Oh, omdat je in derdepersoon sprak over jezelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:38 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ynuhh, maar er ging wat mis dus ik kan niet inloggen met ynuhh...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:41 schreef Allure_ het volgende:
OMG RADIO VALT UIT LICHT VALT UIT
BLIKSEMINSLAG ALLES
Ja had ik maar een autoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik moet nog 40x naar buiten vandaag en uitgerekend als het stormt natuurlijk. Heb jij geen auto?
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:41 schreef Allure_ het volgende:
OMG RADIO VALT UIT LICHT VALT UIT
BLIKSEMINSLAG ALLES
Hier ook, terwijl het vanmiddag zulk lekker weer was.quote:
Hier was het vanmiddag juist even een flinke bui en de rest van de tijd mooi.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook, terwijl het vanmiddag zulk lekker weer was.
Beter waait het even over naar Friesland, ofzo. Ik heb nog veel te veel te doen vanavond.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
Als de stroom hier uitvalt word ik boos, ik wil Phineas & Ferb kijken.
Ja af en toe prima weer inderdaad maar kwam net van tram en hingen wat wolken maar bij elke inspanning ( lopen, nek draaien ) kreeg je het gewoon heet en benauwd..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook, terwijl het vanmiddag zulk lekker weer was.
Het was gewoon warm in de zon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja af en toe prima weer inderdaad maar kwam net van tram en hingen wat wolken maar bij elke inspanning ( lopen, nek draaien ) kreeg je het gewoon heet en benauwd..
żquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
WTF vliegt er bij jou in de lucht??!!?!?!!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie jou gaan. Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Hihi, ik ga vanavond fitnessen.
En ik doe nu de caloriechecker en mn afvaldagboek, zie mij gaaaaaaaaaaaan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie jou gaan. Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Pas je wel op dat je niet teveel tomaten eet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Hihi, ik ga vanavond fitnessen.
En ik doe nu de caloriechecker en mn afvaldagboek, zie mij gaaaaaaaaaaaan.
Je gaat de loterij toch niet winnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Kijk wat ik vandaag weer voor onzin heb gekocht voor mn beestje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
.
Dat is een irischeque droplulletje van mequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
je gaat de loterij toch niet winnen.
Ik ging net die calorie shit invullen, en de helft was roodquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet teveel tomaten eet.
Heet, ja.quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is een irischeque droplulletje van me.
EMMERS UIT DE LUCHT, CATCH ME!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
Het regent opeens. Geen druppels maar emmers!
Dan heeft een paraplu ook geen zin meer.. Zo'n emmer gaat daar dwars doorheenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
Het regent opeens. Geen druppels maar emmers!
Haha, eet je soms witbrood enzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging net die calorie shit invullen, en de helft was rood.
Pwned.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is een irischeque droplulletje van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |