En het geluid valt even wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef RedFever007 het volgende:
Als die Thieme d'r bek gewoon ff dichthoud![]()
Toch vind ik haar wel sympathiek, en gun ik haar een zetel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat lult dat wijf altijd irritant met haar willekeurige klemtonen.
Ik wil Margaret Thatcher wel een keer anaal vernederen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
Rita is al een tijd niet in beeld geweest hoor.
Dat is eigenlijk wel een beetje raar, want eigenlijk zou een publiek mediakanaal juist op zo'n avond alle partijen de kans moeten geven om in debat te gaan met elkaar. Ik snap wel dat 19 lijsttrekkers teveel is om in actie te zien, maar als het kleine debat in tegenstelling tot de grote versie maar uit 3 mensen bestaat, dan is dat wel wat karig. Er zijn vast een paar partijen die mogelijkerwijs nog wel een kansje op een zetel zouden maken (zoals de piratenpartij en desnoods lijst 17), die ook best recht zouden moeten kunnen hebben op dergelijke communicatiekanalen. Dat zou het geheel misschien wel wat volwaardiger maken. In elk geval vermakelijker om naar te kijken dan met de huidige opzet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef pberends het volgende:
Ik meen me eerlijk gezegd te herinneren dat nieuwe partijen toch ook aan dat NOS-debatje meedoen? Maar in persberichten kan ik hier niets over vinden, alleen dat TON, SGP en PvdD meedoen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
Rita is al een tijd niet in beeld geweest hoor.
En daarna wil ze haar geld terug?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wil Margaret Thatcher wel een keer anaal vernederen.
Blijkbaar, de PvdA houdt 't met subsidie omhoog waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]!
FF offtopic: bestaat dat Second Life uberhaupt nog
The lady's not for turning, maar dat hoeft ook zeker niet.quote:
Die kerel is nu inmiddels heilig verklaard.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Kan die kerel niet oprotten met zijn gezeik over Second Life? TERUG NAAR DE LIJSTTREKKERS!
Ik ben van mening dat de media dit bewust doet om vooral de status quo niet teveel op te schudden of te zorgen voor nog meer versplintering. De keuze voor het uitsluiten van niet-mainstream-geluiden zie je elke verkiezing opnieuw, in zo'n beetje elk westers land.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een beetje raar, want eigenlijk zou een publiek mediakanaal juist op zo'n avond alle partijen de kans moeten geven om in debat te gaan met elkaar. Ik snap wel dat 19 lijsttrekkers teveel is om in actie te zien, maar als het kleine debat in tegenstelling tot de grote versie maar uit 3 mensen bestaat, dan is dat wel wat karig. Er zijn vast een paar partijen die mogelijkerwijs nog wel een kansje op een zetel zouden maken (zoals de piratenpartij en desnoods lijst 17), die ook best recht zouden moeten kunnen hebben op dergelijke communicatiekanalen. Dat zou het geheel misschien wel wat volwaardiger maken. In elk geval vermakelijker om naar te kijken dan met de huidige opzet.
Anders worden de debatten veel te groot.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de media dit bewust doet om vooral de status quo niet teveel op te schudden of te zorgen voor nog meer versplintering. De keuze voor het uitsluiten van niet-mainstream-geluiden zie je elke verkiezing opnieuw, in zo'n beetje elk westers land.
je vergeet de hash tag, ######quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoor net dat er een website als FOK! bestaat, dus ik kom eens een kijkje nemen.
Welkom op FOK! Is het niet iets voor je om in de crew te zitten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoor net dat er een website als FOK! bestaat, dus ik kom eens een kijkje nemen.
Er wordt ook geen enkel idee als 'nieuwe partijen-debat' of bijv. ipv 3, 6 of gewoon zoals bij het andere debat 8 'kleine partijen' opgeworpen.quote:
Dat resultaat geeft de fok! search weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef Rucebo het volgende:
Welke kneus heeft al die posts op Fok zitten tellen, het was niet eens afgerond...
inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:25 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga denk ik toch Verdonk stemmen.
Ik ga die comedy anders toch missen
heerlijk he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef nostra het volgende:
Zit Marianne aan de speed ofzo, wat een ogen
hoe heet die knakker dan ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die kerel is nu inmiddels heilig verklaard.
Die komt in de top voor van populaire media.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef superworm het volgende:
Ik heb het FOK!-stukje gemist. Wat zeiden ze?
Op zoek naar wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat resultaat geeft de fok! search weer
En die FOK!kers zich maar superieur voelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:27 schreef nlboy het volgende:
[..]
Die komt in de top voor van populaire media.(zoals twitter, hyves, etc)
Er zit ook gewoon een grens aan versplintering. Er zijn genoeg van die tactische stemmers onder ons. Maar ik ik deel je mening wel een beetje. Of het iets goeds is, dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef superworm het volgende:
Ik ben van mening dat de media dit bewust doet om vooral de status quo niet teveel op te schudden of te zorgen voor nog meer versplintering. De keuze voor het uitsluiten van niet-mainstream-geluiden zie je elke verkiezing opnieuw, in zo'n beetje elk westers land.
C-mon & Kypski staan dit weekend live op WANTIJPOP, http://www.wantijfestival.nlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
C-mon & Kypski nummer moet ik even opzoeken
Ik vond het seksistisch.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Femke heeft in ieder geval plezier met haar tuttenbollenclub.
Nummer heet Where the Wild Things Are (feat Sadatx)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
C-mon & Kypski staan dit weekend live op WANTIJPOP, http://www.wantijfestival.nl
gratis festival in Dordrecht!
Femke heeft zelf ook seksistische trekjes, en dan lok je dat uit.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Toad het volgende:
'Stel je voor, je bent een man, en je hebt vieze dingen gedaan met een meisje'
Liever niet, Rita.
"Op straat hoor ik heel wat anders"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef RedFever007 het volgende:
Rita![]()
Bij Coen en Sander overtuigd van 10 zetels
Die grens is er inderdaad wel, maar die wordt dus bewust opgeworpen, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon een grens aan versplintering. Er zijn genoeg van die tactische stemmers onder ons. Maar ik ik deel je mening wel een beetje. Of het iets goeds is, dat betwijfel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |