Die komt in de top voor van populaire media.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef superworm het volgende:
Ik heb het FOK!-stukje gemist. Wat zeiden ze?
Op zoek naar wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat resultaat geeft de fok! search weer
En die FOK!kers zich maar superieur voelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:27 schreef nlboy het volgende:
[..]
Die komt in de top voor van populaire media.(zoals twitter, hyves, etc)
Er zit ook gewoon een grens aan versplintering. Er zijn genoeg van die tactische stemmers onder ons. Maar ik ik deel je mening wel een beetje. Of het iets goeds is, dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef superworm het volgende:
Ik ben van mening dat de media dit bewust doet om vooral de status quo niet teveel op te schudden of te zorgen voor nog meer versplintering. De keuze voor het uitsluiten van niet-mainstream-geluiden zie je elke verkiezing opnieuw, in zo'n beetje elk westers land.
C-mon & Kypski staan dit weekend live op WANTIJPOP, http://www.wantijfestival.nlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
C-mon & Kypski nummer moet ik even opzoeken
Ik vond het seksistisch.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Femke heeft in ieder geval plezier met haar tuttenbollenclub.
Nummer heet Where the Wild Things Are (feat Sadatx)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
C-mon & Kypski staan dit weekend live op WANTIJPOP, http://www.wantijfestival.nl
gratis festival in Dordrecht!
Femke heeft zelf ook seksistische trekjes, en dan lok je dat uit.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Toad het volgende:
'Stel je voor, je bent een man, en je hebt vieze dingen gedaan met een meisje'
Liever niet, Rita.
"Op straat hoor ik heel wat anders"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef RedFever007 het volgende:
Rita![]()
Bij Coen en Sander overtuigd van 10 zetels
Die grens is er inderdaad wel, maar die wordt dus bewust opgeworpen, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon een grens aan versplintering. Er zijn genoeg van die tactische stemmers onder ons. Maar ik ik deel je mening wel een beetje. Of het iets goeds is, dat betwijfel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |