hoe verifieer ik dat? ik stel alleen vast dat 9/11 een belachelijke vertoning was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar ook hier vraag ik me af, hoe verifieer jij dat de info die tot jou komt klopt? Hoe weet jij zeker dat jij niet degene bent die enorm in het ootje wordt genomen?
Aan de hand waarvan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef mediacurator het volgende:
hoe verifieer ik dat? ik stel alleen vast dat 9/11 een belachelijke vertoning was.
Volgens mij zijn die verklaringen er wel, jij doet ze alleen af als 'onwaar'quote:Ik mis echter de verificatie vd officieel verklaring, de punten die we aan hebben gekaart, en het zijn er veel, zijn de dingen war we geen verklaring voor hebben
a.o waar was de afdruk vd staart vleugel op de wtc (+ pentagon)? ( de verticale)quote:
als ik vraag om een test waarin wordt aangetoond dat kerosine vuur heet genoeg is om een ineen storting te veroorzaken is dat al te veel gevraagd.quote:Volgens mij zijn die verklaringen er wel, jij doet ze alleen af als 'onwaar'
Wat wordt er geleverd vanuit het 'complot-geloof'-kamp (als ik het zo even oneerbiedig maar uitdrukken) dat jij anders gelooft?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:29 schreef mediacurator het volgende:
[..]
a.o waar was de afdruk vd staart vleugel op de wtc? ( de verticale)
[..]
als ik vraag om een test waarin wordt aangetoond dat kerosine vuur heet genoeg is om een ineen storting te veroorzaken is dat al te veel gevraagd.
m.a.w. jullie leveren b.v. geen beeldmateriaal
genoeg wordt door ons geleverd, deze topic staat er best vol van, sommigen komen met best veel de laatste dagenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef Redux het volgende:
[..]
Wat wordt er geleverd vanuit het 'complot-geloof'-kamp (als ik het zo even oneerbiedig maar uitdrukken) dat jij anders gelooft?
continu beledigen en als het inhoudelijk te warm voor je wordt ben je weg, jammerquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef mediacurator het volgende:
[..]
genoeg deze topic staat er best vol van, jokkebrok o.a. komt met best veel de laatste dagen
maar heb het gevoel dat jij de discussie nu weer tot kleuterschool niveau wil reduceren
genoeg gedachte-politie geweld voor vandaagajuu, heb wel betere dingen te doen momenteel
nee, jullie genieten echt vd plauzable diniability golf waarop jullie fascistische matrix luchtkasteel is gebaseerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
continu beledigen en als het inhoudelijk te warm voor je wordt ben je weg, jammer
hey!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:42 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nee, jullie genieten echt vd plauzable diniability golf waarop jullie fascistische matrix luchtkasteel is gebaseerd
moet je ook een sterke maag voor hebben om daar al te lang aan blootgesteld te worden, het is 'n tamelijk trieste zaak en misselijkmakend tegelijkertijd
Wel een beetje een vreemde reactie dit, aangezien jij de topicstarter van dit topic bent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef mediacurator het volgende:
ajuu, heb wel betere dingen te doen momenteel
Je doet door te zwaaien met je handje weinig moeite ons te overtuigen van ons ongelijk. Een kijk in jouw denkwijze is ook niet iets wat je graag afgeeft. Dus ook hier, wat is jouw doel van deze discussie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:42 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nee, jullie genieten echt vd plauzable diniability golf waarop jullie fascistische matrix luchtkasteel is gebaseerd
moet je ook een sterke maag voor hebben om daar al te lang aan blootgesteld te worden, het is 'n tamelijk trieste zaak en misselijkmakend tegelijkertijd
Jij snapt helemaal geen malle moer, dat is wel een nuttige eigenschap om heel laaaaandurige gesprekken over een onderwerp te kunnen voeren... Kan ik leuk eindeloos het zelfde verhaal opnieuw uitleggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef Redux het volgende:
[..]
Je doet door te zwaaien met je handje weinig moeite ons te overtuigen van ons ongelijk.
quote:Een kijk in jouw denkwijze is ook niet iets wat je graag afgeeft. Dus ook hier, wat is jouw doel van deze discussie?
Je ziet het bredere verband niet en het lijkt haast wel opzettelijk, als ik het over experimenten heb staan jullie op de achterste poten met man en macht de voordelen van virtual reality computer simulaties uit de doeken te doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:59 schreef Redux het volgende:
Waarom snap ik geen malle moer en jij wel? Wat maakt het verschil?
Ik heb geen doel, ik wordt veel tegengesproken dus zijn we uiteindelijk op deel 10.000.000.000quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:10 schreef Redux het volgende:
Wat is *dan* jouw doel van deze discussie(s)?
Nu lijkt het erop dat je een discussie als deze wel leuk vindt terwijl je in je voorgaande post overkwam alsof je er weinig zin meer in had. Ben het een beetje zoek eerlijk gezegd. Ook je kritiek op de discussie en zoals wij/ik hem voeren is me niet helemaal duidelijk. Ik vind dat je zo'n aparte manier van kijk OP die discussie hebt dat ik daar weinig grip op kan krijgen. Begrijp je mijn kritiek?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:14 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik heb geen doel, ik wordt veel tegengesproken dus zijn we uiteindelijk op deel 10.000.000.000
Dus maak je borst maar alvast nat
Er zijn wel vliegtuigen gebruikt die dag alleen die vliegtuigen zijn NIET gebruikt bij de torens, Pentagon en Shanksville.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Huh, volgens veel truthers is er helemaal geen vliegtuig het Pentagon ingevlogen toch?
Punt op punt allemaal plausibel uit te leggen zoals uit voorgaande discussies is gebleken...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er zijn wel vliegtuigen gebruikt die dag alleen die vliegtuigen zijn NIET gebruikt bij de torens, Pentagon en Shanksville.
De uitermate lage bezettingsgraad van de vliegtuigen. Elk van de vliegtuigen had geen Arabische personen aanwezig op de pasagierslijst (in eerste instantie). Het geknoei en gelieg met (mobiel) bellen in het vliegtuig.
Onmogelijke manoeuvres, vliegsnelheden wat buiten het bereik van motoren gaat. Actie-reactie wet negatie.
Het niet (echt) in zetten van F16s, en daarmee hun miljarden kostende luchtruimprotocol negeren. Nauwelijks gebruikmaking van de nabestaande vergoeding.
ik heb alleen gezegd dat je met een nabootsing in het echt totaal niks kunt bewijzen en dat het daarom nutteloos is. Daar ben jij dan weer niet op in gegaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je ziet het bredere verband niet en het lijkt haast wel opzettelijk, als ik het over experimenten heb staan jullie op de achterste poten met man en macht de voordelen van virtual reality computer simulaties uit de doeken te doen.
Als ik dan vraag, computer simulaties helemaal niets mis mee maar waarom heeft het de voorkeur bij een crimineel onderzoek? krijg ik weer geen antwoord..
Zo krijg je steeds dat geschuif en gepiel, het is het eigen gelijk waar jullie op uit zijn voor de rest niets
Niet te vergeten dat virtueel reality bullshit deken dat jullie over alles heen willen trekken en waar jullie het eenvoudige klootjesvolk mee dom willen houden is waar jullie zo aan hechten
beetje vermoeiend hoor
Begrijp je ook mijn kritiek over terroristische aanslag fabeltjes die de gehele wereld in een fascistische houdgreep houden? Waardoor je een steeds meer verstikkende politiestaat wereld zult krijgen op den duur?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Nu lijkt het erop dat je een discussie als deze wel leuk vindt terwijl je in je voorgaande post overkwam alsof je er weinig zin meer in had. Ben het een beetje zoek eerlijk gezegd. Ook je kritiek op de discussie en zoals wij/ik hem voeren is me niet helemaal duidelijk. Ik vind dat je zo'n aparte manier van kijk OP die discussie hebt dat ik daar weinig grip op kan krijgen. Begrijp je mijn kritiek?
Hey ik ben in principe altijd voor meer onderzoek, ben er nog voor gaan protesteren etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Begrijp je ook mijn kritiek over terroristische aanslag fabeltjes die de gehele wereld in een fascistische houdgreep houden? Waardoor je een steeds meer verstikkende politiestaat wereld zult krijgen op den duur?
Moment dat je wil aangeven dat het beter onderzocht moet worden jij en aanhang je er steeds uit wil draaien door dingen uit de weg te gaan waar je geen antwoord op hebt?
Voorbeeld, ik stel voor experimenten, vervolgens doen jullie niet anders dan uit te leggen waarom deze niet nodig zijn maar juist wel computer simulaties..
Alsof experimenten ineens iets middeleeuws zijn, vervolgens moet ik 1000'den keren het woord experimenten gebruiken omdat jullie het steeds ridiculiseren
Ja, ontzettend leuk is dat, nu even pauze oke?
Ach welnee, het boeven nest wordt opgerold "as we speak" maar kan er nog van alles misgaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hey ik ben in principe altijd voor meer onderzoek, ben er nog voor gaan protesteren etc.
Maar het onderzoek dat jij voorstelt / aanvraagt voegt niets toe.
Hoe meer er wordt geroepen om zinloos onderzoek, hoe minder serieus een roep om zinvol onderzoek genomen zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |