ingewikkeld schema..quote:
Bwhehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ingewikkeld schema..
Ik at net als ontbijt zak doritos die ik bij AH to go haaldeWant versliep vanochtend dus geen ontbijt toen
www.caloriechecker.nlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stuur eens door, ik wil 'm ook invullen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:19 schreef WillFerrell het volgende:
Crackjen, post die link eens. Ik wil mijn exorbitante levenswijze ook wel eens toetsen.
quote:
Toen ik nog aan topsport deed op hoogste niveau viel ik niet af en als ik bijvoorbeeld tijdens vakantie maand alleen maar ongezond eet en alles ook echt niet aankomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe. Mja, ik deed dat ook. En is ook niet dat ik dik ben ofzo, maar ik eet echt zooo ongezond
![]()
. En dit hoef je echt alleen maar in te vullen en dan geven ze een advies
.
Kei makkelijk.
En jij bent vast ook zo iemand die toch niet aankomt?
Luiiiii.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:19 schreef WillFerrell het volgende:
Moet ik inloggen op die meuk. Laat maar hangen dan.
Das ideaal man.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toen ik nog aan topsport deed op hoogste niveau viel ik niet af en als ik bijvoorbeeld tijdens vakantie maand alleen maar ongezond eet en alles ook echt niet aankomen
Presenteren is zo makkelijk. Helemaal omdat de meeste het niet kunnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef WillFerrell het volgende:
Fack ik moet morgen nog een Engelse presentatie doen, maar ik heb er nog geen moer aan gedaan. Komt omdat mijn niet-voorbereide presentatie vanochtend ook van een leien dakje ging.
Wat een helden site is dat.. Menig kloontje was mede mogelijk gemaakt door 10minutesmailquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maak wel even zo een tenminute mail aan, of hoe heet dat.
Naar bedje toe.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maak wel even zo een tenminute mail aan, of hoe heet dat.
Ja, maar ik moet het samen doen met zo een andere pipo die volgens mij geen reet kan van presenteren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Presenteren is zo makkelijk. Helemaal omdat de meeste het niet kunnen
Mensen die een blackout tijdens hun presentatie krijgen en 'hallo ik ben [insert naam] en ik heb een blackout' eruit kunnen persen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Presenteren is zo makkelijk. Helemaal omdat de meeste het niet kunnen
Krijg je voor het presenteren niet apart cijfers dan? Als hij er als een zoutzak staat is het logisch dat hij lager krijgt, want jij kunt daar niets aan doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het samen doen met zo een andere pipo die volgens mij geen reet kan van presenteren.
Mja, ik wil het gewoon bij houden dus dan wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik haakte ook meteen af. Niet echt toegankelijk voor ons zo
Assessment wordt per groep getoetst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg je voor het presenteren niet apart cijfers dan? Als hij er als een zoutzak staat is het logisch dat hij lager krijgt, want jij kunt daar niets aan doen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:24 schreef Mozy het volgende:
Ik beweeg altijd super veel met mijn armen als ik presenteer.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die een blackout tijdens hun presentatie krijgen en 'hallo ik ben [insert naam] en ik heb een blackout' eruit kunnen persen.
Vervolgens gaan janken bij de docent en toch een 7 krijgen.
Val je zo in slaap?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee eigenlijk, maar lig nu ook heel erg lui op m'n bed
Als het een leuk onderwerp is dan doe ik dat ook.quote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gewoon wat ter plekke verzinnen en dan is het prima.. Niks voorbereiden
en hap:quote:
quote:
Wat achterlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Assessment wordt per groep getoetst.
Ik kwijl nooit in m'n slaapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lief, en beetje kwijl op je kussen nomnom.
Vertel mij wat. In februari zijn hele groepen op hun bek gegaan omdat ze met zo een gast moesten presenteren die het totaal niet kon. En dat was nog in het Nederlands.quote:
Dat siert je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |