zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
De boer aan de overkant is zijn veld aan het bemesten. Ik vond de regen lekkerder ruiken.
Schildklier laten weghalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, nee. Als ik er nou van aan zou komen....
Ja ik sport moeilijk veel dus ik moet wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bedoel ik. En als ik zou sporten zou ik zeker veel meer eten.
Übermenschen die een oorlog overleven. Mensen die gelijk verhongeren als ze zich niet volbunkeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Untermenschen die van iedere gram vet aankomen.Watbenjedan.
Alkmaarquote:
Ik ga binnenkort weer sporten, dat lijstje schiet omhoog dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik sport moeilijk veel dus ik moet wel.
Is dat leuk, ja?quote:
Volgens mij hoorde ik dat in de herfst ook al.quote:
Daar houden ze dan weer geen rekening mee bij de caloriechecker hmm.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer sporten, dat lijstje schiet omhoog dan.
Muil.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik dat in de herfst ook al.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, geen zak aan. Maar goed, wat moet dat moet
.
Ik raad boksen aan. Daar krijg je sneller een betere conditie van dan voetbal. Fitness heul geen conditie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer sporten, dat lijstje schiet omhoog dan.
Soepstengel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
VOEDINGSSCHEMA SKYLARK UITGELEKT!!!
[ afbeelding ]
Das minder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
Nee nu moet ik, want ik krijg weer hendig veel last van m'n rug.
hahahquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ] VOEDINGSSCHEMA SKYLARK UITGELEKT!!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat eet jij op je brood als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het niet voor mijn conditie doen. Ik wil lichaamsbouw omdat ik echt graatmager ben en ik moet mijn rugspieren en buikspieren trainen omdat ik een verklote rug heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik raad boksen aan. Daar krijg je sneller een betere conditie van dan voetbal. Fitness heul geen conditie.
Niks eten en alsnog 645. Ik vind dit shocking.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat, ik ga juist fitnessen om onder andere een betere conditie te krijgen. Maar dat werkt dus niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik raad boksen aan. Daar krijg je sneller een betere conditie van dan voetbal. Fitness heul geen conditie.
Wat heb ik hiermee te maken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat eet jij op je brood als ik vragen mag?
Ik wil op kickboksenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fitness is voor afvallen, want ik heb vernomen dat jij bang bent om dik te worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, ik ga juist fitnessen om onder andere een betere conditie te krijgen. Maar dat werkt dus niet?
Wie kopt 'm in.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
Fuck, mijn nieuwe bed heeft een redelijk grote natte plek nu.
Nouja, als je gewichten enzo gaat doen krijg je geen betere conditie neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, ik ga juist fitnessen om onder andere een betere conditie te krijgen. Maar dat werkt dus niet?
Yes, maar geloof me maar. Die conditietraining daar doen ze met gewichten. De dag erna had ik mijn buikspieren helemaal strak staan en spierpijn erin zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor mijn conditie doen. Ik wil lichaamsbouw omdat ik echt graatmager ben en ik moet mijn rugspieren en buikspieren trainen omdat ik een verklote rug heb.
Mountainbiken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor mijn conditie doen. Ik wil lichaamsbouw omdat ik echt graatmager ben en ik moet mijn rugspieren en buikspieren trainen omdat ik een verklote rug heb.
HOOOOOOOOOOOO Allure_ op de bitchtour.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fitness is voor afvallen, want ik heb vernomen dat jij bang bent om dik te worden.
Nee hoor?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fitness is voor afvallen, want ik heb vernomen dat jij bang bent om dik te worden.
Wat voor sport?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
Met het nieuwe schooljaar ga ik kaolo fanatiek sporten.
Lees jij wel eens posts?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Paardrijden.quote:
We hebben hier geen mountains.quote:
Heb ik allang op gemasturbeerd. Kan me niks schelen dat hij nog een beetje dikkie is.quote:
Gewoon waar je vanalles kunt doenquote:
Was maar een grapje, Lamon maakt dat soort kanker opmerkingen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor?
Het is meer dat ik echt niks aan sport doe en als ik weinig weeg heb ik alsnog een buikje, dat wil ik niet.
Ja no shit, ik dacht dat het die van jou was en dat je zei van skylark. Omdat die er waarschijnlijk net zoiets uit ziet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lees jij wel eens posts?HET STAAT ER DIKGEDRUKT, VERDOMME!
[..]
Ikquote:
Lamon's lijstje met shit over iedereen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh wait, als Lamon het zegt dan zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik allang op gemasturbeerd. Kan me niks schelen dat hij nog een beetje dikkie is.
[..]
Gewoon waar je vanalles kunt doen. Iedere keer meedoen aan andere programma's enzo
.
[..]
Was maar een grapje, Lamon. maakt dat soort kanker opmerkingen.
Mja, niet luisteren naar hem. Met fitness krijg je juist wel conditie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want zowel ik als Sky zouden echt zoiets eten als bovenstaand schema liet zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja no shit, ik dacht dat het die van jou was en dat je zei van skylark. Omdat die er waarschijnlijk net zoiets uit ziet.
Grapje, meid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wait, als Lamon het zegt dan zal het wel kloppen
Ik heb wel heel sterke rugspieren daarvan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paardrijden.
Oh dat is niet zo handig als je last hebt van je rug.
beter komt hij naar nederland om hier in de cel te zittenquote:
Misschien wilde je extreem afvallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want zowel ik als Sky zouden echt zoiets eten als bovenstaand schema liet zien.
Er zit een verschil tussen conditie en uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef wise het volgende:
[..]
Mja, niet luisteren naar hem. Met fitness krijg je juist wel conditie.
Schaatsers zitten ook vaak op de fiets in de sport school net zoals zwemmers btw.
Pronk er maar meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb wel heel sterke rugspieren daarvan.
Vriend?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien wilde je extreem afvallen. Je vriend heeft je net lelijk genoemd.
Moet je vooral op deze manier je spijsvertering tot stilstand brengen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien wilde je extreem afvallen. Je vriend heeft je net lelijk genoemd.
Godverrrr.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vriend?
En ja, ik ben in before the edit.
Nee je ziet ze niet. Alleen met gym was ik hartstikke uitblinkend in sit-ups, maar dan voor rugspieren.quote:
Ik zie wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef wise het volgende:
[..]
Mja, niet luisteren naar hem. Met fitness krijg je juist wel conditie.
Schaatsers zitten ook vaak op de fiets in de sport school net zoals zwemmers btw.
Dat ik graag een harde lul in m'n krappe kontje heb, maakt me nog niet gelijk een homo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |