Ach, alsof de SGP nog gaat scorenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Adelante het volgende:
Wat triest dat deze niet ook met de grote partijen in debat mogen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef TNA het volgende:
Omdat dit toch allemaal nergens over gaat: http://nl.wikipedia.org/w(...)n_politici#Nederland
quote:Rita Tovenaar (persiflage uit Koefnoen)
Eens, ze zijn wel standvastigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef TNA het volgende:
Ik zou nooit op ze stemmen, maar heb wel veel sympathie voor de SGP. Deze man is een waardige opvolger van nestor v/d Vlies.
Mijn ouders stemmen er al jaren op. Ik begrijp wel waarom. Hoewel ze christelijk behoorlijk zijn afgedwaald is het wel altijd de énige partij die consequent, altijd, kwaliteit levert. Overal. Of je het met ze eens bent of nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef TNA het volgende:
Ik zou nooit op ze stemmen, maar heb wel veel sympathie voor de SGP. Deze man is een waardige opvolger van nestor v/d Vlies.
Die kwaliteit kwam van VD Vlies, deze nieuwe heeft de uitstraling van een arkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Mijn ouders stemmen er al jaren op. Ik begrijp wel waarom. Hoewel ze christelijk behoorlijk zijn afgedwaald is het wel altijd de énige partij die consequent, altijd, kwaliteit levert. Overal. Of je het met ze eens bent of niet
Goede vraag, de SGP is noormaal gesproken toch een garantie voor actie en sensatie op TVquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:17 schreef ThePianoMan het volgende:
Er mist sensatie.. Waardoor komt dat?!
Vanavond even vergeving vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Kees krijgt nu een harde...
Ja ook niet mijn keus, doe maar héél licht opgemaakt of liefst naturel, maar ze heeft echt uitzonderlijk grote puppy-achtige ogen.quote:
Die ogen zeggen inderdaad gewoon, ik kan jou in 1 nac ht meer geven, dan je vrouw in al die jaren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |