Oh, dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het een leuk onderwerp is dan doe ik dat ook.
Maar niet op een spastische manier, ofzo.
Bwhehe, ja volgens mij wordt iedereen daar wakker van..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heel soms wel, maar ik word daar wakker van.
Ik kan daar echt niet tegen, als ik moet presenteren met iemand die het niet kan, het liefst zou ik dan ook zijn/haar deel doen, alleen dat mag niet en dan krijg ik ook een lager punt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vertel mij wat. In februari zijn hele groepen op hun bek gegaan omdat ze met zo een gast moesten presenteren die het totaal niet kon. En dat was nog in het Nederlands.
Ja, maar zij ergeren zich aan mij omdat ik mij totaal niet voorbereid en gewoon ook hun deel vollul, zonder dat ik het door heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, als ik moet presenteren met iemand die het niet kan, het liefst zou ik dan ook zijn/haar deel doen, alleen dat mag niet en dan krijg ik ook een lager punt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar zij ergeren zich aan mij omdat ik mij totaal niet voorbereid en gewoon ook hun deel vollul, zonder dat ik het door heb.
Ik zou dat juist ideaal vinden, wat een rare klasgenoten heb jijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar zij ergeren zich aan mij omdat ik mij totaal niet voorbereid en gewoon ook hun deel vollul, zonder dat ik het door heb.
Klik voor het voedselmeukoverzichtquote:De hoeveelheid vet in je eten is prima: niet te veel en niet te weinig.
In december weet ik nog goed, onderwerp was de Nederlandsche Bank. Ik had de avond daarvoor even Wikipedia doorgekeken, even wat feitjes doorgelezen. De ander had op zijn eigen verzoek de Powerpoint in elkaar gedraaid. Kom de volgende dag op school, hij staat daar als een mad one te trippen met zijn blaadjes en sheets. Ik heb een pen in mijn handen, lul 8 minuten van de 10 minuten vol omdat hij telkens wegvalt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]Ik doe ook slecht voorbereiden, en dan lul ik soms in andermans deel, maar dat doe ik niet lang.
Vertel mij wat. Zijn ze gister op school gekomen omdat ze nog aan één opdracht moesten werken. Gaan ze gescheiden zitten (6 man) en na drie uur hebben ze nog niets voor elkaar. Presenteer ik vanochtend wat, zo vanuit het niets, bingo. Voldoende.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat juist ideaal vinden, wat een rare klasgenoten heb jij
10x kaas?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Klik voor het voedselmeukoverzicht
Regenboog in je MSN naamquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard gedisst door m'n vriendin.
Plakjes zijn dat. Omdat ik meestal een homp afsnij. Dus dat is niet zo te controleren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10x kaas?
En ik eet te veel vet, komt vast door die kaas van mij.
Hihi maar tof om te weten toch.
Ahh zo, ja dat soort dingen zijn wel kut om te controleren..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Plakjes zijn dat. Omdat ik meestal een homp afsnij. Dus dat is niet zo te controleren.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen met alleen hun eigen naam als msnnaam.
OMG, klinkt trouwens herkenbaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Zijn ze gister op school gekomen omdat ze nog aan één opdracht moesten werken. Gaan ze gescheiden zitten (6 man) en na drie uur hebben ze nog niets voor elkaar. Presenteer ik vanochtend wat, zo vanuit het niets, bingo. Voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |