Da's het mooie van demontabele steigers. Die kun je demonteren tussen twee sessies van verschillende fotograven door. Op de onderste foto kun je al zien dat er vleugelmoeren missen op moeren die de horizontale balk "dragen".quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zie ik nu spoken?
Enige zou kunnen zijn dat op foto 1 de band inmiddels iets naar achteren is geplaatst.
EDIT: Ja, dat moet het zijn... Mensen hebben het geprobeerd te tillen en daarna is het afgezet met politie lint. Ik zie dus spoken![]()
[..]
Mzzls!
Ja, je moet wel eten hoor... tussen al dat geFOK door.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
i ga zo nog inhoudelijk op je in hoor jokkebrok maar ben aan t eten :p
Nee... kijk maar goed. Er is niets gedemonteerd. Het wiel is verplaatst. Let maar op de bocht in de stoep en het aangetaste stuk deel waar het wiel op foto 2 op ligt. Maar goed.. zo gek is het niet dat mensen gaan lopen slepen met een wiel. Dat is dus wel te verklaren en dus zie ik achteraf niets raars op deze foto.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da's het mooie van demontabele steigers. Die kun je demonteren tussen twee sessies van verschillende fotograven door. Op de onderste foto kun je al zien dat er vleugelmoeren missen op moeren die de horizontale balk "dragen".
Om het wiel te kunnen verplaatsen/onderzoeken/optillen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee... kijk maar goed. Er is niets gedemonteerd. Het wiel is verplaatst. Let maar op de bocht in de stoep en het aangetaste stuk deel waar het wiel op foto 2 op ligt. Maar goed.. zo gek is het niet dat mensen gaan lopen slepen met een wiel. Dat is dus wel te verklaren en dus zie ik achteraf niets raars op deze foto.
Het wachten is op Unclescorp.
Maaruh: Waarom zou men in godsnaam die stijger gaan demonteren?![]()
Doe je nou een Balkenende?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Best lief dat je zo goed van vertrouwen bent
Overigens er is staal gestolen, maar dat hebben ze weer teruggevonden. Dus ook nog moeite doen om schroot op te sporen.
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, dat papier is ook zo vreemd nog niet. Wat wel vreemd is, is dat het vuur nogal selectief leek te zijn. Auto's stonden in brand, maar eigenlijk nergens zag/zie je brandend papier op straat. Strange! Zeker als je ziet dat 90% van het oppervlak rondom die brandjes bezaaid ligt met papier.
Ik ga die link meteen ff checken
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, je moet wel eten hoor... tussen al dat geFOK door.
Eetse..
quote:
Zekers. YouTube staat vol met filmpjes waarop je veel papier ziet. Nergens zie je het branden... tenminste... mij is het niet opgevallen. Zal er nog eens verder induiken idd.quote:Misschien omdat papier binnen 30 seconden weg is zodra hetfikt. Wel vreemd als er geen half verfikt papier bv gevonden is. Interessant om dieper in te kijken misschien?
quote:Het roest is heel normaal ijzer roest verschrikkelijk snel wanneer er geen beschermlaagje op zit. Voor de gein maar eens een stuk van je fiets opschuren en een dagje (vochtige als het enigszins kan) buiten laten staan.
nee zou ik ook niet doen ;Pquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Neuh.. ik ga mijn mooie, trouwe MTB ff een beetje opschuren en dan buiten zetten. Ding staat altijd binnen... in mijn keuken zelfs
![]()
Maar goed.... dat van dat roest was ook maar een joke
Het valt me op dat de gelovers van het officiele verhaal hier niet op reageren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:36 schreef polderturk het volgende:
Bekijk deze video van de pentagon aanslag:
Het zijn de twee video's die vrijgegeven zijn door de VS autoriteiten.
Vanaf frame 20 zie je dat er exact twee frames zijn tussen de explosies. Vanaf frame 38 lopen de beelden echter weer exact synchroon. Dat kun je aan de wolken zien die exact hetzelfde zijn. Zeer merkwaardig. Er is duidelijk geknoeid met de video's.
Tja.. dat viel mij ook wel op. Er is mee geknoeid, dat is wel duidelijk. Of dat door de Bush Administration is gedaan of door thruthers, laat ik dan in het midden. Misschien een idee om de origineel vrij gegeven filmpjes op te zoeken en zelf de frames te tellen en vergelijken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het valt me op dat de gelovers van het officiele verhaal hier niet op reageren.
ow is er langs geslopen, ik ga er nu naar kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het valt me op dat de gelovers van het officiele verhaal hier niet op reageren.
2 verschillende cams, zo te zien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ow is er langs geslopen, ik ga er nu naar kijken
Even ter info: zijn het dezelfde opnames uit verschillende bronnen of zijn het twee verschilllende opnames?
De autoriteiten hadden twee video's vrijgegeven van de pentagon aanslagen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
2 verschillende cams, zo te zien.
Dat muziekje...Ken ik nog wel van het uitgaan vroegah.
Hier nog een ander beeld dat ik nog niet gezien had. Moeilijk te zien, maar ik zie wederom niets wat op een vliegtuig lijkt.
Goed gezien. Je ziet het goed aan de auto en de afstand tot dat slagboom ding.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef oompaloompa het volgende:
die filmpjes beginnen helemaal niet tegelijk?
Dat bedoel ik. Filmpje is onzin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
maar dat betekent dan juist toch niet dat er frames halverwege missen o.i.d. maar dat ze niet allebei precies dezelfde framerate hebben?
Of bedoelde je dat ook? =D
ahquote:
Vergeet niet dat al de beelden van beveiliging camera's in de nabije omgeving in beslag zijn genomen van winkels en benzine stations door de FBI.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ah
m.t. die CD, heb je het dan over gewone explosieven of termiet of een combinatie? Wat is een beetje het algemene idee hoe dat dan gegaan moet zijn?
Lekker, zo'n zin kopieren van een bericht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom zou het Pentagon knoeien met fotos. Als de de Arabieren het gedaan hebben, waarom compositie foto's maken van hulpdiensten die andere mensen verzorgen?
Tja, wss weer niets abnormaals maar het wiel is verplaatst (kijk naar ronding stoeprand), de paal op straat is verlegd (kijk naar afstand bovenste van de paal en het wiel), de steiger is veranderd (horizontale en diagonale palen zijn weg) etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee... kijk maar goed. Er is niets gedemonteerd. Het wiel is verplaatst. Let maar op de bocht in de stoep en het aangetaste stuk deel waar het wiel op foto 2 op ligt. Maar goed.. zo gek is het niet dat mensen gaan lopen slepen met een wiel. Dat is dus wel te verklaren en dus zie ik achteraf niets raars op deze foto.
Het wachten is op Unclescorp.
Maaruh: Waarom zou men in godsnaam die stijger gaan demonteren?![]()
Lol ik denk niet dat jij daar iets abnormaals aan gaat zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:35 schreef Redux het volgende:
Ah, ik zie het al, op de volgende pagina (knop next onderaan) worden de foto's besproken.
Ik zal daar vandaag eens in duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |