abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82533957
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef DeMolay het volgende:

[..]

jij bent me der wel eentje he !!

het valt me op dat je nu wel "Engels lezen" kan

How low can you go
wattan?
pi_82537181
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik merk voornamelijk dat de "tegenpartij" eigenlijk niets vreemd vindt aan de zaken die wij als anomalieën beschouwen. Al kom je met beelden die toch wel duidelijk laten zien dat er iets niet strookt met het officiële verhaal of met "common sense", dan zijn zij het die proberen je als achterlijk neer te zetten.

Sporadisch zien ze ook dat er iets niet te verklaren is en dan halen ze hun schouders op. Ze nemen dan genoegen met het feit dat ze het ook niet kunnen verklaren en gaan alsnog blindelings voor het officiële verhaal.

Wat me nogal stoort is dat ze verklaringen van mensen die er notabene bij zijn geweest en die het officiële verhaal tegenspreken, afdoen als "Ingebeeld" of "pertinente onzin". Als ze uberhaupt niet worden genegeerd. Dit doen ze dan in plaats van er eens serieus over na te denken, lijkt het wel.

Maar goed... let's go on topic again
Ik was een tijdje aan het tobben met het fenomeen dat je omschrijft hetgeen herkenbaar is voor de vrij denkende mens. Met name dan de chemische reactie die plaatsvindt tussen de relatief vrij denkende mens en de relatief "begrenst"- denkende mens.

Moest ik denken aan een essentieel sleutel woord die niet goed in de NL taal valt te vertalen maar het fenomeen dat je beschrijft het best kan uitleggen, namelijk het volgende, "plausible deniability"

Ik denk dat het de discussie ook ten goede zou komen om deze Engelse term zo nu en dan in te brengen omdat het van wezenlijk belang is om hier wat vaker naar te kijken.

Vond toevallig een goed artikeltje daarover op een NL talige site genaamd seriewoordenaars.nl - hopelijk biedt het inspiratie en schijnt het meer licht op dit specifieke punt..

Normaliter doe ik niet aan copy-paste van andermans tekst maar vondt dit wel een sterk verwoord stukje

Mijn eigen interpretatie, plausible deniability = glashard ontkennen omdat het "kan", wie tornt aan het waarheidsgehalte van de schuld ontkenning ondanks gebrek aan bewijs (de bewijslast wordt dan ook bemoeilijkt door geheimhouding vooral in het geval van het traditionele systeem van de maçonnieke fraterniteit netwerken en bijbehorende vriendjes politiek) "spoort z.g.n. niet"
quote:
over 'plausible deniability'

dit is on topic, immers, een 'taal' - term.

het IATC voorziet de PD van liefst zeven andere duidingen:

IATC: PD

M1 police department
M2 plaats delict
M3 pedestrian
M4 pédé

C1 plausible deniability
C2 principia discordia
C3 pacific division
C4 carpe diem

ik vertel dit, omdat het heel lang heeft geduurd voordat ik me bewust werd van welk taktiek ik de afgelopen periode slachtoffer was. begrijp me goed: ik heb inmiddels geleerd niet meer in te gaan op laster, en dit is dan ook beslist geen weenzang van mij. ik wil alleen maar kond doen dat ik inmiddels er achter ben gekomen hoe het kwam waardoor ik lijdzaam zoveel schade leed, en zij die mij belasterden nauwelijks: C1. PD, 'plausible deniability' is na 'anonimity' des codist's machtigste wapen. en degene die mij het meest heeft gepest bediende zich daarvan schaamteloos! geen wonder dat ik keer op keer getroffen kon worden, pijn leed - en dat terwijl ik juist steeds met eerlijke gevoelens reageerde!

dit inmiddels wetende en gezegd hebbende, voel ik me bevrijd van de neiging de leedvermaak-achtige eigenaardigheden van hen die mij belasterd hebben, tot mijn probleem te maken.

laat ik ter viering van mijn nieuw verworven inzicht - wat mij voortaan immuun maakt voor beschimping! - de misbruikende kracht van PD, C1 tonen aan de hand van dit:

'iedereen is onderworpen aan het morele besef'

het morele, dat is: le moer (verwant aan 'l'amour'). codisch eerlijk en getrouw zei ik dus: ' ik ben niet meer onderworpen aan het morele besef'. dit is juist. ik heb dit bijna betaald met mijn - maatschappelijk geduide - dood. ik heb het overleefd, en sinds woensdag 24 december 2003 ben ik superieur aan de codische duiding van 'het morele besef'. tot zover de codische redenring.

de volgende dag slaat de lasteraar keihard terug: hij vertrekt dan uitsluitnd van de maatschappelijke duiding van 'het morele besef' - ontkent daarmee de codische duiding in zijn geheel (waar hij wel vanuit redeneerde toen hij het poneerde), en dus was ik nergens meer, ondanks mijn eerlijke antwoord.

dat is de kracht van PD, C1: glashard ontkennen dat er een code is, terwijl de postuleerder (er is er maar één die mij de afgelopen maanden heeft beschimpd) wél vanuit een codisch realm redeneerde, maar bewijs dat maar eens.

daarom is het concept van 'de codetaal' ook zo sterk - unbreakable: wie zegt dat er een code is wordt daardoor met gemak voor gek verklaard door met name zij die donders goed weten dat er een code is, maar zich veilig wanen en ermee weg komen door te beweren: 'er is geen code; eva is gestoord.'

zo krachtig is 'plausible deniability'. ik had dit moeten weten. maar ik koos voor eerlijkheid. en ik leed eronder. alleen zij, die lelijk tegen mij deden, weten diep in hun hart hoe lelijk ze tegen mij zijn geweest. en elke keer als ik hun daarop aansprak, halen ze de 'plausible deniability' - wapen van stal: 'ik weet niet waar u het over hebt. u bent gestoord, mevrouw eva.'

zij hebben een spel gespeld met iemand die niet van spellejes spelen houdt en daar dus onder leed.

nu ik dit alles duidelijk heb, weet ik ook hoe ik hiermee om moet gaan.

ongelooflijk hoe mensen die belang bij hebben dat de KvZ niet gedemocratiseerd wordt, dat met zulke middelen probeerden tegen te houden. helaas voor hun lijd ik er niet meer onder nu ik dit alles duidelijk heb.

dit was mijn laatste klaagzang - post, alleen om duidelijk te maken dat ik nu door heb dat wat voor mij pijn deed, voor hun slechts een spel was.

TODAY BEGINS A NEW LIFE

vandaag begint een nieuwe dag

wie verder wil komen en serieuze vragen heeft kan mij altijd privé mailen:

msecondany@gmail.com

en als ik zeg dat de MA - de magicalbum - een fantastisch boek is, dan meen ik dat ook echt: via de MA ontdek je dat er wereld is, die altijd bewust voor je werd onttrokken... gewoon, omdat men 'de macht' niet wilde delen.

taal is de sleutel. alle talen zijn één.

eva surga, scp.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 09-06-2010 10:48:42 ]
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:10:11 #103
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82537222
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:00 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Grappig:
Figure 13 800,000 plus people in Lebanon spelling out the word “Truth” in English andArabic
Neem aan dat je het filmpje ook hebt bekeken. Je weet toch dat er van die rare orbs rond de torens vlogen, daar had jij toen welke een aardig document bijgevonden, toch? WeScam achtige camera's op de helicopters.

Voor mij is het wel duidelijk dat deze georeferenced techniek is gebruikt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82537508
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:10 schreef Lambiekje het volgende:

Neem aan dat je het filmpje ook hebt bekeken. Je weet toch dat er van die rare orbs rond de torens vlogen, daar had jij toen welke een aardig document bijgevonden, toch? WeScam achtige camera's op de helicopters.

Voor mij is het wel duidelijk dat deze georeferenced techniek is gebruikt
Dat vind ik persoonlijk dan weer een beetje vreemd, bepaalde filmpjes nep of gemaakt vinden omdat er op andere, maar dezelfde soort filmpjes zogenaamd vreemde dingen te zien zouden zijn. Waarom zouden de filmpjes die je als bewijs ziet dan niet ook gefabriekt zijn?

(even los van waar die filmpjes over gaan).
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_82539897
Ook een interessante piste zijn de slachtoffers ...

http://911blogger.com/node/2908

The Pentagon was hit intentionally, and precisely to kill the "right" people

If you carefully analyse the official passenger list of AA11, you will realise a strong pattern of hitech-, aviation- or military background.
Did these passengers participate in a secret terror drill, but not aware about the outcome?:
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82540043
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
Ook een interessante piste zijn de slachtoffers ...

http://911blogger.com/node/2908

The Pentagon was hit intentionally, and precisely to kill the "right" people

If you carefully analyse the official passenger list of AA11, you will realise a strong pattern of hitech-, aviation- or military background.
Did these passengers participate in a secret terror drill, but not aware about the outcome?:
Huh, volgens veel truthers is er helemaal geen vliegtuig het Pentagon ingevlogen toch?
pi_82540169
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh, volgens veel truthers is er helemaal geen vliegtuig het Pentagon ingevlogen toch?
Hehe ... beter lezen ... er staat "The Pentagon was hit ..."
Waar lees jij vliegtuig ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82540546
Als het geen vliegtuig was, waar zaten die hitech-, aviation- or military passagiers dan in?
pi_82540573
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef UncleScorp het volgende:

Hehe ... beter lezen ... er staat "The Pentagon was hit ..."
Waar lees jij vliegtuig ?
Er staat niet letterlijk vliegtuig inderdaad, maar het stukje is wel zo geschreven dat er gesuggereerd wordt dat ervan uit wordt gegaan dat het Pentagon en de dood van die mensen van de passagierslijst met elkaar te maken hebben.
pi_82541227
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk dan weer een beetje vreemd, bepaalde filmpjes nep of gemaakt vinden omdat er op andere, maar dezelfde soort filmpjes zogenaamd vreemde dingen te zien zouden zijn. Waarom zouden de filmpjes die je als bewijs ziet dan niet ook gefabriekt zijn?

(even los van waar die filmpjes over gaan).
Het probleem is dat 9/11 te groot is voor de meeste mensen om te kunnen bevatten, ik geef je een voorbeeld.

Zoals we allemaal weten heeft 9/11 een sterk East vs West thema, maar vooral de tegenstelling Islam vs het westen.

En we hebben allemaal wel eens van Dubai gehoord en dat Dubai een gigantische project ontwikkeling heeft gehad waardoor er zelfs een vastgoed crisis dreigde te ontstaan.

Geen een Imam of Islamitische geestelijke is op het idee gekomen om een vd 1000den torens op te offeren ten behoeven vd wereld vrede

Er zouden wetenschappers, architecten en bouwkundigen uitgenodigd kunnen worden vanuit alle windstreken om ergens buiten de stad in de woestijn een wtc toren in hoofdlijnen na te bouwen

Er zou voldoende aanwezig moeten zijn in die toren om een wetenschappelijk praktijk experiment mee uit te voeren ten einde aan te kunnen tonen dat de kerosine afkomstig uit het vliegtuig voldoende was om een deel vd structuur te smelten.

Het smelten van een deel vh stalen geraamte vh gebouw hetgeen een ketting reactie als gevolg had die de rest van de structuur naar beneden deed komen in zijn geheel.

Aan die voorwaarden zou de toren moeten voldoen, daarna zou je een radio bestuurd vliegtuig met volle tanks tegen het ding aan kunnen vliegen.

Gebeurt er iets vergelijkbaars met 9/11 dan is b.v. Osama Bin Laden daarmee niet vrij gepleit en moet zich blijven verschuilen in zijn Afghaanse grot

Gebeurt er echter helemaal niets vergelijkbaar met 9/11 dan zou het de schijn van een Islamitische aanslag op 9/11 in een klap weg kunnen nemen voor al de miljoenen Moslims die daar waarschijnlijk nog dagelijks last van ondervinden.

Het zou tevens een aanleiding zijn voor het heropenen vh onderzoek, deze keer dan wel een "echt" onafhankelijk her-onderzoek naar 9/11

In het midden oosten zijn er voldoende schatrijke sjeiks die dat zouden kunnen bekostigen.

Dat er vanuit de Islamitische wereld geen initiatief is genomen zoals eerder beschreven betekend dat hier kunstmatig op zeer grote schaal een nieuwe realiteit geforceerd word, dit wordt ook wel 'mind control' genoemd.

De hoogste schakel hiervan zijn de georganiseerde religies vd wereld, op het hoogste niveau vd hiërarchie zijn die geestelijken aanhangers van veel oudere pre-christian heidense geloof stromingen, en zijn het vooral zonnegod aanbidders, vrij metselaars, occultisten, mystici en ga zo maar door, op dat terrein zijn er onderling geen religieuze verschillen.

De grotere georganiseerde religies hebben als enige taak om de verdeeldheid die er bestaat tussen de verschillende groeperingen van de mensheid niet alleen in stand te houden maar ook aan te wakkeren.

Het is een eeuwenoud hiërarchisch systeem waarbij de schakel onder de religies met name de super rijken en bankiers families de taak vd religies over nemen en verdere verdeeldheid kan bewerkstelligen tussen arm en rijk.

De volgende schakel zijn de elite klasse waaronder de corporaties deze gaan vervolgens te werk door industrie en fabrieken en plantages en olie velden te ontginnen.

Daarvoor zijn weer miljoenen mensen nodig die zich voor een hongerloontje kapot willen werken.

Etc etc, het lijkt een duister wereld beeld wat ik schets maar dit is wel de realiteit, namelijk een dualistische en materialistische wereld heeft dualisme nodig om te kunnen opereren.

9 /11 was een stap die nodig was om het dualisme in de wereld nog hoger op te voeren op basis waarvan de mens nog meer in kan stemmen met het verlies van nog meer privacy en vrijheden en rechten in ruil voor z.g.n. meer bescherming tegen terroristische dreiging.

Het laatste is natuurlijk geenszins het geval want de wereld is juist alleen veel meer verdeelt geworden en niet veiliger.

Uiteindelijk zou dit hellende vlak geleidelijk aan en met hulp van een false-flagje hier en daar steeds verder afglijden regelrecht in de armen van een internationale versie vd Europese Unie, het meest geldverslindende en ondemocratische politieke bolwerk dusver ter wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 09-06-2010 13:53:26 ]
pi_82541410
Ik vind dat plan van alles nabouwen heel mooi. . Onuitvoerbaar, maar mooi. Zulke proeven kunnen tegenwoordig prima virtueel uitgevoerd worden.

Wat ik bovendien denk is dat er dan weer een groep mensen is die dat hele experiment in twijfel gaat trekken, wat de uitkomst ook is. Je kunt nou eenmaal niet in de echte wereld de Twin Towers exact kopiëren en alle omstandigheden precies zo krijgen als op 11 september 2001.
pi_82541471
Bovendien kun je twijfelen aan de onafhankelijkheid van die sjeiks, die willen immers ook alleen maar hun olie slijten in de VS, als ze daarvoor een paar eventuele stromannetjes voor op moeten offeren, soit.
pi_82541530
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er staat niet letterlijk vliegtuig inderdaad, maar het stukje is wel zo geschreven dat er gesuggereerd wordt dat ervan uit wordt gegaan dat het Pentagon en de dood van die mensen van de passagierslijst met elkaar te maken hebben.
Het zijn 2 aparte zinnen nochtans.
Basiskennis 911 veronderstelt toch te weten dat Pentagon Flight77 was en Flight11 de WTC North Tower ...
pi_82541592
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:46 schreef UncleScorp het volgende:

Het zijn 2 aparte zinnen nochtans.
Basiskennis 911 veronderstelt toch te weten dat Pentagon Flight77 was en Flight11 de WTC North Tower ...
Ah, dan is mijn verwondering wat dat aangaand onterecht, ik had de link nog niet geopend. .
pi_82541781
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien kun je twijfelen aan de onafhankelijkheid van die sjeiks, die willen immers ook alleen maar hun olie slijten in de VS, als ze daarvoor een paar eventuele stromannetjes voor op moeten offeren, soit.
Nu nog even iets ophelderen, psychologische oorlogsvoering gericht tegen elke wereld burger op aarde bestrijd je niet met computer simulaties.

Voor de zelfde reden dat stem computers een slecht idee zijn.

Je zegt de sjeiks niet onafhankelijk zijn, ik bedoelde dat alleen als voorbeeld, maakt me niet uit wie het financiert, zolang het experiment maar onder internationaal toezicht word uitgevoerd om zodoende er voor te zorgen dat het zo eerlijk mogelijk uitgevoerd wordt.

Je zegt experiment niet uitvoerbaar? maar levende cellen kunnen wel synthetisch na gebootst worden door de wetenschap tegenwoordig ik heb BBC link eerder geplaatst

waar is een wil is een weg, zo'n experiment is helemaal niet on-uitvoerbaar
pi_82542539
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:51 schreef mediacurator het volgende:

Nu nog even iets ophelderen, psychologische oorlogsvoering gericht tegen elke wereld burger op aarde bestrijd je niet met computer simulaties.

Voor de zelfde reden dat stem computers een slecht idee zijn.
Stemcomputers zijn iets totaal anders dan computers waarmee je wetenschappelijke berekeningen en simulaties kan uitvoeren.
quote:
Je zegt de sjeiks niet onafhankelijk zijn, ik bedoelde dat alleen als voorbeeld, maakt me niet uit wie het financiert, zolang het experiment maar onder internationaal toezicht word uitgevoerd om zodoende er voor te zorgen dat het zo eerlijk mogelijk uitgevoerd wordt.
En dat zou niet kunnen als het onderzoek in de computer uitgevoerd zou worden?
quote:
Je zegt experiment niet uitvoerbaar? maar levende cellen kunnen wel synthetisch na gebootst worden door de wetenschap tegenwoordig ik heb BBC link eerder geplaatst
Jij blijft maar aankomen met die link, maar die heeft niks met de Twin Towers te maken. Alleen maar omdat [a] mogelijk is, zou een appel eetbaar zijn, is volgens mij jouw redenatie.
quote:
waar is een wil is een weg, zo'n experiment is helemaal niet on-uitvoerbaar
Theoretisch misschien niet, praktisch en financieel wel. En dat terwijl er een prima virtueel alternatief is, die nota bene gebaseerd is op praktijkonderzoek.
pi_82542684
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Stemcomputers zijn iets totaal anders dan computers waarmee je wetenschappelijke berekeningen en simulaties kan uitvoeren.
[..]

En dat zou niet kunnen als het onderzoek in de computer uitgevoerd zou worden?
[..]

Jij blijft maar aankomen met die link, maar die heeft niks met de Twin Towers te maken. Alleen maar omdat [a] mogelijk is, zou een appel eetbaar zijn, is volgens mij jouw redenatie.
[..]

Theoretisch misschien niet, praktisch en financieel wel. En dat terwijl er een prima virtueel alternatief is, die nota bene gebaseerd is op praktijkonderzoek.
Natuurlijk is het theoretisch wel mogelijk en praktisch nog niet, omdat zoiets nog niet is gedaan o.a.

Dit was ter illustratie bedoelt om het e.e.a. uit te leggen

[ Bericht 8% gewijzigd door mediacurator op 09-06-2010 12:21:04 ]
pi_82542943
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef mediacurator het volgende:
Natuurlijk is het theoretisch wel mogelijk en praktisch nog niet, omdat zoiets nog niet is gedaan o.a.

Dit was ter illustratie bedoelt om het e.e.a. uit te leggen
En de andere punten?
pi_82543041
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En de andere punten?
Het valt mij trouwens wel op dat om een of andere reden het onderzoek volgens jou alleen op de computer uitgevoerd MOET worden

Niets "moet" natuurlijk anders is het niet een onafhankelijk onderzoek

Je zou echter met de meest betrouwbare vorm van wetenschappelijk onderzoek moeten werken namelijk echt staal en echt beton

Niet virtueel staal en virtueel beton bestaand uit 0'en en 1'en maar uit echt staal en echt beton bestaand uit niets meer of minder dan dat
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:25:11 #120
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82543221
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het staal is zsm van de crime scene verwijderd. Gezien nooit eerder een dergelijk gebouw met stalen constructie op zo'n manier is ingestort met als oorzaak brand, vind ik dat een kwalijke zaak.

Wat hebben ze met het staal gedaan? Ze hebben het gerecycled?

Zo'n 185.000 ton staal is van Ground Zero opgehaald om te bergen op diverse locaties in New York. Dit is nogal op een gehaaste manier gebeurd. Zo is dezelfde avond al begonnen met het bergen van het staal. Veel familie van slachtoffers was daar niet zo blij mee, want het staal zou goed onderzocht moeten worden.

Een groot deel van dit staal zou zijn verscheept aan China en India. Mayor Bloomberg had het volgende daar over te zeggen:

"If you want to take a look at the construction methods and the design, that's in this day and age what computers do. Just looking at a piece of metal generally doesn't tell you anything."

Allemaal leuk natuurlijk, maar wat een onzin.

Anyway. Het ruimen van het staal is allemaal zeer rap gebeurd. Rond 29 september had men al zo'n 130.000 ton staal verwijderd.

Dan nog:
[..]

Ze zouden zelfs GPS devices op de dump trucks hebben geplaatst om in de gaten te houden dat de chauffeur zijn lading wel op de juiste plek afleverde. Blijkbaar was het toch wel een gevoelige lading. Schroot?

1 chauffeur zou zelfs uit zijn functie zijn gezet omdat hij te lang pauze zou hebben genomen.

Neem even van jou aan dat het waar is... Maar das op zich wel erg frappant inderdaad.
pi_82543225
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:21 schreef mediacurator het volgende:
Het valt mij trouwens wel op dat om een of andere reden het onderzoek volgens jou alleen op de computer uitgevoerd MOET worden

Niets moet natuurlijk,
Nee, maar zoals dat onderzoek wat ik al een paar keer gepost heb aantoont, kun je nu al onderzoek doen in de computer. Als je het "in het echt" zou willen uitvoeren, ben je zo 5 jaar en een paar miljard dollar verder.
quote:
Je zou echter met de meest betrouwbare vorm van wetenschappelijk onderzoek moeten werken namelijk echt staal en echt beton

Niet virtueel staal en virtueel beton bestaand uit 0'en en 1'en maar uit echt staal en echt beton bestaand uit niets meer of minder dan dat
Zoals al eerder gezegd, onderzoekssoftware is doorgaans gebaseerd op praktijkonderzoek, de input uit de echte wereld is gebruikt om het programma te schrijven.
Daarnaast is er in ieder geval dat onderzoek van die universiteit wat aantoont dat het officiele verhaal in ieder geval deels bekrachtigt. Zo'n onderzoek is er (nog?) niet om aan te tonen dat met bijvoorbeeld controlled demolition hetzelfde resultaat verkregen had kunnen zijn.
pi_82543479
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, maar zoals dat onderzoek wat ik al een paar keer gepost heb aantoont, kun je nu al onderzoek doen in de computer. Als je het "in het echt" zou willen uitvoeren, ben je zo 5 jaar en een paar miljard dollar verder.
[..]
valt wel mee hoor in Dubai stampen ze die dingen als paddenstoelen uit de grond, zo'n jaren 60 wtc gebouw is een peulenschil voor de moderne bouwbedrijven die daar werkzaam zijn
quote:
Zoals al eerder gezegd, onderzoekssoftware is doorgaans gebaseerd op praktijkonderzoek, de input uit de echte wereld is gebruikt om het programma te schrijven.
Daarnaast is er in ieder geval dat onderzoek van die universiteit wat aantoont dat het officiele verhaal in ieder geval deels bekrachtigt. Zo'n onderzoek is er (nog?) niet om aan te tonen dat met bijvoorbeeld controlled demolition hetzelfde resultaat verkregen had kunnen zijn.
Hou nou eens op over je computers man! ik heb niets daarmee, helemaal niets

Je hebt te maken met een voorstander van praktijk boven de pc! of wil je het vertaald hebben in Chinees en in drievoud?
pi_82543753
Bekijk deze video van de pentagon aanslag:

Het zijn de twee video's die vrijgegeven zijn door de VS autoriteiten.

Vanaf frame 20 zie je dat er exact twee frames zijn tussen de explosies. Vanaf frame 38 lopen de beelden echter weer exact synchroon. Dat kun je aan de wolken zien die exact hetzelfde zijn. Zeer merkwaardig. Er is duidelijk geknoeid met de video's.
pi_82544010
Voor JohnnyKnoxville (dus niet voor "the school of hard knoxville" )

Wetenschappelijke methode

De wetenschappelijke methode is een systematische manier om kennis te vergaren. Zij is gebaseerd op waarnemingen, metingen, voorspellingen en experimenten, welke worden gebruikt om theoretische vooronderstellingen (hypothesen) te verifiëren en falsificeren.

bron: wiki

[ Bericht 3% gewijzigd door mediacurator op 09-06-2010 12:51:22 ]
pi_82545391
quote:
Binnen het wetenschappelijk onderzoek vindt men zeer veel uiteenlopende specifieke onderzoeksmethoden. Voorbeelden zijn het verrichten van case studies, het aanbrengen van classificatie's, het mathematisch modelleren, het uitvoeren van computersimulaties, het verrichten van [laboratorium-experiment]]en, het analyseren van teksten via discoursanalyse, het onderzoeken van de sociale werkelijkheid via enquêtes, ervaring en intuïtie, interviews, participerende observatie en sociale simulaties.
wiki
quote:
Er zijn verschillende soorten toepassingen van computersimulaties:

* Wetenschappelijke modellen. Het doel hiervan is uiteindelijk om continue processen in hun geheel te begrijpen. In eerste instantie wordt geprobeerd om de op elkaar inwerkende processen in een formule te beschrijven. In een later stadium kan geprobeerd worden om de beschreven processen te verklaren uit onderliggende processen.
* Voorspellende simulaties. Een voor de hand liggend voorbeeld hiervan zijn weervoorspellingen, maar ook bijvoorbeeld voorspellingen van maansverduisteringen.
* Simulaties ten behoeve van technische ontwerpen. Bij de ontwikkeling van vliegtuigen wordt gebruikgemaakt van windtunnels. In een eerder ontwikkelingsstadium wordt vaak gebruikgemaakt van een simulatie van een windtunnel.
andere wiki
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')