En het geluid valt even wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef RedFever007 het volgende:
Als die Thieme d'r bek gewoon ff dichthoud![]()
Toch vind ik haar wel sympathiek, en gun ik haar een zetel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat lult dat wijf altijd irritant met haar willekeurige klemtonen.
Ik wil Margaret Thatcher wel een keer anaal vernederen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
Rita is al een tijd niet in beeld geweest hoor.
Dat is eigenlijk wel een beetje raar, want eigenlijk zou een publiek mediakanaal juist op zo'n avond alle partijen de kans moeten geven om in debat te gaan met elkaar. Ik snap wel dat 19 lijsttrekkers teveel is om in actie te zien, maar als het kleine debat in tegenstelling tot de grote versie maar uit 3 mensen bestaat, dan is dat wel wat karig. Er zijn vast een paar partijen die mogelijkerwijs nog wel een kansje op een zetel zouden maken (zoals de piratenpartij en desnoods lijst 17), die ook best recht zouden moeten kunnen hebben op dergelijke communicatiekanalen. Dat zou het geheel misschien wel wat volwaardiger maken. In elk geval vermakelijker om naar te kijken dan met de huidige opzet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef pberends het volgende:
Ik meen me eerlijk gezegd te herinneren dat nieuwe partijen toch ook aan dat NOS-debatje meedoen? Maar in persberichten kan ik hier niets over vinden, alleen dat TON, SGP en PvdD meedoen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
Rita is al een tijd niet in beeld geweest hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |