Je zag heel veel papier op de straten liggen, papier wordt makkelijk weggeblazen. Maar als je foto's van straten na de instorting bekijkt zie je niet alleen papier vooral veel troep.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja.. die strenge bewaking zou imho kunnen betekenen dat ze wilden dat niemand met zijn jatten bij dat staal zou kunnen. Mogelijk om zaken te verbergen. Áls er sprake was van CD, op wat voor manier dan ook, dan was het staal DE plek om te zoeken naar bewijs hiervoor.
Zelfs NIST heeft het staal niet in handen gekregen. Het staal zou teven HET materiaal zijn om de exacte temperatuur van de branden te kunnen berekenen en om te achterhalen wáár het gebouw precies is verzwakt.
Behalve staal was er verder stof. Veel stof. HEEEEL veel stof. Geen computers, beeldschermen, toetsenborden, stoelen, bureau's, printers, kopieer machines. Nee stof. Alleen maar stof....en papier
Best lief dat je zo goed van vertrouwen bentquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef oompaloompa het volgende:
Yeap, kan beide, maar aangezien CD zo goed als onmogelijk is (zal straks weer eens terug zoeken naar cijfers etc.) denk ik nu eerder aan het eerste. Nog steeds treurig dat mensen aan jatten denken en dat men bang is voor diefstal terwijl je eigenlijk hoopt dat op dat soort momenten capitalistisch denken even op een laag pitje gaat, maar dat terzijde.
quote:Although the loads of steel stolen in September were recovered, the spectre of other abuses was raised, recalls IDC-Criticom's Menard. A truck left the area, we dispatched the City of New York, which was working with seven different municipal, state and federal police forces.
Zoek de fout ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Redux het volgende:
[..]
Je zag heel veel papier op de straten liggen, papier wordt makkelijk weggeblazen. Maar als je foto's van straten na de instorting bekijkt zie je niet alleen papier vooral veel troep.
Maar ook zijn er diverse vliegtuigonderdelen op staat gevonden.
Bekijk deze link maar eens:
http://killtown.911review.org/wtc-gallery.html
Klopt, dat papier is ook zo vreemd nog niet. Wat wel vreemd is, is dat het vuur nogal selectief leek te zijn. Auto's stonden in brand, maar eigenlijk nergens zag/zie je brandend papier op straat. Strange! Zeker als je ziet dat 90% van het oppervlak rondom die brandjes bezaaid ligt met papier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Redux het volgende:
[..]
Je zag heel veel papier op de straten liggen, papier wordt makkelijk weggeblazen. Maar als je foto's van straten na de instorting bekijkt zie je niet alleen papier vooral veel troep.
Maar ook zijn er diverse vliegtuigonderdelen op staat gevonden.
Bekijk deze link maar eens:
http://killtown.911review.org/wtc-gallery.html
lol, geintje toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat die torens tegen de vlakte gingen. Moet je zien hoe verroest die balken zijn.
Dat vraag ik me ook af. Ben benieuwdquote:
Een beetje.quote:
wil je bewijs?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef Redux het volgende:
[..]
Wat is je of zijn je persoonlijke ervaring(en) mbt het onderwerp?
Sinds wanneer vliegt puin in de rondte? Kijk ook eens voor de grap op een luchtfoto waar dat gebouw t.o.v. de torens staat. Puin vliegt niet opzij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Redux het volgende:
Rondvliegend puin door instortingen misschien?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ben benieuwd
[..]
Een beetje.![]()
Overigens, n.a.v. die link van jouw:
[ afbeelding ]
Check die kapotte ramen aan de zijkant. Hoe is dat mogelijk?
lol nice onequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat die torens tegen de vlakte gingen. Moet je zien hoe verroest die balken zijn.
Nope... het is de hoek gezien vanaf boven gezien op het plaatje. Kijk maar naar de foto. Daar zie je WFC 2 er nog naast staan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Redux het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
south east corner of wfc3, dat is dus gericht richting de wtc torens....
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Redux het volgende:
Ja precies, dus de linkerkant van dat gebouw (en wfc2) 'kijken uit' naar de wtc torens.
Je kunt op filmpjes zien dat er een enorme rook en puin ontwikkeling langs wfc3 raast. Dat verklaart wat mij betreft de schade aan wfc3.
Dan zou het puin dat er langs raast toch verder richting het noorden moeten worden geblazen en geen draai naar het zuid westen moeten kunnen maken. Ok.. het zal wel gebeurd zijn, maar logisch vind ik het niet helemaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Redux het volgende:
Je moet je voorstellen dat je door alle hoge gebouwen soort van 'gangen' krijgt waar het rook/stof en puin doorheen wordt geblazen.
Daarnaast klopt de rode bocht-pijl van je niet helemaal, het puin van wtc1 heeft wfc3 op het oosten geraakt en puin wat langs wfc3 (richting het parkeerplaats met jouw afgebrande wagens) is geblazen heeft zijdelings de noordkant van wfc3 geraakt.
Je ziet dan ook dat de beschadigingen geconcentreerd zijn op het oosten met lichtelijke beschadigingen op het noorden richting de oosthoek.
Die mevrouw rechtsboven heeft alleen bovenbenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zoek de fout ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie de fout(en) al. FF painten.... brb.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die mevrouw rechtsboven heeft alleen bovenbenen
Ja... klopt, maar merk op dat het bij lange na niet om de hoek van dat gebouw vliegt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Redux het volgende:
Kijk hoe breed die paraplu van zooi is:
[ afbeelding ]
Puin raakt wtc5, wordt voor wtc5 langs geblazen richting wfc3 en uiteindelijk komt er wat puin op dat parkeerplaats met die afgebrande wagens uit
Mzzls!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |