abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82559115
Ik heb 4 delen gemist ofzo, maar gaat het nu nog steeds over die wet van impuls?
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:31:10 #202
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82559347
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef Toryu het volgende:
Ik heb 4 delen gemist ofzo, maar gaat het nu nog steeds over die wet van impuls?
Ja bedankt man Nu vallen we weer in die loop...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_82560145
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef Toryu het volgende:
nee tegenwoordig moet ik het woord experimenten een paar miljoen keer in de mond nemen omdat "ze" daar ook ineens helemaal tegen zijn.. gaat echt als n speer met de mensen tot 9/11=inside-job "bekeren" dus
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:48:17 #204
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82560209
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:47 schreef mediacurator het volgende:

[..]

nee tegenwoordig moet ik het woord experimenten een paar miljoen keer in de mond nemen omdat "ze" daar ook ineens helemaal tegen zijn.. gaat echt als n speer met de mensen tot 9/11=inside-job "bekeren" dus
hey wat een toeval, je hebt nog steeds niets gelezen van wat ik heb gepost en neemt verkeerde ongefundeerde conclusies
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_82561511
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja bedankt man Nu vallen we weer in die loop...
Glad I could help.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:47 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Wat wil je bewijzen wat nog niet bekend is?
Ik las iets over staal en kerosine maar dat kun je niet bedoelen, dat weten we allang.

Ik las op de vorige pagina ook dat je wat tegen simulaties lijkt te hebben. Heb je eigenlijk wel enig idee van de nauwkeurigheid van FEM?

[ Bericht 5% gewijzigd door Toryu op 09-06-2010 18:33:51 ]
pi_82563134
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:20 schreef Toryu het volgende:

[..]

Glad I could help.
[..]

Wat wil je bewijzen wat nog niet bekend is?
Ik las iets over staal en kerosine maar dat kun je niet bedoelen, dat weten we allang.

Ik las op de vorige pagina ook dat je wat tegen simulaties lijkt te hebben. Heb je eigenlijk wel enig idee van de nauwkeurigheid van FEM?
je leest niet

ik zeg dat je simulaties niet moet toepassen in geval van criminelen
pi_82564087
haha ok. Dus behalve alle wetenschappers en onderzoekers zitten er dus ook software engineers in het complot. De simulatie-data was publiekelijk beschijkbaar, toch? Heb je er fouten in gevonden omdat je zo wantrouwend bent?
En nogmaals: wat voor experimenten wil je dat er gedaan worden, en wat wil je er mee aantonen?
pi_82564378
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef mediacurator het volgende:

ik zeg dat je simulaties niet moet toepassen in geval van criminelen
Welke criminelen? De kapers?
pi_82564823
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef Redux het volgende:

[..]

nein v.s regering bush familie
pi_82564900
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee... de criminelen die de wereld en hun eigen volk om de tuin hebben geleid met hun zogenaamde weapons of mass destruction.
pi_82565181
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:32 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ok, en stel als een universiteit gegevens mbt een vliegtuig, kerosine, metaalsterktes, het wtc etc etc verzameld en daar een simulatie van maakt, wat heeft de VS regering en de bush familie daar dan mee te maken?
pi_82565243
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:32 schreef mediacurator het volgende:
En er dan wel voor pleiten om een eventueel 'onafhankelijk' onderzoek te laten financieren door een oliesjeik uit Dubai. Van die oliesjeiks die dikke maatjes zijn met diezelfde familie Bush, zodat je als zogenaamde truther lekker altijd je twijfels kunt hebben bij welk onderzoek dan ook.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_82566441
Ik kan niet het niet vinden, maar ik zit nog wel met iets:

Hoe heeft NIST controlled demolition uit kunnen sluiten zonder dat ze het WTC7 staal en ander puin hebben kunnen onderzoeken? Ik bedoel, de berekeningen die o.a. in het computermodel terugkomen zijn volgens mij gebaseerd op aannames en schattingen. Het verloop van de brand is volgens mij puur gebaseerd op de weinige foto's die er zijn + de verhalen over de locatie en omschrijving van de inboedel + de bouwtekeningen van het gebouw.

Hoe het vuur zich werkelijk heeft gedragen, is naar mijn weten gewoon niet bekend.

Deze vind ik ook nog wel vaag:
quote:
5. Why were two distinct spikes—one for each tower—seen in seismic records before the towers collapsed? Isn't this indicative of an explosion occurring in each tower?

The seismic spikes for the collapse of the WTC Towers are the result of debris from the collapsing towers impacting the ground. The spikes began approximately 10 seconds after the times for the start of each building’s collapse and continued for approximately 15 seconds. There were no seismic signals that occurred prior to the initiation of the collapse of either tower. The seismic record contains no evidence that would indicate explosions occurring prior to the collapse of the towers.

http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2010 20:03:32 ]
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:04:43 #214
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82566621
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

Hoe heeft NIST controlled demolition uit kunnen sluiten zonder dat ze het WTC7 staal en ander puin hebben kunnen onderzoeken? Ik bedoel, de berekeningen die o.a. in het computermodel terugkomen zijn volgens mij gebaseerd op aannames en schattingen. Het verloop van de brand is volgens mij puur gebaseerd op de weinige foto's die er zijn + de verhalen over de locatie en omschrijving van de inboedel + de bouwtekeningen van het gebouw.

Hoe het vuur zich werkelijk heeft gedragen, is naar mijn weten gewoon niet bekend.

Deze vind ik ook nog wel vaag:
[..]
Omdat cd totaal onuitvoerbaar was in deze context
tweede snap ik niet wat je er niet aan snapt
pi_82566749
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij toont het NIST rapport aan dat hetgeen wat gebeurde mogelijk was zonder cd. Dat wil niet zeggen dat er in werkelijkheid geen cd gebruikt is, maar dat was ook niet het doel van dat onderzoek.
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:09:28 #216
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82566925
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Redux het volgende:

[..]

Ok, en stel als een universiteit gegevens mbt een vliegtuig, kerosine, metaalsterktes, het wtc etc etc verzameld en daar een simulatie van maakt, wat heeft de VS regering en de bush familie daar dan mee te maken?
Dan nog kan het eventueel wetenschappelijk verklaard worden. Het is een blijft een inside job. En de torens moest hoe dan ook kapot. Kosten wat kost. Zo niet geen shock and awe >> geen patriot act. Geen optie om oorlog te verklaren aan de arabieren.

Het toneelstuk van 911 heeft iets van 2.300.000.000.000 gekost.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82567626
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Omdat cd totaal onuitvoerbaar was in deze context
tweede snap ik niet wat je er niet aan snapt
Hoe bedoel je dat precies?

Punt 2 vind ik eigenlijk puur een aanname van NIST. Hebben ze berekende hoe zwaar die objecten moesten zijn die de grond raakten om een dergelijke spike (gemeten op basis van de schaal van richter) te laten ontstaan?

Daarnaast... als je boven in de toren de ondersteunende kolommen opblaast (duwtje) geeft met lichte explosieven, vermoed ik dat dit sowieso geen zichtbaar of noemenswaardige uitslag op de seismograaf zal weergeven. Zeker niet als men de kolommen van te voren schuin heeft ingezaagd. Pas 10 seconden na begin van instorten zijn de spikes waargenomen. Dat zou ook kunnen duiden op explosies die dan ondertussen verder naar beneden zijn afgegaan en de genade klappen geven. Door het geraas van het gebouw worden die explosies al niet eens meer waargenomen door de vluchtende mensen. De mensen die het wel zouden kunnen horen, waren al ten dode opgeschreven.
pi_82567907
quote:

[..]

heb je even? dat is een hoop tekst

Ik suggereer dat je een keer gaat googelen met de juiste zoek termen
pi_82568487
En dan dit:
quote:
12. Did the NIST investigation look for evidence of the WTC towers being brought down by controlled demolition? Was the steel tested for explosives or thermite residues? The combination of thermite and sulfur (called thermate) "slices through steel like a hot knife through butter."

NIST did not test for the residue of these compounds in the steel.

The responses to questions number 2, 4, 5 and 11 demonstrate why NIST concluded that there were no explosives or controlled demolition involved in the collapses of the WTC towers.

Furthermore, a very large quantity of thermite (a mixture of powdered or granular aluminum metal and powdered iron oxide that burns at extremely high temperatures when ignited) or another incendiary compound would have had to be placed on at least the number of columns damaged by the aircraft impact and weakened by the subsequent fires to bring down a tower. Thermite burns slowly relative to explosive materials and can require several minutes in contact with a massive steel section to heat it to a temperature that would result in substantial weakening. Separate from the WTC towers investigation, NIST researchers estimated that at least 0.13 pounds of thermite would be required to heat each pound of a steel section to approximately 700 degrees Celsius (the temperature at which steel weakens substantially). Therefore, while a thermite reaction can cut through large steel columns, many thousands of pounds of thermite would need to have been placed inconspicuously ahead of time, remotely ignited, and somehow held in direct contact with the surface of hundreds of massive structural components to weaken the building. This makes it an unlikely substance for achieving a controlled demolition.

Analysis of the WTC steel for the elements in thermite/thermate would not necessarily have been conclusive. The metal compounds also would have been present in the construction materials making up the WTC towers, and sulfur is present in the gypsum wallboard that was prevalent in the interior partitions.
Men vond het dus niet nodig om het staal nader te onderzoeken. Apart, want het staal was er niet meer. Had dat dan gezegd. Had gewoon gezegd dat men vanaf 11- september nogal haast had om het staal te ruimen, om te smelten en te verpatsen. Dan was het tenminste eerlijk.

Volgens bovenstaand verhaal is het gebruik van Thermite onwaarschijnlijk, maar je maakt er wel uit op dat het zou kunnen.

Het verhaal dat het gesmolten staal dat uit de toren druipt op diverse beelden, van het aluminium van het vliegtuig afkomt, vind ik zelf ook nogal een aanname die ze doen. Zeker gezien er ook sporen van thermite in het stof gevonden zijn. Althans, dat ben ik iig meerdere keren tegen gekomen.

Ook de hoeveelheid dat benodigd zou zijn, zou volgens NIST te veel zijn om op onopvallende wijze te plaatsen. Ik dacht dat 14 dagen van te voren het gebouw afgesloten zou zijn door een beveiligingsbedrijf "dat de boel opnieuw zou bedraden"? De gebouwen waren afgesloten door zo'n 30 agenten met honden. Beetje overdreven als het alleen gaat om het bedraden van een gebouw. In theorie zou men dus toch op een onopvallende manier met thermite aan de gang kunnen zijn gegaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2010 20:43:44 ]
pi_82568683
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef mediacurator het volgende:

[..]

heb je even? dat is een hoop tekst

Ik suggereer dat je een keer gaat googelen met de juiste zoek termen
Ik vraag naar jouw persoonlijke mening hierover, niet naar een lap tekst ergens op een URL. Jouw persoonlijke mening.
pi_82569152
@KoffieMetMelk: Hier nog wat over die GPS devices die in de dump trucks die het staal vervoerden werden geplaatst:

http://911research.wtc7.n(...)ro/security_gps.html
pi_82569269
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dan dit:
[..]

Men vond het dus niet nodig om het staal nader te onderzoeken. Apart, want het staal was er niet meer. Had dat dan gezegd. Had gewoon gezegd dat men vanaf 11- september nogal haast had om het staal te ruimen, om te smelten en te verpatsen. Dan was het tenminste eerlijk.

Volgens bovenstaand verhaal is het gebruik van Thermite onwaarschijnlijk, maar je maakt er wel uit op dat het zou kunnen.

Het verhaal dat het gesmolten staal dat uit de toren druipt op diverse beelden, van het aluminium van het vliegtuig afkomt, vind ik zelf ook nogal een aanname die ze doen. Zeker gezien er ook sporen van thermite in het stof gevonden zijn. Althans, dat ben ik iig meerdere keren tegen gekomen.
Er staat ook dat het zwavel in de gipswanden ervoor zou kunnen zorgen dat het lijkt alsof er thermite in de staalresten zit.
quote:
Ook de hoeveelheid dat benodigd zou zijn, zou volgens NIST te veel zijn om op onopvallende wijze te plaatsen. Ik dacht dat 14 dagen van te voren het gebouw afgesloten zou zijn door een beveiligingsbedrijf "dat de boel opnieuw zou bedraden". De gebouwen waren afgesloten door zo'n 30 agenten met honden. Beetje overdreven als het allen gaat om het bedraden van een gebouw. In theorie zou men dus toch op een onopvallende manier met thermite aan de gang kunnen zijn gegaan.
Dat was toch een deel van het gebouw? Lijkt me stug dat de gehele Twin Towers 14 dagen van te voren af waren gesloten. Dan nog is 14 dagen bij lange na niet genoeg om alle thermite te plaatsen, als je de benodigde kilogrammen leest die het NIST uitrekent.
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:48:14 #223
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82569536
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
@KoffieMetMelk: Hier nog wat over die GPS devices die in de dump trucks die het staal vervoerden werden geplaatst:

http://911research.wtc7.n(...)ro/security_gps.html
tja want je zou als truckrijder maar langs een lab gaan en van je route afwijken. Ik zou het gedaan hebben. Het is te bespottelijk voor woorden dat er voordat er ook maar uberhaupt onderzoek gedaan is nagenoeg alles af te voeren.

Ook een leuk feit is, dat de balken dat over is gebleven na de verpulvering, dan ook precies het formaat is dat op de trailers kon.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82569762
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef Lambiekje het volgende:
tja want je zou als truckrijder maar langs een lab gaan en van je route afwijken. Ik zou het gedaan hebben. Het is te bespottelijk voor woorden dat er voordat er ook maar uberhaupt onderzoek gedaan is nagenoeg alles af te voeren.
Lijkt me toch redelijke standaard procedure bij het zoeken naar overlevenden na instorten van een gebouw, dan voer je de resten gecontroleerd af.
quote:
Ook een leuk feit is, dat de balken dat over is gebleven na de verpulvering, dan ook precies het formaat is dat op de trailers kon.
Het zou ook kunnen dat de te vervoeren resten op maat hebben gesneden voor de vrachtwagens. Is wel zo veilig, dan steekt nergens iets uit.

Wel mooi overigens, dat je al niet meer denkt dat de torens "totaal verpulverd" zouden zijn.
pi_82570177
quote:

[..]

Niets, maar het netwerk waar zij deel van uit maken en een prominente rol in spelen zit overal in verweeft, het onderwijs (universiteiten) zijn daarop geen uitzondering, nog een is justitie b.v.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')