abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82570272
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Niets, maar het netwerk waar zij deel van uit maken zit overal in verweeft, het onderwijs (universiteiten) zijn daarop geen uitzondering, nog een is justitie b.v.
En hoe weet je zeker dat die familie bush niet verweven zit in de partij(en)/info-bronnen die jij aanhangt?
pi_82570797
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Redux het volgende:

[..]

En hoe weet je zeker dat die familie bush niet verweven zit in de partij(en)/info-bronnen die jij aanhangt?
en welke zijn dat dan?
pi_82570917
De bronnen waaruit jij verklaringen haalt voor de opzet van de 911 gebeurtenissen.
pi_82571089
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Redux het volgende:
De bronnen waaruit jij verklaringen haalt voor de opzet van de 911 gebeurtenissen.
Dan zou Bush familie van mij zijn, voor zover mij bekent is dat niet het geval
pi_82571270
Dus jouw opvattingen over de 9/11 gebeurtenissen komen puur en alleen van jezelf?
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:08:56 #231
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82571333
@Jokkebrok, voor een pure CD zou meer tijd & ruimte nodig geweest zijn dan er voorhanden was.

Die spikes, ja zou idd een explosie kunnen zijn, zou ook een dorzichtige olietanker geweest kunnen zijn. Speculatie op zich bewijst niets. Interessanter is wanneer het niet door puin had kunnen gebeuren want dan is het bewijs dat er iets niet klopt in het originele verhaal
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:10:35 #232
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82571512
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dan zou Bush familie van mij zijn, voor zover mij bekent is dat niet het geval
Wajoo, niet alleen heb je een doorbraak binnen de bestaande natuurkunde in handen, je hebt de hele wet van imuls berekening zelf uitgevoerd ook nog. Geen probleem om even uit te leggen hoe je berekend hebt hoe snel een biljartbal van het wtc naar beneden zou vallen en hoe snel het wtc zelf in had moeten storten (sneller dan die bal volgens jou)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_82571543
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Er staat ook dat het zwavel in de gipswanden ervoor zou kunnen zorgen dat het lijkt alsof er thermite in de staalresten zit.
Is het gebruikelijk dat dat spul in gipswanden wordt gebruikt?
quote:
Dat was toch een deel van het gebouw? Lijkt me stug dat de gehele Twin Towers 14 dagen van te voren af waren gesloten. Dan nog is 14 dagen bij lange na niet genoeg om alle thermite te plaatsen, als je de benodigde kilogrammen leest die het NIST uitrekent.
Hoezo niet? 1 pound = 453.592 gram. 1,000 pounds zou dan 453,6 kilo zijn. "Many thousands of pounds" die ze noemen vind ik dan weer lekker nauwkeurig. Geef dan aan hoeveel precies. Kom dan ook echt met cijfers in plaats van dat natte vinger werk.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:11:48 #234
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82571635
pi_82572057
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is het gebruikelijk dat dat spul in gipswanden wordt gebruikt?
Ja, in gipsplaten voor scheidingswandjes wel ja, daar wordt soms RO-gips (rookgasontzwaveling-gips) voor gebruikt.
quote:
Hoezo niet? 1 pound = 453.592 gram. 1,000 pounds zou dan 453,6 kilo zijn. "Many thousands of pounds" die ze noemen vind ik dan weer lekker nauwkeurig. Geef dan aan hoeveel precies. Kom dan ook echt met cijfers in plaats van dat natte vinger werk.
Dat lijkt me een mooie taak voor degenen die menen dat thermite gebruikt is. Reken dan eens uit hoeveel je nodig gehad zou hebben om de kolommen te verzwakken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_82572269
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Redux het volgende:
Dus jouw opvattingen over de 9/11 gebeurtenissen komen puur en alleen van jezelf?
Ik wist vanaf de dag dat g.w. bush president werd dat de pleuris echt uit zou breken, ik heb een getuige in de V.S. die het kan bevestigen want was logee in NL in die tijd

Vanaf 1983 bestudeer ik al de z.g.n. ondergrondse stromingen die er zoal in de wereld actief zijn, en er gaat haast geen dag voorbij dat ik niet iets nieuws tegenkom
pi_82572377
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik wist vanaf de dag dat g.w. bush president werd dat de pleuris echt uit zou breken, ik heb een getuige in de V.S. die het kan bevestigen want was logee in NL in die tijd
Een getuige waarvan precies?
quote:
Vanaf 1983 bestudeer ik al de z.g.n. ondergrondse stromingen die er zoal in de wereld actief zijn, en er gaat haast geen dag voorbij dat ik niet iets nieuws tegenkom
Hoe bestudeer je die ondergrondse stromingen en wat houden die ondergrondse stromingen in?
pi_82572603
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Lijkt me toch redelijke standaard procedure bij het zoeken naar overlevenden na instorten van een gebouw, dan voer je de resten gecontroleerd af.
[..]

Het zou ook kunnen dat de te vervoeren resten op maat hebben gesneden voor de vrachtwagens. Is wel zo veilig, dan steekt nergens iets uit.

Wel mooi overigens, dat je al niet meer denkt dat de torens "totaal verpulverd" zouden zijn.
Dat zoeken naar overlevenden doe je op de rampplek, niet in een vrachtwagen.

Dat staal werd inderdaad in kleinere stukken gezaagd, om zoals gezegd te voorkomen dat het stof zich weer door de woonwijken zou verspreiden.

Zie:
quote:
All outbound trucks needed to be washed, wetted, and covered to prevent dust from flying into surrounding neighborhoods. Steel beams from the WTC's twin towers had to be sliced into manageable pieces
Onderstaande vind ik nogal extreem voor sloop staal, tenzij je er een reden voor hebt om te zorgen dat het staal niet in "verkeerde" handen valt.
quote:
Geofenced zones, connected by geofenced corridors, were set up around Ground Zero and the other sites. By tracking the trucks, officials were also able to monitor the actions of the drivers.

We were able to start identifying patterns of behavior. If a driver arrived late, the traffic analyst would look at why. Maybe the driver stopped for lunch, or maybe he ran into traffic, Shalmon says.

Ninety-nine percent of the drivers were extremely driven to do their jobs. But there were big concerns, because the loads consisted of highly sensitive material. One driver, for example, took an extended lunch break of an hour and a half. There was nothing criminal about that, but he was dismissed. There were also cases where trucks did little detours from their routes, Shalmon says.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2010 21:26:50 ]
pi_82572703
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Redux het volgende:

[..]

Een getuige waarvan precies?
[..]
gewoon een gesprek over de politiek, mijn woorden waren ongeveer "that guy is going to turn the world upside down"
quote:
Hoe bestudeer je die ondergrondse stromingen en wat houden die ondergrondse stromingen in?
lezen, lezen en nog eens lezen
pi_82572813
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, in gipsplaten voor scheidingswandjes wel ja, daar wordt soms RO-gips (rookgasontzwaveling-gips) voor gebruikt.
Ah.. dat wist ik niet. Wist men zeker dat dat ook voor het WTC gips gold, of was dat een aanname?
quote:
Dat lijkt me een mooie taak voor degenen die menen dat thermite gebruikt is. Reken dan eens uit hoeveel je nodig gehad zou hebben om de kolommen te verzwakken.
Nope... de overheid is er om het volk te dienen en niet andersom.

Uit hun gehele verklaring, maak ik eerder op dat ze CD gewoonweg niet hebben willen onderzoeken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2010 21:26:22 ]
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:25:47 #241
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82572920
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat staal werd inderdaad in kleinere stukken gezaagd, om zoals gezegd te voorkomen dat het stof zich weer door de woonwijken zou verspreiden.

Zie:
[..]

Onderstaande vind ik nogal extreem voor sloop staal, tenzij je er een reden voor hebt om te zorgen dat het staal niet in "verkeerde" handen valt.

[qoute]Geofenced zones, connected by geofenced corridors, were set up around Ground Zero and the other sites. By tracking the trucks, officials were also able to monitor the actions of the drivers.

We were able to start identifying patterns of behavior. If a driver arrived late, the traffic analyst would look at why. Maybe the driver stopped for lunch, or maybe he ran into traffic, Shalmon says.

Ninety-nine percent of the drivers were extremely driven to do their jobs. But there were big concerns, because the loads consisted of highly sensitive material. One driver, for example, took an extended lunch break of an hour and a half. There was nothing criminal about that, but he was dismissed. There were also cases where trucks did little detours from their routes, Shalmon says.
[/quote]

Zou het kunnen dat ze gesneden werden omdat je zo gemakkelijker & sneller meer kunt vervoeren? En dat ze snel zo veel mogelijk wilden ruimen om de kans groot te houden om lijken nog te kunnen identificeren etc. etc.

weet het niet zeker of zo, lijkt me gewoon wel aannemelijk
pi_82572927
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef mediacurator het volgende:

lezen, lezen en nog eens lezen
Ok, dus je volgt dus ondergrondse stromingen.

Hoe weet je nou zeker dat je daar niet wordt bedonderd? Want daar doelde ik eerder op. Je weet zeker dat bush en de vs overheid jou/ons bedonderd. Maar hoe weet jij nou zeker dat die ondergrondse stromingen dat niet doen? Hoe verifieer je die info, waaraan toest je de waarheid van die bronnen?
pi_82573225
quote:

Zie:
[..]
Om te kunnen zoeken naar overlevenden moet je natuurlijk wel materiaal afvoeren. Het is dan wel handig dat het materiaal wat je afvoert op een standaard vrachtwagen past.
quote:
[knip]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat bij zo'n operatie (om beperkte ruimte in Manhattan, bijvoorbeeld alleen al), je enigszins sturing wilt kunnen geven aan de logistiek. Een mogelijk instrument is dan inderdaad GPS. Dat ze daarmee blijkbaar ook controleerden of de chauffeurs te lang over hun lunch deden, gaat heel ver inderdaad. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_82573252
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef Redux het volgende:

[..]

Ok, dus je volgt dus ondergrondse stromingen.

Hoe weet je nou zeker dat je daar niet wordt bedonderd? Want daar doelde ik eerder op. Je weet zeker dat bush en de vs overheid jou/ons bedonderd. Maar hoe weet jij nou zeker dat die ondergrondse stromingen dat niet doen? Hoe verifieer je die info, waaraan toest je de waarheid van die bronnen?
Hoe weet je nou zeker dat je daar niet wordt bedonderd?

wat dacht je van persoonlijke ervaring m.b.t. het onderwerp?
pi_82573352
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef oompaloompa het volgende:

Zou het kunnen dat ze gesneden werden omdat je zo gemakkelijker & sneller meer kunt vervoeren? En dat ze snel zo veel mogelijk wilden ruimen om de kans groot te houden om lijken nog te kunnen identificeren etc. etc.

weet het niet zeker of zo, lijkt me gewoon wel aannemelijk

Dat van het makkelijker vervoeren is natuurlijk een feit. En dat van identificeren van lijken zou ook kunnen, maar het gaat om die strenge bewaking via GPS.

Daarnaast is het staal naar diverse dump sites afgevoerd en vervolgens vanuit daar verkocht en verscheept naar India en China. Jaren later is pas uitgekomen wat er met het staal gebeurd zou zijn, ondanks dat men al veel eerder een verklaring eiste.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2010 21:30:41 ]
pi_82573692
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Om te kunnen zoeken naar overlevenden moet je natuurlijk wel materiaal afvoeren. Het is dan wel handig dat het materiaal wat je afvoert op een standaard vrachtwagen past.[quote]Uiteraard. Dat is logisch en ik zeg ook nergens dat dat vreemd is

[quote]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat bij zo'n operatie (om beperkte ruimte in Manhattan, bijvoorbeeld alleen al), je enigszins sturing wilt kunnen geven aan de logistiek. Een mogelijk instrument is dan inderdaad GPS. Dat ze daarmee blijkbaar ook controleerden of de chauffeurs te lang over hun lunch deden, gaat heel ver inderdaad. .
Waarom niet gewoon vaste, verplichte routes en vertrouwen in je chauffeurs? Nee.. GPS, want dan hebben we het gelijk door als iemand van zijn route afwijkt en het staal eventueel in verkeerde handen terecht komt.

Edit: Damn, wat zit ik te kutten met quotes vandaag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2010 21:35:06 ]
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:34:59 #247
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82573876
quote:

[..]

Zie:
[..]

[..]
Volgens mij het nat-maken tegen stof en het snijden zodat het gemakkelijker handelbaar werd. Iets dat ik dan interpreteer als makkelijker verplaatsbaar & stappelbaar.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat van het makkelijker vervoeren is natuurlijk een feit. En dat van identificeren van lijken zou ook kunnen, maar het gaat om die strenge bewaking via GPS.

Daarnaast is het staal naar diverse dump sites afgevoerd en vervolgens vanuit daar verkocht en verscheept naar India en China. Jaren later is pas uitgekomen wat er met het staal gebeurd zou zijn, ondanks dat men al veel eerder een verklaring eiste.
Ik ben het helemaal met je eens dat er veel info achter is gehouden. Dat heb ik ook al een aantal keer geroepen. Ik geloof alleen, op de basis van de kennis die er is, niet in een kwade opzet vooraf. Ik heb totaal geen moeite te geloven dat er achteraf smerige dingen zijn gedaan.
pi_82573966
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Hoe weet je nou zeker dat je daar niet wordt bedonderd?

wat dacht je van persoonlijke ervaring m.b.t. het onderwerp?
Wat is je of zijn je persoonlijke ervaring(en) mbt het onderwerp?
pi_82574304
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Volgens mij het nat-maken tegen stof en het snijden zodat het gemakkelijker handelbaar werd. Iets dat ik dan interpreteer als makkelijker verplaatsbaar & stappelbaar.
[..]

Ik ben het helemaal met je eens dat er veel info achter is gehouden. Dat heb ik ook al een aantal keer geroepen. Ik geloof alleen, op de basis van de kennis die er is, niet in een kwade opzet vooraf. Ik heb totaal geen moeite te geloven dat er achteraf smerige dingen zijn gedaan.
Mja.. die strenge bewaking zou imho kunnen betekenen dat ze wilden dat niemand met zijn jatten bij dat staal zou kunnen. Mogelijk om zaken te verbergen. Áls er sprake was van CD, op wat voor manier dan ook, dan was het staal DE plek om te zoeken naar bewijs hiervoor.

Zelfs NIST heeft het staal niet in handen gekregen. Het staal zou teven HET materiaal zijn om de exacte temperatuur van de branden te kunnen berekenen en om te achterhalen wáár het gebouw precies is verzwakt.

Behalve staal was er verder stof. Veel stof. HEEEEL veel stof. Geen computers, beeldschermen, toetsenborden, stoelen, bureau's, printers, kopieer machines. Nee stof. Alleen maar stof....en papier

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2010 21:42:10 ]
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:41:59 #250
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82574602
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja.. die strenge bewaking zou imho kunnen betekenen dat ze wilden dat niemand met zijn jatten bij dat staal zou kunnen. Mogelijk om zaken te verbergen. Áls er sprake was van CD, op wat voor manier dan ook, dan was het staal DE plek om te zoeken naar bewijs hiervoor.

Zelfs NIST heeft het staal niet in handen gekregen. Het staal zou teven HET materiaal zijn om de exacte temperatuur van de branden te kunnen berekenen en om te achterhalen wáár het gebouw precies is verzwakt.

Behalve staal was er verder stof. Veel stof. HEEEEL veel stof.
Yeap, kan beide, maar aangezien CD zo goed als onmogelijk is (zal straks weer eens terug zoeken naar cijfers etc.) denk ik nu eerder aan het eerste. Nog steeds treurig dat mensen aan jatten denken en dat men bang is voor diefstal terwijl je eigenlijk hoopt dat op dat soort momenten capitalistisch denken even op een laag pitje gaat, maar dat terzijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')